collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1068619 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4950 Gepost op: 19 augustus 2015, 18:09:20 »
Vlinder ik had je berichtje gelezen naar nooit op gereageerd!
Sorry.... Nu ook niet echt tijd. Hoop dat ik binnenkort even tijd heb om even bij te kletsen :)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4951 Gepost op: 21 augustus 2015, 16:32:10 »
Heey vlinder.

Ahhhh ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is als Sanne moet huilen als jij weg gaat!
Gelukkig is ze het daarna snel weet "vergeten"
Dat is voor jullie wel een geruststelling toch!

Hoe bevalt het zonder die niet zo fijne collega op je werk?
Wanneer hebben jullie ook al weer vakantie?

Wij gaan dit weekend een weekendje weg.... Ik had op internet een leuke aanbieiding gevonden. Een van der valk hotel voor 2 personen Inc ontbijt voor 56€ dus ik snel boeken want het was de laatste kamer. Na het boeken kwam ik er achter dat het in België tegen de Franse grens aan zit!
Ach we gaan er een leuk weekend van maken! Even tot rust komen....

Fijn weekend allemaal!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4952 Gepost op: 27 augustus 2015, 14:51:45 »
Hoe gaat het nu met je Lizzz? Lopen jullie eigenlijk nog steeds in het ziekenhuis of is het nu even rustig omdat je aan het prikken bent?
Wat heerlijk dat jullie een weekendje weg zijn geweest, niet duur he eigenlijk. Was het mooi waar jullie zaten?
Binnenkort vakantie, ook fijn he, ik merk dat ik er best wel aan toe ben.. nog 2,5 week voor ons. Wij hebben vanaf 14 september lekker 3 weekjes vrij.

Het bevalt goed zonder mijn collega. Is wel extra druk maar beter te druk dan dat zij werkt. Erg he.. ik heb dat soort dingen niet snel maar als ik het heb hihi!
Verder is alles rustig bij ons. Mijn man had gesolliciteerd en na een proces van 2 maanden, met verschillende gesprekken, plan van aanpak schrijven en dat soort dingen heeft hij gisteren gehoord dat hij het helaas niet geworden is. Balen! Maar goed, hij heeft wel motivatie om verder te gaan zoeken, hij heeft veel zelfvertrouwen gekregen door deze sollicitatieprocedure.

Verder geen bijzonderheden eigenlijk. Alles kabbelt rustig voort, Sanne doet het hartstikke goed nog steeds. Jammer genoeg is de provocatie van de koemelk niet gelukt dus ze is weer terug op de speciale melk enzo. Niet erg maar voor haar sneu dat ze best weer wat pijn heeft gehad. In het najaar maar weer kijken. Nu eerst weer de rust in huis.

Fijne dag allemaal en vast fijn weekend ook!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4953 Gepost op: 27 augustus 2015, 15:37:42 »
Vlinder:

Zoals je op het forum kon lezen hebben wij een weekje onzekerheid!
Het is zo raar gegaan. Ik was gewoon ongesteld geworden, dus ik was er van overtuigd dat het niet gelukt was. Na controle ziekenhuis twijfelde ze en moest ik urine inleveren binnen een uur moest ik terug voor bloed.
Maandag weer terug de Hcg was verhoogd, maar ze zagen niks op de echo.
Nu lijkt me dat ook erg sterk want als het zo zou zijn dan zou ik net 2 weken zwanger zijn ???

Dinsdag moeten we terug komen.

Ik kan natuurlijk mijn nieuwscchierigheid niet bedwingen en heb een stapel goedkope zwangerschapstesten gekocht. Elke keer 2 streepjes. Gister zelfs een clear blue en die gaf ook positief aan. ( maak mezelf gek) maar goed ik voel me daar goed bij.

Manlief wil niks van de testen weten die zegt ik wil uitspraak van de Gyn weten. Ik zei dat mag , ik voel me hier goed bij dus ik doe dit :)

Het vreemde is ik ben wat meer moe dan normaal, gister vlagen van misselijkheid. Maar goed ik kan er geen pijl meer op trekken.... Mijn lichaam kan mij goed voor de gek houden.

Ik ga dus nog nergens van uit .... Al hoop ik het wel natuurlijk.

Fijn dat jullie binnenkort vakantie hebben! Gaan jullie nog weg?
Jammer dat je man het niet is geworden maar wat fijn dat hij het wel fijn heeft ervaren. Weer een ervaring rijker toch!
Ik zag foto's van Sanne op Facebook wat is ze weer veranderd zeg! Ze wordt zo groot Hihi....

Weekendje weg was leuk ! Het hotel was ook goed! ( een nieuw van der valk hotel) altijd goed ;)
We hadden geboekt bij secret escape ( zie je op tv voorbij komen) duurdere hotels die dan nog 1 of 2 kamers over hebben . Dan kn je zo aanbieding krijgen!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4954 Gepost op: 29 augustus 2015, 12:12:19 »
Hihi het voelt bijna als inbreken hier, zolang dat ik hier niets geschreven heb!
Maar Lizzz, wat ontzettend spannend voor jou en je man! Hoop op goed nieuws volgende week!
Lekker ook zo'n weekendje weg, ik ken de reclames inderdaad.
En Vlinder, ook lekker dat jij een vakantie in het vooruitzicht hebt. Gaan jullie nog weg? Jammer dat de baan van je man niks geworden is, maar er komt vast wel weer wat anders op zijn pad. En wat kan het wegvallen van een collega een verschil in sfeer op het werk brengen he?! Daar heb je het dan wel voor over om wat harder te werken ;)

Met mij alles goed. Inmiddels 38 weken zwanger, dus ukkie zou mogen komen. Niks wijst er echter op dat hij/zijn zich snel meldt, maar dat kan zomaar in eens gebeuren natuurlijk. Tot die tijd geniet ik lekker van m'n verlof en rommel ik wat aan in huis :)

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4955 Gepost op: 31 augustus 2015, 21:03:54 »
Wat spannend voor jullie Lizzz! Ik zit de hele tijd te duimen hoor…
Wat is het inderdaad apart gegaan zeg, bizar he? Ik kan me heel goed voorstellen dat je een stapel zwangerschapstesten hebt gekocht, je wil gewoon steeds de bevestiging. Heel normaal hoor. Ik heb ook meer dan 2 testen gedaan toen ik zwanger was. Zelfs 2 en 4 weken na de positieve test nog omdat ik ineens onzeker werd hihi! Vooral naar je eigen gevoel luisteren, wil je testen gewoon doen dat stelt je gerust.

Sperzieboon wat gaat je zwangerschap snel he, jeetje. Spannend zeg voor jullie. Lekker je verlof he, beetje aan rommelen enzo, fijn.  Voel je je goed?  En alles echt klaar voor jullie kindje?

Hoe gaat het met jou Joyce?

We gaan een midweekje naar Centerparcs toe. Kijk er erg naar uit, heerlijk om met zijn drietjes echt even weg te zijn.
Ja Sanne groeit hard. Het is zo’n schatje, elke dag zien we weer nieuwe dingen en ze is al zo wijs..
Hoewel ik 100% achter onze beslissing staan dat Sanne geen broertje of zusje krijgt kan ik er soms best naar verlangen nu ineens. Maar moet me goed voor houden wat de extra risico’s zijn wat betreft mijn leeftijd en mijn achtergrond met die schildklierkanker. Als ik niet ziek was geworden en daardoor jonger was geweest hadden we graag 2 kindjes gekregen.

Op mijn werk is de introductieweek begonnen. Vandaag 1200 buitenlandse studenten gezien en gesproken. Altijd erg leuk. Morgen weer met ze op stap en woensdag weer, we hebben gelukkig goede mentoren ook, dat scheelt ons veel werk. Vandaag heb ik ook extra gewerkt. Sanne is bij mijn ouders geweest. Dat vind ze zo geweldig. Als we in de buurt van hun straat rijden begint ze al te babbelen dat ze daar naar toe wil hihi! Heel anders dan bij mijn schoonouders…
Nog maar 2 dagen werken met mijn niet leuk collega, het wordt steeds lastiger eerlijk gezegd. Als afsluiting gaan we volgende week dinsdag nog wel uit eten, daar zit ik niet op te wachten maar ik ga het netjes afsluiten voor haar. We hebben wel al een nieuwe aangenomen, leuke vrouw lijkt me wel. Al is het in een sollicitatiegesprek altijd even kijken hoe of wat maar ik had een goed gevoel bij haar.

Fijne avond allemaal. Lizzz, ik blijf duimen hoor. En sperzieboon, veel sterkte met de laatste loodjes!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4956 Gepost op: 1 september 2015, 11:05:53 »
Even een snelle update! Probeer later even in te gaan op jullie reacties!

In het ziekenhuis was mijn Hcg in bloed van 27 , vorige week vaan 127 en vandaag naar 535 ! Op de echo was afgelopen week niks te zien en vandaag een vruchtzakje van 2,3 mm te zien.
Dus ik ben zwanger!

Verder weinig te zien , vrijdag naar mijn eigen Gyn. En deze Gyn zei dat we daarna om de week / 2 weken alles gaan volgen via de echo. Gezien mijn geschiedenis zei hij.

Spannend allemaal. Vooral dat we nu ons mond moeten houden Hihi.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4957 Gepost op: 1 september 2015, 13:35:50 »
Wow lizzz, super!!!! Gefeliciteerd!!!!! Ben zo blij voor jullie  :applaus: :applaus: :applaus:
Ik ga duimen dat het allemaal goed mag blijven gaan...

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4958 Gepost op: 1 september 2015, 14:00:07 »
Hier ook nog gefeliciteerd lizzz  :applaus:
Super blij voor jullie.

Vlinder, leuk vooruitzicht! Waar gaan jullie heen?
Fijn om te lezen dat Sanne het zo goed doet.

Sperzieboon, geniet nog even van jullie tweetjes samen. Ik ben erg benieuwd wanneer de kleine zich meldt!

Ik heb momenteel ook vakantie. Drie weekjes :)
We gaan ook nog een week naar CP Heijderbos. Ben erg benieuwd hoe Nyke het vindt. Met Nyke gaat het erg goed. Ze is lekker vrolijk, en tijgert (achteruit) lekker de kamer door.
Met mij kan het nog steeds beter. Vooruitgang in de bekken is gestagneerd. Vorige week eens geprobeerd om een client (van gemiddelde zwaarte) te verzorgen, maar het ging gewoon niet. Op dat moment heb ik het wel afgemaakt, maar heb er weer dagen plezier van gehad. Het valt me allemaal erg tegen, omdat ik in mijn hoofd had ik augustus wel weer wat te kunnen. Nu heb ik mijn termijn maar bijgesteld naar januari... Nu eerst genieten van de vakantie

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4959 Gepost op: 1 september 2015, 22:52:19 »
Waauuww Lizzz! Gefeliciteerd!!  :applaus: :applaus: wat een super nieuws! Ik hoop voor jullie dat alles goed verloopt en je kan genieten van een heerlijke zwangerschap!

Joyce, lekker vakantie! Ik heb t idee dat alle jonge gezinnetjes naar CP gaan haha
En wat een tegenvaller van je bekken..  Maar indd, nu lekker genieten van jullie vakantie!

Vlinder, gezellig druk dus op je werk! Fijn dat Sanne dan terecht kan bij je ouders (en hihi die voorkeur voor een bepaalde opa en oma.. Ben erg benieuwd hoe dat hier straks gaat verlopen). En ik begrijp dat er geen tweede kindje meer komt gezien jouw gezondheid en leeftijd. Lijkt me wel lastig, want het lijkt een moeilijke keuze die je met je hoofd hebt moeten maken en niet met je hart..
Met mij gaat het allemaal goed. Ik voel me goed en ben het nog niet 'zat'. Ben wel super nieuwsgierig en van mij mag de kleine wat dat betreft wel komen. En ja, alles is klaar voor zijn/haar komst!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4960 Gepost op: 2 september 2015, 12:14:07 »
Hihi, dat zal vast komen omdat je bij de Prenatal kortingsbonnen krijgt.
En eerlijk... Ik durf een lange Reis of het vliegtuig nog niet aan.
Komt volgend jaar wel weer.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4961 Gepost op: 3 september 2015, 19:06:36 »
Hallo dames!

Gaat een van jullie in de periode van 14 tm 18 sept naar centerparks Heijdenbos?? Hihi

Joyce wat vervelend dat je nog zo last van je bekken hebt! Heb je nog wel fysio enzo daar voor? Ik zag laatst een foto van Nyke voorbij komen wat een vrolijk meisje zeg!

Vlinder je gezondheid is heel belangrijk en jullie hebben een super mooi meisje dus dat is ook belangrijk :) snap je gevoel wel hoor!

Sperzieboon wat heb je een mooie buik zeg! Zag de foto op Facebook! Ben je lekker aan het genieten van je verlof? Wanneer ben je ook al weer uitgerekend?

Ik moet morgen weer naar ziekenhuis, even naar mijn eigen Gyn. Dat vind ik wel fijn. Een "vreemde" Gyn vertelde mij dat ik zwanger was en die man was best afstandelijk. Dus hoop dat mijn eigen Gyn wat warmer reageerd. Die is altijd wel vriendelijk dus hoop van wel!

Wij hebben het onze ouders nog niet verteld. Wel vreemd want ik moest het wel bij mijn chef vertellen. Vreemd gevoel dat hij het wel weet en mijn ouders nog niet! Ik moet volgende week nog 3 dagen werken en dan heb ik 2,5 week vrij. Met chef afgesproken dat we daarna kijken of ik nog naar buiten ga of niet.
Ik kan er zelf nog niet echt van genieten omdat ik weet dat er nog zo veel fout kan gaan!

Wanneer hebben jullie het aan jullie ouders verteld?

Ik ben heel erg moe, overdag als ik vrij ven slaap ik zo 1,5 uur en dan ga ik Savonds weer vroeg naar bed. Ik heb last van maagzuur en ben verspreid over de dag misselijk, gelukkig niet niet overgegeven maar goed. Ik zeg maar tegen collega's dat mijn eten niet goed gevallen is ofzo ;)


sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4962 Gepost op: 5 september 2015, 09:29:29 »
Wij hebben het na de eerste echo, rond 8 weken, aan ouders, broers en zussen verteld. Met de rest hebben we gewacht tot de 12 weken echo. Dit zijn echter standaard controles bij de verloskundige, en dat zal bij jou anders gaan. Lijkt me indd gek dat de eerste die je vertelt dat je zwanger bent je chef is, maar veiligheid voorop! Hoe was het bij je eigen gyn gisteren?
Genieten kon ik zelf de eerste weken ook niet. Denk niet dat je daar alleen in staat. Ik heb ook nooit last gehad van zwangerschapskwaaltjes, dus geen bevestiging van m'n lichaam dat er iets gebeurde in m'n buik, vond ik in het begin ook vervelend. Hoewel later natuurlijk super dat ik me steeds zo goed voelde!

Ik ben 13 september uitgerekend, volgende week zondag dus. Er zijn echter nog geen tekenen dat de kleine zich snel aandient, maar die zijn er ook niet altijd natuurlijk. M'n verlof bevalt tot nu toe prima, lekker aanrommelen. Hoewel alles nu wel op orde is en ik me begin te vervelen. Ben aan fotoalbums begonnen, maar krijg dan weer last van m'n rug van het lange zitten.. :s


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4963 Gepost op: 5 september 2015, 10:52:25 »
Sperzieboon: fijn dat je daar nooit last van hebt gehad. Ik ben tegenwoordig elke ochtend al tussen 5 & 6 wakker van de misselijkheid. Spannend zeg 13 september! Hoop dat jullie die kleien snel in jullie armen kunnen sluiten!

Gister bij de Gyn geweest. De echo zag er uit zoals je bij 4 welen mocht verwachten zei ze. Aangezien ik de datum van de pregnyl prik weet weet ik dus precies hoe ver ik ben. Ze wilde nog een x mijn bloed laten prikken. Binnen een uur weer gebeld en het was dinsdag 535 en vrijdag was het 1100 Hcg in mijn bloed. Ik moet maandag of dinsdag weer bloed prikken en donderdag weer terug komen. Dan hebben manlief en ik vakantie dus gaan we slapen naar de afspraak.

Gister hebben we het mijn ouders verteld , vandaag gaan we naar schoonouders. Mijn moeder moest huilen Hihi. Ik zei nog normaal zouden we nog wachten met het vertellen maar we willen er met iemand over kunnen praten, en stel het zou mis gaan dan kan je ook bij iemand je verhaa kwijt.
Zussen / broers wachten we nog even mee tot we wat verder zijn.

Vind het wel "eng" om te zeggen , aangezien er nog zo veel mis kan gaan.

Sperzieboon heel veel succes met de laatste loodjes!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4964 Gepost op: 5 september 2015, 11:11:41 »
Lizzz, dan missen we elkaar op n paar uur na ;)
Fijn dat het hcg weer gestegen was en de echo er goed uit zag. Wij hebben het mijn ouders en zusje met 6 weken verteld, nog voor de eerste echo. Zij wisten dat we in het ziekenhuis geweest waren e.d. Ouders van J en beste vrienden na de eerste echo. Op het werk na 8 weken ivm klachten. De rest na de termijnecho. Ik vond het heel fijn dat mensen op de hoogte waren, toen het gedeeltelijk mis ging en ik zo ziek was.
Is het nu ook zo dat je geen nachtdiensten meer hoefde te werken?

Sperzieboon, 13e is een hele mooie datum! Veel plezier met het in elkaar zetten van de albums.

Lizz, ik ben nog steeds onder begeleiding van de bekkenfysiotherapeut. De 15e ga ik voor het eerst naar een osteopaat om eens te andere visie te horen. Ik ben het voortaan wel zat nu. Mogelijk zou revalidatie ook nog een optie zijn, maat daar moet ik mij nog in verdiepen.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4965 Gepost op: 6 september 2015, 12:59:40 »
Felicitaties aan de meiden die vandaag 2 jaar getrouwd zijn!

Fijn lizzz dat het bij de gyn er goed uitzag! Begrijpelijk dat je het jullie (schoon)ouders verteld hebt. Zij weten dat jullie er mee bezig zijn en meeleven (in goede en evt slechte tijden) is prettig! Reageerden je schoonouders ook enthousiast? Hier ook tranen bij de moeders hoor  :biggrin:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4966 Gepost op: 6 september 2015, 14:09:33 »
Dankjewel voor de felicitaties. De tijd vliegt! 2 jaar getrouwd al weer!!!

Joyce ik ben benieuwd wat de osteopaat zegt. Hopelijk is de pijn een beetje te verdragen. Leuke foto van jou met Nyke!

Wij hebben het gister aan schoonouders verteld. Kwam wel mooi uit wat mijn zwagertje was er niet. Wij hadden besloten om alleen onze ouders te vertellen. Mijn zus en zijn broertje pas later. We hadden een doosje gekocht in de vorm van een huisje. Daar had ik babysokjes in gedaan en een positieve test ( had er zo veel liggen ;) ) en een kaartje er bij met een tekst er in.

Ook schoonouders begonnen tranen met tuiten te huilen. Allebei!!! ( had ik niet verwacht) echt schattig. Ze waren zo blij.... Schoonvader gelijk allemaal plannen maken wat ie ooit zou gaan doen met het kindje. Ik zeg uhhh we moeten nog een hele weg hoor. Maar leuk dat ze zo enthousiast reageerde!

Joyce ik hoef tzt geen nachtdiensten meer te doen tot na (ik dacht) 6 maanden na de bevalling. Maar dat moet ik nog even uitzoeken. Ik hoef maandag dinsdag en woensdag nog te werken maar probeer woensdag vrij te krijgen. Dan 2,5 week vrij. Daarna zal ik binnendienst gaan doen als alles goed blijft gaan, de eerste 2/3 weken zal ik met een smoes binnenwerk doen dat ik door mijn rug ben gegaan ofzo. Want in onze organisatie wordt er veel gepraat ;)  als een vrouw een keer een dienst binnen werkt omdat ze een Blesure heeft ofzo is de eerste vraag altijd ben je zwanger?

Morgen weer bloed prikken en donderdag volgende afspraak bij de Gyn. Ben vooral heel erg moe, slaap snacht ongeveer 9 uur en overdag soms ook 1,5 uur . Het is voor het goede doel ;)

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4967 Gepost op: 9 september 2015, 21:29:00 »
Daar ben ik eindelijk ook weer. Het lukte me maar niet om tijd vrij te maken om iets te schrijven.

Lizzz hoe gaat het met jou?
De moeheid herken ik wel, had ik in het begin van mijn zwangerschap ook. Lekker aan toe geven als het kan hoor.
Heerlijk dat jullie nu vakantie hebben, veel plezier in het Heijderbos!

Op de dag van de positieve test hebben wij het gelijk aan onze ouders en mijn zus en zwager en mijn zwager en schoonzusje verteld. De rest hebben we stil gehouden tot 3 maanden. Was zo fijn om het met hen wel vast te kunnen delen. Sowieso had ik het voor mijn eigen ouders niet voor me kunnen houden ook die hadden het hoe dan ook aan me kunnen zien denk ik qua uitstraling en blijdschap. Allebei onze ouders moesten huilen toen ze het hoorden.

Succes bij de osteopaat Joyce! Ben benieuwd of hij nog wat voor je kan doen. Bij mij zal de pijn niet meer over gaan, nu 1,5 jaar na de geboorte. Het is af en toe flink vervelend moet ik zeggen maar ja.
Hoe was jullie vakantie? Wat leuk dat Nyke tijgert, heerlijk he als je dat dan ziet, dan ben je trots he?

Sperzieboon, succes met de laatste loodjes, spannend! Het komt nu echt dichtbij… wil je thuis bevallen?

Wij gaan in de week van de 21ste naar centerparcs, het Meerdal. Erg veel zin in. Verder hier alles goed. Nog 1 dagje werken en dan drie weken vrij, echt zo fijn!
Sanne gaat hartstikke goed, behalve dat ze ziek was afgelopen dagen maar dat kan nu eenmaal gebeuren. Ze heeft mijn man aangestoken en hopelijk blijft het mij, nu met de vakantie voor de deur bespaard…  Sanne is echte een dreumes en deugniet. Zo klimt ze bijvoorbeeld op een stoel ( haar eigen stoeltje) en vanaf de stoel klimt ze op de grote tafel of op de vensterbank. Natuurlijk zeggen we daar wat van maar soms trekt ze er een gezicht bij als je haar waarschuwt en dan schiet ik toch ineens in de lach, zij nog harder natuurlijk. Ze probeert echt van alles uit, heel leuk hoor dat ze zo ondernemend is. Ze wordt nu ook wat vrijer naar vreemde mensen dat is ook wel prettig. Voorheen ging ze dan huilen maar nu doet ze zo gek mogelijk in een winkel om aandacht te krijgen van vreemden.
Op mijn werk hebben we gisteren afscheid gehad van die collega die niet zo leuk was. Voelt relaxed nu hihi! Vanaf half oktober komt haar vervangster dus tot die tijd even druk hoewel ik natuurlijk ook vakantie heb.
Ikzelf moet maandag weer voor onderzoeken naar het ziekenhuis, en dan eind van de vakantie de uitslag. Een kant fijn dat het in de vakantie valt en we dan niks hoeven te regelen qua opvang maar aan de andere kant zit het denk ik wel vanaf maandag in mijn hoofd.. maar wie weet valt dat mee.

Fijne avond allemaal, wie er nog op vakantie gaat, veel plezier en Sperzieboon zet hem op he als de bevalling ineens daar is…

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4968 Gepost op: 11 september 2015, 08:37:24 »
Vlinder je hebt lekker vakantie! Fijn dat die collega nu weg is. Zal wel rust geven!
Ik kan je voorstellen dat je er mee in je hoofd gaat zitten. Heb ik nu ook ( vertel ik zo even)
Sanne is lekker ondeugend en ondernemend zeg!!! Ik snap wel dat je soms heel hard moet lachen als ze zo iets doet. Leuk dat ze niet meer zo eenkennig is. Dat is makkelijker voor jullie :)


Ben je al bij de osteopaat geweest Joyce? Kan hij/ zei wat voor je betekenen?

Hier: gister snaar de gyn geweest en we zijn helemaal in de war. Mijn hcg was gestegen, het vruchtzakje was gegroeid. Maar verder nog niks te zien. De gyn kon dus niet vertellen of het een goede zwangerschap zal worden.  We moesten eigenlijk woensdag terug komen maar dan zitten we in centerparks.  Dus nu kunnen we pas 21 sept terug komen. Ze zei wel : als ik nu dacht dat het niet goed zat dan had ik jullie dat nu verteld.

We liepen dus een beetje verdrietig uit het ziekenhuis, daar we nu nog steeds niks wisten.
We hebben onze ouders het zelfde nieuws verteld omdat hun de enige zijn die dit weten.
Ons ontspannen weekje centerparks wordt dus niet zo ontspannen. We bereiden ons voor op het ergste... :(

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4969 Gepost op: 11 september 2015, 15:19:53 »
Gatsie Lizzz, wat een onzekerheid! Begrijp ik goed dat je in het vruchtzakje misschien al een klein vruchtje had moeten zien zitten? Nou ik hoop ontzettend dat het daar nu nog te vroeg voor is en jullie die alsnog op 21 september zien. Maar tot die tijd zal t wel killing zijn... Hoop dat jullie nog wel een beetje kunnen genieten van jullie weekje weg.. Dikke knuffel in ieder geval!

Vlinder, een ondeugend meisje dus die Sanne! Lekker van genieten hoor!;) en hopelijk kan je de onderzoeken en uitslagen een beetje uit je hoofd zetten tijdens je vakantie. Succes maandag in ieder geval.
Ik wil trouwens in het ziekenhuis bevallen. Sinds gisteren ontzettende rugpijn in m'n lage rug. Af en toe ook wat krampen in m'n onderbuik, maar t zet niet door ofzo. Voorweeen vermoed ik.. Hoop dat het snel overgaat in het 'echte werk'!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4970 Gepost op: 11 september 2015, 16:26:51 »
Nou sperzieboon op internet heb ik heel veel verhalen gelezen van mensen die de zelfde boodschap mee kregen en dat er 1 of 2 weken later wel een vruchtje te zien is. Het kan ook nog dat ik minder ver ben dat het eitje pas later bevrucht is.
Moet overal rekening mee houden.

Het nieuws is nu een beetje gezakt, vanmiddag geluncht met een vriendin dus dat gaf wat afleiding. Jammer dat ik het daarover niet met haar kon hebben. Misschien maar beter ook.
Morgen hebben we ook dingen op de agenda staan dus de afleiding is er wel.

Ik was vanmiddag weer een soort van misselijk, en dat vind ik dan wel weer een "geruststelling" soort van bevestiging. Maar goed we kunnen niets anders dan positief blijven denken en afwachten. Stress zal niet goed zijn denk ik maar.

Wij hebben vanochtend ons centerparks huisje even geüpgraded , even wat meet luxe :) het ging mijn moeder meer om de vaatwasser die er dan bij zat Hihi.

Sperzieboon , spannend!!! Bijna de uitgerekende datum he! Ik begreep dat jullie niet weten wat het wordt? Spannend zeg. Nou heeeeeeeel veeeeel strekte en succes!!!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4971 Gepost op: 16 september 2015, 20:57:04 »
Jeetje lizzz wat een spanning voor jullie...hoe voel je je nu? En ben je nog misselijk?  Dat zou een soort geruststelling zijn kan ik me voorstellen. Ik hoop dat jullie een beetje van de vakantie hebben kunnen genieten.

Sperzieboon,  gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! prachtig mannetje. Hoe gaat het met jullie?

Joyce, hoe gaat het met jou en met nyke?

Hier alles goed. We hebben nu lekker vakantie en deze week vooral lekker aan het rommelen.  Nieuwe wasmachine gekocht, oude was stuk. Nieuwe bank gekocht want mijn man is door de bank gezakt hihi! We krijgen hem pas in week 48 dus tot die tijd nog met deze door. Zijn bij de peuterspeelzaal gaan kijken voor sanne straks.  Was echt leuk, sanne ging gelijk lekker spelen met de andere kinderen.  Maandag naar center parcs, zin in! Fijne avonds allemaal en lizzz sterkte maandag.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4972 Gepost op: 17 september 2015, 10:59:25 »
Sperzieboon gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Is alles goed gegaan ?

Dat zal je altijd zien he vlinder alles tegelijk kapot! Wat fijn dat Sanne het leuk vind om met andere kindjes te spelen. Dat is voor jullie gevoel een stuk makkelijker straks!

Het is heel spannend hier. Gelukkig deze week wel afleiding. Soms voel ik niks, soms buikpijn. Heb wel heel erg last van brandend maagzuur. Gister zo erg dat ik tot 01:3 uur wakker gelegen heb met 2 kussens in bed zodat ik niet plat hoef te liggen. Gister ook op de raarste momenten misselijk haha.

Deze week in centerparks. Wat een aanfluiting zeg! Wij hadden via de jumbo 50% korting . Nou daar hebben ze de meest ouden afgetrapte huisjes voor gereserveerd. Veel dingen kapot, alles zit er al 20 jaar in. Huisje was waarschijnlijk lang niet gebruikt, en hadden ze niet goed schoon gemaakt.

We zijn gaan klagen en konden een ander huisje krijgen maar dat lag direct naast de snelweg. Dus nu krijgen we compensatie. Wij hadden ook een WiFi kaart gekocht voor een week . Maar deze huisjes waren biet aangesloten voor de WiFi.

Gelukkig hebben we het naar ons zin, elke dag wel wat leuks doen en elke avond lekker zwemmen!
Vandaag ons laatste dagje want morgen moeten we voor 10 uur het huisje uit zijn. Was heerlijk om even weg te zijn!

Joyce & vlinder veel plezier bij jullie centerparks!!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4973 Gepost op: 17 september 2015, 14:15:51 »
Vlinder, fij pan dat het zo goed gaat met Sanne. Echt genieten lees ik wel!
Heerlijk vakantie, en maandag lekker weg. Wij hebben ook naar t meerdal  gekeken.
Mag Sanne alweer bijna naar de psz? Gaat het zo hard  :jawdrop:
Pff, alles tegelijk kapot. Altijd  :dry:
Alvast een hele fijne vakantie.

Lizzz, Pff echt een spanning. Het is bijna maandag. Hoe laat mag je?
Jammer fat het huisje zo tegenvalt. Fijn dat jullie ondanks dat het toch naar jullie zin hebben.

Sperzieboon lekker genieten van jullie manneke  :biggrin:

Wij zijn terug van ons weekje Heijderbos. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooi, en luxe huisje. Paar keer gaan zwemmen e.d. Niet alle dagen, want dan kan ik niet bijkomen tussendoor ivm mijn bekken.
We hebben echt genoten van onze dame. Ze schuift heel de kamer door (achteruit) en blijft steeds steviger zitten en staan bv op de bank of aan tafel.
Vandaag hebben Jeroen en ik lekker een dagje samen, Nyke is naar t kdv. Daar maken we natuurlijk gebruik van (nu ff kolven).
Ik ben afgelopen dinsdag bij de osteopaat geweest. Hij denkt dat hij mij kan helpen, of in ieder geval de pijn verminderen. Nou daar gaan we voor.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4974 Gepost op: 17 september 2015, 19:56:46 »
Ow joyce jij was al geweest naar centerparks! Ik dacht dat je aankomende week ging ;-)
Mijn Stiefvader heeft er voor gezorgd dat wij een gedeelte van ons geld terug krijgen en morgen gratis koffie met gebak hihi.
Gelukkig waren wij er niet bij toen hij dit ging regelen ... hij heeft op zo'n moment niet zo veel schaamte ;-)

Vandaag heeft het eigenlijk heel de dag geregend dus we hebben vandaag lekker rustig aan gedaan. Daarbij kwam dat ik mij heel de dag niet zo lekker voelde. Afgelopen nacht weinig geslapen dus heb vanmiddag nog even een klein slaapje gedaan :)

Wat goed om te horen dat de osteopaat vertrouwen heeft dat hij je ieder geval wat minder pijn kan laten hebben. Ik hoop voor je dat het werkt!

Morgen gaan we naar huis, dan boodschappen doen, zaterdag manlief zijn verjaardag vieren. Maandag begint voor hem het "normale" leven weer.... Ik ben nog vrij tot donderdag. En vrijdag ga ik weer de nacht in.
Alles is natuurlijk afhankelijk van a.s maandag in het ziekenhuis. Moet  om 12:00 uur maandag...... Spannend!!! Maar als het goed nieuws in het ziekenhuis is, ga ik niet meer naar buiten op het werk.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards