collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867496 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4225 Gepost op: 12 november 2013, 11:47:18 »
Leuk idee! Hier komt er in januari een hele grote familie reuni aan. Ik weet nog geen datum. Maar als jullie op een zondag afspreken is de kans dat ik kan groter dan op zaterdag.

Onze ouders reageerden super leuk op het baby nieuws! Mijn ouders worden voor het eerst opa en oma. Mn mams komt nu al met baby kleertjes aan. Die is helemaal happy! 
Ik doe niets anders dan overgeven. Hoop dat het voor mij ook snel leuk word. Volgendeweek maandag 2de echo. We zijn uitgerekend rond onze trouwdatum! :biggrin:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4226 Gepost op: 17 november 2013, 12:41:39 »
Eindelijk verdwijnt het trouwen hier ook langzaam uit huis.  :biggrin:
We hebben ons trouwalbum binnen en die is echt supergaaf geworden. Reacties er op zijn erg enthousiast.

Succes morgen met de echo Mootje. Als alles goed is ga je het dan 'wereldkundig' maken?

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4227 Gepost op: 17 november 2013, 13:01:28 »
Happymama, heerlijk om het album binnen te hebben. Lekker even na kunnen genieten dus :)

Mootje, komt er ook een fotootje van de uk op facebook? Ben benieuwd :)

En hoe is het met de andere dames hier? Ons topic verdwijnt steeds weer langzaam van de eerste pagina! Het is ook alweer een tijdje geleden allemaal, gek idee eigenlijk! Je bent er lange tijd zo mee bezig geweest, en nu heb je alleen de herinneringen nog.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4228 Gepost op: 18 november 2013, 14:12:11 »
@Happymama: Leuk dat jullie album er nu is! :biggrin: Lekker weer even wegdromen naar jullie trouwdag.

@Singha:  Als alles goed is dan komt er volgende week een fotootje op FB ;) En eerst gaan we het nog onze oma's vertellen. En mijn tante woont niet in de buurt dus die stuur ik de echo via whatsapp. Verder hebben we directe familie het al persoonlijk verteld. De foto van jullie uk is ook zooooo mooi! :blush: :biggrin:

Ik ben echt ZO zenuwachtig! 3 weken terug hebben we het hartje al zien kloppen en dacht dat ik nu wel minder zenuwachtig zou zijn dan de eerste keer...maar niet dus :P Van tevoren denk je er echt niet over na dat de dagen tot de volgende echo wel eens heel spannend kunnen zijn.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4229 Gepost op: 20 november 2013, 13:09:48 »
Heb het topic nog eens terug zitten lezen. Jeejtje wat ben ik vaak van gedachte veranderd over dingen (bloemen, kapsel, eten etc), jullie moeten wel gek van mij zijn geworden ;) Gelukkig was het uiteindelijk precies de dag die we wilde.

Hier staan sinds gisteren de eerste 2 trouwfoto's in huis... Een album moet ik nogsteeds maken, maar ik ben zo lui daarin... Misschien na deze week toch maar eens even voor gaan zitten!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4230 Gepost op: 20 november 2013, 20:07:44 »
Heb het topic nog eens terug zitten lezen. Jeejtje wat ben ik vaak van gedachte veranderd over dingen (bloemen, kapsel, eten etc), jullie moeten wel gek van mij zijn geworden ;) Gelukkig was het uiteindelijk precies de dag die we wilde.

Haha gek niet hoor. Ik vond het wel vermakelijk.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4231 Gepost op: 20 november 2013, 21:14:50 »
Toen ik het zelf terug las werd ik er al gek van :p

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4232 Gepost op: 8 januari 2014, 22:22:41 »
Toevallig een Linda&John die getrouwd zijn deze maand? Als je ze kent check even mijn fb ivm een verloren ring

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4233 Gepost op: 9 januari 2014, 08:51:15 »
Volgens mij niet, maar ik ben heeeeeeel slecht in namen (vooral als ze afwijken van de forumnaam :P)
Wel een goed idee om hier eens te informeren!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4234 Gepost op: 9 januari 2014, 10:05:26 »
Volgens mij heeft hier geen Linda meegekletst.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4235 Gepost op: 27 mei 2014, 16:59:03 »
Blaast het stof maar weer eens hier vanaf!

Wij zijn bijna aan de beurt voor ons 1 jarig jubileum. Ga je het vieren en zo ja hoe  :clap: O0 is het bevallen het eerste jaar viel het tegen ?

Wij zijn met vakantie als we 1 jaar getrouwd zijn en het enige wat ik graag wil ik lekker uit eten. Verder zien we wel hoe we de dag invullen. Hangt ook een beetje van de warmte en mijn eigen fysieke gestel af  :blush:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4236 Gepost op: 27 mei 2014, 17:51:45 »
Inderdaad al bijna weer een jaar verder. Wat gaat dat hard. Hier is veel veranderd nu een dochtertje van 3 week. Wat kan er in een jaar veel veranderen.
Verder nog steeds gelukkig getrouwd heb nog geen moment spijt gehad.

Wij vieren het thuis en halen het bovenste stuk van de trouw taart uit de vriezer eens kijken of die nog smaakt :dry:

Hoe is het met de rest ben ook wel benieuwd.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4237 Gepost op: 27 mei 2014, 18:44:31 »
Morgen nog precies een maand voor ons.
Ik wilde K. eigenlijk meenemen naar Parijs als verrassing, maar ben bang dat ik met mn bekkenklachten geen 5 uur kan rijden en een hele dag kan rondlopen.
Verder nog niet echt plannen, maar we zijn wel allebei vrij.
Het is feestavond op de dansschool, maar denk dat we iets anders gaan doen...

Hier ook veel gebeurd in een jaar. Eigenlijk absurd hoeveel er in zo'n korte tijd kan gebeuren...

Nog steeds (kunnen we dat nu al zeggen?) gelukkig getrouwd, en gelukkig nooit spijt gehad, hahaha.

Riba

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1017
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4238 Gepost op: 27 mei 2014, 19:00:18 »
Leuk dat er weer wat leven in dit topic zit.

Joda, gefeliciteerd met je dochter! Hoe gaat het?
Wil je vertellen hoe ze heet?

Inderdaad al weer bijna een jaar getrouwd! Ik had het voor geen goud willen missen en het bevalt nog steeds heel goed! En wat is er veel gebeurd in een jaar. Onze vriendengroep is uitgebreid met heel veel baby's en als alles goed blijft gaan ben ik de volgende! Het is nu nog heel pril en niemand weet er nog vanaf hihi. Heel spannend allemaal.
Toen we na de bruiloft voor een kindje wilden gaan heb ik mijn forumnaam aangepast. Er zal dus niet bij iedereen een belletje gaan rinkelen bij mijn post. Als je wilt weten hoe ik eerst heette hier mag je een pb sturen.

Onze eerste trouwdag gaan we niet echt vieren. Mijn man vertrekt die dag al vroeg om mee te doen aan de roparun. Wel gaan we ontbijten met een stukje van onze bruidstaart die nu nog geduldig in de diepvries staat te wachten.

Benieuwd naar de verhalen van de anderen.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4239 Gepost op: 27 mei 2014, 19:50:56 »
Onze dochter heet Julia Alicia. Alles gaat goed het is wennen maar kan niet meer zonder.

Jij gefeliciteerd riba wat leuk!

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4240 Gepost op: 27 mei 2014, 21:36:13 »
Leuk om zo van jullie te horen :) gefeliciteerd allemaal!

Hier lekker op vakantie komende week. Ook hier gelukkig getrouwd, bezig voor een kindje (wat hopelijk niet te lang gaat duren, heb sinds een half jaar cyclus klachten. En ben  daar een beetje bang voor) en ook wij gaan kijken of de taarttop lekker is  :biggrin:
Het gaat dus gewoon z'n gangetje


Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4241 Gepost op: 28 mei 2014, 12:31:27 »
Wat goed dat dit topic weer tot leven is gewekt.
Leuk dat er veel dames zwanger zijn of inmiddels zijn bevallen. Hoop dat het jullie ook snel is gegeven Andora.

Hier gaat alles goed. Getrouwde leventje bevalt super. Al helemaal gewend aan mijn nieuwe naam.
Wij zijn 28 juni 1 jaar getrouwd. De kids gaan naar opa en oma en wij gaan lekker uiteten.
De taart is hier al op. Die was zo lekker dat ik maar besloten had om hem op mijn verjaardag aan te snijden. Een jaar wachten vond ik veels te lang  :biggrin:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4242 Gepost op: 28 mei 2014, 12:48:09 »
Leuk om hier weer van 'bekenden' te lezen.
Super dat er zoveel zwanger zijn!

Hier gaat het heel goed. Het getrouwde leventje bevalt heel goed en onze zoon is inmiddels 4 maanden :) ook met hem gaat het heel goed.
28 juni zijn wij een haar getrouwd. We gaan onze bruidstaart eindelijk opeten, en s avonds heerlijk uit eten. Jesse gaat dan logeren bij mijn ouders :)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4243 Gepost op: 28 mei 2014, 18:30:41 »
Jaaah BB wat een goed idee om hier het stof even weer af te blazen. En echt ongelooflijk hoe een jaar voorbij vliegt. Dat vind ik altijd al, maar nu zeker.

Voor ons een heerlijk jaar, een jaar van veranderen, mijn man is gepromoveerd, allebei een nieuwe baan, huis verkocht, verhuisd naar een tijdelijk huis, en een nieuw huis gekocht waar we 2 julie de sleutel van krijgen. EN als klap op de vuurpijl verwachten we in November onze eerste mini! Wat een heerlijk jaar, wonder boven wonder ben ik eigenlijk dit jaar heel relaxed geweest, misschien is het toch de ouderdom die toeslaat, maar ik voel me goed en ontspannen en kijk uit naar alles wat komen gaat, echt ene gelukkig mens, klinkt weer heerlijk oud  ;)

Maar goed de 21e zijn we een jaar getrouwd, en ter compensatie van dat we niet op vakantie gaan ivm nieuwe huis, gaan we heerlijk een weekendje weg, wat weten we nog niet, hangt een beetje van het weer af, maar vooral lekker samen!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4244 Gepost op: 28 mei 2014, 23:06:05 »
Leuk om te lezen hoe iedereen hun eerste getrouwde jaar ervaren heeft! Ook ik ben nog steeds megagelukkig met mijn lieve man, we denken nog vaak terug aan onze mooiste dag!
Ik heb na drie jaar eindelijk een vaste aanstelling gekregen op de school waar ik werk, dat geeft een hoop rust en zekerheid! Verder genieten we volop van ons leventje en alle lieve mensen om ons heen!
Ook ik heb mijn forumnaam veranderd omdat ik weet dat er bekenden meelezen, wil je weten wie ik ben? Stuur even een pbtje! Ik wilde dit al heel lang, maar door mijn vaste aanstelling kan het nu ook eindelijk... Ik ben gestopt met de pil en hoop me snel aan te mogen sluiten bij alle prille moeders en zwangere meiden hier!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4245 Gepost op: 7 juni 2014, 07:38:53 »
Happy first anniversary voor alle 7 juni bruidjes! Maak er een leuke dag van!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4246 Gepost op: 7 juni 2014, 07:51:30 »
Gefeliciteeeeeeerd!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4247 Gepost op: 7 juni 2014, 08:14:47 »
Jaaaaah gefeliciteerd! Wat bijzonder he?

Riba

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1017
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4248 Gepost op: 7 juni 2014, 08:38:54 »
 :applaus: gefeliciteerd! 1 jaar alweer en weer net zo mooi weer. Straks even weer het fotoboek bekijken

Edit: en de bruidstaart smaakte nog prima  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2014, 08:42:01 door Riba »

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #4249 Gepost op: 7 juni 2014, 08:42:37 »
Gefeliciteerd meiden!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards