collapse

Auteur Topic: Trouwen In April 2013  (gelezen 123763 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #325 Gepost op: 6 april 2013, 18:34:03 »
Leuk leuk.  Gisteren mijn jurk Nog een x aangehad en hij zat nog goed .. ..

Me moeder zou me aankleden maar ik geloof dat me stiefvader het gedaan.  Me moeder is te zenuwachtig Denk Ik Hahaha

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #326 Gepost op: 6 april 2013, 21:30:26 »
Wanneer haal jij je jurk op April?
Ik haal hem op de woensdag ervoor op. Mijn moeder gaat dan mee om te kijken hoe ze mij in de jurk moet hijsen.
Er zitten heeeel veel knoopjes op de rug dus ik ben benieuwd.
Ook gaan we nog de donkerblauwe ceintuur om mijn middel maken. Ben benieuwd of ze het daar in de boetiek nog voor ons zullen vast stikken of dat we dat zelf moeten doen. Gelukkig is mijn moeder behoorlijk goed met naald en draad dus het gaat sowieso goed komen.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #327 Gepost op: 6 april 2013, 21:33:05 »
Mijn jurk hangt al vanaf okt bij mijn ouders. . Gisteren zijn we naar verzorgingshuis van me oma geweest...
Hij staat nu op een paspop op zolder

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #328 Gepost op: 12 april 2013, 20:22:10 »
Nog een week!!!!!!!!!
 ;D 8) :P ^-^ :)) :bye: :date: :eyepopping: :floating: :frustrated: :hail: :lol2: :laughing: :imslow: :ignore: :hump: :headbang:
 :matrixfight: :nut: :petting: :shocked: :sick: :winner: :w00t: :sun: :worship: :wub: :xd: :rage: :nod: :tongue: :wink:

Gefrustreerd? Welnee!

Juennax

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #329 Gepost op: 12 april 2013, 20:57:33 »
Spannend he, herfststorm!

Heb je last van last-minute stress? Ik denk ook continu dat ik wat vergeet, maar kan echt niks meer bedenken..

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #330 Gepost op: 12 april 2013, 21:26:48 »
Ik heb dat ook. MAAR kan niets meer verzinnen. ..
Ik mag donderdag niet meer op d locatie Komen.  Word verbannen.  Hihihi



Ik denk ook dat ik morgen en  vrijgezellenfeest heb nog met collega's.
Ik kon niet bij me moeder eten en as zegt dat we samen uiteten gaan.  Met zag ook en telefoonnummer van mijn collega in zijn WhatsApp Staan.  Dus ben benieuwd of ik gelijk heb.

Ben je er klaar voor herfst storm???? Volgend week zijn er druk aan het feesten

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #331 Gepost op: 12 april 2013, 22:43:50 »
Stress valt nog mee, maar ik ben ook maar aan het bedenken wat ik nog vergeten ben. Vooralsnog lijk ik alles rond te hebben.
De kriebels vallen dus best mee, maar ik denk dat die over een paar dagen flink toe zullen nemen!

April, spannend zeg! Eigenlijk kan het niet missen dat het morgen is. Heel veel plezier!
En inderdaad een gek gevoel dat we volgende week getrouwd zijn én een supergaaf feest hebben!

charlaine

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #332 Gepost op: 12 april 2013, 23:07:59 »
Nou dames, morgen ga ik trouwen. Hopelijk is het droog weer, jammer dat ze geen zonnetje opgeven. Jullie allemaal nog succes met de voorbereidingen en ik ga proberen te slapen.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #333 Gepost op: 13 april 2013, 06:49:25 »
Charlaine heeeeeeele mooie en gezellige dag gewenst! !! Alvast super gefeliciteerd! !!!!!




Nou me collega had gezegt als het voor je bruiloft niet meer gebeurd krijg je het na de bruiloft Nog en xtje

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #334 Gepost op: 13 april 2013, 09:35:10 »
Charlaine, heeeeeel veel plezier vandaag!! Ik ga voor je duimen dat je toch een zonnetje krijgt!
Geniet van de dag en niet vergeten wat je moet zeggen!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #335 Gepost op: 13 april 2013, 12:10:06 »
Wat moet Je ook alweer zeggen dan? ??;)

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #336 Gepost op: 13 april 2013, 13:58:25 »
Hahahaha April, als je dat nog niet weet heb je vrijdag een probleem ;)

Heb vandaag de fotolocatie geregeld. We gaan foto's maken in de Efteling. Lijkt me zooo leuk! Ook als het niet zulk mooi weer is, kan je hier mooie foto's maken, bijvoorbeeld bij de stoomcaroussel. We hebben een route gemaakt van hoe we moeten lopen die dag omdat we maar 2 uurtjes de tijd hebben en niet overal in het park hoeven te zijn.

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #337 Gepost op: 13 april 2013, 20:08:03 »
Leuk!!!! Foto's in de Efteling.. mooie groene omgeving maar ook allerlei leuke andere dingen! Het is dat het 2 uur rijden is.. haha!

Hier ook wel stress hoor.. ook al is alles wat we moeten regelen geregeld.. Vanmiddag ook eindelijk de trouwambtenaar op bezoek gehad! Leuke man en een goed gesprek gehad! Nog 10 dagen....

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #338 Gepost op: 14 april 2013, 10:09:16 »
Gaat opschieten nu.
Gisteren toch nog vrijgezellenavond met me collega's gehad.
Moest en bunny jurkje aan oren op een we gingen erotisch dineren.  Geslaagde avond

charlaine

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #339 Gepost op: 14 april 2013, 15:55:54 »
Dames het zit erop, het was een onwijs geslaagde dag. Geen regen en in de middag een mooi zonnetje. We hebben tijdens de receptie buiten in de kasteeltuin gestaan en ook tijdens de fotomomenten was er zon. Geweldig, zal spoedig wat foto's plaatsen. Voor iedereen die nog gaat trouwen, laat alles los op de trouwdag! Het loopt vanzelf, en je bent de dag erna zo brak als je maar kan zijn!

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #340 Gepost op: 14 april 2013, 20:05:41 »
Super Charlaine, ik ben enorm benieuwd naar je foto's!!!

April, vertel eens meeeer over je vrijgezellenfeestje!!!! Een bunny-pakje, hahahhaha!

Laura, ik ben ook echt blij dat we zo dichtbij wonen, na de bruiloft neem ik een abonnement zodat ik mijn zoontje lekker vaak mee kan nemen! Het komt ook echt dichtbij voor jou!!! Kriebels, of valt het mee?

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #341 Gepost op: 15 april 2013, 11:58:27 »
Me ouders hadden gevraagd of we mee kwamen eten moest toch daar zijn dus ik zeg ja prima!!!
Dus marco roept keihard van de wc neee dat kan niet. Eeeh okeej?!??!
Vanaf toen had ik wel een vermoeden dat ik nog wat kreeg van me collega's geen idee hoe of wat verder...
Tot ff over half 6 kwamen ze me ophalen. Toen werd k aangekleed. Legging aan en een bunny jurkje zwart met roze en aan de onderkant roze veren. En op de achterkant een roze staartje van veren. Als ik op de laptop ben zal ik kijken of ik een foto kan toevoegen.
Me oren op die ik met mijn vorige vrijgezellenfeest had gekregen en hup de auto.
Geen idee waar we naar toe gingen totdat we op de snelweg zaten en ik een vermoeden kreeg.... Ik denk oooh nee toch (schoonzus was pas met collega's geweest en die had gezegt zou echt niets voor mij zijn was echt blij dat ik de hoofdpersoon nie was) en ja hoor vermoedens klopten we gingen erotisch dineren. Toen we daar aan kwamen moesten we nog eventjes wachten en werd de playboy gehaald. Camiel heette hij en was wel een schatje ventje van 21 jaar.
Uiteindelijk maar lekker alles over me heen laten komen en was wel een hele gezellige avond. Brood in vorm van een penis... Je kon kiezen uit sappige tomatensoep, hitsige uien soep en geile kippensoep.
En ga zo maar door eigenlijk.
Met het hoofdgerecht werd je geblinddoekt en kwam hij op schootzitten met een komkommer moest zijn ding voorstellen ... Maar ik kon onder moet blinddoek door kijken dus ik kon alles gewoon volgen hahahahaha....
 Op een gegeven moment moesten we ook karaoken op het liedje ik het zo wa wa waanzig gedroomd uit volle borst mee hhahaha. Wat alleen heel erg jammer was was dat ik heel de dag al last van me buik had dus heb niet zo heel veel gegeten en later op de avond werd het steeds erger. Al met al was ik half 1 thuis.
Maaaar mijn playboy kon mij wel optillen hahaha ik had echt zoiets van wat doe jij nou?? Mijnzwaargewichtje

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #342 Gepost op: 15 april 2013, 12:35:35 »
hier komt de foto nog

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #343 Gepost op: 15 april 2013, 16:54:35 »
Grappig vrijgezellenfeest April2013! Niets voor mij.. maar ik verwacht ook niet dat mijn vrienden zoiets regelen.. Wij hebben a.s. zaterdag vrijgezellenfeest.. een gezamenlijke.. ben erachter gekomen door een wazig verhaal van m'n beste vriendinnetje haha! Ik ken d'r te goed denk ik..

Herfststorm.. jaa en beetje kriebels! Maar wel positieve kriebels! Hoe is het daar?

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #344 Gepost op: 15 april 2013, 19:25:14 »
hier komt de foto nog

Haha dat pakje had mijn AS aan met zijn vgf!!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #345 Gepost op: 15 april 2013, 19:28:09 »
Herfststorm en april2013 alvast veel plezier voor vrijdag..
Is mijn verjaardag en jullie trouwdag dus wordt vast een stralende dag!!!

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #346 Gepost op: 16 april 2013, 12:50:28 »
Nou, meiden. Ik heb ook m'n vrijgezellenfeest gehad!
Super leuke dag!
Ik had een cadeautje besteld voor m'n zussen en m'n 2 beste vriendinnen. En dat werd vrijdag bezorgd, maar toen was ik niet thuis. Dus de postbode zou zaterdag tussen 11 en 13.00uur het nogmaals proberen te bezorgen.
Alleen moest ik zaterdag om 11.00uur klaar staan! dus de meiden hebben vlug wat dingen omgegooid en we zijn de dag bij mij thuis begonnen.
Met een quiz begonnen (dat deden we 2 jaar terug elke zondagavond in het cafe) Mijn team won, dus dat was al heel leuk.
Toen lekker gegeten en toen kwam de postbezorger.
Cadeautjes uitgedeeld en ze waren er echt heel blij mee! (voor de overige vriendinnen had ik een wijnkist laten bedrukken en lekkere wijn/rose in gedaan.)
Daarna vertrokken we. Na 3 kwartier rijden kwamen we aan in Barendrecht en hebben we daar een fotoshoot gedaan. Heel leuk!
Toen door naar Rotterdam, gegeten bij een mexicaans tapas restaurant en toen gaan stappen in de skihut.
Het was een hele leuke dag en ben heel benieuwd naar het resultaat van de fotoshoot! :D
Nu is het nog maar 10 dagen voor mij!! Bijna 26 april!! ooeeehhh!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #347 Gepost op: 16 april 2013, 12:58:54 »
@Herfststorm en April: alvast een supermooie dag gewenst, geniet ervan!

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #348 Gepost op: 16 april 2013, 13:18:43 »
GRRRR Gaan ze morgen ineens beginnen met de straat van m'n ouders herbestraten!!! In 22 jaar nooit iets gedaan en nu moet het ineens gebeuren!!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #349 Gepost op: 18 april 2013, 11:30:05 »
GRRRR Gaan ze morgen ineens beginnen met de straat van m'n ouders herbestraten!!! In 22 jaar nooit iets gedaan en nu moet het ineens gebeuren!!

Aaah...dat is inderdaad niet leuk!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards