collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1067694 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #650 Gepost op: 15 november 2012, 16:44:04 »
Leuk idee kirriemirrie die polscorsages! Nooit aan gedacht...  :sleep:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #651 Gepost op: 15 november 2012, 22:29:53 »
Pinterest! Daar haal ik echt de meest leuke ideeen vandaan, niet alleen voor de bruiloft maar voor alles eigenlijk!

Hebben jullie allemaal al ringen gekocht? of op z'n minst uitgezocht? Ik ben me echt rot aan het surfen op internet maar kan niet echt iets in mijn gading vinden en wat ook bij AS past..lastig hoor, de kleine of nou ja, grote details!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #652 Gepost op: 16 november 2012, 11:11:39 »
Dag meiden, ik kom me weer melden. Het is een hele hectische week geweest met veel geregel. Gelukkig is alles goed gekomen en hebben we gisteren een mooi afscheid gehad van opa. Ik ben nog steeds doodop, maar dat zal de komende dagen wel weer goed komen.

Ik heb jullie berichtjes gelezen, maar ga niet overal op reageren.
Ik spring hier weer in..

Destino, ik bedoelde inderdaad Carnival. Er is ook zo'n amerikaanse site waar je voor weinig geld van dat model een torselet kan bestellen.

Kirriemirrie, hoe is het met je? Ben je al wat hersteld?

Sperzieboon en Destino, ik zal jullie een PB sturen met mijn jurk. Heb ik dan iedereen gehad? Ik weet het echt niet meer door alle hectiek afgelopen week.

Stand van zaken hier: Wij zijn gisteren gebeld door de juwelier dat onze ringen binnen zijn. Voor mij de originele en voor Jeroen een dummy/dummi. Ze zijn echt mooi en die ringen zijn het dan ook geworden. Ik zal zo een plaatje zoeken op internet. Ze zijn beide van het met Eclat. Voor mij een fantasiering en voor Jeroen een trouwring.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #653 Gepost op: 16 november 2012, 11:21:16 »
Dit wordt mijn ring (de ring met briljantjes). Van de ring van AS kan ik zo geen afbeelding vinden. Ik heb iets gevonden wat er op lijkt. De ring is dan helemaal glanzend witgoud, maar wel met die streepjes erin.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #654 Gepost op: 16 november 2012, 12:18:23 »
Owww mooi hoor joyce, vooral jou ring! Tenminste niet zo'n standaard ring!
Gelukkig hebben jullie opa een mooi afscheid kunnen geven, is toch ook een soort van laatste afsluiter voor jezelf,altijd wel fijn als die dingen een beetje gaan zoals je zou willen. (niet dat je uberhaupt iemand wil cremeren/begraven, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel)

Hier gaat het al een stuk beter! Mijn dochter kan nog niet zo goed rekening houden met pijn van een ander dus die valt nog wel eens boven op mijn buik en dat doet pijn maar goed, verder gaat het prima!

Ik heb trouwens na heel veel internetten besloten mijn jurk niet van lightinthebox te bestellen, volgens veel bruidjes van ook amerikaanse sites is de kwaliteit toch echt niets altijd even mooi en tja, dan is 350 / 400 toch nog een hoop geld! Heb nu wel iemand gevonden hier in NL die ook hele voordelige jurken verkoopt voor zo'n 300 / 400 euro incl. accessoires dus daar ga ik voor! Heb al een prachtige jurk gezien! Ook besloten dat het geen fishtail gaat worden, heb van de week eens een fishtail aangetrokken (mijn zus had nog een gala jurk hangen in dat model) en het past gewoon echt mooier bij iemand die een stuk langer is anders zijn de verhoudingen gewoon niet mooi. Zal even een plaatje opzoeken van de 2 laatste kanshebbers heb beide modellen al eens gepast en ze stonden wel heel mooi! Zal ze zo even posten!

Ga binnenkort een proefje maken voor de bruidstaart, iemand hier op het forum heeft aangeboden de bodems voor me te willen bakken aangezien mijn oven een tijdje terug ontploft is door kortsluiting. Ben benieuwd of het lukt om dat zelf mooi te maken en anders laat ik dat gewoon aan de profesionals over! maar dan hebben wel in de tussentijd wel lekker taart kunnen eten...hihihi...

Nog mensen die grote dingen gaan regelen binnenkort??

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #655 Gepost op: 16 november 2012, 12:33:32 »
dit zijn de 2 jurken waar ik mijn keus tussen ga maken. Beide al eens aangehad en de jurk met de strik, die kan eraf!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #656 Gepost op: 16 november 2012, 14:05:27 »
Kirrie Mooie jurken! Dat is meer mijn persoonlijke smaak dan een fishtail. Misschien ook wel omdat ze mij niet staan, haha. Het zijn twee jurken met overeenkomsten, maar tegelijkertijd ook heel verschillend. Ga je nog een keer passen?
Fijn dat het al wat beter gaat met je! Een buikoperatie is niet niks. Wel vervelend dat je dochter er af en toe geen rekening mee houd. Au! Ik kan me al indenken dat het erg pijn doet dan.

Ik wil ook taarten gaan oefenen. Ik gebruik dan ook elke gelegenheid om te oefenen; 3 dec op de verjaardag van onze hond (haha, ja ook die gelegenheid gebruik ik), 20 dec bij ondertrouw en 21 dec met mijn verjaardag. Dan kan ik ook kijken wat voor versiering ik wil e.d.

Verder geen grote gebeurtenissen meer hier. Ringen zijn besteld, komen over +- 2 weken binnen. De jurk is uitgekozen, maten worden in dec-jan opgenomen. Voorlopig ligt het voorbereiden even stil. Misschien loop ik nog wel ergens tegenaan, net zoals met de meeste dingen gebeurd is.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #657 Gepost op: 16 november 2012, 14:16:17 »
@joyce, tja de reden dat ik voor dit model ga is dus ook omdat fishtail gewoon niet mijn model is! Raar eigenlijk want ik keek alleen maar naar jurken in dat model! Ik ga inderdaad nog een keer passen, moet toch een definitieve keuze maken en bestellen! En de verjaardag van je hond...hahahaha....Elk exuus voor taart zal ik maar zeggen! En mijn dochter, ach die is nog zo klein, die snapt het allemaal niet! Ze geeft wel heel lief daarna dan een kusje op mijn buik.

Vandaag bericht gehad van de locatie die we gekozen hadden, ze hebben op die datum al een bruiloft in die zaal! CRAP! nu dus weer verder zoeken!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #658 Gepost op: 16 november 2012, 14:21:07 »
@joyce, tja de reden dat ik voor dit model ga is dus ook omdat fishtail gewoon niet mijn model is! Raar eigenlijk want ik keek alleen maar naar jurken in dat model! Ik ga inderdaad nog een keer passen, moet toch een definitieve keuze maken en bestellen! En de verjaardag van je hond...hahahaha....Elk exuus voor taart zal ik maar zeggen! En mijn dochter, ach die is nog zo klein, die snapt het allemaal niet! Ze geeft wel heel lief daarna dan een kusje op mijn buik.

Vandaag bericht gehad van de locatie die we gekozen hadden, ze hebben op die datum al een bruiloft in die zaal! CRAP! nu dus weer verder zoeken!

 :wub: voor je dochtertje

Balen van de locatie! Eindelijk iets gevonden en dan dit weer.. Succes met de verdere zoektocht. Is er toch nog iets goed aan geopereerd zijn.. Nu kon je lekker internetten  :blush:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #659 Gepost op: 16 november 2012, 14:24:46 »
hahaha ja dat internetten gaat me wel goed af! Tja ik baal er ook vreselijk van en heb inmiddels al een oproepje bij het locatie topic staan of iemand nog ideeen heeft.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #660 Gepost op: 16 november 2012, 14:47:38 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:26:07 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #661 Gepost op: 16 november 2012, 15:04:56 »
@Destino, nee niet stevig maar heb nog wel wat overtollig zwangerschapsgewicht wat eraf zou mogen zodat ik weer op mijn gewicht zou zitten van voor de zwangerschap, wil er gewoon strak uitzien op de foto's van de huwelijksreis (want in zo'n jurk zie je dat toch niet!)
En die polscorsages ga ik inderdaad ook zelf maken, hoeft niet zo moeilijk te zijn want een bloem aan een armband maken, hoe lastig kan het zijn (toch!?)

En of je het zelf kan, gewoon proberen! Op naar de xenos en wat troepjes kopen en lekker proberen! niet direct de duurste materialen aanschaffen, want als het niet lukt of het valt tegen dan ben je niet gelijk 50 euro armer.

Ik moet wel zeggen dat ik zelf niet echt heel volwassen oog, moest tot voor kort nog mijn legitimatie laten zien wanneer ik wijn ging halen! ;-) maar ik hou er wel van dat de rok gewoon simpel naar beneden valt, niet teveel toeters en bellen!

Waar gaan jullie heen op huwelijksreis?? (is mijn werk dus erg nieuwsgierig altijd!) en wellicht kun je in de tussentijd nog een keer een midweekje weg of zo?

Heb je een beetje een idee welke DIY projectjes je zou willen doen?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #662 Gepost op: 16 november 2012, 15:18:09 »
Destino, ik ga de site voor je opzoeken. Ik heb het hier ergens liggen.

Ik had in eerste instantie een jurk in mijn hoofd met verschillende laagjes en wat kant/palletjes oid erop. Die had ik aangedaan en die  stonden me wel leuk. Bij deze jurk, hoe eenvoudig ook, had ik meteen het wow-gevoel. Ik had em eigenlijk ook niet uit het rek willen pakken, maar mama vond em zo mooi. Toen wilde ik em toch aandoen voor mama, en wat ben ik mama dankbaar dat ze die jurk zo mooi vond/vind, hahaha.

@Afvallen/stevig zijn. Ik ben wel stevig. Had een behoorlijk overgewicht. Ben nu ong 10 kg kwijt en pas weer in maat M  :biggrin:. Toch weer ik nog meer dan een gezond BMI. Dus er gaat nog wat af. De laatste weet heb ik eigenlijk niet opgelet ivm vanalles regelen voor de begrafenis e.d. en gewoon niet goed kunnen eten en drinken. Vandaag ben ik weer begonnen. De laatste keer dat ik gewogen heb, woog ik 77 kg bij een lengte van 1.65m. Mag dus nog wel iets vanaf, maar ik ben al blij met 70 hoor!

@ Huwelijksreis Wij gaan naar curacao

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #663 Gepost op: 16 november 2012, 15:27:33 »
Wat een hoop geschreven vandaag!

Ga straks even op mijn gemak bij lezen.

Nou ik lust alles wat niet gezond is , verder een moeilijke eter dus ja ik moet er gewoon op letten.
Ik had geen zwaar overgewicht maar er konden bij mij gewoon wat kilo's af. Nu passen mijn kleren weer gewoon wat makkelijker en zitten niet zo strak ;)

Onze huwelijksreis gaat naar Egypte ! Lekker tot rust komen na die drukke dag(en) ...

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #664 Gepost op: 16 november 2012, 15:34:56 »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #665 Gepost op: 16 november 2012, 15:38:55 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:26:17 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #666 Gepost op: 16 november 2012, 15:48:13 »
Misschien kun je voor de polscorsages naar tutorials zoeken op youtube. Daar heb ik ook veel aan gehad bij mijn DIY projectjes.

Nah 70kg zit nog net boven de grens/aan de bovengrens, maar ik vind het goed. Ik pas nu net weer in M. Broeken kan ik al goed aan in M, truitjes het meeste al wel, soms nog niet. Dus verwacht wel in maat M te blijven. Misschien voor broeken wel naar 38. Bij mij zit het meer boven, dan onder..

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #667 Gepost op: 16 november 2012, 15:54:39 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:01:36 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #668 Gepost op: 16 november 2012, 18:35:33 »
ff een trots moeder moment...ze heeft vandaag voor het eerst op een potje geplast! hahahha....en ik als een dolle idioot erbij staan klappen zodat ze het nog een keer wilde doen... ik ben trouwens 28 dus dan is het nog triester!

@destino, tja ik doe veel dingen op gevoel en anders inderdaad met een tutorial, http://www.youtube.com/results?hl=nl&cp=14&gs_id=q&xhr=t&q=polscorsage+zelf+maken&biw=1680&bih=926&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bpcl=38625945&wrapid=tljp1353087164968014&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=w1&gl=NL    als het goed is kun je daar de filmpjes in het nederlands vinden!

Waar wij heen gaan weten we nog niet, dat is dan weer het risico van op een reisbureau werken, er is te veel aanbod en je ziet dagelijks droomreizen voorbij komen, je weet van gekkigheid niet meer wat je zelf moet kiezen! Het is trouwens niet duurder, hooguit een keer 15 euro in boekingskosten maar dat win je echt wel weer terug als je bijvoorbeeld vluchtwijzigingen krijgt waar je anders zelf achteraan moet en via het reisbureau houden ze het voor je in de gaten! Ze regelen alles voor je en nemen je een heleboel uit handen, bijvoorbeeld ook de visa, die moeten heel precies ingevuld worden, helpen we bij!

voor Destino: http://diy.weddingbee.com/topic/felt-and-button-bouquet-a-complete-how-to stap voor stap uitleg over dat boeket!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #669 Gepost op: 16 november 2012, 19:18:31 »
Zo inderdaad veel geschreven!

@ Kirriemirrie waar heb je die jurken gevonden? Die van ca 400?

Anja85

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #670 Gepost op: 16 november 2012, 20:30:43 »
Hier nog een september bruid  :biggrin:

Wij trouwen op 12 september 2013!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #671 Gepost op: 16 november 2012, 20:31:38 »
Welkom !!! :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #672 Gepost op: 16 november 2012, 21:17:58 »
@Maggylove, heel goed zoek op marktplaats. Staan er vrij veel op met goedkope nieuwe jurken! En zoals ik laatst al aangaf, ze zullen vast ook allemaal uit China komen want anders kan het nooit zo goedkoop maar dan kun je in elk geval kwaliteit voelen en passen en zo! Mocht er dan iets niet goed zijn heb je tenminste iemand waar je terug kan komen! Dus ik zou zeggen, marktplaats en bij trouwjurken op nieuw zoeken dan moet je ze kunnen vinden!

@Anja, Welkom! en gefeliciteerd natuurlijk! Wil je misschien iets over jezelf vertellen, is wel zo gezellig! Weten we ook iets meer van je behalve dat je waarschijnlijk uit 85 komt en misschien zelfs wel Anja heet ;-)

Anja85

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #673 Gepost op: 16 november 2012, 21:23:22 »
@kirriemirrie

Dankjewel, Ik heb al een stukje geschreven in het voorstel topic hoor  :biggrin:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #674 Gepost op: 16 november 2012, 21:27:12 »
sorry....daar had ik nog niet gekeken...my bad!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards