collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1068764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #550 Gepost op: 5 november 2012, 11:22:13 »
Leuk ringkussentje! Wij wilden eerst ook zo iets..

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #551 Gepost op: 5 november 2012, 11:28:50 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:22:53 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #552 Gepost op: 5 november 2012, 11:29:17 »
Mooi ringkussen maggy!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #553 Gepost op: 5 november 2012, 12:38:27 »
Welkom Maura, populaire datum inderdaad!

En dat ringkussentje is inderdaad leuk Maggy, idd traditioneel maar dat heeft ook wel wat!

Wij gaan zelf de corsages maken. Ik wil een boeket van gipskruid...(voor zich daar niets bij kan voorstellen: http://vi.sualize.us/babys_breath_bouquet_wedding_picture_pkPZ.html ) foto van de corsages en het boeket en ik vind het persoonlijk erg schattig en een beetje casual. Indien ik dit niet verkocht krijg aan vriendje ga ik voor een boeket van hortensias en de corsages maak ik dan van blauwe veren en knoopjes...maar persoonlijk ben ik wel verliefd op het gipskruid..(baby's breath klinkt trouwens veel schattiger!)

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #554 Gepost op: 5 november 2012, 12:44:29 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:23:00 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #555 Gepost op: 5 november 2012, 12:55:40 »
Zijn er hier mensen die zelf corsages gaan maken?
Hoe gaan jullie dat doen?

Jup, wij hebben lintcorsages.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #556 Gepost op: 5 november 2012, 13:31:27 »
@ Destino, die heb ik al eens gemaakt! hahaha....zal eens kijken of ik vanavond een foto kan plaatsen. Das ook toevallig!

@ Joyce S, die zijn echt heeel leuk maar hoe maak je ze vast?

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #557 Gepost op: 5 november 2012, 13:40:34 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:23:09 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #558 Gepost op: 5 november 2012, 13:46:23 »
Ik heb die onderste gemaakt, met het jute en de veertjes! En ik vind het boeket erg leuk! De corsage naar mijn mening wat groot maar wel mooi qua bloemen. Misschien is het wel mooier om de steel van het boeket iets dikker te laten, dus niet alle bloemen op draad te zetten maar aan de stelen te laten!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #559 Gepost op: 5 november 2012, 13:59:48 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:23:17 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #560 Gepost op: 5 november 2012, 14:23:09 »
Neee het viel mee, beetje gepriegel maar wel heel leuk!

Dames ik heb een mega probleem! Wij willen natuurlijk het liefst ons feest en de bbq geven op het camping terrein hier in het dorp. Bel ik dus net met de gemeente over de vergunning, weten ze helemaal niet of de camping volgend jaar nog wel gebruikt kan worden. Ze zijn nog aan het twijfelen of de camping wel weer open gaat! Ze weten ook niet wanneer ze hier wel duidelijkheid over kunnen geven! Tja...kan natuurlijk moeilijk tot volgend voorjaar afwachten op antwoord, maar om nu direct die binnenlokatie te boeken die we eigenlijk niet zo leuk vinden .......ik heb een borrel nodig!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #561 Gepost op: 5 november 2012, 14:24:46 »
Is er in de buurt geen ander buitenterrein waar je het kunt houden?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #562 Gepost op: 5 november 2012, 14:40:19 »
I Wish....ben al maanden aan het zoeken. Heb nu wel de Mariahoeve in Putten gevonden...wellicht is dat iets! Owww ik baal hier zo van! In het buitenland stikt het van de mooie plekjes in de bossen of aan het water waar je gewoon een feestje zou mogen geven, in NL bijzonder weinig vindt ik persoonlijk! Tenminste, niet in onze regio, misschien is dat het probleem!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #563 Gepost op: 5 november 2012, 15:28:21 »
Geen boer in de buurt waar je iets mee kunt regelen?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #564 Gepost op: 5 november 2012, 16:27:38 »
Oeh.... Das inderdaad rot. Je kan natuurlijk niet afwachten tot dat de gemeente een uitspraak doet.
Dat is wel rot, is er geen sport kantine of iets dergelijks. Weet natuurlijk niet of je dat zou willen maar dat scheelt meestal wel in de prijs.

Welkom Maura!!! Weer iemand er bij die lekker mee komt kletsen :)

Hier is de eerste schooldag een feit. Heel erg wennen ;)

Maura1982

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 24
  • Geslacht: Vrouw
  • 13-09-2013
Re: September 2013
« Reactie #565 Gepost op: 5 november 2012, 19:16:11 »
Dank dank. Eindelijk mag ik wat stappen ondernemen.  :applaus: 2014 duurt nog zo lang. kirriemirrie, ontzettend mooi met dat gipskruit. Ik wil graag een bruiloft met een landelijk tintje, dus zoek zelf ook nog iets leuks. Misschien jat ik dit idee van je.. Als dat mag  :blush:..
Super leuk om mee te mogen lezen.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #566 Gepost op: 5 november 2012, 20:43:17 »
Ha, tuurlijk mag dat! Als je maar niet denkt dat ik het zelf verzonnen heb, beter goed gejat dan slecht verzonnen zeggen ze toch!? Misschien, als je toch voor landelijk gaat is dit ook nog wel een leuk idee voor je: http://www.w-weddingflowers.com/wheat-wedding-bouquets/ en dan met name het laatste plaatje. Wel errug leuk maar voor mij iets te bruin, past niet bij onze kleuren!

Heb je al wat leuke dingen geregeld?

Hier de foto's van het schoteltje en de corsage. De corsage mist nu 2 knopen, ik heb 'm een tijdje terug al gemaakt en die knopen hebben het dus niet overleefd. Excuses voor de vreemde vorm van de foto's maar ik moest ze vreselijk verkleinen anders kon ik ze niet plaatsen...
« Laatst bewerkt op: 5 november 2012, 21:15:30 door kirriemirrie »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #567 Gepost op: 5 november 2012, 21:21:28 »
@ Joyce S, die zijn echt heeel leuk maar hoe maak je ze vast?
Met corsagemagneten http://corsagemagneten.nl/ De magneten zijn bevestigd aan het lint mbv secondelijm.

@Destino Leuk boeket!

@KirrieMirrie Is er geen weiland of een veld bij een sportverenigig dat jullie kunnen huren? Of bij kennissen of vrienden, via via..

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #568 Gepost op: 5 november 2012, 21:22:22 »
Kirriemirrie leuke corsage trouwens! Was ik vergeten erbij te zetten.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #569 Gepost op: 5 november 2012, 21:56:37 »
Maura, welkom! En nog gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk :) 2014 duurt ook nog lang ja!

Wij zijn ook de eerste en merk dat niet iedereen het net zo leuk als ik vind om erover te praten dus heerlijk om hier ongeneerd alleen maar over trouwen te kunnen praten :-)
Hahaha ja daar heb ik hier ook last van! Er is 1 vriendin die het ook leuk vind om het erover te hebben, maar die slaat weer een beetje door: ze heeft het de hele tijd over hoe zij het zouden doen en wat ze zou dragen en hoe ze het zouden regelen blabla. Terwijl ze net een jaar samen zijn, beide nog naar school gaan en hij 5 jaar jonger is (wat niet erg is als zij 35 was, maar zij is 24). En dan mij ook nog 'adviseren' (lees: opleggen) hoe ik het zou moeten doen.
Fijn dus om het hier uitgebreid erover te kunnen hebben :)

Corsages: destino, die onderste is inderdaad erg leuk! Zoiets wil ik ook, maar AS heeft iets in zijn hoofd wat hij zelf gaat maken dus ben benieuwd. Ik laat het aan hem over :)

En die bloemen destino, dat boeket vind ik erg mooi! Simpel, maar toch vrolijk. Zou alleen inderdaad de steel wat dikker willen oid. En misschien als corsage alleen een roos met blad bij elkaar gebonden?

Hahaha kirriemirrie, ik snap dat je er een borrel bij nodig hebt! Maar is er in de buurt inderdaad niet iets van een boerderij oid waar je het kan houden? Volgens mij hebben wij trouwens dezelfde naam in het 'echte leven' ;)
En leuke corsage/bordje!

Over ceremoniemeesters: daar had ik ook al aan gedacht.. Probleem alleen dat beide moeders dit zijn. Ik ben zelf nogal een controlfreak, en de enige die ik met die taak toevertrouw zijn mijn eigen moeder en die van AS. Nu hadden zij tot eergisteren ook niet echt een grote taak, omdat we het niet groot zouden vieren.. Maar nu met het feest is het anders dus. Ga maar eens kijken bij familie/vrienden of die een duo weten dat voor bediening enzo zou willen zorgen (tegen vergoeding dan)..

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #570 Gepost op: 6 november 2012, 19:30:46 »
Hier geen vriendinnen die zich er mee willen" bemoeien " maar een schoonfamilie.
Maar goeddat moet ik volgens mijn ma niet met een korreltje zout nemen aar met een pak zout!
Schoonvader wilt persee Dat wij zijn auto als trouw auto gebruiken. ( willen wij niet) hij had ook al bedacht dat hij of mijn schoonmoeder kon rijden en wij achter in. Verder vond schoonvader dat we eten moesten geven aan iedereen dus ook aan de feestgasten. Sorry maar dat budget hebben wij niet. En ik wil intiem eten met de daggasten!

Ik heb ook al mijn boeket besteld ! Ik heb voor een simpel boeket gekozen omdat mijn jurk best druk is ;) ik zal een plaatje toevoegen alleen op het plaatje is het helemaal met witte gerbera's maar ik heb wit en fucia roze :) ook het 'stof' om de bloemen heen is fucia roze.

Voor de daggasten hebben we een corsage met een witte gerbera en voor mijn AS een met een fucia roze gerbera.  Ow en we kregen gratis een autostuk van de bloemist.

AS zei : ik weet niet of ik een autostuk wil hebben. Ds ik heel subtiel gezegd dan zetten we hem wel op tafel! Haha....

Kirriemirrie heb je al een andere oplossing gevonden?

Mydelirium : ik herken dat , wil zelf ook alles regelen. De ceremoniemeesters zullen bij ons alleen op de dag zelf wat moeten doen omdat ik het dan zelf niet kan doen haha!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #571 Gepost op: 6 november 2012, 20:57:45 »
Lizzz mooi boeket! Mag ik vragen wat het gekost heeft? (boeket alleen dan) Ik zat zelf ook aan gerbera's te denken, maar weet niet of ik het bestel of zelf maak. Moet niet moeilijk zijn toch? Mooie gerbera's en een lint...
Maar wat een eisen hebben je schoonouders! Als je iedereen eten moet geven van ze, mogen zij ook betalen zou ik zeggen. In wat voor auto willen jullie wel trouwen?
Haha en zo wil ik het ook regelen, dat ze alleen op de dag zelf wat hoeven te doen.. Maja, ik kan moeilijk van mijn moeders gaan verwachten dat ze drank gaan schenken en kaarsen aansteken ;)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #572 Gepost op: 6 november 2012, 21:21:41 »
Haha nee dat kan idd niet ;)

Ik heb het even voor je na gekeken ik betaal alleen voor mijn boeket 50€
Gerbera's zijn mijn favoriete bloemen. Heb ze vroeger als vakantiebaantje nog geplukt ;)

Ja ik kan er een heel boek over schrijven hoor, dit zijn niet de enige dingen die ze ons op willen leggen.
AS zijn oom heeft een porce 911 cabrio en die mogen wij lenen.
Schoonvader heeft een Mercedes cabrio. Maar goed de keus tussen een porce en Mercedes is natuurlijk snel gemaakt. En vrienden van ons zijn vorig jaar getrouwd en die hadden ook een Mercedes als trouw auto dus nog een reden waarom ik dat niet zou willen! ( niet omdat ik het niet mooi vind maar wil wat anders dan hun ;) )

Ow en weet je wat schoonvader steeds als argument gebruikt : " ja met jou jurk pas je niet in die porce hoor"  waarom zou die jurk niet in een porce passen en wel in een Mercedes? En er hebben vast wel meer mensen een jurk in een porce gepropt :p 


Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #573 Gepost op: 6 november 2012, 21:24:50 »
Zo idd dàt zijn nogal wat bemoeienissen. Auto zou ik zelf niet zo erg vinden (als het een mooie auto is tenminste) maar etentje is intiem natuurlijk heel leuk vooral als je daarna al heel veel gasten krijgt.  En dàt zijn nogal wat kosten.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #574 Gepost op: 6 november 2012, 21:27:33 »
Oh je mag ook van je oom lenen, nou zou gewoon kiezen wat jullie mooiste auto vinden!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards