collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1067702 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #475 Gepost op: 30 oktober 2012, 12:46:19 »
Ons pap is niet mee geweest. Mama heeft wel de jurk laten zien op een foto. Als de jurk gemaakt is, mag hij em wel zien hoor. Het is hier dus niet zo dat mn vader de jurk niet mag zien.

Even klagen.. al bijna anderhalf uur geleden naar Siebel gebeld. De vrouw die de telefoon aannam wist van niks en zou het even uitzoeken. Ze had zaterdag nl niet gewerkt. Ze zou het meteen uitzoeken en dan zsm terug bellen. Maar er heeft nog niemand gebeld. Ja, ik weet het... Ik ben ongeduldig, wachten duurt zo lang  :dry:

Edit. Inmiddels ben ik gebeld. Was net ff naar de winkel, zul je altijd zien. Ze hebben de voicemail ingesproken. De ring is er niet meer in Utrecht. Ze gaan nu uitzoeken hoe lang het duurt om de ring te bestellen en dan bellen ze me terug. Heb zaterdag al aangeveven dat bestellen geen probleem is, aangezien we ze pas september 2013 nodig hebben. Maar ik denk dat er het een en ander langs elkaar afgaat.
« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2012, 13:55:45 door JoyceS »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #476 Gepost op: 30 oktober 2012, 14:28:01 »
Oh wat vervelend dàt het niet opschiet met je ring. Ze zeiden tegen mij ook al dàt de voorraad heel gering is. Ze hadden mijn ring nog gelukkig, hoop alleen dàt het wel de goede maat is. Paste m wel maar zat wel beetje strak.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #477 Gepost op: 30 oktober 2012, 16:18:28 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:20:19 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #478 Gepost op: 30 oktober 2012, 17:16:43 »
Wat vervelend van die ring, maar het ziet er naar uit dat hij besteld kan worden toch? Mag je hem dan ook met korting kopen?

Hier ook even klagen... Ik had van 22 dec tot 1 feb vakantie gekregen van mijn werk.
Hoor ik vandaag dat van 4 collega's vakantie ingetrokken wordt omdat er mensen te weinig zijn. Daar ben ik er een van.
Maar ik weet niet welke dagen ik moet gaan werken.... Ben benieuwd pffff.... Voor 4e jaar op rij werken met de kerst :-s daar ziet het naar uit....

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #479 Gepost op: 30 oktober 2012, 17:25:39 »
Haha ja irritant he dat komt door mn tablet.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #480 Gepost op: 30 oktober 2012, 19:55:47 »
@Lizz dat is balen. Kijken ze bij jullie niet wie er de jaren ervoor met kerst gewerkt heeft? Bij ons houden ze daar gelukkig rekening mee!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #481 Gepost op: 30 oktober 2012, 20:30:52 »
Oja, en als ik het bedrag a.s. donderdagvolledig betaal, heb ik de 25 % korting. Alleen nu nog ff afwachten dus of ie besteld kan worden hoe hoe lang dat duurt. Als ik morgen niets hoor, bel ik weer op aan het einde van de dag.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #482 Gepost op: 30 oktober 2012, 20:52:49 »
Nee daar wordt weinig tot geen rekening mee gehouden. Je mag je voorkeur aangeven maar daar wordt niet zo naar gekeken ;)

Ben benieuwd wanneer je iets hoort van de juwelier!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #483 Gepost op: 30 oktober 2012, 20:57:30 »
Nee daar wordt weinig tot geen rekening mee gehouden. Je mag je voorkeur aangeven maar daar wordt niet zo naar gekeken ;)

Fijn..  :dry:

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #484 Gepost op: 30 oktober 2012, 21:16:58 »
Lekker zo'n upgrade Maggy!

Over de jurk heb ik nog helemaal niet nagedacht eigenlijk... Ik ga 'm uitzoeken met mijn moeder & schoonmoeder, en denk dat ik 'm voor de rest geheim houd. Ben benieuwd naar alle reacties en het lijkt mij zo veel leuker als iedereen je voor het eerst in de jurk ziet terwijl je helemaal opgedoft bent enzo!

Lizzz wat rot van je vakantie! Ik werk in de zorg, maar bij werkgever 1 mag ik zelf weten of ik met feestdagen werk of vrij neem, en bij werkgever 2 ben ik sowieso vrij (daar wordt door onze tak niet gewerkt met feestdagen) dus ik ben nog aan het kijken wat ik ga doen.. Denk dat ik eerste kerstdag een half dagje werk om de brunch voor de cliënten mee te maken, dat is wel gezellig!

Joyce, hopen dat het lukt met de ring! En daarna nog tot september geduldig wachten met dragen ;)

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #485 Gepost op: 31 oktober 2012, 10:10:34 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:20:27 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #486 Gepost op: 1 november 2012, 11:36:28 »
Lalalala hier komt mijn egopost...
Ik heb zojuist weer gebeld naar Siebel. De vrouw waarmee ik sprak wist nergens niets van. Er was niets klaargelegd voor haar. Ze heeft vanalles voor me nagezocht en zag wel een mailtje naar de klantenservice of de ring nog besteld kon worden, maar daar had ze nog geen antwoord op gekregen. Dus heeft ze het zelf uitgezocht en me later terug gebeld. De ring is helaas niet meer te bestellen, omdat het een uitlopende collectie is. Ze zei dat ze dat zaterdag en maandag toen ik belde ook al hadden kunnen zien. Want dat staat er bij, bij het artikel blijkbaar.
Nu baal ik dus wel enorm. Ik heb gezegd dat we dan ook niet voor de ring van AS komen vanavond en nog even verder kijken.
Nog wel gekeken voor een andere ring die ik er mooi vond, maar die is er ook niet in mijn maat. Balen!!
AS zei al dat we van de week nog wel een keer ergens anders konden gaan kijken.

Sorry voor de egopost, maar ik moest het ff kwijt  :blush:

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #487 Gepost op: 1 november 2012, 11:45:02 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:20:34 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #488 Gepost op: 1 november 2012, 11:50:43 »
Leuk destino!

Ik weet niet of je de hele dag daar op kan lopen. Wat voor schoenen draag je normaal?
Als je altijd platte schoenen koopt, kun je misschien ook een leuke pump oid kopen en daar op 'oefenen'.
Regelmatig aantrekken, zodat je daar aan gewend raakt.

Ik durf ook nooit schoenen te bestellen op internet om diezelfde reden. Met kleren vind ik dat ook heel moeilijk. Elk model past toch weer anders. Ik ga liever 'gewoon' naar de winkel.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #489 Gepost op: 1 november 2012, 11:53:13 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:20:40 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #490 Gepost op: 1 november 2012, 11:57:21 »
Ik heb geen idee.. Ik heb er wel wat over gelezen op het forum een paar weken terug. Weet alleen niet meer waar het staat.. Bij het kopje kleding ergens. Volgens mij bij show je jurk, maar weet het niet zeker. Misschien kun je daar vinden hoe andere bruiden dat opgelost hebben.

Edit: Heb ff snel gekeken voor je, maar kan het niet zo snel vinden
« Laatst bewerkt op: 1 november 2012, 12:02:34 door JoyceS »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #491 Gepost op: 1 november 2012, 12:17:36 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:20:46 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #492 Gepost op: 1 november 2012, 16:19:32 »
Wat balen van die ring JocyeS .... Ook niet echt netjes an Siebel. Hebben ze geen extra korting aangeboden ofzo? Om het 'goed te maken' ?

Ik hoef gelukkig niet met de kerst te werken .... Eerst zag het er naar uit dat ik op nieuwjaarsdag dag een dagdienst had. Even een babbeltje gemaakt met de chef omdat bepaalde dingen niet netjes gegaan waren waardoor ik geen voorkeur dag had aan kunnen geven. Nu werd ik gebeld dat ik gelukkig maar 1 extra dienst moet werken ( waren er 3) en het is 30 dec een avonddienst.... Dus dat probleem ook weer opgelost! Nou ben ik er pas zeker van als ik mijn officiële rooster binnen heb natuurlijk ;)

Ik heb zelf wel mijn trouwschoenen op internet besteld! Bij lightinthebox. In bestel vaker schoenen op internet hoor.  Zal even een plaatje toevoegen :) ....hak is 9 cm. En ik loop zelf in vrijetijd niet vaak op hakken, maar ik draag ze steeds vaker om te oefenen .

Ook heb ik voor savonds gewoon ballerina's gekocht ( zijn opvouwbaar in een klein tasje zo handig!) en die doe ik aan als mijn voeten zeer gaan doen .... :biggrin:

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #493 Gepost op: 1 november 2012, 16:32:04 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:20:55 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #494 Gepost op: 1 november 2012, 18:20:18 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:21:01 door destino »

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #495 Gepost op: 1 november 2012, 19:32:30 »
Wat balen van die ring JoyceS! Ben je ook meteen je korting kwijt.. T was op zich wel een service geweest als je die tegoed had gehad :P

En destino: leuk! leuk! leuk! Wat was de levertijd in eerste instantie eigenlijk? En wordt hij dan meteen op maat gemaakt en krijg je m mee, of gebeurt dat pas later?

En wat schoenen betreft. Geen hakje voor mij.. want dan ben ik langer dan m'n vriend  :dry: Maar misschien ga ik toch wel voor een heel klein hakje, omdat de verkoopster in de winkel zei dat je dan eleganter loopt  :biggrin:  En Lizzz heb je die ballerina's ook op lightinthebox gekocht? Lijkt me ook wel wat namelijk :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #496 Gepost op: 1 november 2012, 19:57:48 »
@ Lizz, fijn dat je alsnog met kerst vrij bent! Nu wachten tot het officieel is.. Leuke schoenen!
Ik werk kerstavond en 2e kerstdag de ochtend. Alle twee diensten van ongeveer 4-5uur, dus ik ken ook gewoon van mn kerst genieten.

@ Destino, dus het stond toch ergens daar. Ik denk ook niet dat je het aan het model van je jurk ziet dat hij op dat moment 5cm 'te kort' is. Als het nou een heel groot verschil is van 10cm, valt het natuurlijk meer op. Ah, wat super dat je jurk eerder binnen is. Kun je em weer eerder aan dan gepland!!

Ik heb vanavond geknutseld. Ben bezig geweest met ons 'ringkussen'. Ik zal een foto uploaden.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #497 Gepost op: 1 november 2012, 20:05:44 »
Hieronder de foto's van ons 'ringkussen'. Ik ben aan de slag gegaan met verschillende kleuren paars lint. Deze heb ik gevlochten en om het ringetje bovenaan gewikkeld. Vervolgens door het hart gehaald en vastgeplakt met secondelijm. Aan de vlecht maken we de ringen vast met een paars- en een wit kant lintje.
Bij de foto's is een met flits en een zonder flits. Het wit weerkaatste nogals wat licht terug van de flits, maar zonder flits in weer zo donker (nu het zo donker is)

Edit: Ik heb onze relatieringen gebruikt als voorbeeld.



sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #498 Gepost op: 1 november 2012, 20:32:56 »
Wat leuk zeg!!! Ik vind het echt super!  Ik zat er aan te denken om ringenkussentjes te maken van vilt, maar dit vind ik volgens mij veel leuker! Vind je het erg als ik je ideetje misschien inpik..? ;D

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #499 Gepost op: 1 november 2012, 20:36:44 »
Wat leuk zeg!!! Ik vind het echt super!  Ik zat er aan te denken om ringenkussentjes te maken van vilt, maar dit vind ik volgens mij veel leuker! Vind je het erg als ik je ideetje misschien inpik..? ;D

Nee hoor. Ik vind het juist leuk dat je mijn idee als inspiratie gebruikt  :applaus:
Tip: Ik heb aan de achterkant iets gemaakt, zodat het hartje niet kanteld. De uiteinde van de lintjes naar de achterkant gedaan (door het hart) en daarna in een bepaalde stand hard laten worden mbv seconde lijm. Nu blijft ie mooi staan  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards