collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1067710 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #575 Gepost op: 6 november 2012, 22:28:21 »
oeee....lizzz, mooi dat boeket! Gerbera's zijn ook mijn favo bloem!

En dat van die bemoeienissen...tja helaas hier ook van de schoonfam. nou ja, schoonvader vooral! Zo erg zelfs dat hij en ik op dit moment niet on speaking terms zijn! Hij vindt het belachelijk, trouwen en denkt dat ik het alleen maar wil om de status en voor mezelf..uhm, hallo, jou zoon heeft mij gevraagd hoor! Maar goed, hij vindt het te veel geld, (ONS geld), te groot feest, (ONS feest) en bla bla bla...Dus tja, herkenbaar! Ik zou mooi voor de auto gaan die jullie willen, jammer voor je schoonouders...jullie dag, jullie keuzes!

En qua locatie, ik ben druk aan het zoeken, heb wellicht wel iets gevonden, een groepsaccommodatie een paar dorpen verder op, die hebben dat weekend als een groep maar die kunnen ze eventueel verzetten, hangt nu af van de prijzen...en verder ben ik echt even blanco! Als back-up heb ik natuurlijk de locatie in Almere, maar dat is helemaal binnen en daar kunnen we gewoon niet zo goed onze eigen stempel opdrukken, en dat vind ik zooooooo leuk! Ga nu even bijkomen van een hele lange dag werken, van vanmorgen 09:00 tot vanavond 21:30...ik ben moe!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #576 Gepost op: 7 november 2012, 09:32:29 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:23:39 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #577 Gepost op: 7 november 2012, 15:12:17 »
Mooi toch destino!  Voor die 61€ zou je in een bruidswinkel nog steeds geen torselet hebben!
Fijn dat die is binnen gekomen :)

Ik heb zelf nog al een opvallende jurk ( vind ik zelf) hihi vandaar voor een simpel boeket gekozen ;)

Wij waren trouwens voor mijn boeket , corsage van AS met een magneetje en de daggast corsage met speldjes (27 stuks) en dat autostuk dan gratis maar totaal 152€ kwijt!
Viel mij super mee had op 250€ gerekend ofzo....

Wij hebben besloten om niet alles wat wij regelen of doen te bespreken met mijn schoon ouders.
Voor AS wel eens moeilijk maar hij is het "gezeur" ook zat :)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #578 Gepost op: 7 november 2012, 19:34:10 »
Ik kan echt geen lingerie op internet bestellen zit nooit goed. Maar fijn dat de jouwe wel goed zit! Mooie prijs ook.

Ik ben door het ziek zijn een kilo afgevallen! Das weer een voordeel. Lijkt me een mooi moment om nu te beginnen met lijnen. Voor mij nog maar 7 maanden, dus mag wel rustig aan gaan beginnen.



Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #579 Gepost op: 8 november 2012, 07:45:48 »
Nou maggylove ziek zijn is niet niet fijn die kilo er af wel toch ;)  hoeveel kilo wil je er af hebben?

Bij ons ligt het regelen qua bruiloft een beetje stil.... Er valt gewoon nog heel weinig te regelen!
Moet nog voor een paar belangrijke mensen een speciaal kado kopen maar heb al wel in mijn hoofd wat we gaan kopen. Verder moet mijn AS nog zijn pak maar dat gaat hij rond April regelen.
Ik heb mijn eerste pas afspraak in juni staan.
Maar omdat ik afgelopen maart mijn jurk gekocht had, mocht ik in januari/ Feburari langs komen om hem nog eens te passen. Denk datum dat wel ga doen.... Is al weer zo lang geleden :)

Fijne dag allemaal!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #580 Gepost op: 8 november 2012, 08:20:09 »
Jazeker fijn! Nog 6 te gaan.....  ik weet ook niet zo goed wat ik nou kan doen.  Denk dat ik eerst mnd jurk moet vinden voordat ik de rest aan schoenen accessoires enzo kan kopen.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #581 Gepost op: 8 november 2012, 12:24:03 »
@destino, wel beter dat ie gewoon goed zit en past! En voor die prijs! Ik hou van koopjes!

@Lizzz, dat valt inderdaad wel mee qua kosten, en soms is het beter om gewoon dingen voor jezelf te houden, voor ieders rust denk ik zo!
Wat voor cadeau's heb je in gedachten? Ik kan ook nog wel wat inspriratie gebruiken!

@Maggylove, een kilo eraf is altijd wel een mooie boost om te beginnen, soms heb je even dat zetje nodig! Heb je nog geen jurk?? Dat had ik even gemist denk ik! ik zelf ook niet trouwens hoor, kan echt niet kiezen...

Vandaag lekker even vrij, nog steeds op zoek naar een locatie, offertes aanvragen overal...ach, 't houdt ons lekker bezig!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #582 Gepost op: 8 november 2012, 14:35:16 »
@ kirriemirrie : ik wilde graag kado's kopen wat blijvend is en waar mensen wat aan hebben. Zo heb ik voor een ceremoniemeester manchetknopen gekocht met zijn initialen er op laten graveren. Ik heb voor een ander een armband gekocht met de letter van haar naam er aan. Voor een ander heb ik een zippo laten graveren met onze namen en trouwdatum er in. Ga zo maar even door ;) hoop dat het je wat inspiratie heb gegeven :)

Hopelijk vind je snel een mooie lokatie e.d !

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #583 Gepost op: 8 november 2012, 18:24:25 »
@destino, wel beter dat ie gewoon goed zit en past! En voor die prijs! Ik hou van koopjes!


@Maggylove, een kilo eraf is altijd wel een mooie boost om te beginnen, soms heb je even dat zetje nodig! Heb je nog geen jurk?? Dat had ik even gemist denk ik! ik zelf ook niet trouwens hoor, kan echt niet kiezen...

Nee ik heb ook nog geen jurk! Ik trouw in juni al (ben gewsitched van sep naar juni maar blijf gezellig hier hangen) ik ga 26 november weer passen. 1x ergens geweest maar geen succes.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #584 Gepost op: 9 november 2012, 15:46:02 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:23:50 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #585 Gepost op: 9 november 2012, 16:00:04 »
Nee ik heb mijn jurk nog niet laten zien... Ik heb een AS die heeeeeeel nieuwsgierig is en die ook nog eens heel handig is met computers , laptop's en ipads e.d. Dus ik durf het niet aan om een plaatje te sturen  :blink:

Heel veel plezier met het shoppen van je schoenen!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #586 Gepost op: 9 november 2012, 16:25:18 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:23:57 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #587 Gepost op: 9 november 2012, 16:58:30 »
Heb je een Prive bericht gestuurd ;) met een uitleg er bij hihi....

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #588 Gepost op: 9 november 2012, 18:19:31 »
Wat hebben jullie veel geschreven!

@ Lizz, tja ooit is het onhandig dat je AS zo goed is met computers :-P Ik ben wel benieuwd naar wat voor jurk je hebt. En dat is geen prijs voor al het bloemwerk dat je opnoemd! Mooi boeket!

@Destino, Dat scheelt een hoop geld met hier! Ik was laatst ook aan het kijken in Amerika (op een site) voor een merk met de C.. Blaadje heb ik hier niet bij de hand liggen. Dat merk is hetzelfde als poirier alleen dan een andere naam. Via welke site heb jij je torselet besteld?? Dan ga ik daar ook eens kijken.

@Maggylove, een goede gelegenheid om te gaan opletten/afvallen!

@Kirrie, Zijn jullie ondertussen al wat verder wbt de locatie?

Ik hoop dat ik niemand/niets ben vergeten. Hier is het rustig wbt de voorbereidingen. We gaan vanavond wel kijken voor ringen. Oa bij lucardi en andere juweliers bij ons in het centrum. Ik laat jullie weten of we iets hebben gevonden!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #589 Gepost op: 9 november 2012, 18:21:56 »
JoyceS ik ga je van de week ook Prive bericht sturen..... AS is te veel in de buurt in het weekend ;)
En heel veel suc6 met het zoeken van de ringen , ik ben benieuwd of jullie wat vinden!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #590 Gepost op: 9 november 2012, 18:25:34 »
JoyceS ik ga je van de week ook Prive bericht sturen..... AS is te veel in de buurt in het weekend ;)
En heel veel suc6 met het zoeken van de ringen , ik ben benieuwd of jullie wat vinden!
:applaus:
Ik hoop dat ik niet te veel ga vergelijken met de ring die ik echt geweldig vond. Wie weet heb ik wel hetzelfde gevoel bij een heel andere soort ring.
Hoe is trouwens je eerste weekje school geweest? Ga je nu voltijd naar school of werken-leren of hoe moet ik het zien?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #591 Gepost op: 9 november 2012, 18:36:54 »
Ik hoop dat jullie iets vinden naar jullie zin :)

Ja de eerste week is voorbij, was erg wennen! Elke avond super moe gewoon om heel de dag zo geconcentreerd bezig te zijn.
 Het is de eerste 3 maanden fulltime naar school. Daarna nog een jaar lang 1 dag per week naar school en 1 studiedag. En de rest van de week werken :) het is een doorstroom traject dus vandaar dat ik na 3 maanden week werk en school kan combineren!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #592 Gepost op: 9 november 2012, 18:44:11 »
Hoop ook voor je dat je weer een goed gevoel krijgt bij een andere ring! Zal vast wel!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #593 Gepost op: 9 november 2012, 19:05:53 »
Ha dames,
zit deze week weer voor het eerst op de laptop, vandaar mn late reactie.. Ik lees wel mee op m'n telefoon, maar dat vind ik niet handig reageren.
Maar wat is er weer veel geschreven! Dat zal wel minder worden, aangezien jullie nu zowat alles al geregeld hebben :P hihi

Ik weet niet meer waar ik overal op wilde reageren..
Maura (welkom!), de AS van MD die de corsages maakt (geweldig! das pas een betrokken vent!), kirriemirrie die in de put zit over d'r locatie (is ook wel heel erg balen zeg!), Lizz d'r schoonfamilie ( :blink:) en haar mooie boeket (gerbera's zijn zoo leuk!), het corset van destino (fijn dat hij past!) etc. etc. etc.

Ik sprak laatst met iemand die bij een tuincentrum werkt waar ze ook bruidsboeketten verkopen. Daar waren boeketten als snel 150 euro. Maar ze zei: als je zegt dat je een leuk boeketje wil met een lintje eromheen, dan heb je er een voor 15 euro.. Bij bruidsboeketten worden standaard werkuren meegerekend en natuurlijk zijn ze dan ook wel nauwkeuriger. Maar ik vind het best zonde om zoveel geld aan een boeket uit te geven. Ligt natuurlijk aan voor welke bloemen je kiest, maar tussen de 50 en de 80 vind ik mooi. En ik weet nog niet zo goed of ik corsages wil.. Moet ik dan voor alle 40 daggasten, alleen voor de ouders, alleen voor naaste familie, wel/niet CM's en getuigen, etc..

Maar het leuke moet ik nog vertellen: Heb gisteren m'n jurk gekocht!!!  :applaus: :applaus: Ik kon vorige week niet kiezen tussen twee jurken, maar deed ze nu aan en het was meteen duidelijk  :biggrin: Helemaal happy! Ze hebben me ook meteen een hoepel (100), bustier (100), slimmie (50), string (45 :blink:) en kousen (40) aangesmeerd. Niet normaal die prijzen, maar ik had een bon voor gratis lingerie twv 200 euro, dus dat scheelt. En ik moet die dingen toch hebben, en nu weet ik zeker dat het goed zit en past onder de jurk. Ook super leuke (paarse) pumps gezien! Maar naast dat ik ze veel te duur vind, waren de hakken ook te hoog, want mijn liefie is niet zo lang en wil hem niet overstijgen natuurlijk.

Eind november gaan wij op jacht naar trouwringen. Eerst gaan we naar een 'standaard' juwelier en daarna naar een juwelier met atelier. Kunnen we prijzen vergelijken  ;D

Zooo dat was mijn verhaaltje weer even ;)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #594 Gepost op: 9 november 2012, 19:31:49 »
Wat leuk dat je gekozen hebt voor de jurk! Zien zien! ;-)
Belachelijk dure string! mag wel heel bijzonder zijn hihi

Ik zou ook nooit meer dan 80 euro voor een boeket betalen dat is toch te gek voor woorden?!

Ik wordt een beetje zenuwachtig dat ik nog geen jurk heb en pas eind november ga passen.  Maar goed ik ga er van uit dat ik dan gewoon slaag met meer dan 100 verschillende jurken....

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #595 Gepost op: 9 november 2012, 21:38:16 »
Hey ladies, even een korte reactie van mij...
Gister avond met spoed geopereerd, ik had een spiraal die door mijn baarmoeder was gegaan en dus in mijn buikholte zat en daarbij een buitenbaarmoederlijkezwangerschap die was gaan bloeden. Nu dus even een paar dagen herstellen en dan klets ik weer volop mee!

Tot over een paar dagen dames! Groetjes, Kirriemirrie!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #596 Gepost op: 9 november 2012, 21:46:03 »
Oh jeetje wat heftig! Beterschap en rustig aan!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #597 Gepost op: 9 november 2012, 22:03:39 »
Oeh Kirriemirrie. Akelig! Beterschap ermee, en hopelijk geneest alles goed. Was het een zware operatie? Hebben ze je buikwand open moeten 'maken' of kon het met wat minder 'schade'? Neem je rust en we zien je binnenkort weer!!

Sperzieboon, FIJN dat je DE jurk nu gevonden hebt. En gelijk een hoop accessoires erbij. Die bon scheelt dat toch wel weer wat geld.

Zoals ik straks gemeld heb, zijn we naar het centrum geweest en hebben we wat juweliers bezocht. Eerst naar Lucardi, maar daar hebben ze niets naar mijn smaak. Ik vond wel dingen mooi, maar niets waarbij ik zei ja, dat is em. Daarna naar een andere juwelier geweest. Daar was het druk en we kregen tientallen brochures mee om te kijken en hebben daar wat rond gekeken. Daar moesten we toch even een afspraak maken.. Daarna naar nog een andere juwelier geweest. In eerste instantie zijn we niet naar binnen gegaan, omdat die juwelier bekend staat als heel erg duur. Toch in de etalage leuke ringen gezien, en niet overdreven duur.. Dus toch maar naar binnen gegaan om te passen, want ja het was bijna een identieke ring als die ik eerder gezien heb. En hij was weer super! Wel iets smaller, maar verder hetzelfde. Ze hebben in een andere collectie ook nog een soortgelijke ring, iets breder. Deze laten ze op zicht komen in mijn maat, zodat ik dan kan beslissen. En voor Jeroen hebben we ook een mooie simpele ring erbij gevonden bij dezelfde juwelier. Als het goed is, komen de ringen volgende week al binnen.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #598 Gepost op: 9 november 2012, 22:50:50 »
Dat klinkt goed! Toevallig toch weer bijna zelfde ring, is toch voorbestemd dan ;)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #599 Gepost op: 10 november 2012, 00:28:58 »
Jeetje, kirriemirrie dat is schrikken zeg! Sterkte en hopelijk verloopt je herstel voorspoedig!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards