collapse

Auteur Topic: . Posten  (gelezen 6249 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
. Posten
« Gepost op: 21 augustus 2012, 13:01:15 »
Beste allemaal,
Ik merk de laatste tijd dat ik steeds meer posten zie met alleen een . er in, ik merk dat ik dit steeds irritanter begin te vinden omdat iemand dus kennelijk iets heeft gepost en later al dan niet door de reacties die volgden of wat dan ook zijn hele post heeft vervangen door een . ik snap dat dit in sommige gevallen nuttig of nodig is, maar het gebeurt steeds vaker. Ben ik de enige die me hieraan ergert of zijn er meer mensen die dit irritant beginnen te vinden?

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
. Posten
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2012, 13:10:07 »
je ziet het nu vaker of ben je vanuit het verleden aan het teruglezen? Ik zie het niet vaker, maar misschien is het in een specifiek deel?

Pepper

  • Gast
. Posten
« Reactie #2 Gepost op: 21 augustus 2012, 13:10:50 »
heb je een voorbeeld? Ik heb ook posts uit het verleden vervangen door een punt, omdat het niet meer van toepassing was of eigenlijk te persoonlijk. Ik zie het de laatste tijd niet meer zoveel gebeuren, dus het moet wel uit oude topics zijn.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
. Posten
« Reactie #3 Gepost op: 21 augustus 2012, 13:13:06 »
ik heb het idee dat het vaker langs komt.. dan heb ik het wel over de afgelopen maand ofzo.. maarja misschien ligt het ook wel aan mij..mijn opmerking werd hierdoor getriggerd, maar kan even niet bedenken waar ik het eerder heb gezien... post

Pepper

  • Gast
. Posten
« Reactie #4 Gepost op: 21 augustus 2012, 13:15:35 »
Ik zie geen post met alleen een punt.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
. Posten
« Reactie #5 Gepost op: 21 augustus 2012, 13:27:56 »
En zo zijn er meer gevallen zoals bv in het klaagtoppic, te prive om te laten stana :wink:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
. Posten
« Reactie #6 Gepost op: 21 augustus 2012, 13:29:41 »
Ik snap niet zo goed wat het probleem is Geduldig Bruidje? Members hebben toch het recht om hun geposte reacties te veranderen of te verwijderen? Het kan soms misschien toch te persoonlijk zijn, schadelijk voor een winkel of een hele andere reden hebben. Ik denk niet dat dit gebeurt zonder een goede reden.

Kortom, waarom maak jij je er druk om? Het is blijkbara iets wat niet meer relevant is, of iets wat de schrijfster liever toch niet meer deelt met de buitenwereld, dus zijn het ook jouw zaken niet toch?

Veer

  • Gast
. Posten
« Reactie #7 Gepost op: 21 augustus 2012, 14:26:42 »
Ergeren wil ik niet zeggen maar jammer vind ik het wel dat de tekst gewoon door een punt word veranderd. In plaats van iets te posten te persoonlijk, niet meer van toepassing, verkeerde topic geplaatst of zo iets. Ik vind de vraag niet zo heel raar Geduldig Bruidje wil gewoon een vraag waarom de mensen een topic door een punt vervangen en of zij de enige is die dat heeft gezien. Je kan dat ook anders oplossen door de punt te veranderen in probleem opgelost of iets dergelijks. Soms kun je het gevoel krijgen als er zo'n post staat achter een van jou heb ik iets verkeerd geschreven :unsure: Zoals in het september 2012 topic maar ik ga het niet persoonlijk oppakken want ik denk dat het niet persoonlijk is bedoeld.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
. Posten
« Reactie #8 Gepost op: 21 augustus 2012, 14:29:45 »
ja dat is inderdaad wat ik bedoel veer! ik zet het soms niet helemaal goed neer.. maar dit is wat ik bedoel

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
. Posten
« Reactie #9 Gepost op: 21 augustus 2012, 15:40:17 »
Tis enkel dat het verhaal niet meer goed doorloopt en dat is wel eens jammer als je aan het terug lezen bent.
Dan weet je ineens niet meer waarover het gaat!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards