collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1066543 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

destino

  • Gast
September 2013
« Reactie #125 Gepost op: 17 september 2012, 21:16:46 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 20:38:14 door destino »

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #126 Gepost op: 17 september 2012, 21:22:48 »
Nee als hij niet wil bedenken we wat anders. Hij vind dat me ma gewoon moet vliegen.
Misschien toch italië of toch kijken hoe die proef vlucht van me moeder gaat.
Begin er wel een beetje klaar mee te raken wil nu wel de knoop doorhakken zodat we echt kunnen plannen.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
September 2013
« Reactie #127 Gepost op: 17 september 2012, 21:57:54 »

Wij hebben als afsluiting van het feest een puntzak friet!




Hahaha je zei toch dat onze bruiloften wat op elkaar leken?? Wij sluiten ook af met een punstzak friet! hahahaha toevallig!!

destino

  • Gast
September 2013
« Reactie #128 Gepost op: 18 september 2012, 12:47:35 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 20:38:05 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
September 2013
« Reactie #129 Gepost op: 18 september 2012, 15:38:13 »
Ik kom net terug van het reisbureau, wij hebben een optie genomen op onze huwelijksreis!!! Ik had allemaal mooie bestemmingen in mijn hoofd maar dat was financieel niet haalbaar. En aangezien ik maar bleef twijfelen dacht ik laten we dit nou ook maar regelen ;-) ...
AS was aan het werk, die heeft wel het hotel via internet bekeken en hij was ook erg enthousiast dus vanavond even om de tafel even kijken of hij het net zo geweldig vind! Hoop van wel!!!!

Het is wat dichter bij huis geworden, Egypte.... Maar dan wel natuurlijk erg luxe. Want het is wel onze huwelijksreis hihi...
Vliegen frist class en een deluxe kamer voor 12 daagjes.

Ben erg benieuwd wat AS er van vind, dan kunnen we van de week boeken.

Afwachten maar!!!!

Die puntzak met friet komt mij ook bekend voor hihi... Dat is tegenwoordig de vervanger van het broodje ! Wel veel lekkerder natuurlijk  :cool:

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #130 Gepost op: 18 september 2012, 16:21:19 »
Heb je goed op zoover gekeken voor beoordelingen? Ik ga in oktober weekje naar egypte voor me werk, studiereisje :-)
In december ga ik weekje met vriendin :-) je hebt in ieder geval een zon zekere bestemming!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
September 2013
« Reactie #131 Gepost op: 18 september 2012, 16:33:45 »
Ja heb ik gedaan... Een 9,2 was de beoordeling. Inderdaad hebben we dan lekker de zon. Dat is ook wel belangrijk voor ons.
Het enige wat de mensen als "nadeel" schrijven is dat het erg rustig is.... Toevallig is dat nou met iets wat wij zoeken  :biggrin:

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #132 Gepost op: 18 september 2012, 16:39:17 »
Elk nadeel heeft zn voordeel he ;-)
9,2 is goed!!
« Laatst bewerkt op: 18 september 2012, 16:40:02 door maggylove »

misseagle

  • Gast
September 2013
« Reactie #133 Gepost op: 18 september 2012, 17:44:55 »
Ik kom net terug van het reisbureau, wij hebben een optie genomen op onze huwelijksreis!!! Ik had allemaal mooie bestemmingen in mijn hoofd maar dat was financieel niet haalbaar. En aangezien ik maar bleef twijfelen dacht ik laten we dit nou ook maar regelen ;-) ...
AS was aan het werk, die heeft wel het hotel via internet bekeken en hij was ook erg enthousiast dus vanavond even om de tafel even kijken of hij het net zo geweldig vind! Hoop van wel!!!!

Het is wat dichter bij huis geworden, Egypte.... Maar dan wel natuurlijk erg luxe. Want het is wel onze huwelijksreis hihi...
Vliegen frist class en een deluxe kamer voor 12 daagjes.

Ben erg benieuwd wat AS er van vind, dan kunnen we van de week boeken.

Afwachten maar!!!!

Die puntzak met friet komt mij ook bekend voor hihi... Dat is tegenwoordig de vervanger van het broodje ! Wel veel lekkerder natuurlijk  :cool:

Wat leuk, wij hebben ook onze honeymoon geboekt!
Bij ons is het wel verder weg geworden al hadden we als eerste ook Egypte maar dan wel met rondreis erbij omdat vaak badplaatsen ver van de pyramiden afzitten..
Maar uiteindelijk is het Mexico geworden, heb erg geluk gehad dat ik in Engeland niet veel hoefde te betalen.. Dat deden mn schoonouders, verblijf, tickets, vaak eten en drinken ook.. Dus scheelde enorm, zo kondenwe weer veel sparen!

Ps wij doen ook puntzak friet, in eerste instantie wilden we dit niet omdat vrienden van ons dat ook gedaan hebben maar wisten niet zo goed wat dan.. En dit vinden we gewoon t lekkerst na zo'n dag!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
September 2013
« Reactie #134 Gepost op: 18 september 2012, 18:04:19 »
Wat gaaf Mexico ! Lekker hoor... Ik vind het zoizo heerlijk dat we nog budget hebben om even lekker bij te komen!
Mexico stond ook op mijn lijstje , maar heb mijn verstand gevolgd .... Eindelijk   :tongue:  haha.
Over ongeveer 2 uurtjes komt mijn AS thuis dus dan gaan we even er over praten!

destino

  • Gast
September 2013
« Reactie #135 Gepost op: 18 september 2012, 20:49:22 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 20:37:55 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
September 2013
« Reactie #136 Gepost op: 18 september 2012, 20:57:55 »
Ja!!!! AS vind het ook helemaal geweldig dus morgen maar even naar het reisbureau!!!  Wij wisten het ook niet hoor en we hadden gister een ingeving van Egypte. Wij zijn er allebei nog nooit geweest en het is in september nog lekker weer :wink:  de vrouw bij het reisbureauwas verbaast toen ze zag dat de prijzen al beschikbaar waren.

Wat rot dat die ringen er niet meer zijn, maar je hebt dan wel een mooie vervanging voor de ringen toch?

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #137 Gepost op: 18 september 2012, 21:47:27 »
Nog niet alles is boekbaar , normaal was dit altijd in december maar nu heeft holland international al prijzen tm oktober 2013.
Echt heel vroeg.
Er zijn geen nieuwe boeken maar je kan wel de boeken van dit jaar inzien. Wij gooien de boeken eind oktober weg  omdat ze dan afgelopen zijn.

Voor mij echt makkelijk om alles in de gaten te houden :-)

Vriend werkt op binnenvaart schip dus is week weg week thuis. Vandaag thuis gekomen dus wil deze week echt gaan beslissen zodat wij nu ook dingen
Kunnen reserveren.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #138 Gepost op: 19 september 2012, 16:17:14 »
Hallo allemaal...

Als eerste ik heb mijn naam verranderd voor eventuele meelezers ;-)

Vandaag naar het reisbureau geweest en officieel geboekt. Dus dat is geregeld!
Ga gelijk een poging wagen om de keuze van onze uitnodiging te uploden.







Tot mijn verbazing vond mijn AS de kleur roze helemaal geen probleem!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #139 Gepost op: 19 september 2012, 17:21:16 »
Mooi Lizzz! Zoiets wilde ik ook, als we de kaarten niet zelf zouden maken.

En ik kan weer posten, en misschien foto's uploaden..
Ik probeer het steeds, maar het bestand ik steeds te groot. Ook al volgens het kleinste formaat wat ik kan stellen. Ga em straks proberen nog kleiner te maken.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #140 Gepost op: 19 september 2012, 17:25:18 »
Ow dat is ook leuk om ze zelf te maken :) dan weet je zeker dat niemand die kaart heeft! Ben benieuwd naar jou plaatje!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #141 Gepost op: 19 september 2012, 18:10:01 »
Kijken of het nu lukt..
De voorkant en het paarse blaadje. Deze combinatie krijgt iedereen. Op de achterkant staan onze gegevens en RSVP

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #142 Gepost op: 19 september 2012, 18:13:06 »
De intimie daggasten die bij de ontmoeting zijn krijgen het (grote) witte blaadje erbij.
En de andere daggasten krijgen een klein wit kaartje tussen de foto en het paarse blad.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #143 Gepost op: 19 september 2012, 18:39:06 »
Wat mooi!!! Super gaaf ... Wij moeten ze nog laten maken geen idee wanneer we dat gaan doen.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #144 Gepost op: 19 september 2012, 20:30:37 »
Leuke kaarten! En zomaar roze wat een fijne vent!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #145 Gepost op: 20 september 2012, 12:56:58 »
Ja hè  ;)

Ik las ergens anders op het forum dat er waarschijnlijk een grote prijsstijging was voor het trouwen. Even vandaag contact opgenomen met de gemeente waar wij gaan trouwen, maar de prijzen waren nog niet bekend. Maar ik moest rekening houden met een prijsstijging van ongeveer 2%.  Dus hou hier rekening mee in de berekening ... 2% is niet heel veel maar toch , alles wat duurder wordt en je heb er even niet op gerekend valt altijd tegen hihi..

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #146 Gepost op: 20 september 2012, 14:36:58 »
Thx voor de leuke reacties op onze kaart!

Bij ons wordt het ook duurder. Ik weet niet meer precies hoe veel, maar toch wel veel. Wel over drie jaar verdeeld.
Ik had toen uitgerekend dat het toch wel zou schelen en dat het de moeie waard is om dit jaar nog in ondertrouw te gaan.
Wij gaan daarom 20 december in ondertrouw.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #147 Gepost op: 20 september 2012, 14:47:29 »
Ja scheelt dat veel?  Wij wilde 6maart in ondertrouw gaan, (6maanden voor de bruilloft) maar wij trouwen niet in de gemeente waar we wonen.
Maar ondertrouw moet in de gemeente waar je woont. En had iets Herpen dat je bij het ondertrouw het geld moet betalen???

Weet iemand hoe dat zit? Want misschien is het dat wel handiger om in 2012 in ondertrouw te gaan :)

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #148 Gepost op: 20 september 2012, 15:08:26 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 20:37:49 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #149 Gepost op: 20 september 2012, 15:30:02 »
Als je betaald hebt dan zal de prijsstijging denk ik niet gelden. (meestal niet)
Wij sturen save te date kaartjes. Idd omdat 6 sept nog wel wat mensen op vakantie kunnen gaan :) wij versturen ze samen met de kerstkaarten. Ik heb de kaartjes van de week opgehaald. Wij hebben een leuke foto gemaakt met allebei een bordje in onze handen in de vorm van een hartje. Op het ene hartje staat : save the date en op het andere hartje staat 06 september 2013
En dat hebben we dan op een leuke lokatie gedaan... Deze foto's hebben we bij de Hema af laten drukken als fotokaartje. Was 0,35cent per kaartje Inc enveloppe !

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards