collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 866275 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #25 Gepost op: 13 juli 2012, 21:17:10 »
ik zag ergens de jurk pergola van pronovias en was opslag verliefd..... (deze blijft maar door mijn hoofd heen spoken) dat is echt helemaal mijn type jurk! vind dat zoiezo een super mooi merk! Ladybird heeft ook erg mooie jurken... vind alleen die jurken met zwarte bloemenprints enzo echt helemaal niks! En ik vind het merk sweetheart ook erg mooie jurken hebben die word alleen niet verkocht in de winkel waar ik heen ga :sad:

Ik heb het geluk dat mijn vriend zelf bruidsfotograaf is dus die is wel wat gewend wat betreft histerische bruiden en dan val ik gelukkig heel erg mee :wink:
En het leuke is dat hij daardoor ook veel ziet en daarmee ook veel input heeft in de bruiloft :)

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #26 Gepost op: 13 juli 2012, 21:26:57 »
Hoe krijg je eigenlijk zo'n ticker onder aan je berichten???
Heb er al wel eentje gemaakt!

@kim Dat is zeker een mooie jurk!
De jurk Dorothy van Pronovias vind ik erg mooi.

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #27 Gepost op: 13 juli 2012, 21:36:03 »
Ooh die jurk is ook erg mooi! ik vind zo'n klein zilver detaill ook super mooi als een jurk dat heeft!

Zo'n ticker :tongue: je moet de link die je daarbij krijgt plakken in je handtekening! volgens mij verschilt het alleen per website welke link je moet hebben! even een kwestie van testen in mijn geval was het gewoon de url! en anders staan hier vast nog wel tips http://www.trouwforum.nl/forum/index.php/topic/3294-wie-kan-mij-helpen-met-de-ticker/page__hl__hoe%20ticker

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #28 Gepost op: 13 juli 2012, 21:40:42 »
Oke ik ben benieuwd of de ticker erbij staat!

Ik vind het idd wel leuk als er iets aparts op de jurk zit, het hoeft voor mij geen hele simpele jurk te zijn.

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #29 Gepost op: 13 juli 2012, 21:43:30 »
Ja ik vind het ook mooi als er net even wat extra's op zit :wink: maar moet ook weer niet te!
zo te zien is de ticker nog niet gelukt haha! Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem er ook alleen maar met hulp van mijn lief in heb kunnen zetten hoor :tongue:

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #30 Gepost op: 13 juli 2012, 21:45:25 »
Nee ik had dus de verkeerde...
Misschien doet hij het nu wel!
Ben ook niet zo handig met dit soort dingen :tongue:

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #31 Gepost op: 13 juli 2012, 21:48:51 »
Ik heb even voor je gekeken hoe de link er bij mij in staat :wink: dat is alleen dan ff die 3 puntjes tussen de link en de img er uit en even jou linkje er in zetten!
hm doet het niet weergeven zoals ie is... je moet die vierkante haakjes pakken en dan img er tussen dus [] en dan img en die voor en achter die laatste link plakken :wink:
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2012, 21:50:48 door kim89 »

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #32 Gepost op: 13 juli 2012, 21:49:58 »
Ik zie alleen jou ticker nu, kan er verder niets mee....

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #33 Gepost op: 13 juli 2012, 21:52:32 »
heb mijn bericht gewijzigd :tongue: zag ook dat ie alleen mijn ticker weergaf :tongue:Joepie hij doet het haha!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #34 Gepost op: 13 juli 2012, 21:55:14 »
Hehe eindelijk! :tongue:

Leo1986

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #35 Gepost op: 13 juli 2012, 23:15:46 »
@ Kim, wat een mooie jurk!
Ik ga 18 augustus voor het eerst passen, bij Diana in Boxmeer. Hebben ze erg veel trouwjurken dus moet toch iets tussen zitten voor me...

Ik heb op internet de jurk esau van San Patrick gezien, ook helemaal verliefd, nu kijken of hij in het budget en mij past  :unsure:

Ik ga maar wat plaatjes uitprinten van jurken die ik mooi vind maar ook de verkoopster vragen wat zij bij mij vindt passen. Anders is er altijd nog de optie Anastasi, zij kan voor een mooi bedrag een jurk op maat maken (zie ook elders op het forum).

Verder vandaag bij de kapper geweest, heb kort haar (erg kort) en twijfel erg of ik het toch niet wat langer moet laten groeien voor DE dag zodat er iets meer mee kan. Echter weet ik nu al dat na de bruiloft meteen de schaar er weer in gaat dus dan heb ik opeens een heel anders kapsel op mijn bruidsdag. Kapster zei ook al dat het mooi is om mijn "lok" wel iets langer te laten groeien en dan mooie strass steentjes erin... Denk denk denk, gelukkig heb ik nog even om te beslissen (haar groeit wel weer erg snel  :biggrin: ).

Weten jullie al wat jullie met de kapsels aan willen?

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #36 Gepost op: 13 juli 2012, 23:24:25 »
Ladybird is ook echt mijn merk heb er dan ook een jurk van gekocht.

Tja kapsel net zo moeilijk als bloemen kiezen ik heb nog geen idee. Gelukkig heb ik nu wel DE jurk dus kan ik gaan denken wat erbij past en ook wat ideeen in de prullebak gooien ruimt weer op.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #37 Gepost op: 13 juli 2012, 23:39:47 »
Hoi hoi,

Voor de taart hebben wij nog geen idee! Zijn er ook nog niet mee bezig geweest eerlijk gezegd. Ik vind van sommige dingen ook erg lastig hoe ver van tevoren je dingen in moet plannen, bijvoorbeeld kapsel en make up... Ga er denk ik binnenkort eens achteraan..

Ik heb ook een jurk van ladybird gekocht, was helemaal weg van dat merk. wij laten één kleur steeds terug komen dus heb daarvan details in mijn jurk. Ik had eind april één afspraak gemaakt voor eind juni! Had van tevoren plaatjes ingeplakt van wat ik mooi vind en daar was ze erg blij mee.

 Voor haar vind ik ook moeilijk! Mijn haar valt redelijk over mn schouders, is zwaar en zo steil als ik weet niet wat... Ik denk dat ik het half opgestoken, half los wil. Ik heb n flink litteken op mn rug en wil mn haar daar n beetje over laten vallen!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #38 Gepost op: 14 juli 2012, 10:16:46 »
Ha dat is ook ongeveer de omschrijving van mijn haar. Mijn jurk heeft 1 schouder bandje dus zit er aan te denken het haar de andere kant op te doen maar verder??

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #39 Gepost op: 14 juli 2012, 10:21:03 »
Mooie jurken allemaal!

Ladybird vind ik ook een heel mooi merk en ik heb een mooie jurk van Demetrios gezien.

Ik weet ook nog niet welk kapsel ik wil. Ik heb mn haar altijd los en heb slag in m'n haar. Denk dat ik m'n haar op de trouwdag ook los wil hebben en dan met grove krullen er in of zo en dan iets van pareltjes of strass steentjes. Of bloemetjes. Ik weet het nog niet haha. Net zoals de bloemen. Ook zo lastig. Ik vind de combinatie van witte en paarse bloemen heel mooi, maar roze bloemen vind ik ook weer heel vrolijk. Gelukkig kan ik daar nog even over nadenken. En ik denk dat het ook wel afhangt van de jurk.

Wat doen jullie trouwens met corsages. Ik denk niet dat wij de daggasten van corsages gaan voorzien (we hebben ca 50 daggasten en ik vind het erg veel geld voor iets dat hooguit een paar uurtjes mooi blijft). Maar ik twijfel ook of AS wel een corsage krijgt. Hoe ik er nu over denk vind ik het weinig toegevoegde waarde hebben, maar misschien mis je het uiteindelijk wel op de foto's?
« Laatst bewerkt op: 9 september 2012, 11:51:07 door Carien85 »

Leo1986

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #40 Gepost op: 14 juli 2012, 12:28:52 »
Wij hebben 20 daggasten maar zit ook nog te twijfelen over de corsages. Een vriendin die de bloemen gaat doen vertelde me dat meestal de ouders broers/(schoon)zussen/zwagers en evt opa's en oma's een corsage opdoen en natuurlijk de bruidegom. Waarschijnlijk gaan wij dus voor zoiets en dus niet alle 20 daggasten.
Vraag ook even aan je as hoe hij het bekijkt, wil hij graag iets gelijk hebben met jou of heeft hij er ook geen behoefte aan? Wellicht ook afhankelijk van het pak wat hij heeft?

Ik vind roze/paars ook erg mooi maar as heeft al te kennen gegeven dat hij geen roze corsage wil  :blink: . Ik zit nu te denken om voor hem dan een andere kleur maar wel dezelfde bloem te doen. Ik zit nog wel te twijfelen tussen een boeket (waarschijnlijk een bos gerbera's) of een mooie polscorsage.

Haha wat een twijfels allemaal... Gelukkig hebben we nog bijna een jaar  :biggrin:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #41 Gepost op: 14 juli 2012, 13:20:05 »
@ joda: das wel één heel leuk idee ja om je haar de andere kant op te doen!

Wij hebben ook 20 daggasten, waarvan 3 vrienden en de rest zijn ouders en broers met aanhang.. Ga dan niet 17 daggasten wel n corsage geven en die 3 vrienden niet. Wij doen dus alle daggasten n corsage, vind t er ook echt bijhoren :biggrin: bij ons zit de kleur paars door de bruiloft verweven dus ook in de bloemen en corsages!
een nicht van mij doet voor ons de bloemen, dus scheelt dat.we korting krijgen. weet eerlijk gezegd totaal niet wat de prijzen voor bloemen zijn...

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #42 Gepost op: 14 juli 2012, 16:40:11 »
N.a.v de tip van Kim dat het druk wordt in de bruidsmodezaken zodra nieuwe collectie binnen is de zaak van m'n eerste keuze maar eens gebeld. Zij hebben eind augustus alles al binnen. Meteen moeder en schoonmoeder gebeld om een datum te plannen. 6 september gaat het worden!! Nu nog vrij krijgen van m'n werk  :ph34r:
schoonmoeder was helemaal vereerd, leuk!!

We willen er een echt dagje uit van maken en omdat ik naar meerdere zaken wil ook meteen een afspraakforumulier van de tweede zaak ingevuld ( waren net telefonisch niet te bereiken)

Ik ben zooooooo benieuwd

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #43 Gepost op: 15 juli 2012, 11:15:07 »
Ik denk dat ik mijn haar ook half laat opsteken, wel een mooie foto van gevonden op internet.
Hebben jullie al over de make-up nagedacht???
Ik ben zelf visagiste dus kan het zelf doen, maar denk niet dat het handig is om het op de dag zelf te doen. Vast heel zenuwachtig en dan gaat natuurlijk alles fout! Ik ga maar even een collega lief aan kijken! :biggrin:
Vind het wel mooi als mn ogen heel sprekend zijn, de rest mag naturel!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #44 Gepost op: 15 juli 2012, 12:17:33 »
Make-up heb ik nog niet echt over nagedacht. Ik draag in het normale leven alleen mascara, dus das ook niet veel haha. Vindt het ook wel lastig omdat ik een bril heb, dus dan zou ik me ogen wat zwaarder op moeten laten maken. Lenzen heb ik al eens geprobeerd, maar ivm suikerziekte mocht ik toendertijd geen zachte lenzen en ik vond harde lenzen verschrikkelijk! En ik draag altijd een bril, dus ook op mijn bruiloft :)
Moet er nog eens goed over nadenken!

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #45 Gepost op: 15 juli 2012, 14:45:35 »
@carien wat fijn dat je ook een afspraak hebt staan :) weer iets om naar uit te kijken :biggrin:

Wat betreft corsages denk ik niet dat we dat gaan doen hooguit een polscorsage ipv een boeket voor mij maar daar zit ik erg iver in twijfel en zal ook een beetje van de jurk afhangen denk ik!
Zelfde geld voor mijn kapsel! Ik wil heel graag een combinatie van los haar met krullen en een vlecht, nichtje van mijn lief die kaspter is rade ook aan als ik een jurk met 1 schouderbandje neem wat ik zo tof vind mijn haar naar de andere kant te dragen :wink:
Make-up heb ik nog helemaal niet overnagedacht... ik denk gewoon zo naturel mogelijk al mogen mijn ogen er inderdaad ook wel uitspringen!

Ik heb op aanrade van iemand op het 2013 forum een tijd geleden een pinterest account aangemaakt en dat is echt ideaal om alles op te slaan wat je mooi vind voor je bruiloft (en allemaal andere leuke dingen)
Ik heb de app daarvan ook op mijn telefoon staan dus kan zo ook gemakkelijk bij het uitzoeken van een jurk laten zien wat ik mooi vind!
Ik hoop dat die link het doet maar dit zijn iig mijn pins! http://pinterest.com/kimrigharts/pins/

hebben jullie ook een beetje een idee wat ik mooi vind :)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #46 Gepost op: 15 juli 2012, 15:40:07 »
Heb stiekem even meegelezen..

En Kim89, heb 1 kapsel van die bij jouw pinterest staat laatst van een vriendin doorgestuurd gekregen of dat niet iets voor mij was.. Toeval!

Ga zelf binnenkort maar eens bekijken naar welke winkel ik eigenlijk wil voor de jurk.
Ben er nog helemaal niet mee bezig eigenlijk! *bloos*

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #47 Gepost op: 15 juli 2012, 15:41:50 »
@misseagle haha dat is toevallig! Welk kapsel wat dat?

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #48 Gepost op: 15 juli 2012, 15:59:54 »
Heb er een comment op gegeven op je pinterest :wink:

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #49 Gepost op: 15 juli 2012, 16:02:10 »
ooh dan ga ik eens even kijken :biggrin:ooh ja die vind ik echt zo tof :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards