collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1066490 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
September 2013
« Reactie #75 Gepost op: 11 september 2012, 18:32:31 »
Wij sturen onze STD kaartjes (Alleen daggasten) ook tegelijk met de kerstkaarten. We hebben een kerstkaart aan de ene kant en een STD kaartje aan de andere kant. Het is een enkele kaart, maar dubbel bedrukt. We hebben ook een stempel met Wij gaan trouwen! 13-09-2013, laten maken. Kregen we gratis bij een bestelling op V.istaprint. Die stempel zetten we bij de 'gewone' kerstkaarten in de kaart.

@MS69 Wij sturen de STD kaartjes expres mee met de kerstkaarten, omdat dit de tijd is dat mensen hun vakantie gaan boeken Ijanuari-februari). En sommige van onze daggasten gaan vaak rond onze bruiloft op vakantie. Zo kunnen ze dus al rekening houden met onze bruiloft.

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #76 Gepost op: 11 september 2012, 19:32:17 »
Bedankt voor de tips! Dominicaanse republiek trekt ons niet zo.... Geen idee waarom hihi.
Gelukkig hebben we nog genoeg tijd om te zoeken   :biggrin:

Dominicaanse is wel orkaan seizoen!
Ja klopt wij trouwen idd 6/9, willen het liefst 2 dagen later bijv op vakantie.. En dan 2,5 week, dus eind sept terug :)

Het klinkt iig niet helemaal positief, we zouden willen rondreizen en dan kom je dus ook in het Noorden als je het eiland rond gaat :ohmy:
Thailand ligt nog verder naar het Noorden dan Bali natuurlijk, dus ik denk dat daar helemaal wel regenseizoen zal zijn....

Iig bedankt voor de info die je hier neerzet, daar heb ik iig wel iets aan!

Stiekem denk ik dat we misschien maar 1,5 week vakantie doen en dan naar de Malediven gaan. 1,5 week is nog enigszins betaalbaar en dan heb je iets wat je echt niet zomaar nog een keer zou doen :) .

Zit je trouwens in het v/d Valk hotel? Dat ligt volgens mij ook aan de zuidkust!
Ik heb daar in het Marriott Beach Resort gezeten! Is ook een mooi hotel!

Ik was in september in bali en was perfect 17 ddagen geweest geen druppel regen. Wat ik weet is dat september voor bali  perfect is.

Maar als jullie van cultuur /dingen zien houden kan je eerst een week java doen en daarna week bali.
Ik ben zelf 2 weken op bali geweest en heb me prima vermaakt. Tempels, waterval, rijsterassen, ubud, nog meer tempels en
Relaxen kan ook heel goed!

Malediven is een paradijs maar ook echt niks anders dan water en strand :wink: geloof in t voorjaar beste periode.
Mauritius is een mooi eiland maar wel duur ja.

Over t weer kan ik een boek schrijven. Orkaan seizoenen, meestal september oktober maar kan ineens in mei.
Maar abc liggen eronder maar hoor wel vaak van klanten dat het iets meer regent /waait.....
Get weer veranderd ook erg dus de klimaat tabellen kloppen ook niet altijd meer.

Excuus voor type fouten ik heb een tablet met automatische woorden heel irritant
Haha maggylove, niets is zeker behalve als het geboekt is :tongue:
Maar mooi hoor, Aruba! Betaal je dan voor iedereen ook alles of doe je dat anders?

Bij ons is idd niets zeker. We hebben ooit wintersport geboekt en later geannuleerd omdat we liever naar de zon gingen.
We betalen voor onze ouders, niet het duurste hotel hoor, gewoon een zonder eten,  als ze dan luxer en all in wil mogen ze verschil bij leggen.
Dat zijn dus al 6 personen (incl ons) naar aruba, nou dat is wel veel hoor. Broers zussen mogen mee op eigen kosten.
Redelijk toch?

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
September 2013
« Reactie #77 Gepost op: 11 september 2012, 19:56:20 »
Ik weet niet waar jullie wonen. Maar hoorde laatst van een stelletje dat ze naar Antwerpen waren geweest voor de ringen.
Daar betaalde ze de helft van hetgeen wat ze in Nederland zouden betalen.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
September 2013
« Reactie #78 Gepost op: 11 september 2012, 20:14:18 »
Voor de ringen moet je eens kijken op 123gold.de .... Wel in duitsland maar wij overwegen om daar een keer naar toe te rijden aangezien de prijzen daar zoveel lager zijn!

destino

  • Gast
September 2013
« Reactie #79 Gepost op: 12 september 2012, 11:40:07 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 20:38:38 door destino »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
September 2013
« Reactie #80 Gepost op: 12 september 2012, 17:54:39 »

Bij ons is idd niets zeker. We hebben ooit wintersport geboekt en later geannuleerd omdat we liever naar de zon gingen.
We betalen voor onze ouders, niet het duurste hotel hoor, gewoon een zonder eten,  als ze dan luxer en all in wil mogen ze verschil bij leggen.
Dat zijn dus al 6 personen (incl ons) naar aruba, nou dat is wel veel hoor. Broers zussen mogen mee op eigen kosten.
Redelijk toch?

Klinkt prima, maar ben je dan niet bang dat als jullie broers/zussen het niet kunnen/willen betalen ze niet komen? Of weten jullie vrijwel zeker dat dit niet van toepassing zal zijn?

Wij hebben vandaag de gemeente 'geboekt' haha
Gisteren raakte we toch lichtelijk gestrest door de familie omdat we schijnbaar veeeeeelste laat waren met het vastleggen van de ceremonie op 't gemeentehuis. Want: de zoon van de nicht van de schoondochter van buurvrouw ging ook over een jaar trouwen en die had al wel een half jaar geleden het laten vastleggen, en had er toen al problemen mee waardoor het bijna niet kon op die dag! (Overdrijven is blijkbaar ook een vak)
Maar toen ik vanochtend bij 't gemeentehuis stond, was de gehele maand september nog beschikbaar haha  :laugh:

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #81 Gepost op: 12 september 2012, 19:27:37 »
Klinkt prima, maar ben je dan niet bang dat als jullie broers/zussen het niet kunnen/willen betalen ze niet komen? Of weten jullie vrijwel zeker dat dit niet van toepassing zal zijn?

Wij hebben vandaag de gemeente 'geboekt' haha
Gisteren raakte we toch lichtelijk gestrest door de familie omdat we schijnbaar veeeeeelste laat waren met het vastleggen van de ceremonie op 't gemeentehuis. Want: de zoon van de nicht van de schoondochter van buurvrouw ging ook over een jaar trouwen en die had al wel een half jaar geleden het laten vastleggen, en had er toen al problemen mee waardoor het bijna niet kon op die dag! (Overdrijven is blijkbaar ook een vak)
Maar toen ik vanochtend bij 't gemeentehuis stond, was de gehele maand september nog beschikbaar haha  :laugh:

Het is jammer maar ook weer niet zo erg.... weet dat me zus t niet kan betalen  omdat ze 2 kinderen heeft.
Mijn vreind vind zelfs niet erg als ouders er niet bij zijn maar dat wil ik wel echt.

Kan me voorstellen dat je met data als 12-12-12 er vroeg bij moet zijn maar een 'gewone'  datum moet toch geen probleem zijn. Haha gelukkig voor niks gestresst :-)
« Laatst bewerkt op: 12 september 2012, 19:30:33 door maggylove »

MS69

  • Gast
September 2013
« Reactie #82 Gepost op: 12 september 2012, 19:43:59 »
JoyceS: Voor het boeken van de vakantie is december inderdaad een goede tijd van de save the date kaartjes. Had ik nog niet aan gedacht, dankje!!

Destino: Globaal uitgelegd:
Beetje lichte kaarten (geen wit) met voorop een lila kleurig hart met daarin ons gedicht, daaronder WIJ GAAN TROUWEN en daar onder in t klein onze namen
Binnenin linkerpagina 't zelfde hart als de voorkant en dan in rijm de kadotip en of ze op tijd willen melden of ze wel/niet komen. Rechterpagina zonder hart en daar in rijm de uitnodiging voor de daggasten
Op de achterkant staat een klein zinnetje wat wij in ons huis ook op de muur laten schilderen in de slaapkamer. Vonden we wel toepasselijk!
Hopelijk snap je het een beetje :biggrin:

Moet alleen nog een tekst hebben voor de avondgasten.

Bovendien gaan wij eind dit jaar verhuizen en willen dan de verhuiskaart en STD kaartjes in 1 doen.. Iemand daar nog een leuke tekst voor???

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
September 2013
« Reactie #83 Gepost op: 12 september 2012, 22:27:54 »
Het is jammer maar ook weer niet zo erg.... weet dat me zus t niet kan betalen  omdat ze 2 kinderen heeft.
Mijn vreind vind zelfs niet erg als ouders er niet bij zijn maar dat wil ik wel echt.

Kan me voorstellen dat je met data als 12-12-12 er vroeg bij moet zijn maar een 'gewone'  datum moet toch geen probleem zijn. Haha gelukkig voor niks gestresst :-)

Oooh ik kan mij echt niet voorstellen om te trouwen zonder familie. Maar mijn zusje wordt (mits ze het wil) mijn getuige, dus dan moet ze er ook automatisch wel bij zijn :)

Denk dat wij ons zo op laten jutten doordat we compleet geen idee hebben van hoe het er 'normaal' aan toe gaat. Wij zijn de eerste in de vriendenkring die trouwen, dus dan hebben we ook niet echt vergelijkingsmateriaal. Mijn vriendinnen zijn wel van mijn leeftijd maar zijn er of niet mee bezig, of slaan het trouwen over en gaan meteen voor kids. En de vrienden van mijn AS hebben veel jongere vriendinnen die er daardoor ook niet echt mee bezig zijn.. Ben benieuwd ook hoe ze hier op gaan reageren als ze het te horen krijgen haha


Destino: Globaal uitgelegd:
Beetje lichte kaarten (geen wit) met voorop een lila kleurig hart met daarin ons gedicht, daaronder WIJ GAAN TROUWEN en daar onder in t klein onze namen
Binnenin linkerpagina 't zelfde hart als de voorkant en dan in rijm de kadotip en of ze op tijd willen melden of ze wel/niet komen. Rechterpagina zonder hart en daar in rijm de uitnodiging voor de daggasten
Op de achterkant staat een klein zinnetje wat wij in ons huis ook op de muur laten schilderen in de slaapkamer. Vonden we wel toepasselijk!
Hopelijk snap je het een beetje :biggrin:

Moet alleen nog een tekst hebben voor de avondgasten.

Bovendien gaan wij eind dit jaar verhuizen en willen dan de verhuiskaart en STD kaartjes in 1 doen.. Iemand daar nog een leuke tekst voor???

Wat klinkt die kaart leuk! Vooral 't idee van dat zinnetje wat ook op de muur komt :)
Ben niet echt goed in leuke teksten bedenken, dus aan mij heb je niet veel haha

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
September 2013
« Reactie #84 Gepost op: 13 september 2012, 19:20:56 »
Wij hebben vandaag ook de knoop doorgehakt qua uitnodigingen....wij hadden veel voorbeeldkaartjes besteld dat we door de bomen het bos niet meer zagen. Samen een top 2 gemaak en daarvan de plussen en minnen afgewogen. En uiteindelijk de keus gemaakt! De save the date kaartjes heb ik vandaag besteld!

misseagle

  • Gast
September 2013
« Reactie #85 Gepost op: 13 september 2012, 20:21:54 »
Nee hoor je moet doen wat jullie mooi vinden! Vind setje wel leuk maar mijn as wil geen ring dus we doen een simpele voor de ceremonie  voor hem (alleen om ringen te kunnen om doen) en een mooie gewone ring maar met veel bling voor mij :-)
Ja wij ddoen echt alles heel anders!!

Wij zitten nu toch weer aan aruba te denken, ons eerste plan.  Het blijft kriebelen .
Gisteren op verjaardag van me moeder over gehad of ze nou echt niet wil vliegen, ze wil eerst een
Proef vlucht maken om te proberen....
Dus italië kan toch ook weer aruba worden, niks is zeker bij ons.

Ik heb nog niet alles gelezen maar Aruba was ook mijn eerste ingeving..
Daar heb ik bijna een jaar gewoond en betekent veel voor me dat eiland.
Echter wilde ik er teveel mensen bij hebben en sommigen konden echt niet vliegen ivm gezondheid enzo dus doen we hettoch niet... Wel wil ik ook daar "hertrouwen"
Is niet helemaal waar hoor Joyce, wij zijn een maand geleden in Aruba geweest en hebben daar wel last gehad van een tropische storm die op 200 km afstand langskwam.. We hadden enorm harde wind (je werd gezandstraald op het strand :ohmy: ) en regen!

Ik heb er bijna een jaar gewoond en welgeteld 6 regenbuitjes gehad (van 10 min) en toen het zogenaamd orkaanseizoen was totaal niets gemerkt ervan...
Dus ja, kan beide kanten op denk ik :wink:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
September 2013
« Reactie #86 Gepost op: 14 september 2012, 14:53:07 »
Ik heb er bijna een jaar gewoond en welgeteld 6 regenbuitjes gehad (van 10 min) en toen het zogenaamd orkaanseizoen was totaal niets gemerkt ervan...
Dus ja, kan beide kanten op denk ik :wink:

Dat denk ik ook. Maarja dat blijf je toch overal houden!

Wat betreft de kaarten zijn wij er al uit..
Ik upload later een plaatje, want krijg nu steeds een serverfout bij het laden.

MS69

  • Gast
September 2013
« Reactie #87 Gepost op: 14 september 2012, 16:21:11 »
Op internet een enorm mooie jurk gevonden, precies wat ik zocht. Volgende week woensdag pasafspraak!! Zeer benieuwd of het me staat... en anders weet ik dat ik verder kan zoeken haha!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
September 2013
« Reactie #88 Gepost op: 14 september 2012, 16:49:09 »
Spannend MS69! Wat voor een jurk is het?
Benieuwd naar de kaarten JoyceS!

Onze ringen zijn binnen  :wub: maar ik moet wachten met het uitpakken van het doosje totdat m'n AS thuis is haha ongeduldig!!

MS69

  • Gast
September 2013
« Reactie #89 Gepost op: 14 september 2012, 17:09:33 »
Gaan jullie de ringen ook al dragen?


Het is een ivoor/zilver kleurige jurk die iets uitloopt en dus niet heel wijd is. Bovenstuk loopt wat schuin met zilveren versiersels (niet overbodig veel)
Aan bovenstuk zit dan een stukje stof doorheen (zelfde stof als een sluier) die dan doorloopt naar achteren en eigenlijk aan de achterkant is vastgemaakt als sluier en net iets langer is als de jurk zelf!
Dus geen sluier in 't haar, maar echt aan de jurk vast.

Hopelijk is het wat duidelijk :tongue:

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
September 2013
« Reactie #90 Gepost op: 14 september 2012, 18:09:36 »
Klinkt mooi die jurk! Van wat ik mij van kan voorstellen dan haha

Ja, we gaan de ringen al dragen. AS was zeer verontwaardigd toen hij te horen kreeg dat dames wel een verlovingsring krijgen en heren niet, volgens de 'traditie' haha
Dus hebben we nu ringen uitgezocht waar we de namen (ik van AS en hij van mij) en de datum van onze kennismaking in hebben laten zetten, en als we getrouwd zijn laten we die datum er bij graveren. Zo kunnen we ze nu al dragen!
Maar voor ons gevoel zijn we al lang getrouwd, we hebben het ook al een tijd over 'mijn man' & 'mijn vrouw' tegenover anderen. Benieuwd of echt trouwen daar nog wat aan toevoegd!

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #91 Gepost op: 14 september 2012, 19:22:57 »
Klinkt mooi die jurk! Van wat ik mij van kan voorstellen dan haha

Ja, we gaan de ringen al dragen. AS was zeer verontwaardigd toen hij te horen kreeg dat dames wel een verlovingsring krijgen en heren niet, volgens de 'traditie' haha
Dus hebben we nu ringen uitgezocht waar we de namen (ik van AS en hij van mij) en de datum van onze kennismaking in hebben laten zetten, en als we getrouwd zijn laten we die datum er bij graveren. Zo kunnen we ze nu al dragen!
Maar voor ons gevoel zijn we al lang getrouwd, we hebben het ook al een tijd over 'mijn man' & 'mijn vrouw' tegenover anderen. Benieuwd of echt trouwen daar nog wat aan toevoegd!

Wat leuk om de ringen al te gaan dragen nooit aan gedacht.  Had je geen  aanzoek ring? (Ik ook niet hoor)

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
September 2013
« Reactie #92 Gepost op: 14 september 2012, 19:44:15 »
Nope, geen aanzoek ring! Daar had ik dan ook zelf aan moeten denken, aangezien ik hem heb gevraagd en niet andersom :wink:
Maar het was een nogal spontaan aanzoek: op mijn eigen verjaardag, toen we samen 's avonds alweer in bed lagen (Ik flink aangeschoten en ontzettend gelukkig met ons leven), gewoon omdat ik het zo voelde :) en AS die zei: "JA! En je bent dronken, wedden dat je dit morgen niet meer weet!" hahaha

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #93 Gepost op: 14 september 2012, 20:03:32 »
Nope, geen aanzoek ring! Daar had ik dan ook zelf aan moeten denken, aangezien ik hem heb gevraagd en niet andersom :wink:
Maar het was een nogal spontaan aanzoek: op mijn eigen verjaardag, toen we samen 's avonds alweer in bed lagen (Ik flink aangeschoten en ontzettend gelukkig met ons leven), gewoon omdat ik het zo voelde :) en AS die zei: "JA! En je bent dronken, wedden dat je dit morgen niet meer weet!" hahaha

Ohja dat is ook zo! Leuk toch zo'n spontane actie.  Wie is er de volgende ochtend al eerst weer over begonnen?

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
September 2013
« Reactie #94 Gepost op: 14 september 2012, 20:15:04 »
AS haha of ik nog wist waar we het over gehad hadden die avond daar voor :) en ondanks dat hij bleef volhouden dat we gingen trouwen, heb ik echt nog 2 weken het idee gehad dat het een goeie grap was :tongue:

Hoe is het bij jullie gegaan?

destino

  • Gast
September 2013
« Reactie #95 Gepost op: 14 september 2012, 20:23:45 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 20:38:32 door destino »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
September 2013
« Reactie #96 Gepost op: 14 september 2012, 20:40:29 »
Wat leuk MD dat je hem gevraagd hebt!

Ringen van te voren dragen kan goed natuurlijk! Had ik nog niet over nagedacht..

Wat hebben jullie trouwens al veel allemaal zeg! Sommigen zelfs al een jurk :ohmy:

Wij hebben van de week een dj geregeld (hele leuke! :biggrin: ), en verder alleen de fotograaf en de locatie...

Je kaartje klinkt leuk MS69!

Qua aanzoek, AS heeft mij gevraagd!! :biggrin:
Heel lief, er is een topic over hier op het forum bij het kopje 'aanzoek'.


Wat voor auto willen jullie?
Ik wil sowieso graag een oldtimer en vind een Silver Cloud I erg mooi! :)


Qua ringen zijn we bezig met een ontwerp, maar wat ik wilde kan niet :sad:
Erg jammer! Wij wilden deze ringen: http://www.aurodesign.be/jewelery/full/aurodesign_8652_b_65_+_aurodesign_8653_b_65.png
Maar dan het geelgoud vervangen door palladium (staal) en dan wilde ik vierkante steentjes.. maar die kunnen er dus niet tussen geklemd worden.. Heel jammer!
Ze gaan nu wel zoeken naar steentjes die bijna vierkant zijn en er wel tussen kunnen.. Ben benieuwd!
Deze maand gaan we iig wel beslissen want er is nu 30% korting bij dit merk op beide ringen (dames en heer!) dus scheelt veel geld!

Dankje :biggrin:
Leuke ringen Destino, zoiets wilde wij in eerste instantie ook! Maar 't stond op één of andere manier niet mooi bij ons, heel jammer.
Pfff nou wij hebben eigenlijk nog maar 2 dingen geregeld: gemeentehuis en de ringen, dus dat is ook nog niet zo heel veel! Nu wordt het ook geen grote bruiloft dus dan valt er ook niet zo heel veel te regelen haha

Wij doen niet aan een auto... Of nou ja, wij doen wel aan een auto, maar dan gewoon degene die wij al hebben staan: een blauw koektrommeltje :tongue:

Volgens mij is m'n ring te groot :S maar het is staal, dus dat is dan wel mooi kl*te als dat zo is.. Als ik zelf opmeet dan zou de maat volgens internet niet kloppen met wat de juwelier zou bestellen, maar of ik het goed opmeet is ook maar weer de vraag. Morgen na m'n werk maar een terug naar de juwelier, maar baal hier wel van!

Ik ga opzoek naar je verhaal Destino :)

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #97 Gepost op: 14 september 2012, 21:13:29 »
Mooie ringen!!!
Lijkt wel een beetje op de edelstaal met goud ringen

http://www.dora-trouwringen.nl/product_Details.php?productID=2274&catID=126

http://www.dora-trouwringen.nl/product_Details.php?productID=2285&catID=126

Balen dat de ring niet goed past! Hopen dat ze er iets aan kkunnen doen.

Gaat er iemand naar love & marriage beurs?@destino  wat een mooi verhaal en wat ontzettend lief kreeg er kippenvel  van!!!!
« Laatst bewerkt op: 14 september 2012, 21:08:36 door maggylove »

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
September 2013
« Reactie #98 Gepost op: 15 september 2012, 18:25:28 »
Ik ben ook een september 2013 bruidje! Dus laat ik mij ook maar voorstellen!
Ik ben 25 en AS 29 jaar. 20 september gaan we trouwen. Eigenlijk wilden we 18 september 2013 trouwen, omdat we dan 10 jaar samen zijn, maar een vrijdag had toch de voorkeur, dus vandaar de 20e!
Ik ben in april ten huwelijk gevraagd. AS had een verrassingsweekendje Scheveningen georganiseerd. Na een strandwandeling heeft hij me op een pier (die met grote basaltblokken) ten huwelijk gevraagd. Hij had ook meteen een ring voor zich zelf gekocht, zodat iedereen kan zien dat we verloofd zijn :wink: De ringen hebben we laten graferen met de verlovingsdatum en onze namen.
De locatie en dagindeling staan al vast. Ook de getuigen, BABS (een bekende) en een (freelance)dominee hebben we. We zijn nu steeds meer bezig de dag concreter in te vullen. We gaan volgende week zondag naar de L&M beurs, ik hoop daar nog wat kortingen te scoren en dan ga ik echt voortvarender aan de slag!
Ik wil ook in oktober jurken gaan passen. Al twee maanden 3 dagen per week in de sportschool  :blink: , en in oktober moet het dan maar gebeuren (en dan nog een jaar lang volhouden..  :sad: )
Ben ook al een beetje aan het kijken naar huwelijkreizen. Bali en Zanzibar spreken me wel aan, maar ook Curacao lijkt me wel wat..
Wat een keuzes moeten we maken he?!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
September 2013
« Reactie #99 Gepost op: 15 september 2012, 18:44:11 »
Sperzieboon, welkom!

Dames, ik blijf proberen de foto's van onze kaart te uploaden! Ik krijg nog altijd de melding van serverfout. :ph34r:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards