Algemeen > Aangeboden/gevraagd

Te Koop: Maggie Sottero Jurk

(1/2) > >>

gracegladys:
Na een tijdje getwijfeld te hebben wil ik toch mijn jurk verkopen...

1 juni ben ik getrouwd, en niet alleen de dag was geweldig, ook mijn jurk! Kreeg er vele complimenten over en ben nog steeds verliefd op mijn jurk. Mijn moeder heeft altijd haar jurk bewaard maar geeft aan dat je er eigenlijk nooit meer iets mee doet, en dat haar jurk ook maar op zolder ligt. Verder is het een vrij zware jurk met een lange sleep, deze kan je ook niet makkelijk opbergen. Daarom heb ik besloten om mijn jurk te verkopen.

De dag na onze bruiloft heb ik de jurk direct laten stomen, is dus weer zo goed als nieuw! Het is een maggie sottero jurk, type Sabelle. Maat 38
Ik heb deze jurk gekocht bij de Witte Markies in Alkmaar, en uniek aan deze jurk is de halter. Het is van origine een strapless jurk, maar Maggie Sottero heeft ook een halter die er opgezet kan worden. Deze halter is niet bij alle winkels te koop waardoor je deze ook niet zo veel ziet. Voor mij is deze halter eraan gezet.

Hierbij een foto van de jurk van de site van maggie sottero. Ik kan zo snel niet de foto's kleiner maken waarbij je de jurk bij mij aanziet en waarbij je de halter ziet, maar deze kan ik altijd mailen. Wanneer je interesse hebt in de jurk kun je me mailen gladys_grace@hotmail.com
Over de prijs kunnen we het vast eens worden!

Sjaantje:
Deze jurk staat op mn verlanglijstje! Helaas is maat 38 net iets te klein, denk ik :-(

gracegladys:

--- Citaat van: Sjaantje op 17 juli 2012, 02:03:14 ---Deze jurk staat op mn verlanglijstje! Helaas is maat 38 net iets te klein, denk ik :-(

--- Einde van citaat ---

wat voor maat heb je normaal gesproken? Ik heb normaal maat 38/40, maar deze zat echt lekker! En ik had de jurk op zijn strakst...

Sjaantje:
Normaal heb ik ook maat 38/40..zit er een vetersluiting in dat hij bij jou op zn strakst zat?
Ik vind de jurk echt supermooi, en het scheelt natuurlijk met een 'nieuwe' qua prijs. Maar ik twijfel omdat jurken passen en dan dat wauw moment hebben me erg speciaal lijkt.

paula24:
mooie jurk he! ik heb m ook gepast maar vond m veeel te duur
en heb m praktisch na laten maken bij Anastasi!

succes met de verkoop!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie