collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1066556 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #425 Gepost op: 25 oktober 2012, 09:13:01 »
Ik heb een keer dieet met shakes gedaan ging best goed, maar miste het brood na een tijdje. Fijn dàt ze je helpen met opbouwen want dàt is nog moeilijker dan afvallen, ik was binnen paar maanden weer op oud gewicht.....  succes ermee! Ik moet ook beginnen.

Oh ja, shakes. Dat heb ik ook twee weken volgehouden. Toen begon ik overal krampen te krijgen in mijn spieren, omdat die niet genoeg voedingsstoffen kregen. Nu val ik af op een gewone manier. Opletten met wat ik eet en veel drinken.

Maggylove; Ik heb ook op die site gekeken. Staan leuke ringen op. Jammer dat er bij de trouwringen geen prijzen staan. Ik zat ook te kijken naar een mannenring, maar die staan er niet veel op. In ieder geval niet iets om mee te trouwen.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #426 Gepost op: 25 oktober 2012, 09:32:39 »
Inderdaad, ik mag zo lang gebruik maken van hun ondersteuning als ik nodig heb.dus dat is wel fijn! Ik eet normaal gesproken ok al niet veel brood.... Dus ik mis dat niet zo. Ik ben meer een snoeper.
Maar ik moet zeggen ik heb nog geen lekkere trek gehad. Ik heb mijn weeg moment gehad -3,1 kilo! Nu zal het de volgende weken minder snel gaan omdat je de eerste week altijd meer afvalt. Nou ik heb geen haast.... Als ik in augustus / september op mijn streef gewicht ben :) hihi....

Ik heb nog nooit shakes gedaan. Nou ik ga zoeven terug naar bed, heb heel de nacht liggen draaien en voor mijn gevoel maar een paar uurtjes geslapen kan data niks aan doen als ik een paar dagen vrij ben geweest en heb dan s'ochtends een afspraak  ben ik altijd bang dat ik mij verslaap.
Aangezien ik  vannacht tot 02:00 uur moet werken...... Moet ik nog even mijn ogen dicht doen ;)

Fijne dag dames!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #427 Gepost op: 25 oktober 2012, 11:52:41 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:18:58 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #428 Gepost op: 25 oktober 2012, 13:23:51 »
Ik ben vanochtend nog even naar Siebel geweest en die middelste ring gepast, die andere waren in het echt veel te klein.

Hij is volgende week op de vriend en familie avond 487 ipv 649

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #429 Gepost op: 25 oktober 2012, 13:54:40 »
Wees blij dat je daar niet druk om hoeft te maken ;) heerlijk lijkt mij dat:-p alles eten zonder je druk er om te maken hihi.... Is jammer genoeg niet weg gelegd voor mij :(

Maggylove wat een mooie ring, vind hem in het echt nog mooier als op het plaatje!  En ik zou maar even een weekje wachten als die dan 487€ is!


Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #430 Gepost op: 25 oktober 2012, 14:44:58 »
pff ik vind afvallen zo moeilijk. ik zit nu op 72kg en maat 40. wil echt weer terug naar maat38/65 kg. (vroeger was ik mooi slank, maatje 36).
maar het is voor een goed doel!!

ja mooie ring he, en scheelt echt veel als ik m volgende week koop! we weten namelijk niet zeker of er weer zo;n avond komt dus moeten we maar nu al gaan kopen. weet niet of ik het kan laten om 'm niet om te gaan doen haha.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #431 Gepost op: 25 oktober 2012, 14:54:49 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:19:11 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #432 Gepost op: 25 oktober 2012, 15:31:34 »
dit is witgoud! met briljantjes :)

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #433 Gepost op: 25 oktober 2012, 15:55:02 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:19:18 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #434 Gepost op: 25 oktober 2012, 16:12:24 »
Zal jullie reacties eens doorlezen. Ben al vanaf vanmorgen 10.00 bezig aan mn afstudeeropdracht, dus ik heb even lucht nodig. Pff! Jullie hebben veel geschreven vandaag.

Mooie ring Maggy!! Nog een weekje wachten dan. Dat is wel de moeite waard ;-)

@ Afvallen. Ik zou willen dat ik net zoals Destino alles kan eten! Maar helaas geldt dat niet voor mij.
Ik heb nu maat 42 en weeg 77 kg. Kom al van de 86/maat44 af, dus ben helemaal blij. Vorige week vakantie gehad, en toen mocht ik gewoon alles eten. Gevolg +1,5 kilo, maar die is er al weer bijna af. (En dat terwijl ik niet kan bewegen ivm slijmbeurs ontsteking  :biggrin:) Ik ben nogal een kleintje 166, dus er mag nog iets vanaf! Mijn eerste goal was < 80 kg, nu <75kg en daarna <70 kg. Dus dat moet wel lukken. Met een maatje 38-40 ben ik tevreden!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #435 Gepost op: 25 oktober 2012, 22:19:42 »
Deze vind ik ook mooi. Ook bij Siebel voor €439,-
Ik heb me daar trouwens aangemeld voor de nieuwsbrief. Er stond dat ik 1 nov vanaf 17.00 vrij moet houden. Is dan de VIP koopavond? Dan zou deze ring uitkomen op (25% eraf) € 329,25

Ik had net het idee om bij AS onze relatiering te gebruiken. Dan laten we daar een datum bij graferen. Hij heeft z'n ring zelden om met het werk. Vaak alleen op zondag, als ie het dan niet vergeet of als we 's avonds een keer wegmoeten.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #436 Gepost op: 25 oktober 2012, 22:53:35 »
Ja 1 nov 17.00-21.00 friends en family avond 25%
Ze heeft die ring voor mij apart gehouden want ze hebben niet veel voorraad meer.

Ja waarom dure ring voor je as kopen als hij toch niet draagt. Ik heb ook zoiets gepast  maar staat niet bij mij. De ringen lijken op de site groter dan ze zijn trouwens.
Heeft die spuit zn werk al gedaan of nog veel last?




JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #437 Gepost op: 26 oktober 2012, 09:59:06 »
Oh, dus ik kan het beste van te voren al langs gaan. Kan ik ook gelijk passen.
Ik heb anders mt 17 ook wel 53. Die maat is uitverkocht op de site, dus dan zou ik em daar ook niet kunnen bestellen.
Ik ga eens kijken wanneer ik een keer naar Eindhoven kan. Misschien lukt dat me morgen wel ff.

Met mijn heup gaat de goede kant op! Eindelijk, haha. Ik heb mezelf net wel ziekgemeld op het werk, omdat ik nog geen kracht kan zetten en door mn hurken/knieën kan. Ik had eigenlijk avonddienst vanavond, de rest van het weekend vrij. Ik hoop dat van het weekend het laatste beetje ook wegtrekt.
Lief dat je er naar vraagt !

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #438 Gepost op: 26 oktober 2012, 12:24:10 »
Wat een mooie ringen! Misschien is het de moeite waard om ook bij Lucardi te kijken voor mensen die 2 ringen kopen.... Daar is de 2e ring 1€!

Maar die 25% dat is natuurlijk ook erg aantrekkelijk.

Ik had trouwens toch dat pakje van lightinthebox binnen gekregen? Dus ik netjes gemaild dat het pakje toch is aangekomen. Nu kreeg ik gister een email dat ze het nogmaals verzonden hebben.
Nu kijk ik even of ik invoerrecht moet betalen , Zoniet neem ik het maar aan maar als ik er voor moet betalen laat ik het terug sturen want ik heb voor dat andere pakketje al invoerrecht betaald.

Ik denk ik stuur netjes een berichtje dat ze het 2e pakket niet meer hoeven te verzenden. Maar denk dat het langs elkaar heen gegaan is....

Fijn dat het beter gaat, lekker rustig aan doen dit weekend en hopelijk voel je volgende week minder pijn! Voor mij ook nog een dienstje tot 02:00 uur en dan ben ik ook een weekend vrij.


Fijn weekend alvast allemaal!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #439 Gepost op: 26 oktober 2012, 15:31:31 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:19:31 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #440 Gepost op: 26 oktober 2012, 16:01:40 »
Lizz Dan heb je het niet, en dan heb je het twee keer ;-)

Hoeveel ben je al afgevallen Joyce?
Jij bent ook niet zo groot dus, doe jij hakken aan?
Die ring die je laat zien is mooi :D !
Fijn dat het inmiddels beter met je gaat, hopelijk trekt het laatste beetje ook weg. :)

Ik ben nu 9 kg kwijt.  :applaus:
Ik heb een schoen met een hakje van +- 5 cm. Ik heb eigenlijk steunzolen. Die doe ik dan niet in. Ik kan makkelijk een dagje zonder zolen.. Doe ik wel vaker. Mag ook van de podotherapeut, want ik heb (gelukkig) geen ernstige aandoening. Mn voeten zijn een beetje doorgezakt.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #441 Gepost op: 26 oktober 2012, 18:39:29 »
Ik moet morgen ook nog werken. Werk altijd zaterdag.
Morgenavond zie ik eindelijk mn vriendinnen en kan ik het vertellen! Neem champagne en glazen mee om te toasten (we gaan stappen dus alcohol is toch welkom ;) )
Ik ga bij lucardi vriendschapring voor as halen. Staal of zilver, ca 25 euro. Kan ik toch iets bij m opdoen.


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #442 Gepost op: 26 oktober 2012, 19:53:11 »
Leuk Maggy!! Spannend? Hebben jullie trouwens al iets geregeld op Aruba?

Voor iedereen hier.. Weten jullie al wat er gegrafeerd wordt in jullie ringen?
Destino heeft Omnia vincit amor, dat weet ik (Van de foto).. Maar de rest, hebben jullie al een idee?

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #443 Gepost op: 26 oktober 2012, 20:21:22 »
Ja stadhuis is gereserveerd en de weddingplannee houd die dag vrij.
Moet aanbesteding nog doen en tegen die tijd papier werk.

Ik wil dàt mijn vriend iets liefs verzind voor in mijn ring.  weet nog niet of we het zo doen. Misschien gewoon alleen naam?

MS69

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #444 Gepost op: 26 oktober 2012, 21:17:41 »
Bij lucardi hebben ze hele leuke ringen had ik gezien op de website! Zowel trouw als vriendschaps. Hier nog geen idee wat er bij de ringen gegraveerd wordt.
Denk onze voorletters + datum in beide ringen. Overal waar mensen onze namen afkorten doen ze dat met onze voorletters, dus wel toepasselijk!

Hebben jullie ook al prijzen/offertes van locaties? Wij zijn vanmiddag in een locatie geweest die het waarschijnlijk wel gaat worden.. Ben wel benieuwd naar jullie prijzen!

btamdewit

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #445 Gepost op: 27 oktober 2012, 21:16:15 »
Wow Maggy! Hij is echt heel erg mooi!! Idd, nog mooier als op de eerdere foto die je liet zien!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #446 Gepost op: 27 oktober 2012, 21:43:32 »
Wij hebben onze locatie al vast gelegd!

28 daggasten met BBQ buffet , en ongeveer 100 feestgasten voor 4100€
Daar zit dan drinken ( binnenlands gedist.) en een aantal hapjes  bij in.
Hij zei al dit is een schatting, maar het zal nooit meer als 200€ duurder worden.
Dus het kan 200 euro minder of max 200€ meer worden. Dat is fijn zo weet je waar je aan toe ben :)

Oja de locatie is exclusief voor ons :) van 14:00 tot 00:30 uur!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #447 Gepost op: 27 oktober 2012, 23:07:45 »
Ik wil dàt mijn vriend iets liefs verzind voor in mijn ring.  weet nog niet of we het zo doen. Misschien gewoon alleen naam?

Ik dacht meer iets aan een zin als..
- Carpe diem
- Today, tomorrow, forever (Vind ik leuk)
- My love, my life, my friend (Vind ik leuk)
- Foverever hers (Hem) Forever his (Haar)
- Voor altijd (samen)

Maar nu zijn we vanmorgen naar Siebel geweest om wat ringen te passen. En daar heb ik zo'n mooie ring gezien. Hij staat niet op de site, dus heb geen afbeelding. Alleen door de briljantjes en het goudmerkje die er allemaal instaan/opzitten, kan ik niet veel tekst in de ring laten zetten. Voor Jeroen toch nog gekeken, hoe veel een 'simpele' witgouden ring kost. De prijs viel mee, dus gaan we daar voor ipv zijn ring die hij al heeft.
Alles is alvast opgeschreven voor de kortingsavond a.s. donderdag. Dan hoeven we het alleen nog maar af te komen rekenen. Mijn ring is niet meer op voorraad in de winkels. In Utrecht was nog één maat 17 (van heel NL). Ze gaan proberen daar aan te komen (en dan kleiner maken tot 16,5), en anders moet de ring bij de fabrikant besteld worden. Dan duurt het een paar maanden voor de ring binnen is, mja we gaan toch pas in september trouwen. Maandag laten ze weten of het gelukt is de ring uit Utrecht te laten komen. Ik hoop dat het allemaal doorgaat, want dit was de ring waarvan ik zei: Ja, dat is em. Net zoals ik bij DE jurk had.

Hebben jullie ook al prijzen/offertes van locaties? Wij zijn vanmiddag in een locatie geweest die het waarschijnlijk wel gaat worden.. Ben wel benieuwd naar jullie prijzen!

Wij laten de drank turven. We zijn voor de toast en buffet +- 1000 euro kwijt voor 36 volwassenen en 5 kinderen (3 etende-12,10 en 7 jaar, 1 half etende-dan bijna 3 en 1 niet etende-baby die nog geboren moet worden) Dit is nog wat ruim, maar het ligt er aan wat we precies uitzoeken om te eten. Dat moeten we nog een keer doen.
Voor de avond zijn we voor 100 personen ongeveer 1800 euro kwijt. Ook dit is een schatting n.a.v. ervaringen met de zaaleigenaar. Uitgegaan van het gemiddelde aantal drankjes + hapjes. Voor vier uur.

@ Maggy Ik ben benieuwd hoe je avondje met je vrienden was?!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #448 Gepost op: 28 oktober 2012, 14:42:16 »
Mooie ring maggy! En hoe reageerden je vriendinnen?
Wij hebben in de ringen de datum van onze eerste kennismaking laten zetten, en onze naam. Als we getrouwd zijn komt er de trouwdatum bij. Dus eigenlijk: datum/naam/datum (en tussen de twee datums zit aan de buitenkant dan weer mijn diamantjes) Teksten erin o.i.d. vonden we niks, en de datum van onze kennismaking betekend veel voor ons :) dus de keuze was snel gemaakt!
Benieuwd naar jouw ring Joyce, hoop voor je datie nog uit Utrecht kon komen!

Wij hebben eigenlijk nog niets geregeld voor de bruiloft (op gemeentehuis na) dus ook nog geen offerte... Maar we gaan uit van 100 euro p.p. voor een avond uitgebreid eten en drank.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #449 Gepost op: 28 oktober 2012, 14:44:09 »
Wij hebben eigenlijk nog niets geregeld voor de bruiloft (op gemeentehuis na) dus ook nog geen offerte... Maar we gaan uit van 100 euro p.p. voor een avond uitgebreid eten en drank.

Dat moet volgens mij wel lukken!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards