collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1066552 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #375 Gepost op: 18 oktober 2012, 23:18:46 »
Nou , het ene pakje heb ik uit gepakt en dan was helemaal naar mijn zin. Bet andere pakje moet ik invoerrechten betalen, ik had alleen geen geld in huis dus dat pakje ga ik morgen ophalen bij het postkantoor! Hopelijk is die net zo mooi als dit pakje..... Het wachten waard ;)

ikkuh

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #376 Gepost op: 19 oktober 2012, 08:01:41 »
en de geduld wordt beloond, nog even en je hebt het andere pakketje ook binnen, ben wel benieuwd hoor :)

MS69

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #377 Gepost op: 19 oktober 2012, 10:05:03 »
Fijn dat het toch is goed gekomen met het pakketje Als je iets wilt hebben daar, dus optijd bestellen :)



HIer goed nieuws!! Het huis gaat gewoon door, met of zonder werkgeversverklaring. Als ik geen verklaring krijg (horen we maandag) dan betalen we zelf het ontbrekende deel, kunnen we gewoon alsnog verhuizen en de bruiloft blijft of in september, of schuiven we door naar december. Als die in september blijft komen we zo'n 1500/2000 euro te kort maar mn lieve broer wil dat voorschieten. Helemaal blij!!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #378 Gepost op: 19 oktober 2012, 13:20:40 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:16:44 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #379 Gepost op: 19 oktober 2012, 15:39:51 »
Hallo allemaal,
Daar ben ik weer! We zijn een midweekje weggeweest met mijn ouders, zus/zwager en onze hond. We hebben het heerlijk gehad.

Ik heb alles gelezen, maar ga niet overal op reageren.
Wel wil ik dit nog kwijt:
@ Lizz. Wat fijn dat je pakketjes eindelijk binnen zijn. Ik was er benieuwd hoe het er mee af zou lopen. Gelukkig is alles goed gekomen.

@ MS69 Ik schrok van je berichtje dat misschien alles afgeblazen zou worden. Gelukkig las ik verder op dat (bijna) alles nu weer geregeld is. Vreselijk om zo in onzekerheid te zitten!

Alhoewel wij weg zijn geweest, is er toch weer wat geregeld voor de bruiloft:
Jeroen is van de week geslaagd voor zijn pak. Ik had gezegd dat we bij de C&A zouden gaan kijken, maar hij is er zo maar ineens tegenaan gelopen. Het pak komt niet bij de C&A vandaan, maar ik heb wel een heeele goede tip voor jullie. (Denk ik) Wij hadden er namelijk nog nooit aangedacht om daar eens te gaan kijken.
Afgelopen week zijn we een midweekje in Hoeven geweest. Woensdag is het hele gezelschap, zonder mij (Ik kon bijna niet lopen, want zit tegen een slijmbeursonsteking in de heup aan. Had de dag van te voren te veel gelopen), naar Rosada Outlet geweest. Daar zaten, ik geloof twee zaken met kostuums, en ze hadden iets geweldigs gezien. Jeroen wilde het pak niet zonder mij kopen, dus ik ben donderdag mee gegaan naar desbetreffende winkel. En ja hoor, het pak stond em prachtig!! Ik heb geen foto  Het is een grijs pak, beetje middenin qua kleur. Niet licht, niet donker. Afhankelijk van de lichtval zat er een bruinsige gloed overheen. Past helemaal perfect bij mijn jurk, want daar zit ook een bruinsig randje in

Mijn tip is: Ga eens bij een outlet centrum kijken bij jullie in de buurt. Wie weet is er daar ook een winkel met twee- en driedelige kostuums. Wij zijn nu namelijk 309 euro kwijt voor een tweedelig kostuum, overhemd en stropdas. Het kostuum was van 499 voor 250, het overhemd van 99 voor 59 en de stropdas (25 euro) hebben we er gratis bij gekregen. 

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #380 Gepost op: 19 oktober 2012, 16:00:57 »
Wat fijn MS69!!! Valt een hele last van je schouders denk ik!
Goede tip JoyceS , alleen voor mijn AS is het geen optie. Wij hebben daar al eens een pak gekocht, echter is mijn AS een sportfreak en dus breed op zijn schouders maar smal bij zijn heupen.
Hij kon toen maar uit 2 pakken kiezen. Maar hopelijk kunnen andere mensen hier wel voordeel uit halen :)

Ja ik heb mijn 2e pakje ook op gehaald! Alles is super mooi dus nu gaat het voorlopig in de kast hihi....

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #381 Gepost op: 19 oktober 2012, 18:30:33 »
Goeie tip! Net zoiets als bataviastad toch?
Ms69 wat fijn dat het geregeld is!! Lief dat je broer wilt helpen.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #382 Gepost op: 20 oktober 2012, 00:38:09 »
Goeie tip! Net zoiets als bataviastad toch?

Inderdaad!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #383 Gepost op: 20 oktober 2012, 09:30:42 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:16:38 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #384 Gepost op: 20 oktober 2012, 10:56:52 »
Eerst zei ik van niet.... Maar nu denk ik, ik zou best nog wat daar bestellen. Alleen wel net als nu heeeeel ver voor dat ik iets nodig heb. Nu 3 x wat besteld bij lightinthebox en 1x bij miniinthebox (zusje van) en de laatste 2 bestellingen duurde even maar toch is alles aan gekomen :)

En ik zou daar bestellen omdat het prijs verschil zo groot is, ook al moet je soms invoerrechten betalen dan ben je nog goedkoper uit! Wij hebben bv een gastenboek set dus Inc pen en pen houder besteld voor 23,75€ zal even proberen een plaatje toe te voegen.
 
Zo'n set betaal in in nl al snel 30 à 40 € als het niet duurder is :)

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #385 Gepost op: 21 oktober 2012, 19:28:44 »
Hoi dames! Iedereen een lekker weekend gehad (en nog eventjes aan het houden..)?

MS69, wow dat moet je wel wat grijze haren bezorgd hebben! (zoals m'n moeder zou zeggen..) Maar fijn dat het allemaal wel geregeld is. Wat voor huis hebben jullie gekocht?
Lizzz, mooi om te horen dat de pakjes binnen zijn en aan de verwachtingen voldoen :)
Bianca83, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Kan je wat meer over jezelf vertellen? (of heb je dat al gedaan en kijk ik daar overheen.....)

Wij waren vandaag bij een babyshower van één van mijn beste vriendinnen, en ik wil nu ook zwanger zijn :( maar AS wist te melden dat hij daar voorlopig geen zin in had.. Komt ook heel niet handig uit qua bruiloft enzo, en ik weet ook dat het er nu nog geen tijd voor is maar het kriebelt zo hahaha (die kleine sokjes en shirtjes en schoentjes!)

MS69

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #386 Gepost op: 21 oktober 2012, 21:07:01 »
Nu de bruiloft toch, hoe dan ook, door kan gaan toch maar even gekeken bij die lightinthebox site en staan echt geweldige dingen op!!!

Wij hebben besloten om geen feest te geven maar een etentje voor alle gasten en dit gaan we binnenkort bekend maken. Iedereen verwacht een feest, ben benieuwd.

Huis wat we gekocht hebben is een eengezinswoning met ruime voor/achtertuin en 3 verdiepingen!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #387 Gepost op: 21 oktober 2012, 23:27:47 »
Een etentje is ook leuk toch?! Maar neem aan dat het niet voor 100 man is want etentje kan alsnog veel kosten. Ik ben zelf meer een type voor een etentje dan een groot feest.

Haha MD dàt heb ik ook altijd als ik een baby heb gezien, maar dat is na 2 dagen dan weer over hihi.

Waarschijnlijk gaat mijn as zijn beste vriend en zijn vriendin mee naar aruba, dus dan zijn we niet helemaal alleen daar. En ik heb iemand nodig voor mn jurk dat kan ik nooit zelf en om me as het te laten doen is ook niet leuk.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #388 Gepost op: 21 oktober 2012, 23:57:04 »
Zo mijn werkweekend zit er weer op.. Nog ff het forum lezen en dan ga ik mn AS opzoeken (die ligt al in bed)

Waarschijnlijk gaat mijn as zijn beste vriend en zijn vriendin mee naar aruba, dus dan zijn we niet helemaal alleen daar. En ik heb iemand nodig voor mn jurk dat kan ik nooit zelf en om me as het te laten doen is ook niet leuk.

Wat fijn!! Zijn hun dan ook de getuigen, als ze mee gaan?
Wij waren vandaag bij een babyshower van één van mijn beste vriendinnen, en ik wil nu ook zwanger zijn :( maar AS wist te melden dat hij daar voorlopig geen zin in had.. Komt ook heel niet handig uit qua bruiloft enzo, en ik weet ook dat het er nu nog geen tijd voor is maar het kriebelt zo hahaha (die kleine sokjes en shirtjes en schoentjes!)

Dat heb ik ook altijd! Zelfs als ik geen baby heb gezien. Ik zei het vanmiddag nog tegen AS, dat ik het graag zou willen. Mja toch nog ff wachten tot na de bruiloft.

Wij hebben besloten om geen feest te geven maar een etentje voor alle gasten en dit gaan we binnenkort bekend maken. Iedereen verwacht een feest, ben benieuwd.

Een etentje is toch ook goed?! Het is dat je het viert, hoe je het viert maakt niet uit. Dan maar met wat minder mensen, maar dat kan net zo leuk zijn hoor!!

Zo, nu ga ik naar bed. Kan morgen wel uitslapen, maar toch een beetje op tijd er uit. Moet helaas een bezoekje aan de huisarts brengen. Heb al geruime tijd last van mn heup, waarschijnlijk slijmbeursontsteking doordat mijn steunzolen aangepast zijn en mijn bekken teruggekanteld zijn (stonden scheef). Rust helpt niet, het wordt steeds erger, dus een bezoekje waard.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #389 Gepost op: 22 oktober 2012, 09:29:44 »
Ja als ze meegaan zijn ze getuigen, als ze niet mee gaan is het de weddingoplanner met zn vrouwe dus voor mijn vriend wel leuk dat zijn beste vriend dat kan doen.
Hij maakte eerst de opmerking " kan je me weggeven" haha ik zei nee schat ik moet weg gegeven worden jij niet haha.

Succes bij de dokter joyce! Hopelijk kan hij/zij er wat aan doen.

btamdewit

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #390 Gepost op: 22 oktober 2012, 09:32:09 »
@Mydelirium, Jazeker kan ik er wat meer over vertellen  :biggrin:

We gaan op 19 september trouwen, hoogstwaarschijnlijk in Wijk aan Zee, daar kun je letterlijk op het strand trouwen (moet de weergoden dus nog even op de hoogte stellen van onze dag ;-))
We houden overdag een grote receptie voor alle famili, collega's en bekenden en 's avonds met ongeveer 35 daggasten een uitgebreid diner. Alles is op dezelfde locatie, dat vinden we zelf wel erg prettig!
We zijn nu begonnen met het mensen te vertellen en hebben verder nog niet echt veel geregeld.
We hebben eigenlijk alleen de datum nog maar vast gelegd, de ondertrouwdatum en een afspraak gemaakt bij de locatie.
We zijn van plan om vanaf januari echt serieus dingen te regelen verder. Het lijkt nu allemaal nog zover weg. Maar aan de andere kant, als ik hier in dit topic kijk, dan is iedereen al druk bezig!
Wel zijn we druk op internet aan het neuzen en ik lees hier veel mee om leuke ideeen op te doen!


btamdewit

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #391 Gepost op: 22 oktober 2012, 09:33:21 »
Ja als ze meegaan zijn ze getuigen, als ze niet mee gaan is het de weddingoplanner met zn vrouwe dus voor mijn vriend wel leuk dat zijn beste vriend dat kan doen.
Hij maakte eerst de opmerking " kan je me weggeven" haha ik zei nee schat ik moet weg gegeven worden jij niet haha.

Succes bij de dokter joyce! Hopelijk kan hij/zij er wat aan doen.

Hahaha zou wel heel origineel zijn! Maar inderdaad, ik zou ook weggegeven willen worden hoor!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #392 Gepost op: 22 oktober 2012, 10:13:56 »
Succes bij de dokter joyce! Hopelijk kan hij/zij er wat aan doen.

Thx! Ben net terug. Het is inderdaad een slijmbeursontsteking en ze heeft nu een spuit met medicatie in de ontsteking gejast. Vandaag zal ik er nog veel last van hebben en dan wordt het hopelijk minder.

Hahaha zou wel heel origineel zijn! Maar inderdaad, ik zou ook weggegeven willen worden hoor!

Ik weet niet wat ik wil omtrent het weggeven. Ik denk dat we samen binnenkomen.. Gaan we nog eens over nadenken.

MS69

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #393 Gepost op: 22 oktober 2012, 12:17:35 »
@joyce: Hopelijk gaat het snel wat beter! Last van je heup hebben is niet fijn.

@maggylove: Zou leuk zijn als ze toch meegaan!!

Ons etentje is met dezelfde mensen als wanneer we een feest zouden geven, het blijven tussen de 65 en 75 mensen!
Doen dan alles in buffet vorm.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #394 Gepost op: 22 oktober 2012, 15:15:39 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:18:08 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #395 Gepost op: 22 oktober 2012, 17:12:40 »
Ik ben wel blij dat wij gelijk een 'groot' huis gekocht hebben en niet eerst een flat ofzo.. Dan hadden we allemaal veel langer moeten wachten met trouwen enzo. Ons huis heeft 4 slaapkamers, een ruime tuin, ruime badkamer en de zolder heeft naast een van de 4 slaapkamers ook een heel gedeelte beschikbaar voor opslag :j .
Al met al kunnen we hier dus een hele tijd blijven wonen! :D

Mooi huisje met het oog op de toekomst ;-)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #396 Gepost op: 22 oktober 2012, 17:37:13 »
Wij hebben vanmiddag even naar een ring voor mij gekeken :) ik dacht gewoon een wit gouden ring met zirkonia maar ze vertelde dat zirkonia echt niet zo lang mooi blijft en zeker voor een trouwring moet het lang mooi blijven. Dus we gaan toch maar wat duurder en iets kiezen met diamant/briljant. Mijn vriend wil altijd t beste en ik denk meer aan de prijs.



Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #397 Gepost op: 22 oktober 2012, 20:22:12 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:18:14 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #398 Gepost op: 22 oktober 2012, 22:39:31 »
Wij hebben vanmiddag even naar een ring voor mij gekeken :) ik dacht gewoon een wit gouden ring met zirkonia maar ze vertelde dat zirkonia echt niet zo lang mooi blijft en zeker voor een trouwring moet het lang mooi blijven. Dus we gaan toch maar wat duurder en iets kiezen met diamant/briljant. Mijn vriend wil altijd t beste en ik denk meer aan de prijs.

Leuk! Wat voor iets hebben jullie nu in gedachten?

Joyce, zeker aan gedacht hihi destijds!
Hebben jullie ook een huis met oog op de toekomst?
Jup, wij wonen hier nu bijna 2,5 jaar. We hebben een huis met boven 3 slaapkamers, washok, badkamer+wc en beneden ruime woonkamer, kelder, aangebouwde keuken (stond er al) en wc. Een terrasoverkapping aan het huis met nog een lekker tuintje (niet te groot/niet te klein) En een schuur met bovenverdieping, dat is wel handig want we hebben geen zolder op het huis.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #399 Gepost op: 23 oktober 2012, 08:20:32 »
Wij wonen in appartement in Rotterdam maar willen graag een huis met tuin. Als huizenmarkt beter is gaan we te koop zetten. We hebben nu 2 slaapkamers en dat is voor ons voldoende, mocht er toch ooit uitbreiding komen kan het.

Ik wil graag een ring met zoveel mogelijk steentjes :) ik heb een uitnodiging van Siebel gekregen voor friends en familie avond 25% korting!!!
Volgende week is dat al maar we gaan wel ff kijken.
Ze hebben van diamonde ook een groei systeem zo kan je elk jaar een grotere diamant voor een bepaald bedrag. Vond vriend wel leuk idee elk jaar dat we getrouwd zijn grotere steen. Maar ik denk dat ik toch liever gelijk een ring vol met steentjes wil Hahaha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards