collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1066519 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4925 Gepost op: 9 mei 2015, 08:44:24 »
Hallo!

Vlinder wat een heftig nieuws van je moeder ! Gelukkig was het vals alarm. Is er wel duidelijk wat het wel was? Heel fijn dat het beter gaat met je vader. Krijgt hij nog steeds die behandelingen of is dat nu klaar?  Zo Sanne gaat hard in haar ontwikkeling! Ik zag laatst weer een foto op Facebook. Altijd is ze aan het lachen :) vrolijk meisje lijkt het mij!

Joyce hoe gaat het met jou? En met de klachten. Nyke is ook al weer veel veranderd zeg! Super leuke foto van haar en de hond er naast!

Hoe gaat het met jou sperzieboon?

Hoe gaat het hier: tja.... Ik had een bel afspraak met de Gyn. Toen ik vertelde dat ik 1 tm 10 juni op vakantie ben vertelde ze mij dat ik niet met de volgende ronde mocht beginnen. Dan zal ik op controle moeten komen als ik op vakantie ben. Wel ben ik met de primolut bezig om menstruatie op te wekken. En dan moet ik voor een uitgangsecho komen . Kijken hoe alles er uit ziet. Dan ga ik vragen of ik primolut mee krijg, zodat ik deze in de vakantie kan slikken. Zodat als ik terug kom ik gelijk aan de volgende ronde mag beginnen.

Dat had ik redelijk naast mij neer gelegd, tot er een jong broekkie van 20 jaar welke net 1,5 jaar een relatie had vertelde dat ze zwanger is. Toen dacht ik bij mijzelf waarom zei wel en ik niet? Ik heb zitten huilen op de bank. En misschien denken mensen wat kinderachtig..... Aan de ene kant denk ik nu ook van stel je niet zo aan maar op zon moment wordt je er mee geconfronteerd dat het bij jou niet zo werkt als het zou moeten.

Plannen van het weekend, ik moet vanavond werken. Morgen , maandag dinsdag en woensdag ben ik vrij dus ik heb een lang "weekend" . Morgen nog geen plannen. Mijn ouders zitten op de camping. En moeder dag vieren wij niet echt.... Maar misschien gaan we er morgen even langs :)

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4926 Gepost op: 17 mei 2015, 21:37:28 »
Hoe gaat het met jou Lizzz? Werkt de primolut? Wanneer gaan jullie op vakantie, moet je lang wachten voordat je de volgende ronde mag beginnen? Balen aan een kant want je wil natuurlijk het liefst gewoon door gaan. Ik kan me voorstellen dat je moest huilen toen je hoorde dat er iemand van 20 jaar zwanger is. Het is jullie grote wens en iemand die relatief kort bij elkaar is en zo jong is wel gewoon zwanger. Ik snap dat dat moeilijk is.
Zelf heb ik dat ook gehad toen ik niet zwanger kon worden. Later bleek dat ik kanker had dus het had een reden maar mensen om me heen werden wel zwanger en ik niet. Ik kon dan ook verdrietig worden. Niet dat ik het anderen niet gunde maar ik wilde het zelf ook zo graag. Wel een andere situatie als bij jou maar we hebben het twee jaar zonder resultaat geprobeerd, ik wist overigens toen nog niet dat ik ziek was.

Sperzieboon, Mariska, Joyce en Destino hoe gaat het met jullie?

Hier alles goed. Een heerlijk lang weekend gehad, zo genoten. Sanne is weer goed gekeurd door het consultatie bureau, zit met lengte en gewicht ver boven gemiddeld maar wel prima. Binnenkort worden mijn zus en ik 40 jaar en ik ben ons feestje aan het regelen. Wel even gedoe zo in mijn eentje. Mijn zus kan het niet zien en daardoor is het niet makkelijk om dingen te regelen dus komt een hoop  op mij neer. Komt goed maar wel veel om aan te denken.
Mijn moeder loopt voor onderzoeken in het ziekenhuis. Ze worden van allerlei nare ziektes verdacht, pfff! Dinsdag over een week de uitslag, best spannend...

Fijne avond allemaal!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4927 Gepost op: 19 mei 2015, 13:49:58 »
Zo vlinder. Sanne doet het goed zeg! Als ze qua lengte en gewicht boven het gemiddelde zot dan is het geen probleem toch?
Ow wat leuk.... Gaan jullie een feestje houden voor vrienden en familie? Gaan jullie het groots aanpakken?

Jeetje moeten jullie nog een week in spanning zitten. Ik hoop dat de uitslag mee valt! Hoe gaat het met je vader?

Nou ik houdt goede hoop als ik je verhaa zo lees! Gister moest ik naar het ziekenhuis voor een uitgangsecho. Ik had er eigenlijk niet bij stil gestaan dat er toch nog wat mis kon zijn. Dus dat was weer een klap in mijn gezicht.  Ik heb een cyste over gehouden van het medicijnen gebruik.
Nu moet ik volgende week dinsdag terug komen en dan gaan ze kijken hoe en wat. Ik heb geen idee wat ze er aan kunnen doen ed , ik had weer een andere Gyn en die zijn toch wat afstandelijker dan je eigen Gyn. Maar goed daar had ik mij al snel bij neer gelegd want ja bij ons zit altijd alles tegen.

Vanochtend kreeg ik een berichtje van een vriendin van mij, hun 1e kind wordt volgende week 1 jaar.
Ze vertelde mij ook dat ze zwanger is van hun 2e kindje. En dat ze het eigenlijk niet wist hoe ze het tegen mij moest zeggen.

Ik vind het vervelender dat ze het eigenlijk niet durfde te vertellen, dan dat ik het vervelend voor mijzelf vind dat het bij ons niet gaat zoals het moet gaan ....

Ik ga zo weer naar bed, zit in de nachtdiensten!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4928 Gepost op: 20 mei 2015, 21:35:50 »
Ha Lizz en Vlinder, jullie zijn wel echt de twee actievelingen van dit topic he?

Vlinder, wat fijn dat je vader er weer bovenop is gekomen, maar wat spannend nu weer met je moeder! Hopelijk valt de uitslag mee.
Leuk dat jij en je zus samen een feestje organiseren. Hebben jullie een beetje dezelfde vriendengroep? Of is het alleen voor familie? Succes met de organisatie!
En het verbaast me niks dat Sanne voorloopt, ze is al zo'n grote meid als ik die foto's op FB zie!

Jee Lizzz en wat een traject is het zeg, waar je nu in zit. En ook al zit t jullie soms tegen, wel hoop houden hoor!
Ik herken t wel van je vriendin. Ik heb ook een vriendin die maar niet ongesteld wordt, ook (nog) niet met hormonen en spuiten. Vond t zo lastig haar te vertellen dat ik wel zwanger was. Maar ze was heel blij voor ons, en dat had ik ook verwacht. En natuurlijk zegt ze ook dat ze het zelf zo graag wil. Dit weeekend vertelde ze in tranen dat t bij haar vriend ook niet goed zit en hen verteld is dat ze doorverwezen worden voor isci/ivf. Zit ik ernaast met m'n zwangere buik.. Vind ik ook lastig, gun t er ook zo. Net zoals ik t jou ook zo gun Lizz!

Met mij gaat t goed. De zwangerschap verloopt goed, m'n buik loopt schijnbaar iets voor op schema, maar niets om zorgen over te maken. Ik voel me erg goed en sinds een tijdje voel ik t kleintje dagelijks. We zijn meter kamertje begonnen, maar dat moet nu even wachten, want we gaan dit weekend op vakantie! Dit weekend heb ik eerst familieweekend op een camping in Friesland en daarna gaan we rechtstreeks door naar Italië. We willen naar Venetië en Toscane. Hebben drie weekjes, dus gaat vast goed komen!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4929 Gepost op: 22 mei 2015, 20:48:51 »
Je hebt best vaak nachtdiensten Lizzz of lijkt dat zo? Kun je overdag wel goed slapen?

Oh wat balen dat je een cyste hebt! Hoe gaat het nu verder? En heb je je eigen gyn alweer gesproken?
Je hebt er vast niks maar een kennisje van ons en haar man konden ook moeilijk zwanger worden. Het lag bij hun aan hun allebei. En tijdens het traject waar jij nu in zit had zij ook soms een cystes en dan stond alles even stil. Uiteindelijk is ze via IUI (dacht ik) zwanger geraakt. Ik ben er van overtuigd dat jullie ook een prachtig kindje zullen krijgen, alleen jullie geduld wordt heel erg op de proef gesteld.. maar ik gun het jullie zo!

Nee het is geen probleem dat sanne boven het gemiddelde zit. Volgens het consultatie bureau doet ze het prima. Alleen ze zegt nog maar een paar woordjes en daar viel het consultatie bureau wel een beetje over. Maar ja... Sanne haar lichamelijke ontwikkeling is nu zo hard bezig dat ze even geen tijd heeft om te leren praten. Dat komt in mijn ogen vanzelf wel. Het consultatie bureau hier zit altijd zo op de precieze ontwikkeling per leeftijd terwijl elk kind zich, volgens mij, anders ontwikkelt en soms sneller of langzamer is dan hoe het in het boekje staat. Soms kan ik onzeker worden van die mensen daar..

Fijn Sperzieboon dat het goed met je gaat. Leuk dat jullie met het kamertje begonnen zijn... het komt steeds dichterbij allemaal nu he? Geniet van jullie vakantie!!

We gaan een feestje geven voor onze familie en onze gezamenlijke vrienden. Eigen vrienden gaan we apart uitnodigen. Bij mij komen deze vrienden op de dag zelf. Mijn zus viert volgende week zaterdag alvast een klein feestje voor haar schoonfamilie en buurtjes. We doen warm en koud buffet, heb er best zin in. Hoewel ik nu niet veel contact heb met mijn zus gaat het samen regelen van ons feestje best goed.

Met mijn vader gaat het goed, 'gelukkig' wisselen mijn ouders elkaar af... al hadden we het natuurlijk liever niet gehad.
Morgen gaan we met zijn tweetjes naar Anne Frank, ben benieuwd. Heb er veel goede dingen over gehoord. Zondag gaan we naar vrienden en maandag lekker niks. Jos gaat volgend weekend naar Berlijn. Heel leuk voor hem maar ik denk dat het voor mij wel pittig is om alleen met sanne te zijn drie dagen. Niet dat ik het niet aan kan maar nu kan je in het weekend het spelen en zorgen even verdelen maar dan niet natuurlijk. Om eerlijk te zijn stond ik er ook niet achter dat hij een heel weekend weg gaat, klinkt zeikerig maar ik heb daar moeite mee. Gun het hem wel maar vind het niet echt nodig, we zijn doordeweek altijd al zo druk met werken enzo dat het weekend met zijn drietjes zo fijn is.

Fijn weekend allemaal!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4930 Gepost op: 24 mei 2015, 12:45:57 »
Ik heb ongeveer 4 nachtdiensten per maand. Kan in bepaalde periodes wel wat meer zijn.
Ik kan mijn ritme moeilijk om zetten dus meestal slaap ik niet veel :(

Ik moet as woensdag naar de Gyn dus heb nog geen nieuws.
Het gaat vast wel eens lukken ... Ik had van een vriendin een boek gekregen om te lezen. Ze had mee gedaan aan moeders voor moeders. Toen kreeg ze dat boek als kadotje. Super mooi boek. Ik had hetbin 1 middag uit! Het heet paaseitjes zoeken in het AMC . Bij die vrouw kwam het uiteindelijk na 5 jaar ook goed. Heel herkenbaar bepaalde stukken.

Ik hoor wel vaker als kinderen bezig zijn met het een dat het ander even minder gaat. Dat maakt toch niet uit? Ze moeten al zoveel ontdekken dat kost al energie genoeg ;) praten komt echt wel!

Anne Frank , daar ben ik ook geweest! Mooi theater hoor!!! Vond het ren geweldig stuk.
Hoe gaat het dit weekend met je? Ga je nog leuke dingen doen met Sanne dit weekend. Het weer is heerlijk!

Hoe gaat het met de rest van de dames?

Ik ga zo een avonddienstje werken. Morgen gaan wij met vrienden naar Warner bros movie word.
Ben benieuwd! Verder ben ik allerlei spulletjes aan t op zoeken voor de vakantie. Nog 1 weekje en dat gaan we even lekker bij komen in de zon !

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4931 Gepost op: 11 juni 2015, 14:51:12 »
Daar ben ik ook weer.

Lizzz welkom terug van vakantie! Ik las op FB dat het weer wat tegen viel, jammer! Hier is het dan misschien extra fijn met die warmte voor nu even?
Hoe gaat het met je? Wel kunnen genieten op vakantie?

En hoe gaat het met de andere dames?

Hier alles goed. Het weekend dat Jos er niet was is heel goed gegaan. Sanne was zo lief en anders dan anders. Net of ze voelde dat ze alleen van mij afhankelijk was en daardoor extra goed luisterde hahaha!
Afgelopen weekend gezellig mijn verjaardag gevierd met koud/warm buffet. Was echt leuk! 40 ben ik nu...voelt niet zo maar het is toch best een getal om te zeggen hahahaha!

Gisteren hebben we een nieuw tuinset gekocht. Online dus moet nog bezorgd worden. Ons tuinset van nu is echt erg aan vervanging toe dus ben blij. Hopelijk krijgen we het snel, zeker nu het lekker weer is.
Met Sanne gaat het goed. Behalve lopen en rennen klimt ze nu ook echt overal op (ook op de kleine tafel...) en gaat ze de koprol maken als ze de kans krijgt. En heeeeel lief... ze zegt echt nu heel schattig 'mama' (en soms papa). Hele gesprekken voert ze met me met soms verstaanbare woorden maar veel onduidelijke woorden waarin alle letters zitten die ze kent hihi! Ik doe net of ik haar snap natuurlijk en dan is ze zo trots, heerlijk! Ik zal proberen binnenkort een fotootje te plaatsen, kunnen jullie zien hoe groot ze al is.

Fijne dag allemaal en succes met de warmte! Ik vind het heerlijk, ben een koukleum dus dit weer is erg welkom :-)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4932 Gepost op: 11 juni 2015, 22:41:52 »
Vlinder als nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Klinkt als een geslaagde verjaardag.

Wat lief dat Sanne het een soort van aanvoelde dat ze "extra lief " was.

Moeten jullie lang wachten op jullie nieuwe tuin set? Met het weer van deze dagen zou het nieuwe tuin set goed uit komen !

Wij zijn terug van vakantie. Het weer viel een beetje tegen, we hebben uit eindelijk 3,5 à 4 dagen mooi weer gehad. Ik wil op vakantie lekker op een luchtbedje in het zwembad liggen dobberen. Misschien is het erg maar ik kan niet zeggen dat ik helemaal uitgerust ben. Op dag 9 kreeg ik pas een beetje het "rust" gevoel.

Gelukkig hoef ik maandag pas te werken maar moet even mijn gevoel in de gaten houden. Ik merk dat bepaalde dingen niet in de koude kleren gaan zitten. De ziekenhuisbezoekjes ed.

In september heb ik nog eens 2 weken vakantie en gaan we een weekje centerparks dus ik heb nog even om bij te komen tzt.

We hebben wel leuke dingen gedaan op vakantie, het was gezellig en we hebben genoten . Dus mag niet heel erg klagen!

Morgen gaan we naar het strand :)

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4933 Gepost op: 17 juni 2015, 20:41:15 »
Jammer Lizzz dat het weer tegen viel. Het dobberen op een luchtbedje enzo herken ik helemaal en dan valt het tegen. Kan me goed voorstellen hoor. Je kan niet helemaal ontspannen en dan verwerk je ook dingen die thuis gebeuren lastiger denk ik. Het gaat je zeker niet in de koude kleren zitten, is ook moeilijk en je wil zo graag anders... ik heb niet hetzelfde mee gemaakt als jij maar kan me voorstellen dat het heel moeilijk is.

Heerlijk dat jullie in september nog twee weken vrij hebben, gaan jullie dan nog weg?
Ging het werken maandag een beetje? Het is te hopen dat het hier ook nog mooi weer gaat worden, als je dan vrij hebt of thuis bent in het weekend is dat ook extra fijn.

Ik had weer een oproep gekregen voor een uitstrijkje en mocht vanmorgen al komen. Altijd rot ook en nu nog ietsje meer want het lukte de huisarts niet. Lig je daar.... Na drie keer proberen zei ze 'nog 1 keer en ander stuur ik je door'. Blijkt dat tijdens mijn zwangerschap of erna mijn baarmoeder is gekanteld en de baarmoedermond niet gemakkelijk bereikbaar is zeg maar. Gedoe zeg.  Het was al lastig om een afspraak bij de huisarts te krijgen want de assistentes doen het hier maar door een nare seksuele ervaring in het verleden doet bij mij de huisarts het altijd, dus dat had ik erdoor (de assistentes zijn altijd nogal van die aanhouders terwijl als ze in mijn dossier kijken ze precies kunnen zien hoe of wat) en dan krijg je dat het niet lukt. Nou ja.. uiteindelijk toch gebeurd en het is weer klaar.
Daarna gewerkt en ben daar net pas van thuis. We hadden nog een bijeenkomst met studenten en dat duurde tot laat. Ga zo lekker douchen en slapen, morgen weer om 8 uur beginnen.

We hebben ons nieuwe tuinset afgelopen maandag gekregen en al lekker twee avonden buiten kunnen zitten. Dat konden we op het andere tuinset ook natuurlijk maar dit zit zoveel lekkerder hihi!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4934 Gepost op: 2 juli 2015, 11:44:41 »
Ik kwam er achter dat ik nooit meer gereageerd heb

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4935 Gepost op: 2 juli 2015, 11:45:35 »
Huhhhhhm een half bericht!

Vreemd , ik ga van de week eens op mijn gemak zitten om te schrijven.

Geniet van het mooie weer!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4936 Gepost op: 2 juli 2015, 12:52:37 »
Jij ook Lizzz! Hoe is het met je? Hopelijk heb jij vrij vandaag met die hitte...

Ik hou zo van dit weer, echt perfect! Gisteravond een uur in het zwembad in de tuin gezeten met zijn drietjes... echt zo fijn!
Verder alles goed hier. Vanmiddag voor controle naar het ziekenhuis, beetje spannend weer. Ga snel nog even werken, veel te doen in weinig tijd.

Tot gauw!


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4937 Gepost op: 3 juli 2015, 13:25:20 »
Ohh,  ik heb hier kei veel gemist.  Geen melding gekregen dat er hier geschreven is.

Vlinder Hoe was het gisteren in het ziekenhuis?

Ik zal volgende week even uitgebreid reageren.  Van het weekend gaan we met zn tweetjes een nachtje weg met het werk van jeroen. Spannend!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4938 Gepost op: 3 juli 2015, 13:31:51 »
Vlinder hoe was het in het ziekenhuis? Heb je een beetje kunnen genieten van het heerlijke weer?

Joyce hoe gaat het met jullie meisje? Veel plezier met het weekendje weg!

Ik lig nu op de bank, verstandskies getrokken. Bah :(
Ik heb niet echt van het mooie weer kunnen genieten. De afgelopen dagen had ik avonddienst. Bizar warm :(
Dit weekend mag ik niet in de zon ivm de wond. Niks aan te doen. Ben wel lekker vrij dus hou mij lekker rustig!

Ziekenhuis was steeds een teleurstelling. Tot vandaag want heb vandaag de pregnyl gekregen! Daardoor krijg ik een eisprong. En dan weer afwachten ;)

Zo ver zijn we nog niet gekomen!

Fijn weekend allemaal!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4939 Gepost op: 15 juli 2015, 15:16:07 »
Hoi meiden,

Sorry voor mijn late reactie.
Hoe was jullie nachtje weg samen Joyce? Was het niet gek om Nyke niet bij je te hebben?

Hoe gaat het met jou Lizzz? Wat een gedoe na het trekken van je verstandskies zeg, is dat helemaal over nu?
Oh spannend dat je een eisprong krijgt door de pregnyl… is die eisprong inmiddels al geweest en merk je iets anders aan je lichaam? Spannend he, dan zou je zomaar zwanger kunnen worden toch? Ik ga duimen voor jullie!

Met mij was het goed in het ziekenhuis. Geen nare dingen gevonden, wel medicijnen verhoogd omdat de waarde van de tumorgroeier te hoog was. Dat is op zich geen probleem alleen, stel dat er iets nieuws ineens gaat groeien dan gaat dat heel snel en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Door die verhoging van de medicijnen ben ik altijd wat uit mijn doen, meer moe en grieperig gevoel maar volgens mij begint het nu een beetje te wennen en wordt ik weer wat meer mezelf.
Sanne gaat nog steeds hartstikke goed, ik blijf in herhaling vallen maar ik geniet elke dag zo erg van haar. Ze is zo blij en vrolijk heel de tijd. Ik zie ook steeds nieuwe dingen bij haar en ze wordt zo snel groot. Praten is nog steeds minimaal maar lichamelijk ontwikkelt ze zich prima en daar gaat het om. Praten komt vanzelf.

Nog twee maanden werken en dan hebben we lekker drie weken vrij. Zo heerlijk vooruitzicht, laat maar komen.
Mijn onaardige collega haar contract wordt niet verlengd, ik ben nog nooit zo blij geweest, erg he? Ik heb dat niet snel met mensen maar met haar was er vanaf dag 1 geen klik. Heel onaardig en star, bleeeh! Blijven mijn coördinator en ik met zijn tweetjes over, dat is minder maar er gaat wel een vacature komen gelukkig. Alleen is de tekst daarvan nog niet bekend, dan nog werven dus dat gaat wel even duren. Komt vast goed en blij dat ik van die collega af ben.

Hebben jullie nog vakantieplannen?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4940 Gepost op: 15 juli 2015, 16:30:47 »
Vlinder wat fijn dat het geen slecht nieuws is! Pak van je hart.
Fijn dat sanne zo'n makkelijk kind is!

Gaan jullie nog op vakantie als je vrij hebt?

Mijn verstandskies..... hou er over op :P Ellende! Ik kan nu, bijna 2 weken later zeggen dat ik vandaag de eerste dag zonder pijnstillers heb gedaan. Wat een ellende met ontstekingen.
Ja de pregnylprik was een goede stap. Zo ver waren we nog nooit geweest. Maar ik had vanmiddag buikkrampen :( en toen ik naar de wc ging zag ik dat de rest ook niet goed was. Ik moet het even in de gaten houden en anders morgen even het ziekenhuis bellen.
Toch weer een dompertje..... Het ging (qua humeur) de laatste 2 weken goed. Nu even down..... Ga vanavond toch maar naar de sport school even alles er uit sporten!

Wij gaan in september een midweek naar centerparks!
Vrijdag gaan we manlief zijn nieuwe auto op halen :) Hij is zo blij als een klein kind :P ( en ook zo zenuwachtig ;-) ) Best schattig hihi!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4941 Gepost op: 15 juli 2015, 22:30:50 »
Vlinder, wat fijn om te lezen dat de controle in ieder geval goed was.
Sanne is een heerlijke meid zo te lezen.
Hihi, je mag daar best blij om zijn hoor. Hopelijk komt er een fijnere collega voor terug.

Lizz, fijn dat je zonder pijnstillers kunt nu. Wat een ellende die verstandskiezen. Bij mij en jeroen was het ook een ramp.
Jammer dat de eerste poging niet gelukt lijkt te zijn. Ik duim voor jullie dat de volgende ronde weer zo lekker loopt als deze.
Wat voor auto krijgen jullie?

Hier ook alles zn gangetje.  Het weekend was heerlijk.  Nyke heeft het erg goed gedaan.  Ik zag erg uit naar het uitslapen. Maar was gewoon vroeg wakker,  terwijl ik echt moe was. Wel weer een paar dagen moeten afzien met mn bekken.
Nyke gaat hard.  Ze rolt inmiddels ook van rug naar buik en kan tegen een leuning aan blijven zitten. Ze brabbelt en lacht volop. Echt genieten.
Morgen weer op controle bij de kinderarts.

Ik heb afgelopen 1, 5 week vakantie gehad. J niet,  maar ik heb heel veel dagen.  In september heb ik nog drie weken. Daarvan gaan we een week naar center parcs

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4942 Gepost op: 16 juli 2015, 12:58:40 »
Nou inderdaad wat een ellende die ontstekingen, bah! Gelukkig gaat het nu weer beter.
Balen dat je ongesteld bent geworden! Kan me voorstellen dat het een domper is. Als je verder in het traject bent krijg je meer hoop... heeft het sporten je goed gedaan om het ietsje los te laten? En moet je na deze menstruatie dan weer gelijk naar het ziekenhuis of ga je dan weer beginnen met spuiten?

Leuk de nieuwe auto ophalen, wat voor een is het geworden? Oh, wij gaan in september ook naar Centerparcs, altijd leuk he? Wij gaan naar het Meerdal, als kind ben ik daar zelf regelmatig geweest en leuke herinneringen aan, ben benieuwd hoe ik het nu ga ervaren. We zijn wel vaker geweest maar gaan dan meestal naar andere parken toe.

Fijn dat Nyke het goed heeft gedaan Joyce, vond je het niet lastig om haar achter te laten? Uitslapen lukt op de een of andere manier niet goed meer als je in een bepaald ritme zit. Ziet het er nog naar uit dat het beter gaat worden met je bekken? 
Sanne is nu 16 maanden en ikzelf heb ook nog vaak last, helaas zit hier geen vooruitzicht in dat het ooit weer normaal gaat worden en ik zonder pijn uit de voeten kan.
Wat gaat Nyke snel, dat ze al kan rollen en tegen een leuning aan kan blijven zitten, super dat je zo geniet!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4943 Gepost op: 16 juli 2015, 16:42:46 »
Hoe is het met Nyke bij de kinderarts geweest?

Ow vlinder wij gaan naar Heijderbos. Daar kwam ik als kind altijd hihi. Heb er zin in!

Morgen mag manlief zijn nieuwe Seat ibiza FR ophalen.
Ik had een eis en dat was 5 deuren. Dat is het geworden (gelukkig) en verder is het helemaal zijn pakkie aan :P

Morgen ochtend eerst naar het ziekenhuis voor een uitgangsecho. Vanochtend gebeld. Zeg dat mens aan de telefoon. Ja wil je de volgende keer bij het begin van uw menstruatie bellen. Dan hebben wij meer ruimte met inplannen. Ik zeg maar mevrouw als jullie savond bereikbaar zijn wil ik best bellen. Aangezien gister avond pas de menstruatie begonnen is.  :angered:   Fijn van die mensen die met je mee denken ;-)

Je moet op de 3e dag van menstruatie namelijk een uitgangsecho hebben. Dat is morgen. Gelukkig ben ik morgen vrij :)


vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4944 Gepost op: 22 juli 2015, 20:58:00 »

Leuk het Heijderbos Lizzz, daar zijn we na ons trouwen geweest. Vond het ook erg gezellig daar.
Hoe rijdt jullie nieuwe auto? Ik zag een fotootje op facebook, mooie auto hoor, heb jij er ook al in gereden?

Wat een rare reactie van die mevrouw aan de telefoon. Je kon gewoon echt niet eerder bellen ivm hun bereikbaarheid.. dat zou ze zelf toch meoten weten. Vermoeiend altijd, je blijft voor jezelf opkomen zeg maar. Juist van een ziekenhuis verwacht je begrip toch?

Wij hadden afgelopen zaterdag de fotoshoot, dat had ik van mijn collega's voor mijn verjaardag gekregen. Was super! We moeten in bepaalde houdingen gaan staan, heel onnatuurlijk voelde het maar het lukte wel. Sanne er lekker bij, ook nog een paar van haar alleen laten maken. Op het schermpje van de camera zag het er geweldig uit. We zouden gratis 1 uitvergroting krijgen van 20x30 maar we hebben besloten de hele fotoserie digitaal te kopen. Dat kostte 'maar' 69 euro en dan krijg je alle foto's gemaild. Dan kunnen we zelf kiezen welke we af willen laten drukken. Want behalve een van ons drieen wil ik ook een mooie van Sanne en dat willen onze ouders ook. Alles los bestellen had echt veel duurder geweest. Duurt nog 1,5 week nu, kijk er nu al naar uit.

Verder rommelen we lekker door. Vrijdag naar de dierentuin in Rotterdam met mijn ouders en wij met zijn drietjes en zaterdag hebben we een verjaardag. Zondag lekker niks.. ook prettig. Maar eerst morgen nog een dagje werken..

Hoe gaat het nu met jullie Lizzz en Joyce?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4945 Gepost op: 27 juli 2015, 12:24:50 »
Wat een leuk kado zeg vlinder! Ben benieuwd naar de foto's :) wanneer krijgen jullie die?

Hoe wat diergaarde Blijdorp? Na de verbouwing is het heel mooi geworden. Je was dicht bij mij trouwens dan ;) woon er 15 min vandaan.

De auto rijd lekker hoor! Grote overgang van een Renault twingo naar deze auto. Dit is meer auto ;) we zijn afgelopen weekend naar de beverwijkse bazar gereden met de auto. Gelijk even zitten kloten met de cruise control haha. Dat was nieuw voor ons.

De bazar viel trouwens tegen. Of het nu komt omdat het vakantie is of dat het gewoon zijn hoogste tijd heeft gehad. Vroeger moest je intree  betalen en dat hoeft nu ook niet meer.

Manlief had trouwens de auto gekocht zonder mijn schoon ouders daar iets van af wisten. ( je zal denken waarom zou je dat met hun moeten overleggen, je bent getrouwd blablablabla) maar ik heb al eens verteld dat schoonvader niet de makkelijkste is. En dat het zijn woord is en anders niks. Dus ik vond het al heel wat dat manlief het niet verteld had. En de weken er op ook zijn mond gehouden had!
Wij gingen toen naar schoonouders toe, schoonmoeder reageerde oprecht echt super leuk. Schoonvader kon alleen heel kattig uitbrengen "wat is dat nou weer voor een auto" en daarna nog " nou ze hebben iedergeval meer geld dan ons " tegen mijn schoonmoeder. Ik dacht fijn dat je zo blij voor ons bent..... Pffff maaaaar ik ben trots dat manlief dit dus zonder hem gedaan heeft. ( iets wat hij jaren geleden dus noooooit gedaan zou hebben!

Ik ben weer in het ziekenhuis geweest. Woensdag weer terug heb inmiddels 2 follikels die nu groeien. Het is afwachten maar....

Hoe gaat het met iedereen?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4946 Gepost op: 27 juli 2015, 14:46:27 »
Pff fijn zo'n schoonvader lizzz. Inderdaad wel een grote auto tov eerst. Hopelijk hebben jullie die grootte snel nodig. Fijn dat er follikels groeien. Ik blijf duimen voor jullie.

Vlinder, dat is nog eens een leuk cadeau. Ben erg benieuwd naar de foto's.

De kinderarts was erg tevreden. Ze groeit goed volgens haar eigen lijntje en loopt voor op ontwikkeling. In november mogen we weer terug. We genieten verder volop van Nyke. Ze gaat echt zo hard....
Vlinder, ik hoop dat ik er wel vanaf kom. Tot een week of drie geleden kon ik steeds zeggen dat het weer ietsiepietsie beter ging met mijn bekken. Nu blijf ik hangen, en ben ik zelfs weer wat achteruit gegaan.
Ook minder leuk nieuws. Sv heeft prostaatkanker. Vandaag krijgt hij een botscan om te kijken in hoeverre het daar uitgezaaid is. Volgende week de uitslag. Kans is reëel dat het uitgezaaid is.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4947 Gepost op: 28 juli 2015, 14:46:25 »
Wat een gekke reactie van je schoonvader op de auto! Wel goed dat je man het helemaal zelf besloten heeft (samen met jou hihi). Mooie auto zag ik op facebook.
Jammer van de bazar. Ik ben er jaren terug geweest en toen moesten we inderdaad nog betalen om binnen te komen en was het ook daar druk, misschien heeft het de beste tijd gehad inderdaad?

Spannend dat jullie morgen weer naar het ziekenhuis terug moeten. Ik ga duimen voor jullie, succes!

Wat fijn dat de kinderarts tevreden was en dat Nyke goed groeit en voor loopt op de ontwikkeling. Gaat snel nu allemaal he? Leuke foto’s op facebook van haar in de kinderstoel.
Wat naar voor je schoonvader! Oeh… uitzaaiingen klinken niet goed, hopelijk valt het relatief gezien mee… Sterkte!

We hebben de foto’s, ze zijn geweldig!! Echt zo blij mee. Jos wil niet dat ik ze zomaar op het forum zet, even kijken wat handig is om te doen dan want ik wil graag showen  :biggrin:

Blijdorp was mooi maar het was zo ontzettend druk… we hebben niet eens alles kunnen zien kun je na gaan. Wel erg genoten met zijn vijfjes.
Weinig nieuws verder, heerlijk weekend gehad, nu weer drie dagen werken en dan weer een fijn weekend in het vooruitzicht. Allebei de dagen verjaardagen en daar ben ik erg van. Ligt er wel aan wie maar toevallig allemaal leuke dit weekend (mijn ouders en een kindje van vrienden van ons).

Werk ze allemaal!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4948 Gepost op: 3 augustus 2015, 13:54:21 »
Hoi meiden,
hoe gaat het met iedereen? Hier alles goed.

we hebben een heerlijk weekend gehad. Zaterdag vierden mijn ouders hun verjaardag.  Echt leuk feestje weer. S morgens was ik even met sanne geweest. Ik had haar een kleurplaat in laten kleuren  voor ze. Natuurlijk meer krassen dan kleuren hihi!
Sanne heeft bij andere opa en oma geslapen die nacht. Is goed gegaan alleen het moment van weg brengen was moeilijk.  Ze hing huilend aan mijn been...zo moeilijk! Ik nog uitgelegd aan haar maar het werd er niet beter op. Dus uiteindelijk weg gegaan. Ze was gauw stil maar ik moest eenmaal buiten huilen...niet leuk om haar zo achter te laten. Gelukkig alles  heel goed gegaan.
Gisteren hadden we een verjaardag van een kindje van vrienden van ons. Heerlijk in en park gevierd met heel veel andere kinderen  erbij. Was super voor sanne ook.

vandaag nog lekker vrij. Vanmorgen heb ik het badje opgezet en heeft sanne lekker gezwommen.  Straks gaan we er nog even op uit. Mijn man is onverwacht vrij vanmiddag.

Verder geen nieuws...ben erg aan het aftellen tot onze vakantie.  Dat is namelijk gelijk de laatste werkdag van mijn niet zo'n leuke collega...

fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje als het kan.






vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4949 Gepost op: 19 augustus 2015, 09:17:09 »
Wat is het stil hier... hoe gaat het met iedereen?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards