collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1066570 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #225 Gepost op: 1 oktober 2012, 16:45:43 »
Ik ben maar klein, 1.66 cm dus lijk al snel een propje ;) dus 65 kg is dan wel goed!  Idd wij hadden van dat geld heel lang op vakantie gekund. Maar ja ik had het laseren al besproken voor ik ten huwelijk eerst gevraagd :)

Ik heb het heel positief ervaren... Had niet zo'n hele hoge sterkte (-2,5) maar de lenzen kon ik niet meer verdragen in mijn. Ogen.
Geen moment spijt van gehad!!!2 dagen pijn gehad en sinds dien zie ik 120%!!!

Je ogen moeten een jaar lang de zelfde sterkte hebben. En als je het ooit gaat doen, niet aan de opticien vertellen ... Die gaat allemaal smoesjes verzinnen waarom je het vooral niet moet doen.ja, hun raken dan een klant kwijt ;)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #226 Gepost op: 1 oktober 2012, 17:09:58 »
Oh ik wil ook wel me ogen laten laseren .... maar best duur vind ik.

Ik ben 1.74 lang. Bij zit t vooral op me buik en heb vrij grote cup (80E)
Vorig jaar ook van 72 naar 65 en idd zit er weer aan +3. Die extra 3 heb ik er al af :-)
Doe geen shekes meer gewoon veel fruit, magere yoghurt enzo. Maar als ik vrij ben snoep ik nogal.
Moet ook echt gaan sporten min 2x per week.

Ja jurk voor 290 zou leuk zijn reken gewoon nergens op kan het altijd mee vallen.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #227 Gepost op: 1 oktober 2012, 17:17:20 »
Is ook een smak geld... Maar als ik 6 jaar lenzen koop ben kleven veel geldkist dus na 6 jaar heb ik het er uit. Ik loop 2 tot 3 x per week hard.
( ben aan het opbouwen) loop nu een rondje van 2 km in 11 min. Moet er wel even bij vertellen dat ik echt een hekel heb aan hardlopen dus het is best moeilijk voor mij haha. Ik heb de sportschool opgezegd omdat ik er nooit kwam , en dus zonde van het geld. Ga binnenkort ook weer baantjes zwemmen.

Ik ben zelf 1.66 cm lang , voor mijn figuur ook best grote cup (80 d ) verder gaat al het vet op mijn bovenbenen en buik zitten dus hoop het met minder eten en gezonder eten een beetje kwijt te raken. In combi met hardlopen / zwemmen.

Mijn AS is elke dag in de sportschool te vinden , dus als ik dat beruchte rondje ga hardlopen gat hij gelukkig met mij mee , dan skate of fietst hij er naast. Altijd gezelliger dan alleen lopen :)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #228 Gepost op: 1 oktober 2012, 17:30:31 »
Ik vind hardlopen ook verschrikkelijk en kan het voor geen meter. Ik ga dus naarsportsvhool alleen nu al tijdje nietgeweesst.....

Morgen ochtend maar proberen te gaan.....


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #229 Gepost op: 1 oktober 2012, 18:48:25 »
/
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:08:23 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #230 Gepost op: 1 oktober 2012, 19:13:13 »
Nee hoor met mijn lengte mag ik tot 70 kilo wegen voor een goede BMI.
Volgens de BMI van het voedingscentrum :)

Ik ben ook bij de honneymoonshop geweest! Was gezellig, heb er goede ervaring mee. Ow en je maat jurk is niet te vergelijken met je kledingmaat haha.... Geen idee wat voor maat ik van mijn jurk heb, hij wordt tenslotte op maat gemaakt.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #231 Gepost op: 1 oktober 2012, 19:37:00 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:08:30 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #232 Gepost op: 1 oktober 2012, 19:40:34 »
Wow 4x per week waar haal je de tijd vandaan. En de wilskracht haha
Leuk de honeymoon shop! Rotterdam toch?
Hebben echt mooie jurken maar ik wil en kan niet zoveel uitgeven aan een jurk. Helemaal omdat ik m op aruba niet eens zo lang aan zal hebben.

Denk dat je wel beetje kan aanhouden 1.74=74 kg max. Komt ook wel overeen met bmi want zit met 72kg op 24 en dacht dat jebij 25 naar overgewicht gaat.


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #233 Gepost op: 1 oktober 2012, 19:44:20 »
Ik hoop het voor je, wil je niet bang maken, maar ik ging ook naar de honneymoonshop voor een speciale jurk. Had hem apart laten hangen. Kwam ik daar....was die jurk uit de collectie :( gelukkig heb ik een veel mooiere jurk gevonden maar ondanks deze " domper" goede ervaringen met deze winkel.

Ik had ook wat plaatjes mee genomen, heb denk ik 4 jurken gepast. Ook die vrouw kwam meteen jurk aanzetten. Ik zeg die jurk heb ik toch niet uitgekozen???  Nee zei ze, ik dacht dat je die misschien wel mooi zou vinden.  Gelukkig denken ze mee maar het was niet mijn stijl hihi..

Ben benieuwd naar jou ervaringen over 2 weekjes!!!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #234 Gepost op: 1 oktober 2012, 20:05:54 »
Hebben jullie al gekeken naar taart? Misschien een beetje vroeg maar wel leuk om naar te kijken.
Ik wil op aruba geen taart maar bij het diner bij terugkomst wel. Er zijn zulke leuke taart toppers! De poppetjes bedoel ik.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #235 Gepost op: 1 oktober 2012, 21:13:04 »
Heb even mijn BMI/ondervoedingsschijf erbij gepakt. Voor een lengte van 165cm is een gewicht van 52kg (BMI 19) tot een gewicht van 69 ideaal (BMI 25).

Ik ben zelf 165cm en heb nu een BMI van bijna 29. Daar mag dus nog wel wat vanaf. Maar ik ben nu al vanaf eind augustus van een BMI van 31 naar 29 gegaan. Dus ben al heel blij met dat resultaat. En dat gewoon door op te letten met wat ik eet  :applaus: Ik ga op deze voet door en als ik onder de 70 zit ben ik toch al heel tevreden hoor. Ook al is dat aan de zware kant. Mijn eerste doel < 80 is behaald. Nu ga ik voor onder de 75 kg als tussenstap.

Helaas kan ik niet voldoende sporten (naar mijn zin). In december vorig jaar heb ik mijn knie uit de kom gedraaid, waar ik tot op vandaag nog steeds last van heb. Ik probeer veel (niet te veel) met de hond te wandelen, zodat mijn knie steeds sterker wordt. Ik wil weer Zumba oppakken, maar dat lukt nog niet. Ik probeer het wel een keer per week (30 min), op eigen tempo, te doen, maar helaas word ik steeds weer terug gefloten. Ik ben nu wel weer begonnen om mijn buikspieren op te bouwen, dan doe ik toch iets.
« Laatst bewerkt op: 1 oktober 2012, 21:19:04 door JoyceS »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #236 Gepost op: 1 oktober 2012, 21:47:04 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:08:41 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #237 Gepost op: 1 oktober 2012, 22:37:31 »
Lizzz, ik hoop heel hard dat dat nu niet het geval is.. Ik heb al wel steeds jurken in mijn paskamer gezet, maar tot nu toe zijn er steeds 4 van de 5 weg (uit de collectie), behalve 'mijn'  jurk!
Die blijft steeds staan! Is ook geen jurk uit een nieuwe collectie, maar uit een oudere... Misschien blijft die wel constant ofzo? Wel balen trouwens want ik heb nu al 3 keer jurken via de site uit moeten kiezen die ze dan apart gaan hangen..

Ik hoop met je mee dat die er blijft! Misschien zou je daarover kunnen informeren? Ze zullen dat vast wel weten bij de bruidswinkel.

Joyce wel knap dat je al zoveel afgevallen bent, vooral als je een blessure hebt!
Kun je bijvoorbeeld wel wandelen?
Ja, en nee. Ik kan wel wandelen. Ik probeer bijvoorbeeld ook zo veel mogelijk te wandelen met de hond. Als ik twee dagen achter elkaar een uur wandel met de hond gaat het goed. Komt daar een derde dag bij dan wordt ik gelijk voor een dag of 2-3 terug gefloten.
Ik probeer nu om of op dag 1 en 2 een lange wandeling te maken en dag 3 een uitlaatrondje van 10 min (dan maakt AS een lange wandeling of ik laat haar lekker rennen op het veld) of ik maak dag 1 een lange wandeling en dan dag 2 en 3 een kortere van +- 20-30 min. Dat gaat goed. Ik wil graag weer zwemmen, maar dan blijft een vervelend gevoel.

@Taarttoppers Wij hebben ook geen taarttopper. Wij doen cupcakes zonder topper. Ik weet dat je ook voor cupcakes toppers hebt, maar nee. We hebben besloten dan niet te doen.

@Kinderen Wij willen heel graag kinderen. Het zal waarschijnlijk niet lang duren voordat wij gaan 'klussen'. Na de huwelijksreis wil ik stoppen met de pil en dan een paar maanden gebruiken om weer een normale cyclus te krijgen en te beginnen met foliumzuur. Dus eind september de laatste pilstrip opmaken en dan ff wachten op een normale cyclus. Dus ik denk dat we ongeveer eind 2013 kunnen gaan 'klussen'.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #238 Gepost op: 2 oktober 2012, 06:00:19 »
Wij hebben al wel de taarttopper! Het zijn letters de letter L & R

En dan in sierletters, ik wilde niet een standaard poppetje dus vond dit wel leuk :) de taart gaat een vriend van ons maken die is banketbakker.

Ik ga straks eerst een jaar naar school ene ga pas over kinderen nadenken als ik klaar ben met de opleiding. Wij willens het wel heel graag, maar willen eerst verhuizen. In ons huis waar we nu wonen zou het mogelijk zijn maar is het echt te krap. Wij hebben een 3 kamer appartement. Waarvan 2 slaapkamers en het 2e slaapkamertje staat vol met kledingkasten.
Ons huis staat te koop....

Eerst maar eens school afmaken :)

Nou ik ga snel naar mijn werk, fijne dag dames!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #239 Gepost op: 2 oktober 2012, 09:27:50 »
Mijn man ( ik ga vast oefenen met man ;-) ) wil geen kinderen. Ik eerst wel maar we hebben het over gehad en ik heb voor hem gekozen en krijg zelf nu ook minder behoefte en geniet van mn leven en de vrijheid. Maar mocht het ooit toch gebeuren zou dat wel welkom zijn.

Ik heb een leuke taart topper gezien met het mannetje dat weg rent en de bruid een geweer vast houdt. Klinkt misschien raar maar mijn man is gek op geweren (in games enzo) dus is het wel toepasselijk.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #240 Gepost op: 2 oktober 2012, 10:05:14 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:08:50 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #241 Gepost op: 2 oktober 2012, 10:11:05 »
Ben je dan niet bang dat je nu al zwanger wordt en straks met een dikke buik in je jurk moet?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #242 Gepost op: 2 oktober 2012, 10:19:42 »
Toen we nog niet wisten wat we wilden een taart of cupcakes, hebben we ook naar taarttoppers gekeken. Wat we zouden willen was een taarttopper als Lizz, met onze eerste letters, of een glasblok gegrafeerd me onze namen en datum.

Joyce, dat heb ik inderdaad gedaan en toen gaven ze aan dat als een jurk verkocht is, dat hij van de website afgehaald wordt. Dus heb denk tot nu toe geluk gehad :P
Wel erg goed van je dat je toch rekening houdt met je lichaam en je best doet om in beweging te blijven!
Hoe oud zijn je AS en jij? Wel een gaaf gevoel dat jullie zo snel kunnen gaan klussen!

Hier wel een kinderwens, maar nu nog niet :) .
Ik ben wel 1,5 maand geleden gestopt met de pil, maar dat is meer omdat ik pil-moe ben. Tot nu toe wel al de eerste keer weer echt ongesteld geweest, dus cyclus kwam wel gelijk op gang.
Ben benieuwd of ik nu weer ongesteld wordt! Denk dat ik het voorlopig zo laat en volgend jaar juni ofzo weer begin met de pil en na de bruiloft ook weer stop. (Puur om even stopweken over te kunnen slaan en ongesteldheid door te kunnen schuiven wil ik een paar maanden beginnen)
Na de bruiloft willen wij nog even een jaartje/2 jaar samen genieten en dan klussen. We zijn volgend jaar september trouwens 24 en 26.
/
Wat fijn dat je cyclus weer meteen op gang is gekomen. Ben je lang aan de pil geweest? Ik ben dan 10-11 jaar aan de pil geweest. Heb wel eens gehoord dat het ooit een paar maanden kan duren voordat de cyclus weer iets wat normaal is.

Als we trouwen zijn we 23 en 31. Als we gaan klussen ben ik 24 en als het dan mag lukken zal ik 24 of 25 zijn als er een kindje komt. Maar dat ligt er natuurlijk aan of en hoe snel het lukt.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #243 Gepost op: 2 oktober 2012, 10:26:44 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:09:18 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #244 Gepost op: 2 oktober 2012, 10:39:50 »
Oh je gebruikt wel wat! Daar had ik niet aan gedacht.
Mijn zusje was tot 2x aan toe echt super snel zwanger na het stoppen van de pil (na 2 mnd al) en heeft nu twee heerlijke kinderen van bijna 4 en 1 van een half jaar. Vind het heerlijk om ze te zien en ze te verwennen maar ben ook blij als ik alleen weer naar huis ga haha.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #245 Gepost op: 2 oktober 2012, 10:48:23 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:09:28 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #246 Gepost op: 2 oktober 2012, 11:10:33 »
Nee zoon is bijna 4 en ze heeft nu een dochtertje van half jaar jong. Mn zusje is nu 25 dus was er op tijd bij.
Tja ik reken nergens op je moet er allebei klaar voor zijn en ook al wil mijn as liever niet weet zeker dat hij super zou doen mocht het toch gebeuren. en dan voel het waarschijnlijk anders dan bij je neefje en nichtje.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #247 Gepost op: 2 oktober 2012, 20:49:45 »
Hebben jullie al ceremonie meesters gevraagd? En getuigen enzo?

Ik zit natuurlijk in een iets andere situatie maar zou een vrijgexellenfeestje toch wel leuk vinden. Of vinden jullie dat ik daar geen recht op heb aangezien ik niemand uitnodig?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #248 Gepost op: 2 oktober 2012, 21:21:36 »
Je hoort idd zo veel verschillende verhalen over zwanger raken na lang gebruik van de pil. Zo zie je maar weer dat ieder lichaam anders is. We wachten gewoon af tegen die tijd.

Wij hebben het CMteam en de getuigen al gevraagd.
Het CMteam bestaat uit mijn zusje en haar aanstaande. Ze gaan drie maanden voor ons trouwen, dus dat ik wel leuk. We hebben ze gevraagd dmv een 'vacature'. We hebben er bewust voor gekozen om twee CM's te hebben, dan kunnen ze taken op de dag verdelen en ook zelf genieten van de dag. Buiten onze huwelijksdag hoeven zij niets te regelen. Nja vrijgezellenfeest mag dan nog wel, de rest doen we zelf.
Onze getuigen zijn bij mij mijn zusje en beste vriendin en bij Jeroen zijn beste vriend en onze zwager.
We hebben ze 'gewoon' gevraagd.

@ Maggylove Hoe doen jullie dat met de getuigen? Gaan die mee naar Aruba, of hebben jullie daar getuigen?
En iedereen heeft toch recht op een vrijgezellenfeest als ze gaat trouwen ;-)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #249 Gepost op: 2 oktober 2012, 22:13:14 »
Als er niemand mee gaat dan is de weddingplanner en zijn vrouw onze getuigen....lekker onpersoonlijk haha
Mocht er iemand uit zich zelf (iemand :alleen ouders, broer zus of beste vriend) mee gaan dan worden zij dat automatisch
Denk dat ik me zusje vraag of zij soort cm wil zijn ( voor t vrijgezellen feestje).
Wil niet dat straks niemand wat doet of erger nog 3x een feest omdat niemand wist wie het zou regelen haha
Kan ze me ook helpen met de andere voorbereidingen voor t etentje.


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards