collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1067779 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #200 Gepost op: 28 september 2012, 19:28:01 »
Ik weet dat hele jaar goed is in aruba, geen organen maarrrr in sep-dec kan het iets meer regenen. Als ik dan toch 4000 aan een vakantie uitgeef kies ik voor de beste periode :-)

btamdewit

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #201 Gepost op: 29 september 2012, 12:50:06 »
@ Bianca83, dus jullie zijn al getrouwd? Hihi grapje, je bedoeld vast 19-09-2013 ipv 2012? Zo'n automatisme.
Welkom bij dit topic! Ik hoop voor je dat je vriend je snel vraagt, dan kunnen jullie ook echt aan de slag.

Uhm ja inderdaad haha.
Ja ik hoop het ook! Denk bij alles, zou het nu?? Maar hij is geloof ik echt van plan het toch nog zo onverwacht mogelijk te doen dus nog even in "spanning" hier!

MS69

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #202 Gepost op: 29 september 2012, 16:19:32 »
Overigens zitten wij nog heel erg te twijfelen of een feest of receptie.... Eerst hadden we een feest van 8 tot 12 bedacht maar het trekt mij eigenlijk ook wel om een receptie te doen met aansluitend een warm/koud buffet voor alle gasten.

Wat doen jullie??

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #203 Gepost op: 29 september 2012, 17:04:04 »
Wij geven geen receptie. Wij hebben totaal denk ik met de dag gasten erbij een stuk of 90 mensen dus we houden een feest.
Maar het is een persoonlijke keus. Ik weet niet, maar denk dat voor "alle" gasten een buffet betalen misschien veel meer kost? Ik weet niet hoeveel mensen jullie uitnodigen .... En of jullie dat willen betalen :)

Mocht dat wel zo zijn, gewoon doen wat jullie graag willen!!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #204 Gepost op: 29 september 2012, 17:11:05 »
Wij dineren met de daggasten ( +-40 stuks) en daarna is er een feest van 20.00-24.00. Op het feest worden hapjes geserveerd

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #205 Gepost op: 30 september 2012, 11:29:18 »
Gisteren en vandaag bezig geweest met alvast twee letters van het gastenboek. Deze letters zijn lila (wat moeilijk te zien, door het heerlijke zonnetje wat al hard schijnt vandaag). Het randje, de zijkant, wordt nog paars geschilderd. De andere twee letters, een hartje (als O) en de E worden roomwit met dezelfde paarse zijkant. We hangen de letters op in de gang en maken er haakjes aan, zodat het een kinderkapstokje kan worden. Decoratief en functioneel.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DUKC8BJ8-D.jpg

En heb ik jullie al ooit onze zelfgemaakt lintcorsages laten zien voor de daggasten?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PIYZ3AMM-D.jpg

misseagle

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #206 Gepost op: 30 september 2012, 12:43:56 »
Toen ik las letters voor gastenboek snapte ik hem niet.
Maar toen ik de foto zag begreep ik dat je de letters bij het gastenboek gaat zetten/hangen?!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #207 Gepost op: 30 september 2012, 13:20:16 »
@Misseagle Ik zal het even toelichten. Ik denk dat je een eerdere post van me gemist hebt.
Die letters zijn ons gastenboek. Het vormt samen LOVE. Op de MDF letters (zelf gemaakt) kunnen de gasten een korte wens en hun namen zetten. De letters hangen we daarna in ons huis op.

misseagle

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #208 Gepost op: 30 september 2012, 13:26:18 »
Oooh oke, dan verwar ik jou met iemand anders.
Want weet ook dat iemand anders ook letters maakt maar dan voor bij het gastenboek, als decoratie ;-)

Dus vandaar de verwarring! Komen dan ook zoveel dingen voorbij en zoveel namen, dat je het soms even niet meer weet ;)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #209 Gepost op: 30 september 2012, 17:20:15 »
Ja, dat klopt. Heb ik ook gezien bij het DIY topic.
Maar kan gebeuren met zoveel verschillende namen.
Wanneer ga jij eigenlijk trouwen misseagle?

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #210 Gepost op: 30 september 2012, 17:23:59 »
Wat een super leuk idee! En die letters gaan jullie later thuis ophangen denk ik?
Mijn nicht had dat met een spiegel gedaan en had de spiegel met alle teksten in de woonkamer hangen.

Echt origineel!

Ik heb vandaag 2e afspraak gemaakt voor jurken passen, al 14 oktober! Word de eerste keer passen, samen met me moeder.
Spannend! Andere afspraak pas eind november dus wel leuk om nu al te gaan en misschien kan ik die andere wel afzeggen :-)


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #211 Gepost op: 30 september 2012, 17:27:16 »
@Maggylove dat is al best snel inderdaad! Leuk dat je moeder meegaat. Hebben jullie een beetje dezelfde smaak?

Wij hangen de letters verticaal op in de gang. Tussen de trap en wcdeur in is een stuk muur, waar ze mooi tussen passen. En dan willen we op één of twee letters haakjes maken, zodat het een kinder kapstokje wordt.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #212 Gepost op: 30 september 2012, 18:00:38 »
Ja ze vind de meeste dingen veel mooi die ik ook mooi vind.
Wel leuk zo snel al heb er zin in.

Leuk met haakjes eraan. Je bent er wel op tijd mee, met het maken zeg maar. En dat iedereen ook al zoveel details weet! Ik weet nog niet eens zeker wanneer haha. Maar ik hoef gelukkig ook niet zoveel te regelen.

misseagle

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #213 Gepost op: 30 september 2012, 21:42:46 »
@JoyceS, ik trouw in mei dus ben illegaal in dit topic aan het lezen en schrijven ;)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #214 Gepost op: 30 september 2012, 23:44:11 »
@JoyceS, ik trouw in mei dus ben illegaal in dit topic aan het lezen en schrijven ;)
Oh! Foei! Hahaha, nee ik vroeg me al af of ik jouw datum ergens gezien had. Ik weet wel dat je in t 2013 topic actief bent. Je leest maar lekker mee hoor :)

Leuk met haakjes eraan. Je bent er wel op tijd mee, met het maken zeg maar. En dat iedereen ook al zoveel details weet! Ik weet nog niet eens zeker wanneer haha. Maar ik hoef gelukkig ook niet zoveel te regelen.
Ja, i know. Ik ben ook al weer negen maanden geleden gevraagd. Dus we hebben al heel veel tijd gehad om er over na te denken en ons te oriënteren. Ik vind het ook wel fijn, nu ik aan het afstuderen ben. Heb ik daar lekker tijd voor. Toch merk ik ook wel dat we nog heeel veel moeten doen hoor, maar over sommige details zijn we het allang eens ;-)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #215 Gepost op: 30 september 2012, 23:50:30 »
Beter op tijd dan te laat toch!

Wij hebben nu toch wel sterk de voorkeur voor juni. Dan ben ik hier straks ook illegaal terwijl ik deze gestart ben haha
Wil 2 juni vertrekken voor een week (7,8 nachten) en dan trouwen op 6-6.
Kan as het makkelijk onthouden ;-)



Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #216 Gepost op: 1 oktober 2012, 11:49:18 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:10:01 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #217 Gepost op: 1 oktober 2012, 15:54:38 »
Vandaag een pakje bij het postkantoor opgehaald mrt allemaal versiering er in :) leuk !!!!
Kreeg vandaag te horen dat onze juwelier een maand op vakantie is dus heb nog geen prijsopgave gehad van onze ringen.

Willen er nog dames afvallen voor hun huwelijk??? Ik namelijk wel.
Ben even een juiste datum aan het zoeken om te beginnen.
Aangezien binnenkort de feestdagen er aan komen .... Hoef niet heel veel kwijt hoor maar het zal altijd een probleem blijven , aangezien ik allemaal slechte dingen lekker vind haha.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #218 Gepost op: 1 oktober 2012, 16:16:40 »
Ik ga naar victoria's btuidsmode in neerpelt (net over de grens in belgië)
Ze heeft nu alle jurken voor 290 euro! Er is hier iemand op t forum die er haar jurk heeft gehaald. Er is heel veel keus en ziet er niet goedkoop uit.
Misschien vind ik het niks, maar als ik er wel DE jurk vind is het maar 290!

Ik moet ook afvallen. Weeg nu 72kg..... wil weer rond 65 uitkomen. Stel het elke keer uit, te vroeg is ook niet goed want dan is het volgend jaar weer eraan.
Maar in dec nog weekje egypte dus dan mag er wel wat af zijn.
Ik moet dus 14 oktober kijken hoe ik dat doe met jurk. Kleiner maken kan natuurlijk wel en als er een vetersluiting is kan je ook strakker doen.



JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #219 Gepost op: 1 oktober 2012, 16:18:50 »
@ Lizz: Oh leuk de versieringen! Hoe gaan jullie het versieren?
En tja nog even wachten dan op de juwelier..  :angry: Achja, jullie hebben nog de tijd. Ook om eventueel daarna nog naar Duitsland te gaan

@Afvallen Ik ben ook nog wat aan het afvallen. Ik ben er nu inmiddels 6 kwijt. Afgelopen week had ik naar mijn idee heel veel gezondigd, maar ik was zelfs nog één kilo afgevallen. Ik let op mijn eten. Niet snoepen 's avonds, niet te vet eten, niet te veel koolhydraten en 2,5-3 liter water per dag.

Lizz, weet je.. Als je nu begint zijn die kilo's van de feestdagen er ook zo weer af. En het is wel een stok achter de deur om niet al die pepernoten, marsepein e.d.  op te eten. Ik eet wel mn chocoladeletter op hoor  :blush: Die wil ik echt niet missen. En af en toe met je jezelf ook eens verwennen. Zo mag ik van mezelf eens per twee weken iets vets eten, zoals friet of kebab. Dat is dan mijn beloning.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #220 Gepost op: 1 oktober 2012, 16:20:38 »
Ik ga naar victoria's btuidsmode in neerpelt (net over de grens in belgië)
Ze heeft nu alle jurken voor 290 euro! Er is hier iemand op t forum die er haar jurk heeft gehaald. Er is heel veel keus en ziet er niet goedkoop uit.
Misschien vind ik het niks, maar als ik er wel DE jurk vind is het maar 290!

Dat is nog eens de moeite waard!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #221 Gepost op: 1 oktober 2012, 16:23:42 »
Zo, dat zou mooi zijn als je daar kan slagen voor die prijs!

Voor mij precies het zelfde , ik weeg nu 71 kg en wil ook rond de 64/65 kg uit komen. Wat je zegt dat is ook mijn probleem , als ik nu begin zit het er straks weer aan. Vorig jaar was ik 14 kilo afgevallen waarvan er 7 aanzitten ( *schaam*) hihi....
 Ja klopt ik moet ook gewoon wat meer fruit enzo eten .... Drinken doe ik al genoeg , neem naar mijn werk altijd een fles water mee van 1,5 liter die moet ik dus in de loop van de dag leeg hebben.
En thuis nog een paar bakkies thee dan kom ik wel aan die 2 liter :)


Lekker hoor nog even op vakantie! Zit er bij ons dit jaar niet in.
Heb in april mijn ogen laten laseren , heerlijk hoor geen bril en lenzen meer ;) en de rest van het geld moeten we echt sparen voor de bruiloft. Maar des te meer kijk ik uit naar onze huwelijksreis :) !

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #222 Gepost op: 1 oktober 2012, 16:25:42 »
Ow en de versiering, ik had wat vlaggetjes besteld en zo'n deur poster met " leven het bruidspaar" gekocht.

Onze thema kleuren zijn wit en fuchia roze ( vandaar ook onze fel roze uitnodigingen )

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #223 Gepost op: 1 oktober 2012, 16:33:29 »
Lekker hoor nog even op vakantie! Zit er bij ons dit jaar niet in.
Heb in april mijn ogen laten laseren , heerlijk hoor geen bril en lenzen meer ;) en de rest van het geld moeten we echt sparen voor de bruiloft. Maar des te meer kijk ik uit naar onze huwelijksreis :) !

Hoe is het laseren bij jou gegaan?
Bij ons hetzelfde verhaal. Ik heb in mei mijn ogen laten laseren. Daar hadden we heeeeel goed van op vakantie gekund. Wel twee keer. We gaan nog wel een midweekje weg in de herfstvakantie op kosten van mijn ouders samen met hen en mijn zusje en zwager.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #224 Gepost op: 1 oktober 2012, 16:33:37 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:10:12 door destino »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards