collapse

Auteur Topic: Spandoek Vistaprint  (gelezen 38693 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karlijn85

  • Gast
Spandoek Vistaprint
« Gepost op: 14 augustus 2012, 13:25:29 »
Ik zie de laatste tijd steeds reclame van vistaprint van spandoeken voor € 1,99. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vraag mij namelijk af wat de kleine letterjes zijn. Mij lijkt het wel leuk om zo'n spandoek te maken met onze namen en trouwdatum en dan bij de ingang van de trouwlocatie op te hangen zodat iedereen weet dat ze op ons feest zijn. Ik zag wel dat het uploaden van een foto € 2,99 extra kost maar dat vind ik ook nog wel te doen.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn met ervaring en eventueel foto's van hun spandoek.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Spandoek Vistaprint
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2012, 13:59:11 »
Vistaprint, is eerlijk waar gewoon belachelijk goedkoop! Geen addertjes oid! Zou alleen wel even op de grootte letten :)

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Spandoek Vistaprint
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2012, 14:00:09 »
en op de verzendkosten, die kunnen vaak ook nog een hoop zijn, ligt eraan hoe snel je het in huis wil hebben (wat ik me kan herinneren)

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Spandoek Vistaprint
« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2012, 14:11:45 »
Ik heb ooit visitekaartjes bij vistaprint besteld. Ze zouden gratis zijn, maar als je geen reclame van hun wilt of het ontwerp iets aanpast dan komt er direct een bedrag bij. Incl verzendkosten waren mijn kaartjes toen 10 euro ipv 0.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Spandoek Vistaprint
« Reactie #4 Gepost op: 14 augustus 2012, 14:44:41 »
Klopt, denk om de verzendkosten, de reclame die erop kan staan , grootte en alle andere extra opties die voorbij komen.

Verder hier goede ervaringen met vistaprint! Als je e rnog meer vandaan wilt hebben, ales in één keer bestellen.

Guppie

  • Gast
Spandoek Vistaprint
« Reactie #5 Gepost op: 14 augustus 2012, 15:21:44 »
Vistaprint... bah, stelletje afzetters! We kregen een aanbod voor een gratis spandoek. Wilden dat laten maken met ons geboortekaartje erop. Maar als we een wat grotere wilden moesten we bijbetalen (logisch). Toen nog betalen voor het uploaden van eigen bestand. Toen we Alles hadden gemaakt kwam de laatste stap: torenhoge verzendkosten! We hebben het toen niet gedaan, hoewel er al veel werk in zat. Ik denk dat veel mensen het toch maar doen vanwege de tijd die ze er al in hebben gestoken... ik ben klaar met vistaprint!

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
Spandoek Vistaprint
« Reactie #6 Gepost op: 14 augustus 2012, 15:28:09 »
Vistaprint... bah, stelletje afzetters! We kregen een aanbod voor een gratis spandoek. Wilden dat laten maken met ons geboortekaartje erop. Maar als we een wat grotere wilden moesten we bijbetalen (logisch). Toen nog betalen voor het uploaden van eigen bestand. Toen we Alles hadden gemaakt kwam de laatste stap: torenhoge verzendkosten! We hebben het toen niet gedaan, hoewel er al veel werk in zat. Ik denk dat veel mensen het toch maar doen vanwege de tijd die ze er al in hebben gestoken... ik ben klaar met vistaprint!
+1 Hier ook niet zo'n geweldige ervaringen. Ook een leuke aanbieding. Daags erna al niets meer van over.. Hoe snel wil je zijn?
En inderdaad verzendkosten en bijkomende kosten maken ze hoog genoeg om toch alles eruit te krijgen...

Guppie

  • Gast
Spandoek Vistaprint
« Reactie #7 Gepost op: 14 augustus 2012, 16:05:48 »
Oja en ze blijven je stalken....

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Spandoek Vistaprint
« Reactie #8 Gepost op: 14 augustus 2012, 16:07:08 »
Ik heb hier hele goeie ervaringen. Heb een legio aan gratis mokken in de kast staan :tongue: Tegelijkertijd besteld met dingen die ik echt nodig had zoals visitekaartjes. Als je van tevoren bedenkt wat je echt nodig hebt en niet 'valt' voor alle andere aanbiedingen die je doet, kan je heel goedkoop klaar zijn. Verzendkosten liggen rond de 5 euro als je geduld hebt, als je haast hebt kan het oplopen tot 20 euro. :)

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Spandoek Vistaprint
« Reactie #9 Gepost op: 14 augustus 2012, 16:10:39 »
De verzendkosten zijn vaak idd hoog.

Mijn ouders hebben voor ons wel zo'n spandoek laten maken.
Hij hangt hier nog steeds in de tuin, en blijft wel erg mooi, verkleurd niet ofzo.

Guppie

  • Gast
Spandoek Vistaprint
« Reactie #10 Gepost op: 14 augustus 2012, 16:59:45 »
Verzendkosten van een spandoek waren een heel stuk hoger dan 5 euro... Ik stoor me er ook aan dat je van tevoren de verzendkosten niet weet... pas als je al een half uur bezig bent met alles te maken, krijg je ze te zien. Ik hou daar niet van.

misseagle

  • Gast
Spandoek Vistaprint
« Reactie #11 Gepost op: 14 augustus 2012, 17:08:49 »
De verzendkosten zijn vaak idd hoog.

Mijn ouders hebben voor ons wel zo'n spandoek laten maken.
Hij hangt hier nog steeds in de tuin, en blijft wel erg mooi, verkleurd niet ofzo.

Wel erg gaaf dat hij er nog hangt!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Spandoek Vistaprint
« Reactie #12 Gepost op: 14 augustus 2012, 17:36:37 »
Had hem hier voor mijn moeder besteld. Zorg voor evt foto's in hoge resolutie en t resultaat is geweldig!
Verder qua verzendkosten de tips enzo van hierboven!
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2012, 17:36:56 door Lies86 »

marian1313

  • Gast
Spandoek Vistaprint
« Reactie #13 Gepost op: 14 augustus 2012, 18:34:48 »
De verzendkosten hangen ook af van wat je allemaal besteld (en ik denk ook van de kosten van wat je besteld, maar dat weet ik niet zeker). Zelf ben ik heel tevreden over Vistaprint, heb er goedkoop verhuiskaarten laten drukken en ook een aantal mokken.
Ik maak wel altijd mijn project eerst leeg en klik dan door tot het eind om te kijken wat de verzendkosten zijn, vind ik ze te hoog dan ga ik er ook niet meer tijd in steken.
Je blijft via de mail wel vaak aanbiedingen krijgen, maar ik vind dat juist handig!

ikkuh

  • Gast
Spandoek Vistaprint
« Reactie #14 Gepost op: 14 augustus 2012, 21:00:50 »
Ik wilde adresstickertjes bestellen. dacht wel handig voor achterop de envelop. nu in de aanbieding voor 2.75 geloof ik en dan voor 140 stickers. nadat ik mijn best gedaan had was het bedrag minimaal keer 4 geworden. niet gedaan. nu stalken ze elke dag dat ik nog steeds kan bestellen :wink:

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Spandoek Vistaprint
« Reactie #15 Gepost op: 14 augustus 2012, 22:04:17 »
Vistaprint heeft hele leuke aanbiedingen, ze zijn alleen niet zo goedkoop als het lijkt.
Ze verdienen de normale prijs via de verzendkosten, die zijn belachelijk hoog.
Meerdere dingen tegelijk bestellen werkt overigens ook niet: de verzendkosten stapelen zich gewoon op elkaar op.
Voordat je er tijd in steekt dus eerst kijken wat het kost inclusief verzenden en dan pas beslissen of dat het waard is.
De kwaliteit van de producten is overigens wel goed!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Spandoek Vistaprint
« Reactie #16 Gepost op: 15 augustus 2012, 09:11:49 »
En even zorgen dat je van te voren bedenkt wat je allemaal nodig hebt. Later bij bestellen is wat duurder dan alles in 1 keer!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Spandoek Vistaprint
« Reactie #17 Gepost op: 15 augustus 2012, 11:55:29 »
Heb ook goede ervaringen met Vistaprint! Wij hebben gegraveerde pennen besteld voor onze getuigen. Er is echter wel een ding waar je op moet letten.
De eerste keer dat wij de site bezochten, om te orienteren, waren de pennen iets van €7,49. De volgende keer dat we de site bezochten zaten ze rond de €14 en de keer erop werden ze nog duurder.
Uiteindelijk hebben we de pennen via een andere computer besteld en waren ze weer €7,49. Wat ik dus wil zeggen is dat ze je ip adres onthouden en dan duurder worden.
En als je inderdaad geduld hebt, zijn de verzendkosten normaal, rond de 6 euro. Het duurt dat alleen wel 3 weken voor je de spullen in huis hebt. Op tijd bestellen dus!

marian1313

  • Gast
Spandoek Vistaprint
« Reactie #18 Gepost op: 15 augustus 2012, 12:22:23 »
Ik ben nu uitnodigingen aan het maken voor Lottes verjaardag. Als ik 100 postkaarten maak moet ik 2 keer 2,99 betalen voor 2 foto's die ik er op wil hebben en dan nog 6,77 verzendkosten. In totaal dus nog geen €13 voor 100 kaarten. Maar ja, ik heb er natuurlijk geen 100 nodig, en minder bestellen kan niet....

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Spandoek Vistaprint
« Reactie #19 Gepost op: 15 augustus 2012, 12:26:00 »
Ik heb een tijdje geleden een spandoek laten maken bij vistaprint. Het was met een andere actie. Ik had em voor €15,- incl verzenden.
En het is van goede kwaliteit. Ben er erg tevreden over.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Spandoek Vistaprint
« Reactie #20 Gepost op: 15 augustus 2012, 14:03:43 »
Ik kies altijd voor de langzame verzendtijd en heb t altijd heel snel in huis!

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Spandoek Vistaprint
« Reactie #21 Gepost op: 15 augustus 2012, 14:24:47 »
Ik ben nu uitnodigingen aan het maken voor Lottes verjaardag. Als ik 100 postkaarten maak moet ik 2 keer 2,99 betalen voor 2 foto's die ik er op wil hebben en dan nog 6,77 verzendkosten. In totaal dus nog geen €13 voor 100 kaarten. Maar ja, ik heb er natuurlijk geen 100 nodig, en minder bestellen kan niet....
Ik laat ze altijd maken via fotokaarten.nl. Zijn wel iets duurder maar dan kun je ze per 10 bestellen.

****weer ontopic****

Mirthe

  • Gast
Spandoek Vistaprint
« Reactie #22 Gepost op: 20 augustus 2012, 15:02:12 »
Ik had visitekaartjes besteld bij vistaprint met een foto van ons erop voor de uitnodigingen. En het mooie was: ik moest nog even iets uitzoeken en iedere dag dat ik wachte kreeg ik steeds meer korting, uiteindelijk na een week voor de helft van de originele prijs gekocht (15 euro voor 100 full-color glossy dubbelzijdige visitekaartjes incl. verzendkosten) Dus dat duurder worden van 1 van de posts hierboven, was bij mij juist omgekeerd.

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Spandoek Vistaprint
« Reactie #23 Gepost op: 28 augustus 2012, 16:59:37 »
Ik kwam de advertentie ook tegen op het internet.
Ik had al op een andere website gekeken voor spandoeken (verticaal, voor bij de ingang van de feestzaal) en die kosten 125,-
Wij hebben nu dus één bij Vistaprint besteld voor ong. 40,- We hebben voor langzame verzending gekozen, aangezien we nog bijna een jaar de tijd hebben :wink: Het nadeel is dat ik dan nu nog ong. 20 dagen moet wachten, hahahaha....

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Spandoek Vistaprint
« Reactie #24 Gepost op: 28 augustus 2012, 17:12:17 »
Moniek; De verzendtijd is mij altijd meegevallen. Als ik de normale verzendkosten moet betalen, kies ik ook het langste (goedkoopste).
Toch altijd alles met 7-10 dagen binnen gehad.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards