collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1066559 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #325 Gepost op: 12 oktober 2012, 21:05:22 »
JoyceS ga je die jurk die je gepast hebtkopen of ga je ch voor je eigen ontwerp? Leuk dat je toch even mocht passen!

Ik ga voor de jurk die ik gepast heb, alleen laat ik em maken door degene die anders mijn jurk (van de eigen schets) zou maken. Scheelt alsnog een paar honderd euro. Ze laat zondag de precieze prijs weten. Ik denk er wel overna om de jurk in wit satijn te laten maken ipv de ivoor van in de winkel.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #326 Gepost op: 12 oktober 2012, 21:06:02 »
Oja, Lizz heb je al iets over je pakketjes gehoord?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #327 Gepost op: 12 oktober 2012, 21:12:38 »
Nee nog niet, ik heb al 4 verzoeken gestuurd. 3 in het Nederlands en 1 in het Engels. En heb vandaag nog maar een keer een bericht getyptmaar dan onder het mom van retour sturen. Misschien dat ze dan wel reageren? Ik begin mijn geduld een beetje te verliezen haha. Mocht het toch binnen komen dan bestel ik er niet zo snel meer wat;)

Ik hoop dat je jurk voor een mooie prijs gemaaktkan worden!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #328 Gepost op: 14 oktober 2012, 16:23:15 »
Nou Lizzz, benieuwd of je er nog wat van hoort.. Hoop het wel voor je! Zou toch raar zijn als ze niets meer laten weten, het is volgens mij nog best een bekende webshop..
JoyceS, benieuwd naar je jurk! Zou fijn zijn als ze hem kan maken voor je zoals je wilt, en nog goedkoper ook :)

Ik heb de kriebels vandaag, wil van alles en nog wat regelen en doen voor de bruiloft, maar AS heeft er compleet geen aandacht voor (FIFA13 is aanwezig..). En overal zijn ideeën te vinden die zoooo leuk zijn dat het heel moeilijk is om ons doel in ogen te houden: klein&intiem trouwen qua genodigden & budget.

Oooh en geven jullie wat aan de ceremoniemeester/getuigen?
Onze ceremoniemeesters worden beide moeders (puur voor eventuele vragen van gasten vooraf) en getuigen worden allebei ons zusje en mijn opa.. Wil iets leuks voor ze, maar niet het standaard gebeuren zoals een pen ofzo, echt iets waar ze nog wat aan hebben. Of misschien maar helemaal overslaan, maar dat lijkt me ook niet leuk.. Lastig dus!
« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2012, 16:26:38 door Mydelirium »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #329 Gepost op: 14 oktober 2012, 17:43:31 »
Ik heb eindelijk een mailtje terug gehad! Ik moet morgen laten weten of il mijn bestelling ontvangen heb en anders sturen ze het opnieuw op. Maar eerst zien en dan geloven!
Vervelend hè als AS meer intresse voor iets anders heeft! Dat was bij ons gister ook. We zouden voor ringen gaan kijken, maar een kast in elkaar zetten voor een vriend nam meer tijd in beslag.....
 Maar goed vandaag dus voor de ringen wezen kijken, en we hebben een optie! Woensdag ga ik denk ik wel officieel bestellen, want we zeggen steeds tegen elkaar , " mooi he zijn die ringen....!"

Wij kopen kado'tjes voor de getuige, ceremoniemeesters. Maar die kado's heb ik dus bij lightinthebox besteld dus hopelijk komt het ooit nog binnen ;) ook schoonma krijgt een kado omdat zij onze bedankjes maakt. Ook een vriend en vriendin die wat voor onze bruiloft doen die krijgen iets kleins maar daar zijn we nog niet over uit. Het is een stel dus  misschien geven we ze wat voor hun samen ...

Ik heb alleen nog geen kado voor mijn moeder en zus ( getuige) maar voor hun wil ik iets speciaals. Heb bij etsy.com iets heel gaafs gezien.... Maar kost iets meer dan de andere kado's .... Dus moet ik nog even overleggen hihi.....

Ik zag trouwens op een of andere site dat je glaswerk mooi kon laten graveren. En dan kan je een standaard wijnfles doen, maar ze hadden ook een grote snoep pot ( die je kan vullen met snoep) of een mooie vaas.... Is misschien een idee?

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #330 Gepost op: 14 oktober 2012, 18:52:22 »
Zo vandaag voor t eerst wezen passen. Was bij een dame thuis in aparte ruimte. Ze had heel veel jurken maar helaas niet wat bij mij past. Er was 1 jurk waar ik over getwijfeld heb maar had niet het wow gevoel. Nu ik thuis ben, ben ik blij dat ik het niet gedaan heb. Model was perfect maar ik wil toch dat de top bewerkt is met glimmers :-)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #331 Gepost op: 14 oktober 2012, 19:08:08 »
Gelukkig hier geen FIFA 2013  :biggrin: Volgens mij hebben mannen zoiezo wat minder interesse voor het huwelijk.

Wij hebben voor onze getuigen een pen laten graveren. Voor de CM's weet ik nog niet. Misschien een keer uiteten.

@Maggylove goed dat je dan niet voor die jurk bent gegaan. Als je nu al twijfelde, was het waarschijnlijk alleen maar erger geworden. (die twijfel)

Ik heb vandaag iets gehoord over de jurk. De bruidscoupeuse heeft wat zitten rekenen en komt op ongeveer 700 euro. Dat is toch een heel mooi verschil met de 1179 euro in de winkel. Dan maakt ze dezelfde jurk als ik in de winkel gezien hebt. In de winkel was hij in ivoor, maar ik wil heeeel graag in het wit trouwen. Dat is geen probleem. Joepie! Ik ben blij... Weer een stapje dichterbij. Binnenkort ga ik er een keer naar toe om alles af te spreken.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #332 Gepost op: 14 oktober 2012, 19:20:31 »
Wat fijn zeg dat je jurk voor zo'n mooie prijs gemaakt kan worden!

Idd je moet geen jurk nemen als je er niet zeker over bent.... Als je DE jurk gevonden hebt dan weet je het zeker! Ik heb na mijn aankoop van de jurk nooit meer de drang gehad om andere jurken te bekijken omdat ik gewoon weet.... Dit is mijn jurk!!!


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #333 Gepost op: 14 oktober 2012, 19:58:49 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:05:12 door destino »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #334 Gepost op: 14 oktober 2012, 21:25:26 »
Ooooh destino wat leuk! Laat je 'm hier ook zien of hou je het geheim? Stiekem wel heel erg benieuwd ernaar!
En maggy, bij twijfelen niet doen inderdaad! Is tenslotte niet alsof die jurken 5euro kosten ;)
Lizzz wat had je gezien bij etsy, voor je moeder/zus, of wil je het niet delen? Leuke suggestie, van die snoeppot! Maar is niet echt iets voor hen denk ik... Beide zijn jonge meiden van 23, en wil echt iets geven waar ze wat aan hebben..

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #335 Gepost op: 14 oktober 2012, 21:45:43 »
Ow bij etsy hebben ze zo veel leuke dingen! Kan niet kiezen, voor mijn zus wil ik een armband of ketting geven (zussen ketting). En voor mijn moeder heb ik zo'n mooie fotolijst gezien met daarop " today a Bride, tomorrow a wife, for always your Little gril.

Vond die zo tof, alleen is best prijzig..... Maar goed het is mijn mama hè dus dat mag zo veel kosten als ik wil uitgeven. Alleen wil ik niet het " gezeur" krijgen dat het kado voor AS zijn moeder heel veel goedkoper is. Niet dat het snel zou gebeuren .... Maar toch.  Gelukkig heb ik alle tijd om er nog over na te denken.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #336 Gepost op: 14 oktober 2012, 22:07:49 »
Ik ben van nature al een twijfelkont maar ben idd blij dat ik het het niet heb gedaan. Weer op de site gekeken van de winkel waar ik eind november afspraak heb en heb er alle vertrouwen in.

@destino wat fijn dat jij je jurk hebt !! Ben heel erg benieuwd. Was het die jurk die je op de site al had gezien?


Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #337 Gepost op: 14 oktober 2012, 22:08:11 »
Ow bij etsy hebben ze zo veel leuke dingen! Kan niet kiezen, voor mijn zus wil ik een armband of ketting geven (zussen ketting). En voor mijn moeder heb ik zo'n mooie fotolijst gezien met daarop " today a Bride, tomorrow a wife, for always your Little gril.

Vond die zo tof, alleen is best prijzig..... Maar goed het is mijn mama hè dus dat mag zo veel kosten als ik wil uitgeven. Alleen wil ik niet het " gezeur" krijgen dat het kado voor AS zijn moeder heel veel goedkoper is. Niet dat het snel zou gebeuren .... Maar toch.  Gelukkig heb ik alle tijd om er nog over na te denken.

Ooh dat klinkt mooi van die lijst!
Ook al zou gezeur niet snel gebeuren, je wilt het toch soort voorkomen! Snap ik hoor, hier hetzelfde verhaal. Je wilt het toch een soort gelijk houden!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #338 Gepost op: 15 oktober 2012, 10:04:57 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:05:03 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #339 Gepost op: 15 oktober 2012, 10:45:30 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:04:24 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #340 Gepost op: 15 oktober 2012, 11:05:36 »
Ik wil ook wel een PB van je jurk Destino!

Ik zal proberen mijn jurk ook naar je te sturen. Kijken of het me deze keer wel gaat lukken.
Ik heb in de winkel ook een witte jurk aangehad. Deze jurk (die ik nu wil) is ook een hele lichte tint ivoor. Het bovenste randje is wat bruinsig, echt heel licht. Dat zie je ook maar amper op het plaatje.
Ik kon deze kleur heel goed hebben omdat ik bruine ogen, bruin haar en een egaal getinte huid heb (volgens de verkoopster) en ook volgens een andere verkoopster die meehielp, mn moeder en zusje.
Ik heb altijd een getinte huid, ook in de winter, puur door de zon in de zomer. Dus dat komt wel goed denk ik. Ik heb nog de tijd om erover na te denken.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #341 Gepost op: 15 oktober 2012, 11:38:17 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:04:04 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #342 Gepost op: 15 oktober 2012, 18:30:24 »
Beetje zoals dit, simpel maar toch bewerkt zoek ik. Ik ga eind november naar ninas bruidsmode en daar hebben ze veel keus.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #343 Gepost op: 15 oktober 2012, 18:58:23 »
@destino  ik heb gereageerd op je berichtje maar weet of het goed gegaan is. Vind je jurk iig heel mooi en goed bij je staan!

Weet wel hoe ik hier een foto moet plaatsen maar niet in een pm.
Ik vind trouwens een vd jurken die jij ook gepast hebt ook mooi voor mijzelf.



Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #344 Gepost op: 15 oktober 2012, 19:58:52 »
Ook ik ben benieuwd hoor hoe je jurk er uitziet , destino!

Ik heb vandaag een bericht gehad van lightinthebox! Dat het inderdaad niet normaal is dat de levering nog niet is geweest, ze boden me of een kortings coupon aan van het besteede bedrag bij een volgende aankoop. Of dat ze de bestelling opnieuw gingen verzenden.
Nu heb ik voor het laatste gekozen maar wel met als voorwaarde dat het snel verzonden wordt en dat ik een track and tracé nummer krijg. Ben benieuwd of ze dan doen ;)

Verder ga ik à.s woensdag beginnen met mijn dieet, via een diëtiste  dus ben benieuwd!
Waarom woensdag pas? Morgen ga ik nog met mijn nichtje van 4 naar een pretpark dus morgen nog even genieten van al het lekkers ;)


Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #345 Gepost op: 15 oktober 2012, 22:03:13 »
Destino die jurk is echt prachtig! Staat je heel goed! Had 'm zelf ook kunnen uitzoeken haha
Snap wat je bedoelt met het 'popperige', vind het bij sommige bruidjes daardoor soms net lijken alsof ze een verkleedpartij'tje aan het doen zijn met de jurk van iemand anders. Maar deze geeft je een 'volwassen' look (positief dan he).

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #346 Gepost op: 16 oktober 2012, 14:37:41 »
/
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:03:56 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #347 Gepost op: 16 oktober 2012, 18:33:23 »
Destino : wat een mooie jurk!!!! Echt heel gaaf!
Die 2e jurk waar je een link van hebt geplakt die had een vriendin van mij aan tijdens het trouwen.
Wat je zegt komt mij ook heel bekend voor, ik ben nu 25 en het gebeurd mij nog wel eens dat mensen mijn legitimatie willen zien als ik een fles wijn wil kopen ofzo. Maar goed als ik straks ouder ben en ze schatten mij nog steeds zo jong dan is het goed ;)

Het pretpark was leuk....maar vermoeiend haha!

Ik heb mijn torselet via marktplaats gekocht. Daar stond een advertentie van een bruids mode zaak die van collectie ging veranderen. Ik heb een set gekocht voor 80€!
En als het niet zou passen mocht ik het terug sturen!

Ik vond het bij de honneymoonshop ook echt te duur. Dus zou zeggen , probeer eens op marktplaats!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #348 Gepost op: 16 oktober 2012, 19:02:41 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:03:47 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #349 Gepost op: 16 oktober 2012, 19:14:02 »
Ja klopt, maar ze had de jurk van haar ouders gehad. Dus ze had geluk ;)
Ik ging ook voor een jurk van 2700€ hoor..... Vond hem iets te duur maar heb er nu een van 1000€ goedkoper haha....
Nee ik heb dat torselet gekocht toen ik vorig jaar zo veel was afgevallen.
( heb een rot jaar achter de rug en ben toen weer aangekomen gelukkig niet alle kilo's die ikeerst afvegallen was maar het is een  stok achter de deur om weer af te vallen. Hihi....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards