collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1066564 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #100 Gepost op: 15 september 2012, 18:44:28 »
Ik ben ook een september 2013 bruidje! Dus laat ik mij ook maar voorstellen!
Ik ben 25 en AS 29 jaar. 20 september gaan we trouwen. Eigenlijk wilden we 18 september 2013 trouwen, omdat we dan 10 jaar samen zijn, maar een vrijdag had toch de voorkeur, dus vandaar de 20e!
Ik ben in april ten huwelijk gevraagd. AS had een verrassingsweekendje Scheveningen georganiseerd. Na een strandwandeling heeft hij me op een pier (die met grote basaltblokken) ten huwelijk gevraagd. Hij had ook meteen een ring voor zich zelf gekocht, zodat iedereen kan zien dat we verloofd zijn :wink: De ringen hebben we laten graferen met de verlovingsdatum en onze namen.
De locatie en dagindeling staan al vast. Ook de getuigen, BABS (een bekende) en een (freelance)dominee hebben we. We zijn nu steeds meer bezig de dag concreter in te vullen. We gaan volgende week zondag naar de L&M beurs, ik hoop daar nog wat kortingen te scoren en dan ga ik echt voortvarender aan de slag!
Ik wil ook in oktober jurken gaan passen. Al twee maanden 3 dagen per week in de sportschool  :blink: , en in oktober moet het dan maar gebeuren (en dan nog een jaar lang volhouden..  :sad: )
Ben ook al een beetje aan het kijken naar huwelijkreizen. Bali en Zanzibar spreken me wel aan, maar ook Curacao lijkt me wel wat..
Wat een keuzes moeten we maken he?!


Hoi sperzieboon (leuke naam )

Jullie zijn ook al lekker bezig! Als je in oktober gaat kijken / kopen dan kan je meestal volgend jaar
Terug komen voor het op meten dus je kan nog ff door gaan in de sportschool :-)
Geven jullie een groot feest met veel gasten?
« Laatst bewerkt op: 15 september 2012, 18:45:04 door maggylove »

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
September 2013
« Reactie #101 Gepost op: 15 september 2012, 19:39:01 »
Toen ik me aanmeldde op deze site, was ik net sperziebonen aan het eten, een gebruikersnaam was dus snel bedacht :wink:

Wij gaan nu uit van rond de 40 daggasten en in de avond komen hier nog 90 gasten bij. De daggasten zijn bij de lunch (bij m'n ouders thuis), het burgelijk huwelijk, toast/borrel en diner (met ijsbruidstaart). En omdat we het leuk vinden om voor al ons gasten het ja-woord aan elkaar te geven, hebben we ook een avondceremonie. Hier wordt dan ook het huwelijk ingezegd. Omdat we dit absoluut niet zwaar / hoog halleluja-gehalte willen geven, hebben we een freelance dominee ingehuurd. Dan kan je het helemaal invullen hoe je zelf wilt. Er komt dan ook een gospelkoor (lekker swingen!) en er is plek voor een persoonlijk woordje van bijv. mijn vader etc. Na het felicitatiemoment hebben we feest!
Het aantal gasten kan nog wel gaan veranderen hoor. We weten bijvoorbeeld nog niet wat we met collega's moeten. Helemaal niet, een paar of allemaal.. Gelukkig hoeven de uitnodigen pas over 10 maanden op de bus.. haha

Het valt me op dat jullie save-the date kaartjes doen! Ik vond dit eigenlijk alleen maar een manier van onnodig extra geld uitgeven.. Maar goede tip om dit bij de kerstkaartjes te doen. Ga ik denk ik ook maar doen!  :biggrin:
En trouwenz.nl vind ik ook een goede tip! Vooral om inspiratie op te doen dan. Denk dat ik zelf een ringenkussentje ga maken van vilt. Moet toch niet zo moeilijk zijn (hoop ik), en dan meteen antennestrikjes erbij van vilt.. hoppa weer wat geld bespaard!Hoe gaat jullie dag eruit zien?
Ben benieuwd!!

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #102 Gepost op: 15 september 2012, 21:22:27 »
Klinkt leuk! Veel gasten maar dat word vast super gezellig!
Hoe dat vannons eruit gaat zien is op dit moment dus totaal nog niet bekend.
We hadden eerst aruba, toen toch maar italië. Optie op datum genomen totdat schoonzus
Het ging afkraken. As gelooft alles wat zus zegt. Nu weer aruba maar mijn ouders hebben nog nooit
Gevlogen. Zsm proef vlucht maken of ze naar aruba ook zien zitten........
Pfff anders weet ik t ook niet meer.
Mijn droom is aruba voetjes in het zand :-)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
September 2013
« Reactie #103 Gepost op: 15 september 2012, 22:22:21 »
Hoe gaat jullie dag eruit zien?
Ben benieuwd!!

Dit is onze (voorlopige) dagindeling:

10.30 Faye uitlaten door bruidegom
10.30 CM’s aanwezig
10.30 Haar en make-up bruid
11.30 Bruidegom douchen
11.45 Lunchen
12.15 Fotograaf aanwezig
12.15 Kleding aantrekken
12.30 Chauffeur met auto aanwezig
12.30 Genodigden ontmoeting aanwezig
12.45 Ontmoeting bruidspaar
13.15 Vertrek naar fotolocatie
13.?? Aankomst fotolocatie
   7 min naar Volmolen
13.30 Start fotoreportage
14.00 – 14.30 Faye uitlaten door CM 2
14.35 Einde fotoreportage
   14.40 Vertrek naar ceremonielocatie
14.50 Genodigden (daggasten) aanwezig bij ceremonielocatie
14.55 Bruidspaar aanwezig bij ceremonielocatie
15.00 Huwelijksceremonie ’t Oude Slot
15.50 Foto’s maken met daggasten bij ceremonielocatie
16.20 Vertrek naar feestlocatie
16.30 Aankomst bij feestlocatie
16.45 Toast en cupcakes
17.30 Fotograaf naar huis
18.00 Aanvang buffet
19.30 Uitloop en rust
20.00 Aanvang feest
0.00 Einde feest

Oja, Faye is onze hond.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
September 2013
« Reactie #104 Gepost op: 16 september 2012, 09:14:18 »
Hoi Sperzieboon, welkom! Leuk dat je AS ook een verlovingsring draagt, en ben benieuwd naar je ringkussen en antennestrikjes! Ik zat zelf ook te denken om zoiets te maken, maar moet nog wat inspiratie hiervoor haha

Wij hebben nog niet veel geregeld (op het stadhuis na eigenlijk niks) maar dit is wat we ongeveer willen:
Tot 12.00: kapper, kleding, locatie versieren eventueel (we gaan alleen gezamenlijk eten)
Tussen 12.00 - 14.00: opgehaald worden door AS, foto's maken van ons samen
14.00 - 15.00: verzamelen, richting stadhuis
15.00 - 16.00: Trouwen :biggrin:
16:00 - 19.00: Taart & Toost, foto's met gasten, borrelen
19.00 tot de laatste naar huis is: Uitgebreid eten met iedereen.
Dag erna: op huwelijksreis! :biggrin:

We zijn de gehele dag met zijn 24en ongeveer, dus we houden het lekker klein en willen vooral een gezellige, ontspannen dag met iedereen :)
Wij houden zelf van lekker eten en lang tafelen, dus dat is ook wat wij graag willen doen met iedereen.
Op dit moment zijn we aan het twijfelen tussen 2 restaurants.
nr. 1 is wat informeler (soort eetcafé achtig qua sfeer, maar qua eten wel wat minder standaard en wat luxer), goed geprijsd en heeft een aparte ruimte voor groepen. Maar ligt wel een dorp verderop..
nr. 2 is pas geopend bij ons in 't dorp, en is juist weer wat formeler.
Bij nr 1 hebben we al regelmatig gegeten, bij nr. 2 nog niet (is pas 1 maand open, maar wel al goede recensies) maar dat gaan we doen als we in ondertrouw zijn.
Maar het heeft allemaal geen haast dus dat scheelt :)

@JoyceS, wow wat heb jij al een gedetailleerd plan zeg! :ohmy:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
September 2013
« Reactie #105 Gepost op: 16 september 2012, 10:42:39 »
@Mydelirium
Kies het restaurant wat het beste bij jullie past..

Citaat
@JoyceS, wow wat heb jij al een gedetailleerd plan zeg!
We hebben dan ook al negen maanden gehad om er over na te denken. Omdat ik nu aan het afstuderen ben, vinden wij (ik) het wel fijn dat er al redelijk wat geregeld is.

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #106 Gepost op: 16 september 2012, 11:02:32 »
Ja echt al helemaal in detail zelfs wanneer as moet douchen :-)

Md nog tijd genoeg om lekker te gaan eten en uitproberen. Das pas leuke voorbereiding :-)

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
September 2013
« Reactie #107 Gepost op: 16 september 2012, 11:09:05 »
@Mydelirium
Kies het restaurant wat het beste bij jullie past..


We hebben dan ook al negen maanden gehad om er over na te denken. Omdat ik nu aan het afstuderen ben, vinden wij (ik) het wel fijn dat er al redelijk wat geregeld is.

Owja, dat is waar ook! Inderdaad handig dat er dan al veel geregeld is :) ik ben afgelopen februari afgestudeerd, en ondanks dat ik er goed voor stond was het laatste half jaar ontzettend druk! Wat voor studie doe je?

Ik denk dat we gaan voor restaurant nr 1.. Beide passen prima bij ons, maar ik denk dat nr 1 ook beter bij de rest past dan nr. 2, en dat is ook belangrijk natuurlijk.

Is het trouwens raar om een soort 'dress code' te eisen van je gasten? Ik zie het namelijk al helemaal gebeuren dat bepaalde mensen in hun 'ouwe kloffie' opdagen, en ik wil gewoon dat iedereen er feestelijk bijloopt (bv. mannen in overhemd&jasje, vrouwen in jurk oid)
Ja echt al helemaal in detail zelfs wanneer as moet douchen :-)

Md nog tijd genoeg om lekker te gaan eten en uitproberen. Das pas leuke voorbereiding :-)

Haha ja dat is een mooi excuus om er te gaan eten. Vind het haast jammer dat er niet meer restaurants in aanmerking komen :tongue:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
September 2013
« Reactie #108 Gepost op: 16 september 2012, 11:53:20 »
Leuk om te lezen hoe iedereen er mee bezig is...  Wij hebben de keus gemaakt voor de uitnodigingen , dat vond ik het moeilijkste tot nu !
Het geeft aan dat de server een fout bij het ophalen van de afbeelding. Zal wel aan de iPad liggen. Zal binnenkort even een foto toevoegen.
Van de week kan ik de save the date kaartjes ophalen....
Van de week kwam mijn stiefvader vertellen dat hij een vriend heeft die een eigen winkel heeft (juwelier) dus we hebben een plaatje aangeleverd en hij gaat kijken hoeveel dat gaat kosten. Ik ben benieuwd, als het duurder uitvalt dan gaan we een keer naar Duitsland om de ringen daar te kopen.

Over de dress code , dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. Als ik zo naar mijn familie kijk dat weet ik dat ze speciaal voor die dag gaan shoppen. Niet iedereen kan dat natuurlijk maar mij lijkt het logisch als je naar een bruiloft gaat dat je niet in je oude kloffie binnen komt lopen.
Echter water wij vorig jaar op een bruiloft waar iemand met zijn korte broek en crocs binnen kwam lopen dus ja heb bestaat wel.
Als je bang bent dat zoiets gaat gebeuren zou ik maar wel voor een dress code gaan :wink:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
September 2013
« Reactie #109 Gepost op: 16 september 2012, 12:08:56 »
Owja, dat is waar ook! Inderdaad handig dat er dan al veel geregeld is :) ik ben afgelopen februari afgestudeerd, en ondanks dat ik er goed voor stond was het laatste half jaar ontzettend druk! Wat voor studie doe je?

Is het trouwens raar om een soort 'dress code' te eisen van je gasten? Ik zie het namelijk al helemaal gebeuren dat bepaalde mensen in hun 'ouwe kloffie' opdagen, en ik wil gewoon dat iedereen er feestelijk bijloopt (bv. mannen in overhemd&jasje, vrouwen in jurk oid)

@Studie; Ik doe nu HBO verpleegkunde. Ik sta er nu ook heel goed voor. Toch is het afstuderen weer iets waar veel tijd in gaat zitten. Ik studeer nu af op zorg op afstand bij een thuiszorginstelling.

@Dresscode; Je kan natuurlijk altijd een dresscode aangeven. Wij hebben hier niet voor gekozen, omdat familie en vrienden toch altijd wel netjes op feestjes komen. We zijn er dus niet bang voor dat ze dan ineens in hun oude kloffie komen.


Citaat
Het geeft aan dat de server een fout bij het ophalen van de afbeelding. Zal wel aan de iPad liggen. Zal binnenkort even een foto toevoegen.
Lizan dat ligt niet aan je Ipad, ik heb het ook al een paar dagen bij het uploaden van foto's van onze kaart. Ik heb hiervoor de laptop gebruikt. Bij het topic feedback technische zaken is het al vaker gemeld, dus het is bekend bij de beheerders van het forum. Er zal vast al hard aan gewerkt worden.

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #110 Gepost op: 16 september 2012, 12:15:28 »
Ik vind dat je dat je dat wel kan aangeven. Ik zou zelf graag zien dat ze in een bepaalde kleur (wit/zand oid)  komen
Mooi voor de foto's.

Hier wat info over dress codes, ik zou iets van smart casual doen

http://www.designyourwedding.nl/trouwweetjes/dresscode-trouwen-huwelijk/

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
September 2013
« Reactie #111 Gepost op: 16 september 2012, 15:48:42 »
Ow gelukkig... Dan probeer ik van de week even wat foto's er op te zetten! Morgen komt mijn oma terug uit Canada. Mijn familie woont daar. Had wat spullen in Canada via een webshop besteld en naar mijn familie toe gestuurd dus mijn oma neemt dat dan voor mij mee. Aangezien de verzendkosten naar Nederland hoger waren dan de producten zelf vond ik het wel een mooie oplossing. Ik had cake toppers besteld in onze letters : L & R en dan zijn de Onze letters iets kleiner en het & teken is wat groter. En ik had van die servetten laten bedrukken met onze namen , de datum en een tekst erop ben erg benieuwd!
 En heb een aantal dagen geleden ook het gastenboek besteld bij lightinthebox. Duurt even voordat het binnen is maar goed we hebben nog even de tijd :wink: mijn AS wilde eerst graag een videogastenboek. Zodat de gasten dan wat in konden spreken. Maar dat kost rond de 250€ voor een dag. En dan denk ik 250€ voor een dvdtje... Dus we zijn er over uit dat het een "gewoon" gastenboek wordt.

@JoyceS fijn dat je aan het afstuderen bent! Ik ga in november verder leren wat dus betekend dat ik ga trouwen als mijn opleiding bijna klaar is. Maar dat moet makkelijk kunnen, gelukkig is mijn opleiding maar 2 dagen in de week school of leren (afwisselend de ene week school en de andere week studiedagen) dus met een goede planning mis ik max 4 schooldagen denk ik Inc de huwelijksreis meegerekend.

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #112 Gepost op: 16 september 2012, 16:11:36 »
Ze hebben echt leuke dingen bij light in the box. Daar komen ook nog douane kosten bij toch?
Ze hebben ook mooie jurken en super goedkoop maar dat durf ik niet via internet.

Handig dat je oma dat kan meenemen! Hopelijk is het helemaal hoe je het wil.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
September 2013
« Reactie #113 Gepost op: 16 september 2012, 16:21:30 »
@maggylove ik heb al redelijk veel bij lightinthebox besteld. Ben begonnen met mijn trouwschoenen en een tiara was bij elkaar iets van 60€ dacht ik maar ze verstuurde het in 2 verschillende pakkertjes zodat je minder invoerrechten moet betalen. Heb dus alleen voor mijn schoenen invoerrecht moeten betalen en dat was iets van 15€. Maar dat is altijd nog goedkoper dan bij een trouwwinkel!

Ik had mij er verder in verdiept qua invoerrecht, blijkt dus als je meer dingen wilt bestellen dat je het beste kan splitsen dus bij in 2 bestellingen kan doen. Ik heb bv voor de getuigen gepersonaliseerde kadootjes besteld en dat heb ik dus in 2 bestellingen verzonden. Als je onder de 45€ blijft dan hoef je geen invoerrecht te betalen.  En het kan zijn dat ze steekproef gewijs er pakjes uit halen. Ik bestel al heel lang op internet en heb pas 2 x invoerrecht moeten betalen.

Ze hebben daar inderdaad mooie jurken maar ik zou dat denk ik ook niet durven!
Met die schoenen dacht ik ja als het mis gaat dan ben in 60€ kwijt.... Nog te overzien maar met een jurk is dat een hoop geld!
« Laatst bewerkt op: 16 september 2012, 16:23:43 door lizan »

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #114 Gepost op: 16 september 2012, 17:07:48 »
@maggylove ik heb al redelijk veel bij lightinthebox besteld. Ben begonnen met mijn trouwschoenen en een tiara was bij elkaar iets van 60€ dacht ik maar ze verstuurde het in 2 verschillende pakkertjes zodat je minder invoerrechten moet betalen. Heb dus alleen voor mijn schoenen invoerrecht moeten betalen en dat was iets van 15€. Maar dat is altijd nog goedkoper dan bij een trouwwinkel!

Ik had mij er verder in verdiept qua invoerrecht, blijkt dus als je meer dingen wilt bestellen dat je het beste kan splitsen dus bij in 2 bestellingen kan doen. Ik heb bv voor de getuigen gepersonaliseerde kadootjes besteld en dat heb ik dus in 2 bestellingen verzonden. Als je onder de 45€ blijft dan hoef je geen invoerrecht te betalen.  En het kan zijn dat ze steekproef gewijs er pakjes uit halen. Ik bestel al heel lang op internet en heb pas 2 x invoerrecht moeten betalen.

Ze hebben daar inderdaad mooie jurken maar ik zou dat denk ik ook niet durven!
Met die schoenen dacht ik ja als het mis gaat dan ben in 60€ kwijt.... Nog te overzien maar met een jurk is dat een hoop geld!

Goed om te weten!  Hebben idd leuke bedankjes. Decoraties ook leuk. Ga toch ook maar proberen zodra t nodig is ( zodra we weten wat we gaan doen haha )
Jurk kopen is ook wel bijzonder om met moeder te doen is toch minder speciaal op internet.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
September 2013
« Reactie #115 Gepost op: 16 september 2012, 19:09:03 »
Inderdaad, allen op tijd bestellen want het duurt gemiddeld 20 à 25 dagen.
En een jurk kopen met familie is ook speciaal. Ik had mijn moeder, zus ,oma en schoonmoeder meegenomen.
Oma moest huilen ... Ze was zo blij dat ze dit mee mocht maken :)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
September 2013
« Reactie #116 Gepost op: 16 september 2012, 21:35:22 »
Wat zijn jullie actief op het forum zeg! M'n instelling stond verkeerd, een mail per nieuw bericht, dus de mailtjes stroomden binnen! hahaha!

Maar leuk hoe iedereen z'n dag weer anders indeelt! En dat de een het al tot in de puntjes gepland heeft (zelfs de servetten al!) en de ander het wat rustiger aan doet. Maar begrijpelijk als je nog moet afstuderen.. I've been there.. Maar gelukkig alweer drie jaar geleden.

Over de dresscode, wij gaan ook een kleurthema doen. Voor de mannelijke daggasten stoppen we waarschijnlijk een stropdas bij de uitnodigingen. Heeft twee voordelen: leuk voor het kleurthema én ze weten dat ze netjes moeten komen :tongue: Voor ons gaat het vooral om het leuke effect, want we verwachten dat onze gasten wel netjes gekleed komen. Maar als je het deze investering niet waard vindt, vind ik ook dat je een dresscode mee mag geven hoor. Anders worden je trouwfoto's verpest! :wink:

Ik ben ook bij een leuk winkeltje geweest met allemaal trouwspulletjes. Naar mijn idee goedkoper dan andere aanbieders: www.wedding-roses.nl. Is in principe geen webshop, maar ze willen wel eens uitzonderingen maken. En als je een beetje in de buurt woont is het leuk om rond te snuffelen. Vooral de prijs van trouwschoenen en sieraden spraken mij erg aan!En ik kende lightinthebox nog niet. Ben net even kijken, ziet er ook aantrekkelijk uit zeg!

destino

  • Gast
September 2013
« Reactie #117 Gepost op: 17 september 2012, 10:03:10 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 20:38:24 door destino »

MS69

  • Gast
September 2013
« Reactie #118 Gepost op: 17 september 2012, 14:11:11 »
Jeetje, al helemaal een planning!
Valt me op dat het eten van taart/cupcakes vrij direct voor het diner is... Weet niet of dat wel een goed idee is?? Wij proberen er juist zoveel mogelijk tijd tussen te laten!

Ben nu bezig met het vragen van de getuigen. Voor mn moeder, vader en schoonvader ben ik klaar.
We hebben op internet een vacature gevonden om een getuige te vragen en aangezien mn schoonmoeder wekelijks vrolijk aan het solliciteren is, past dit precies bij haar. Tekst aangepast op onszelf maar nu zoek ik er nog een passend klein cadeautje bij. Iemand een idee??
(geen pennen!)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
September 2013
« Reactie #119 Gepost op: 17 september 2012, 14:38:26 »
Ik heb mijn zus en mijn moeder gevraagd " gewoon met een kaartje" een leuk kaartje gekocht en daar een verhaaltje in geschreven en met de traag of ze mijn getuige willen zijn. Krijg van allebei een lief kaartje terug met "JA!!!!!!"  

Wij wilde eerst ook voor het eten de taart aansnijden maar de eigenaar an de feestlockatie gaf ons de tip om de taart als toetje te doen! En dat vond ik eigenlijk wel een leuk idee! Scheelt ook weer in de kosten voor een extra toetje ouzo.
Vond het wel netjes van die eigenaar, hij had ook zijn mond kunnen houden en nog eens extra verdiend op het toetje.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
September 2013
« Reactie #120 Gepost op: 17 september 2012, 16:41:06 »
@ cadeau getuigen.. Wij hebben een pen laten graveren bij vistaprint. Het is een balpoint met de datum en onze namen erin gegrafeerd.

@ Bruidscupcakes Wij hebben ook cupcakes voor het diner. Cupcakes om +- 16.45 en diner om 18.00/18.15. Om deze reden hebben wij voor cupcakes ipv bruidstaart gekozen. Toch een hongerstilling voor het diner, maar niet te veel.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
September 2013
« Reactie #121 Gepost op: 17 september 2012, 18:42:21 »
Helaas dames, ik kan nog steeds geen foto's uploaden i.v.m. een serverfout. Maar blijf het proberen.

Edit: Ik zag net een berichtje bij het nieuws-topic gedeelte, over het overgaan op anderen software a.s. woensdag. Daarna zal het waarschijnlijk over zijn.
« Laatst bewerkt op: 17 september 2012, 18:59:01 door JoyceS »

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #122 Gepost op: 17 september 2012, 18:51:19 »
Ik krijg gelukkig geen mailtjes bij elke post :tongue:

Cupcake is leuk en zal vast niet zo vullen zodat je nog wel trek heb voor het diner.
Als desert is ook een leuk idee!
Ik zat voor in italië te denken om een toast met taart te foto te doen net na t trouwen zodat er
Nog een hele middag tussen taart en diner zit.

Nu denken we om met zn 2en naar aruba te gaan, daar ceremonie op het strand en als we thuis komen in rtm
In het stadhuis voor de wet ( zonder fratsen, ook geen jurk dat hebben we dan in aruba gedaan) met
De ouders broers zussen en daarna etentje, gewoon casual. Dan hebben wij ons mooie plaatje in aruba
Maar zijn bij het echte trouwen toch de ouders erbij.
As ziet het nog niet helemaal zitten om het dan 2x te doen dus moeten we nog maar ff over hebben.
Maar dan zal ik ook wel leuk vinden om bruidstaart als dessert te doen.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
September 2013
« Reactie #123 Gepost op: 17 september 2012, 19:37:58 »
Ik heb mijn CM gevraagd met een vacature! Ze was al een tijdje op zoek naar een baan en ik vertelde dat ik een leuke baan gezien had bij BAA (Bruidspaar Achternaam bruidegom Achternaam bruid). Dus toen heb ik die vacature onder de neus geduwd. Erg leuk! Daarbij had ik een mapje met allemaal info over ceremoniemeesters gedaan en een schrijfblokje voor d'r aantekeningen :wink:

Wij hebben na het ja-woord een toast met (enkele) borrelhapjes (stokbroodje/hapje) om de smaakpapillen op gang te brengen en na het diner doen we een ijsbruidstaart. Waarschijnlijk doen we na de avondceremonie ook nog cupcakes.. haha, dan krijgen de avondgasten ook nog taart :wink:

@maggylove Je zit wel in een lastige situatie zeg! Als je vriend niet 2x wil trouwen, zou je misschien kunnen overwegen om naar Aruba op huwelijksreis te gaan? Kan je altijd daar nog een fotoshoot te doen? Trash-your-dress fotoshoots zijn helemaal hot!  :biggrin:En trouwens maggylove, juist wel twee keer je jurk aan doen joh! Je hebt een goede reden!

maggylove

  • Gast
September 2013
« Reactie #124 Gepost op: 17 september 2012, 19:49:43 »


@maggylove Je zit wel in een lastige situatie zeg! Als je vriend niet 2x wil trouwen, zou je misschien kunnen overwegen om naar Aruba op huwelijksreis te gaan? Kan je altijd daar nog een fotoshoot te doen? Trash-your-dress fotoshoots zijn helemaal hot!  :biggrin:

En trouwens maggylove, juist wel twee keer je jurk aan doen joh! Je hebt een goede reden!

Ja het is heel lastig me moeder zit nu al te stresse n over een proef vlucht dus dit lijkt me een mooie optie.
Huwelijksreis eigenlijk niet de bedoeling want dan trouwen we alleen in rotterdam...
Wil graag speciaal moment in aruba en as wil dat circus niet twee keer. Zodra ik m over gehaald heb
Kan ik altijd nog steeds meer erbij verzinnen haha
« Laatst bewerkt op: 17 september 2012, 19:50:33 door maggylove »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards