collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867351 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4200 Gepost op: 13 oktober 2013, 09:35:42 »
Vruchtbare dames die Juni dames zeg  :applaus:

Hier is alles van de bruiloft eigenlijk ' allang'  opgeruimd en afgerond aangezien we volop aan het verbouwen zijn. De badkamer is nu klaar (op wat inimini afwerkklusjes na) en nu gaan we stappen maken met de slaapkamer achter :) super fijn ik kan niet wachten tot dat ook klaar is en wij lekker achter kunnen gaan slapen!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4201 Gepost op: 13 oktober 2013, 13:34:19 »
Wanneer krijgen jullie het album?

Hier is alles ook al lang opgeruimd. Eerste kaartjes van Zwanger gefeliciteerd staan er nu.

Mootje: gefeliciteerd wat leuk gaat goed met de juni bruidjes

Hier ook druk in de verbouwing met de badkamer. Pff wat een werk kan niet wachten tot ik in ons bubbelbad kan.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4202 Gepost op: 13 oktober 2013, 19:50:15 »
@ Mootje: Gefeliciteerd.

Hier na de huwelijksreis alle kaarten van de bruiloft e.d. al opgeruimd.
Laatste decoratie is nu echt weggedaan en vorige week hebben wij ons trouwalbum opgehaald. Deze is echt prachtig geworden  :applaus:

Hier staan inmiddels ook gefeliciteerd, zwanger kaartjes en de echo foto's hangen rondom de tv  :biggrin:
Vandaag de meubeltjes van het kamertje in elkaar gezet en ook de wagen staat hier in elkaar in de woonkamer  :biggrin:
Nu kunnen we alles echt gaan inrichten!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4203 Gepost op: 14 oktober 2013, 19:52:03 »
Ik was gewoon te lui om ze weg te halen. Nu hangen ze niet prominent in de woonkamer maar in de keuken.

Leuk dat er zoveel vruchtbare junibruidjes zijn. Dat er maar snel meerdere mogen volgen.
Weten jullie wat het wordt Sannepan?

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4204 Gepost op: 15 oktober 2013, 09:49:52 »
@ Happymama: Haha wij weten idd wat t wordt en t grappige is dat onze ouders overtuigd zijn vh geslacht wat t dus niet is  :biggrin:

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4205 Gepost op: 15 oktober 2013, 12:17:52 »
@Sannepan: Haha dat is leuk! :biggrin: Ik ben er nu al wel uit dat ik graag wil weten wat het gaat worden, maar of ik dat voor me kan gaan houden.... ligt er denk ik aan wat het wordt. De broer en zus van mijn man hebben allebei dochters ( in totaal 5) . Iedereen heeft de hoop op ons dat wij een jongetje krijgen. Als het een jongetje is kan ik het denk ik helemaal moeilijk voor me houden! Maar eerst zondag het nieuws aan hun vertellen dat ik zwanger ben! :biggrin:

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4206 Gepost op: 15 oktober 2013, 14:48:27 »
Leuk dat hier ook weer even wordt doorgekletst!

Inderdaad vruchtbare dames, de junibruidjes. Hopelijk kunnen er snel meer aansluiten :)

Sannepan, wat grappig dat jullie ouders overtuigd zijn van het verkeerde geslacht, dan is het straks wel mooi een verrassing :)

Ik denk niet dat wij het voor ons gaan houden, ik vind het juist wel leuk als mensen weten wat het gaat worden. De hele geboorte blijft toch een verrassing. Hoe ziet de uk eruit, hoe gaat hij/zij heten?

Joda, heerlijk een bubbelbad! Kan me voorstellen dat je niet kan wachten! Hoe gaat het verder met jou en de zwangerschap? Hoe ver ben je nu?

BB, fijn dat de badkamer nu klaar is, lekker genieten van je eigen douche! En nu dus het volgende projectje, succes :)

Happymama, leuk dat de proef van het album goed bevalt, is dat dan een digitale versie of een kleine proefversie?

Mootje, nogmaals gefeliciteerd, leuk dat jullie zondag het nieuws gaan vertellen, laat je weten hoe ze reageerden?

Hier is de bruiloft ook wat naar de achtergrond verschoven. Er hangen wel foto's en we hebben een grote canvas (soort collage) besteld, maar omdat we nu een nieuw huis krijgen, hangen we m daar pas op.
Verder zijn ouders en schoonouders veel met de zwangerschap bezig, leuk is dat :) Mijn schoonmoeder stuurt me opeens elke dag berichtjes hoe het met me gaat, we krijgen zo nu en dan een kleinigheidje en bijna iedereen weet het inmiddels. Mijn collega's vertel ik het over 2,5 week, dan hebben we studiedag en zijn alle collega's dus bij elkaar. Lekker makkelijk dus (maar wel heel spannend ;))

En donderdag de eerste echo!


Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4207 Gepost op: 17 oktober 2013, 07:19:19 »
@Sannepan dan is de verrassing straks dus groot.

@Singha spannend vandaag de echo. Hoop dat jullie een mooi spartelend wondertje te zien krijgen.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4208 Gepost op: 18 oktober 2013, 22:12:31 »
Hihi, bijna 5 maanden na de bruiloft en dit topic is nog steeds actief :applaus:

Alles rondom de bruiloft is hier ook al een behoorlijke tijd opgeruimd. Twee weken geleden nog wel een after party gehad met de vrienden.  Was erg gezellig. Helaas was de film op dat moment nog niet klaar. Zwager heeft gefilmd tijdens de bruiloft maar sindsdien nog geen tijd gehad om het te monteren. Maar morgen is het dan zover.  Ben benieuwd!

Ik heb trouwens ook nog wat naar de mail gestuurd.

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4209 Gepost op: 24 oktober 2013, 10:29:58 »
Hallo dames,

Ook maar weer is een bericht van mij! Hier gaat alles goed, de weken vliegen voorbij! Hier is alles van de bruiloft ook al verdwenen zitten momenteel helemaal in de babysfeer haha  :biggrin:

Ik keek net even sinds tijden op de mail en had verwacht dat de groepsfoto van de meeting er wel op zou staan ;) komt ie er nog op? Ben namelijk helemaal niet nieuwsgierig  :applaus:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4210 Gepost op: 27 oktober 2013, 15:56:21 »
Foto is gestuurd ^_^

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4211 Gepost op: 27 oktober 2013, 16:16:17 »
Leuke foto!!  :applaus:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4212 Gepost op: 27 oktober 2013, 16:41:54 »
Komt door het leuke gezelschap   :biggrin:
Wat mij betreft wordt deze nog een keer uitgebreid.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4213 Gepost op: 27 oktober 2013, 17:45:48 »
Komt door het leuke gezelschap   :biggrin:
Wat mij betreft wordt deze nog een keer uitgebreid.


JAAAAA! Ik wil ook graag een keer mee!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4214 Gepost op: 27 oktober 2013, 18:02:06 »
Komt door het leuke gezelschap   :biggrin:
Wat mij betreft wordt deze nog een keer uitgebreid.


JAAAAA! Ik wil ook graag een keer mee!

Lijkt me heel gezellig! Zullen we een nieuwe datum proberen te plannen zodat er misschien meer kunnen aansluiten?

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4215 Gepost op: 27 oktober 2013, 18:31:56 »
Goed plan!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4216 Gepost op: 27 oktober 2013, 21:05:33 »
Voorlopig voorstel 11/12 januari voor een meet, locatie en exacte datum zal nog bepaald worden.
Wie haakt er aan

BezigBijtje

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4217 Gepost op: 27 oktober 2013, 21:06:39 »
Voorlopig voorstel 11/12 januari voor een meet, locatie en exacte datum zal nog bepaald worden.
Wie haakt er aan

BezigBijtje
Singha87

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4218 Gepost op: 28 oktober 2013, 07:04:19 »
Dat gaat mij denk ik niet lukken... Ik word half jan. Ingeleid, maatje voorlopig weet ik nog geen datum. Ik ben dan 37 weken, weet niet of ik dan kan/mag rijden...

Ik volg het wel en dan kijk ik tegen die tijd wel even Okay?

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4219 Gepost op: 28 oktober 2013, 14:02:24 »
Bij mij hetzelfde verhaal als sannepann ligt er helemaal aan hoe ik je voel, maar voor nu meld ik me eerst af :)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4220 Gepost op: 29 oktober 2013, 14:00:37 »
Voorlopig voorstel 11/12 januari voor een meet, locatie en exacte datum zal nog bepaald worden.
Wie haakt er aan

BezigBijtje
Singha87
Happymama79

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4221 Gepost op: 4 november 2013, 12:38:42 »
Hallo allemaal!

Wat leuk dat jullie alweer voor een tweede meet gaan! De eerste is goed bevallen las ik! Ik sluit me ook (nog) niet aan, vind het nog een beetje te ver om nu al vast te leggen! ;-)
Wat leuk al die nieuwtjes over zwangerschappen! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben stiekem we een beetje (heel erg) jaloers.. Maar onze tijd komt nog wel...

Hier gaat het goed, we wachten nog steeds in spanning op ons foto-album, er is het één en ander tussen gekomen (bij de fotograaf) waardoor ons album wat vertraging heeft opgelopen, maar nu is hij af en hoeft alleen nog maar gedrukt te worden! Ik ben zo benieuwd! Verder zijn hier ook de trouwspulletjes weer weg (op wat foto's en onze taarttopper na...) en lijkt het allemaal alweer zo lang geleden. Toch voelt het nog steeds heel speciaal als ik de ring om de vinger van mijn man zie...  :wub:

Groetjes!


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4222 Gepost op: 4 november 2013, 17:12:22 »

Voorlopig voorstel 11/12 januari voor een meet, locatie en exacte datum zal nog bepaald worden.
Wie haakt er aan

BezigBijtje
Singha87
Happymama79
Puss

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4223 Gepost op: 4 november 2013, 17:34:08 »
Als het op zondag kan wil ik graag mee

BezigBijtje
Singha87
Happymama79
Puss
Ariel

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4224 Gepost op: 4 november 2013, 17:53:39 »
Oei, ze zijn bij ons nu net dat weekend een familiefeest aan het plannen. Het is voor mij dus even onder voorbehoud of ik mee kan. Ligt er aan welke dag het familiefeest gaat worden, en welke dag de meet :)

Karlijn, wat leuk dat jullie het album nog krijgen! Is er toch nog iets van de bruiloft waar je je op kunt verheugen :)



 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards