collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1068563 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #300 Gepost op: 9 oktober 2012, 21:38:44 »
Hier een foto van het gastenboek waar ik het laatst over gehad heb.
Het hangt nu al aan de muur, we halen het er volgend jaar weer af.
De rondjes/knopjes die je op de v en e ziet zijn kapstokhaakjes.
Het is de bedoeling dat de gasten iets op een van de letters zetten.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #301 Gepost op: 9 oktober 2012, 22:24:44 »
Leuk!!!!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #302 Gepost op: 10 oktober 2012, 10:27:05 »
Wat leuk zijn die letters geworden!!!

Ik heb een torselet en een string gekocht! Een vriendin van mij had zo'n hipster besteld maar ze zei , het leek wel een tent dus ze heeft het nog om kunnen ruilen naar een string dus ik heb maar gelijk een string besteld!

Ik had jullie laatst verteld over lightinthebox , ik heb mijn pakketjes nog steeds niet binnen. Had al 2x eerder besteld en dat is wel allemaal goed gegaan. Maar nu ..... Nee probeer het bedrijf te mailen, krijg geen mail terug dus dames.... Als je het aan jet overwegen was ik zou het niet doen.

Ik ben bang dat ik kan fluiten maar mijn spullen en mijn geld kwijt ben :(

MS69

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #303 Gepost op: 10 oktober 2012, 10:45:11 »
Die letters zijn echt heel erg leuk! Ook gelijk lekker praktisch met die kapstokhaakjes!

Ik heb onder de jurk een hipster en torselet. Torselet gelijk in de bruidswinkel gekocht die perfect onder de jurk paste.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #304 Gepost op: 10 oktober 2012, 10:50:50 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:05:33 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #305 Gepost op: 10 oktober 2012, 12:23:33 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:05:37 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #306 Gepost op: 10 oktober 2012, 12:41:46 »
Bedankt voor jullie reacties op ons gastenboek!

@Lizz. Hopelijk duurt het wat langer met verzenden en blijft het bij de douane hangen. Ik heb geen ervaring met hen.

@ Destino. Ben benieuwd. Je mag me PB'en hoor!!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #307 Gepost op: 10 oktober 2012, 14:18:56 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:05:46 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #308 Gepost op: 10 oktober 2012, 14:42:55 »
Ik heb em ontvangen!
Mijn reactie: Wow! Super. Jullie hebben de ringen, zoals wij die ongeveer ook willen hebben. Alleen dan in het zilver.
Ook aan dezelfde tekst zitten wij te denken.
Echt toevallig.

Een vraagje: Hoe heb je die foto toegevoegd? Mij wilde dat niet lukken in een PB, toen ik jullie de schetsen van de jurk wilde laten zien.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #309 Gepost op: 10 oktober 2012, 14:44:38 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:05:58 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #310 Gepost op: 10 oktober 2012, 14:51:45 »
Hihi had al wat teruggeschreven! :)
Leuk om te horen dat je ze mooi vindt!

Uhm, je moet de foto ergens uploaden, dan de url van de foto (rechtermuisknop op de foto klikken, url kopiëren) tussen  plakken. Maar dan dus zonder die spatie :)

Ik zag het!
Oh zo. Dan weet ik het voor de volgende keer! Bedankt  :biggrin:

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #311 Gepost op: 10 oktober 2012, 15:31:25 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:06:05 door destino »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #312 Gepost op: 10 oktober 2012, 18:06:15 »
Leuk die letters JoyceS!
En destino, ik ben ook benieuwd naar de ringen :D

Scheelt wel dat wij geen feest hebben, maar wij willen wel een lange 'eetavond' met na-borrel en muziek etc. Dus wel een avondvullend diner met alles erop en eraan. Geen bezuinigingen, iedereen moet kunnen bestellen wat hij/zij wil (zoals m'n vader&zusje die van goede whiskey/grappa houden)! Tenminste, wat ze zelf kunnen beslissen dan haha
Menu wordt vooraf bepaald, willen iets van amuse/voorgerecht/tussengerecht achtig iets/hoofdgerecht/nagerecht. En cocktail/welkomstdrankje vooraf & lang nadrinken met eventueel nog iets te snacken (al denk ik niet dat men hongerig is nog) en koffie/thee met zoetigheid voor wie het wil achteraf.

Lastige is dat de groep waarschijnlijk te groot is voor a la carte, we geen buffet willen, maar ook een manier zoeken waarop iedereen een beetje mengt met elkaar & niet stijf op zijn stoel blijft zitten.. Zijn er al over uit dat we geen lange rechte tafel willen waar iedereen aan moet zitten, maar meerdere losse tafeltjes.

Moeten ook eens met de locatie die we op het oog hebben om de tafel, of het allemaal wel kan want daar hebben we nog niets mee geregeld hahaha

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #313 Gepost op: 10 oktober 2012, 18:37:26 »
Lizzz heb je geen track en trace nummer? Mijn vriend heeft iets van ebay besteld uit china, dàt ligt al sinds 29/9 in amsterdam/schiphol. Dus wij denken dàt het nog bij douane ligt.

Ik zal zondag eens kijken wat er beste onder jurk past als ik daar mijn jurk vind. Hoop t wel scheelt weer in budget.
Heb vandaag reis naar aruba in optie gezet. We gaan 10 dagen/8nachten en vliegen heen en terug in premium class (arke fly).  Kost ff wat meer maar volgens mijn vriend begint onze huwelijksreis al bij de vlucht haha.
Ook met wending plannen gemaild om datum vast te laten leggen. Dus er gaat nu schot in komen,

Heb ook op een hobby taartenmakers forum een oproepje geplaatst voor een kleine taart nou dàt scheelt enorm!
Ze rekenen ca 2,50 pp (ipv 7) en doen niet moeilijk over aantalnpersonen. En ziet er super uit!
Heb nu een top 3 van alle reacties gemaakt.



Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #314 Gepost op: 10 oktober 2012, 20:42:20 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:06:15 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #315 Gepost op: 10 oktober 2012, 21:13:52 »
Nee geen track and tracé nummer... Het is met de boot vervoerd. Heb contact opgenomen met de bank omdat ik het met de creditcard betaald heb. Nu even wachten op hun antwoord. (Aankopen met creditcard zijn een half jaar verzekerd) alleen weet ik niet of dit onder de voorwaarde valt. Ik denk het niet maar probeer het maar even :)

Bij de honneymoonshop kan je heel makkelijk parkeren hoor, er zitten 3 à 4 parkeergarages in de buurt. Ik zal je niet adviseren om aan de rand te gaan parkeren en dan te gaan lopen, dan ben je wel even bezig!
Kan iemand anders niet rijden als je het zo eng vind om in de stad te rijden?
En is anders de trein een optie? Das ongeveer 5 à 10 min lopen naar de shop!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #316 Gepost op: 10 oktober 2012, 21:24:00 »
Destino, je kan ook bij Capella ad Ijssel parkeren, en met de metro naar 't centrum! Parkeren is gratis daar en je bent er zo.

Maggy, dat scheelt zeker! Ik snap ook niet waarom 'echte' bakkers zoveel rekenen voor een taart. Of nouja, ik snap het wel maar vind het echt absurd hoeveel extra iets kost als er 'trouw' voor staat.

Lizz, hoop voor je dat het gewoon wat vertraging heeft en toch nog aankomt.. Had je voor veel geld besteld daar?

Over het diner, we zoeken inderdaad iets wat er tussen in zit... Op dit moment zijn we aan het kijken of het toch niet een optie is om bijvoorbeeld het dessert wel in soort buffet vorm te laten verlopen zodat iedereen wat gaat rondlopen.. Maar dan zit je nog met de andere gangen! Hoe doen jullie het diner?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #317 Gepost op: 10 oktober 2012, 21:32:15 »
Mydelirium: idd dat kan ook in Capelle parkeren;) als je met het openbaar vervoer gaat ben je er idd zo.

Ik hoop ook dat het verlaging heeft opgelopen. Ik had vooral kado's voor getuige en ceremoniemeesters besteld dus zou zonde zijn als ik het kwijt ben. En het was een redelijk bedrag.... Las net op het forum dat iemand anders precies het zelfde heeft en op de zelfde dag heeft besteld.

Wij doen met het diner een BBQ buffet, dus de koks die BBQen voor je neus zeg maar het vlees en dan staat er een buffetten allerlei salades , brood, en noem het maar op! En als toetje doen wij de bruidstaart :)

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #318 Gepost op: 11 oktober 2012, 14:38:50 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:06:26 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #319 Gepost op: 11 oktober 2012, 17:25:31 »
Ik woon in rotterdam en zondag is best druk idd. Maasboulevard is best nog stukje lopen maar daar ga je niet dood aan he ;-)
Ik zet me auto vaak bij kralingse zoom en dan met metro naar beurs. Veel plezier bij honeymooonshop!

Ik ga zondag naar belgië! Super zin en heel erg benieuwd hoe de jurken zijn.

Wij geven ook diner we zijn met 13 personen. We gaan naar sushi restaurant omdat dit beste bij ons past. We zijn helemaal verslaafd en gaan elke maand sushi eten. Het is al you can eat rn er zit ook vlees enzo bij dus voor iedereen wat.
Bruidstaart als dessert.




Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #320 Gepost op: 12 oktober 2012, 11:16:42 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:06:34 door destino »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #321 Gepost op: 12 oktober 2012, 14:36:05 »
Destino, wat een prachtige ringen! Die hadden wij ook kunnen uitzoeken :)
En dat van de voorafjes is wel een leuk idee ja, denk dat je daarmee de beste combi krijgt tussen lekker eten/geen buffet/wel rondlopen.
Wij doen na de ceremonie een moment voor de taart en het proosten met elkaar, dat is om 4 uur/half 5. En we gaan pas om half8 eten, dus daar zit denk ik wel genoeg tijd tussen dan, toch? We wilden namelijk niet de taart als toetje..
Sushi vinden wij ook zo lekker! Maar om dat iedereen aan te doen is geen optie, teveel mensen vinden dat niet lekker helaas haha

Volgens mij wonen we allemaal een beetje in dezelfde omgeving als ik het zo hoor! Leuk haha
Veel succes met de jurken allemaal!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #322 Gepost op: 12 oktober 2012, 18:25:51 »
Ohja bij boompjes dat is wel te doen!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #323 Gepost op: 12 oktober 2012, 19:02:55 »
Ik heb een paar posts bij te lezen ...

@Destino. Bedankt voor de tips over hoe een foto in een PB te zetten.

@Mydelirium. Misschien kunnen jullie bij elke gang de gasten kunnen laten kiezen uit een paar gerechten. Vaak kan dat wel bij restaurants als je met een grotere groep bent. Dit kun je aan tafel op laten nemen of in een buffetvorm. Of enkel een gedeelte van het diner in buffetvorm doen. Bijvoorbeeld de voorgerechten/soep/dessert in buffetvorm zodat mensen kunnen gaan verzitten en voor de rest kunnen blijven zitten.
De tijd die je voorstelt in je laatste post is denk ik goed hoor. Wij hebben ook cupcakes om half5-5uur en eten om half 7. Dus iets minder tijd, ook wel een iets minder grotere hap.

@Rotterdam, daar ben ik helemaal niet bekend. Weet hoe je er met de trein moet komen, maar daar is het wel mee gezegd. Ik kom uit t zuiden, anders dan de meeste hier zo te lezen. Jullie weten goed de weg in Rotterdam, als ik dat zo lees.

@ Jurken passen, leuk allemaal. Veel plezier morgen en overmorgen!!
Ik ben vanmiddag met mn zusje mee jurken gaan passen en ik mocht voor mij onverwachts ook jurken passen. Ze hadden namelijk nog wat tijd erna. En toen had ik een jurk aan waar ik helemaal verliefd op werd  :wub: !! Hij lijkt wel op de jurk die ik geschetst had. Hij heeft geen gekleurd bandje/lint onder de borsten, maar wel een randje boven bovenin, wat als het ware omklapt over de jurk. (heel moeilijk uit te leggen, terwijl het zo makkelijk is) Hij is strapless. Het model is verder hetzelfde als wat ik geschetst heb. Het is een jurk van Ladybird.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #324 Gepost op: 12 oktober 2012, 19:13:27 »
JoyceS ga je die jurk die je gepast hebtkopen of ga je ch voor je eigen ontwerp? Leuk dat je toch even mocht passen!

Ik had een boekje gekocht en daar zat een advertentie in van Lucardi. De 2e ring voor1€ , dus als er mensen op zoekzijn ?!? Scheelt natuurlijk heel veel!!!
Wij gaan van het weekend even kijken denk ik.....


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards