collapse

Auteur Topic: Spandoek Vistaprint  (gelezen 38697 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Spandoek Vistaprint
« Reactie #25 Gepost op: 28 augustus 2012, 20:14:35 »
Over die verzendkosten: Het klopt dat ze hoog liggen, maar inderdaad met genoeg tijd en de langzaamste verzendmogelijkheid zijn de kosten ook het laagst. En wees nu eerlijk, iets verzenden met TNT postpakket kost ook al 6,75. Dus zo absurd hoog vind ik het dan nog niet eens..

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Spandoek Vistaprint
« Reactie #26 Gepost op: 28 augustus 2012, 23:03:51 »
Moniek; De verzendtijd is mij altijd meegevallen. Als ik de normale verzendkosten moet betalen, kies ik ook het langste (goedkoopste).
Toch altijd alles met 7-10 dagen binnen gehad.

Kijk, dat scheelt dan weer...  :) Als ik hem heb zal ik even een foto plaatsen.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Spandoek Vistaprint
« Reactie #27 Gepost op: 29 augustus 2012, 16:06:42 »
Ik had er ook 1 besteld via vistaprint en ik geloof dat ik uiteindelijk rond de 7 euro kwijt was voor de spandoek incl verzendkosten. Ik was er heel tevreden over. Had wel de kleinere maat gekozen. Uiteindelijk kan ik er nu toch niks mee, omdat we de bruiloft hebben uitgesteld, maar ik ben sowieso van plan om er weer 1 te bestellen met de nieuwe datum.

October Bride

  • Gast
Spandoek Vistaprint
« Reactie #28 Gepost op: 29 augustus 2012, 16:11:12 »
Voor degenen die interesse hebben in een gratis spandoek, via deze link kun je gratis het kleinste formaat spandoek maken. Geen idee of er nog verzendkosten bijkomen (wij vinden het te klein om de moeite waard te zijn, en de grote formaten zijn alsnog duur :wink:).

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Spandoek Vistaprint
« Reactie #29 Gepost op: 31 augustus 2012, 16:25:18 »
Bij Vista print hebben ze nu een aanbieding met de verzendkosten (iig bij de spandoeken) zodat prioriteit versturen (7 dagen) goedkoper is dan langzaam versturen. Voor de kleine spandoek ben ik nu maar €8,37 kwijt incl verzendkosten.
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2012, 16:26:56 door heleen0413 »

gijoy

  • Gast
Spandoek Vistaprint
« Reactie #30 Gepost op: 3 september 2012, 20:03:53 »
Wij hebben er 1 besteld via www.vistaprint.nl/vista04 , geen idee of dat dezelfde aanbieding als vista35 hierboven maar hij was gratis. We hebben alleen 3euro bijbetaald voor buitenkwaliteit en 6.50 verzendkosten. De snelste optie was het goedkoopste.
Paar dagen later hadden we hem al en zijn er heel tevreden over, geen reclame op oid. Er zit een smalle streepjescode in de hoek maar valt niet op.

Ik heb even zitten kijken, bij mijn linkje rekenen ze 3euro voor buitenkwaliteit, bij die andere 5. Hebben voor buitenkwaliteit gekozen zodat we er in ieder geval van die ringetjes in konden slaan zodat je hem netjes op kan hangen.
« Laatst bewerkt op: 3 september 2012, 20:45:04 door gijoy »

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Spandoek Vistaprint
« Reactie #31 Gepost op: 3 september 2012, 20:11:19 »
Dan hebben wij hem dus weer te snel besteld, want wij waren in totaal ong 40,- kwijt en dat met langzame verzending.  :dry:
De stander hebben we inmiddels in huis en het doek gaat pas 17 September komen..

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Spandoek Vistaprint
« Reactie #32 Gepost op: 5 september 2012, 15:11:48 »
Zojuist heb ik de spandoek ontvangen. Het ziet er heel netjes uit en zonder reclame. Daar was ik een beetje bang voor, omdat we het gratis hebben besteld. Nu wilden we er nog 1 bestellen, maar de actie was al voorbij. In plaats daarvan wel matchende adres stickers besteld. Als je bij vistaprint op de aanbiedingen let kan je echt goedkoop uitzijn. Bijvoorbeeld nu kan je gratis laten bezorgen.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Spandoek Vistaprint
« Reactie #33 Gepost op: 5 september 2012, 18:38:32 »
Hier ook een linkje voor een gratis (klein) spandoek.
gratis (klein) spandoek

Als je voor een andere maat kiest, gaat er volgens mij de prijs van een klein spandoek (€20,49) af als korting.

Gootje87

  • Gast
Spandoek Vistaprint
« Reactie #34 Gepost op: 17 september 2012, 21:21:08 »
Ik heb er ook net 1 besteld bij Vistaprint!! Het kleinste formaat, deze hangen we dan in het zaaltje met als tekst : Welkom op het trouwfeest van Marien en Margot !
Kostte me 6,30 euro!!! Benieuwd hoe hij eruit ziet, we zullen het binnen 14 dagen weten.

gijoy

  • Gast
Re: Spandoek Vistaprint
« Reactie #35 Gepost op: 2 oktober 2012, 14:42:37 »
Nog wat dingen besteld bij vistaprint, waar een zooitje voordeel links bijzaten:
vistaprint.nl/uniek25 25% korting op alles, incl gratis uploads
vistaprint.biz/actnow 25% op de volgende bestelling
vistaprint.biz/catalog50 50% korting op allerlei catalogus items, denk aan bekers, tshirts etc.
Wie weet heeft iemand er nog wat aan.

SvenK

  • Gast
Re: Spandoek Vistaprint
« Reactie #36 Gepost op: 8 oktober 2012, 10:35:33 »
Een eigen spandoek maken kun je ook bij 123Spandoek. Hier heb je ten minst geen verborgen kosten en weet al van begin af wat het spandoek gaat kosten. Ik heb er een spandoek van rond 2 meter breedte besteld en daarvoor incl. verzending alleen maar 30€ betaald!

« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2012, 10:37:29 door SvenK »

samantha.margot

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Re: Spandoek Vistaprint
« Reactie #37 Gepost op: 14 juli 2016, 11:05:25 »
Ik kocht van Vistaprint winkel en ik krijg een korting van 20% met deze Kortingscode vistaprint coupon code Vistaprint WINKEL20 en ik wilde het met u delen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards