collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1066553 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maura1982

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 24
  • Geslacht: Vrouw
  • 13-09-2013
Re: September 2013
« Reactie #750 Gepost op: 22 november 2012, 20:53:29 »
Ja, dat is zeker waar. Ben tevens ook ceremonie meester van mijn broer en schoonzus... Ben al druk met het vrijgezellenfeest.

Welke merken spreken jou aan Kirrimirrie? Zo te zien richting pronovias? Spannend he? Weet je al waar je gaat passen?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #751 Gepost op: 22 november 2012, 22:21:19 »
Maura, leuk dat je broer ook volgend jaar gaat trouwen! Kunnen jullie (of ook met je a.s. schoonzus) ook zo lekker over de bruiloft praten met elkaar? Mijn zusje gaat in juni trouwen en ik vind het heerlijk om er met haar over te hebben. Omdat we het er beide eindeloos over kunnen hebben.
Ik ben ook daar CM, toevallig. Ook al druk bezig met het vrijgezellenfeest!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #752 Gepost op: 23 november 2012, 00:07:31 »
O, dat is inderdaad wel leuk! Kunnen jullie mooi over de bruiloft kleppen! Ik heb dat helaas niet! Ik moet mezelf echt beheersen bij iedereen, niemand wil een uur met mij over jurken en corsages praten, kinderachtig! hahaha...

Qua merken, niet echt een merk, meer een model. Ik was heel erg van de fishtails, maar een gepast en laten we zeggen dat dat niet echt , nou ja, mooi was! (understatement!) Ik hou van simpel, niet al te veel toeters en bellen en ik ga 25 jan. passen bij een mevr. in roosendaal. Ze heeft een boetiekje vanuit huis. Ben benieuwd!

Weet je al wat je gaat doen voor het vrijgez. feest Joyce? wel oppassen hé, je krijgt alles natuurlijk ook weer terug!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #753 Gepost op: 23 november 2012, 11:43:06 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:56:14 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #754 Gepost op: 23 november 2012, 11:46:48 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:56:07 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #755 Gepost op: 23 november 2012, 13:06:11 »
@destino, nou op zich valt het wel mee voor een boeket denk ik, maar voor gipskruid?? En 7 cm, als je het niet gewend bent is wel een hoogte inderdaad! voorzichtig hé!

Ik krijg ook zoiets van mijn werk, volgens mij ook 3 dagen bij de bruiloft en ondertrouw ook 1 dag, dus dat scheelt in elk geval weer!

Mijn dochter is vannacht om half 3 begonnen met spugen en nu dus nog...pffff ben zooooooo moe! En zij trouwens ook, arme kind! Dus ik ga weer even de was doen, bah!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #756 Gepost op: 23 november 2012, 13:11:51 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:55:56 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #757 Gepost op: 23 november 2012, 13:32:36 »
Nou, het woord "bruids" heb ik voor het gemak maar even weggelaten, doorgegeven dat het om een evenement ging!

Tja ik sjouw altijd rond op hakken, moet wel met mijn lengte maar moet wel zeggen dat ik het voor de bruiloft ook niet echt zie zitten om op naaldhakken van 10 cm. rond te lopen! Maar goed, je moet wat hé!

En ja, mijn arme dochter, en arme ik! Mijn vriend komt net thuis, ook ziek! CRAP!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #758 Gepost op: 23 november 2012, 18:45:15 »
Vervelend een ziek kind en vriend! Sterkte ermee!
Ik ga maandag jurken passen joehoeee zin in! Ben benieuwd of ik slaag.
Kan ik ook eindelijk voor de rest gaan kijken, schoenen, accessoires enzo.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #759 Gepost op: 23 november 2012, 18:58:27 »
Beterschap met de ziekenboeg!!!
Heel veel plezier maggylove!!! Geniet er van!

Een Ajax shirt??? Nou als mijn AS met zo'n voorstel komt, al moet er heftig gesproken worden dat gaat niet gebeuren. Gelukkig is mijn AS geen voetbalfans :)

Hier alles rustig! Ben met smart aan het wachten op het telefoontje dat we onze ringen op kunnen halen! Zou einde van de maand klaar zijn. Daarna laten we ze nog wel graveren .
Ik denk dat onze initialen en onze trouwdatum in zullen zetten als dat past.

R & L 06-09-2013.   Of de afgekorte versie ipv 2013 dan 13. Haha gelukkig nog even de tijd om er over na te denken.

Ow en ik krijg ook 3 dagen vrij voor het huwelijk. 1 voor de ondertrouw en 2 voor het huwelijk :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #760 Gepost op: 23 november 2012, 21:50:45 »
Ah nee KM! Nu is het echt een ziekenboeg bij jullie thuis.. Beterschap allemaal.

Voor mijn zusje weten we al wat we gaan doen met haar vrijgezellenfeest. Er moeten alleen nog wat details ingevuld worden. Mijn AS mag mee organiseren voor haar AS, maar daarvoor zijn ze nog hard aan het denken. Voor de mannen is het een stuk duurder dan voor vrouwen. We hadden wel een moeilijke opgave bij beiden. Mijn zusje heeft een glutenintolerantie en haar AS heeft erge astma. Door die 'beperkingen' vallen er veel dingen af. Ik ga hier niet neerzetten wat het wordt, want wie weet bezoekt ze dit forum ook wel eens. ;)

Destino, fijn dat je schoenen binnen zijn! Kun je weer iets van het lijstje wegstrepen.

Maggylove, veel plezier maandag!!

Over mijn ring hadden ze gebeld. Ze konden er niet in graveren wat ik wilde. Dit komt omdat de achterkant (binnenkant) van de ring smal is. De voorkant is wel breder, maar daar zitten de briljantjes in. Nu kan ik maar een paar letter graferen. Dus even navragen of J&J misschien kan. We hadden we al wel rekening mee gehouden, want de verkoopster had er al wat over gezegd.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #761 Gepost op: 24 november 2012, 07:56:02 »
Wat jammer Joyces dat je daar niet alles in kan graveren! Misschien kan het bij ons ook niet maar dat moet ik even afwachten....

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #762 Gepost op: 24 november 2012, 17:54:06 »
Owww balen Joyce, hopelijk kun je er wel iets anders leuks in laten zetten! Hoezo is het voor de mannen veel duurder dan voor de vrouwen trouwens? Hebben ze een hele luxe stripper of zo?? ;-)

Vandaag is het nog steeds ziek zwak en misselijk bij ons thuis. De kleine dame spuugt alles weer uit wat ze binnenkrijgt en AS is ook zielig, zoals mannen dat zo goed kunnen als ze ziek zijn! bah!

Gisteren trouwens de nieuwe "bruid" gekocht, je weet wel zo idioot duur tijdschrift van Eur. 6,-! Wat een miskoop! Alleeeeeen maar reclame! Wel mooie jurken en zo, en misschien 2 werkelijke stukjes text en voor de rest, reclame! balen!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #763 Gepost op: 25 november 2012, 14:47:47 »
Over het ajax shirt... Ik weet 1000% zeker dat zowel zijn moeder als zusje dat echt niet willen, dus daar zit ik wel goed mee ;) hoe meer ik er tegen in ga, hoe meer hij het juist wil! Dus ik laat het maar zo, en dan ziet hij op een gegeven moment vanzelf van het idee af.. In eerste instantie wilde hij in zo'n licht blauwe jaren 70 kontenklapper verschijnen hahaha

Kirriemirrie, je hebt me niet beledigd hoor hahaha maar 35 euro voor gipskruid :O ik begin me steeds meer af te vragen of ik sowieso wel met bloemen oid rond wil lopen.. Al blijf ik ook nog twijfelen over m'n hartjes boeket. En beterschap en succes met je ziekenboeg thuis ;)

Destino, dit bedoel ik: http://www.jetfeteblog.com/wp-content/uploads/2012/01/heart-themed-weddings.jpg En dan alleen het boeket (al is de rest ook leuk!)

Leuk Maura, dat jullie 3 januari in ondertrouw gaan. Speciale datum of gewoon 'zomaar' gekozen?
Wij willen 1 februari, die dag zijn we precies 4 jaar samen en 3 jaar terug kregen we op die datum ook de sleutel van ons huis. Doen altijd iets leuks samen die dag, dus nu in ondertrouw :)

Joyce, wat leuk dat jij het vrijgezellen feest van je zus organiseert! Al wilde plannen? (en ik zie nu net dat je het niet gaat melden voor het geval ze meeleest haha slim!) en wat jammer dat ze niet in de ring kunnen zetten wat jullie wilden! Bij ons staat er een hele lap tekst: datum dat we wat kregen, naam, datum huwelijk (en dan mijn naam bij AS en andersom)

Maggylove, veel plezier morgen!! Hopen dat je slaagd!

Kopen jullie vaak van die tijdschriften? Ik heb ze in eerste instantie gekocht (2 verschillende) maar vind het eigenlijk allemaal alleen maar reclame :S en dan staan er nog dingen op de kaft over hoe je een leuke budget bruiloft kan houden etc, maar budget is bij hun dan al alles onder de 12.000. Of hoe je origineel kan trouwen (wat altijd makkelijk kan als je geen budget hebt en zoveel kan besteden als je wilt). Nee die bladen zijn een beetje een deceptie vond ik...

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #764 Gepost op: 25 november 2012, 14:59:53 »
@Mydelirium, dat boeketje kende ik al, heb er zelf ook aan zitten denken om dit in het wit te maken. En deze vindt ik ook heel leuk: http://www.playingwithflowers.co.uk/tag/wedding-bouquets/ maar dan van vilt of stof. Gewoon één grote bloem!

Wel leuk dat die datum zo voor jullie uitkomt dan, gaan jullie na de ondertrouw nog lekker eten o.i.d.??

Ik koop nooit tijdschriften, lees eigenlijk alles op de Ipad, maar deze zag ik liggen en ik dacht, ach, kan wel eens kijken! nou inderdaad, wat een deceptie! gewoon stom!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #765 Gepost op: 25 november 2012, 16:29:12 »
Ik heb weer even bijgelezen. Hoop dat iedereen weer opgeknapt is in huize kirriemirrie ;) Hoe staat het eigenlijk met de locatie-zoektocht?

Tijdschriften.. tsja ik heb een hele stapel thuis liggen  :biggrin: Maar vooral in de eerste maanden van de verloving gekocht uit enthousiasme. Heb op Bruid en Bruidegom een abonnementje genomen. 4 voor 20 euro en die worden thuisbezorgd. Maar merk nu ik al een jurk heb, er inderdaad niet heel veel meer overblijft ;) Buiten dat blaadje om koop ik dus ook niet meer. Hier op het forum doe je namelijk meer inspiratie op!

Door al die creatieve mensen hier op het forum, moest ik van mezelf ook maar eens creabea zijn. Dus heb gister op de markt een paar bolletjes wol gekocht (natuurlijk in het paars) en daar maak ik pompons van. Lijkt me leuk om aan de zijkanten van de stoelen te hangen tijdens de ceremonie. Misschien afgewisseld met balletjes van servetten (werd al eerder op het forum over gesproken door iemand), maar ik moet eerst uitvogelen hoe dat moet..

En vind dat jullie best veel dagen vrij krijgen trouwens. Ik dacht dat ik er maar eentje krijg.. maar ga dat nog maar eens goed uitzoeken..

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #766 Gepost op: 25 november 2012, 20:16:10 »
@Sperzieboon, ik krijg het niet voor elkaar die pompom's maken! heb je de gouden tip??

tja, die tijdschriften, daar begint de uitbuiting in de bruiloften-markt al, wij enthousiast als we zijn kopen ze dan om er later achter te komen dat er eigenlijk niets in staat! Heb op de Ipad wel de Martha Stewart wedding app, die is wel fantastisch trouwens!

En die vrije dagen, volgens mij is 3 standaard hoor, 1 voor de ondertrouw en 2 voor de werkelijke bruiloft! Scheelt toch weer in je vakantie dagen!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #767 Gepost op: 25 november 2012, 20:30:27 »
@Sperzieboon, ik krijg het niet voor elkaar die pompom's maken! heb je de gouden tip??

De gouden tip.. uh geduld! Haha! Maar wat lukt er niet bij jou dan? Want het is eigenlijk heel simpel. Twee kartonnen in de vorm van een donut op elkaar en er touw omheen draaien totdat het gaatje binnenin bijna dicht zit. Dan tussen de twee kartonnetjes in het touw doorknippen (tip: een scherp schaartje is errug handig!) er daar tussenin met een touwtje een stevige knoop. Karton er tussen uit en tadaaa! Snappie?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #768 Gepost op: 25 november 2012, 20:31:48 »
@ Tijdschriften Wij hebben er verschillende gekregen op de L&M beurs. Ook hebben we daar voor 3,50 euro bruid&bruidegom gekocht. Daar kregen we ook weer andere tijdschrijften bij. Dat waren er wel genoeg hoor. Ik heb er ideetjes voor de jurk uit kunnen halen en wat andere inspiratie op kunnen doen.

@ Vrije dagen. Hier is dat volgens mij ook die vrije dagen. Alleen grijp ik erlangs met de ondertrouw, want dat is geen werkdag voor me. Wel op school tijdens het afstuderen, mja dat wordt helaas niet uitbetaald en niemand gaat die dag verder met mijn stuk van het afstuderen.

@ Sperzieboon Leuke pompoms. Geen idee hoe je ze het beste kunt maken. (Edit: Dit laatste stukje is voor KM)

Wij zijn er uit wat betreft de 'taart'. Met de daggasten doen we gevulde cupcakes en voor de avondgasten maken we minicupcakes. We gaan ze zelf de dag van te voren maken. Voor mij is dat heerlijke ontspanning.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #769 Gepost op: 26 november 2012, 10:49:56 »
Even heel goed nieuws!!!! We hebben nu eindelijk de locatie! De locatie die we eigenlijk wilde maar al geboekt was heeft nu toch plek! We gaan vanmiddag langs om te kijken en te bespreken!!! Woooooeeeehoooee!!! Nu alleen nog onderhandelen, minder woooeeehoooeee...maar goed!

JoyceS, ik maak ook wel regelmatig cupcakes en macaroons en zo maar ik moet er niet aan denken om voor de bruiloft nog te gaan staat bakken voor alle gasten...pffff....ik hoop iemand te vinden die het voor een klein bedrag wil doen! (fingers crossed!)

Iemand nog wilde plannen voor de week?? wel of niet bruiloft gerelateerd?!?!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #770 Gepost op: 26 november 2012, 12:13:29 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:55:43 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #771 Gepost op: 26 november 2012, 15:35:38 »
KM, dat is nog eens goed nieuws! Hoe zijn de onderhandelingen verlopen?

Destino, Mooi hoor! Deze bloem vind ik mooier, dan degene die je laatst hebt laten zien.

@ Cupcakes. Het werk valt wel mee hoor. Ik wilde eerst een taart, bekleed met fondant, maken voor bij de daggasten. Maar ik kan dan beter cupcakes maken, want dat gaat makkelijker en sneller. Dat zijn er 37. Die vul ik met iets (nu denk ik aan champagnecreme) en decoreren we met fondant. Simpel wel, geen roosjes e.d. De mini cupcakes voor de avondgasten worden heel simpel en allemaal hetzelfde met alleen de tekst ja erop geschreven. Dat zijn er ongeveer 100. Of kan ik de daggasten hier af tellen? Die hebben tenslotte net gegeten.

@Graferen ringen. Ik heb nog niet gebeld of J&J wel kan. Als Jeroen z'n ring binnen is, moeten we er toch naar toe. Dat is tijd genoeg. Anders wordt het alleen J ofzo.. Achja, ik vind die inschriptie niet zo belangrijk. Het gaat mij om het symbool van de ring. Ik weet waar die voor staat, ook al staat er geen inscriptie in. Niet dat ik een inscriptie niet leuk vind, hoor ;) Voor Jeroen moeten we ook nog iets bedenken. We hebben al een aantal opties.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #772 Gepost op: 26 november 2012, 16:09:39 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:55:30 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #773 Gepost op: 26 november 2012, 16:24:30 »
Wij hebben onze ringen nog niet... Ik wacht deze week even af en dan zal ik eens gaan bellen. Gelukkig geen haast , maar als je weet dat iets binnen zou moeten zijn dan wil je het graag zien :)

Mooie bloem ga je daar heel je boeket van maken???

Wij hebben gekozen voor een taart, een vriend van ons is banketbakker en daar hoeven wij alleen de ingrediënten te betalen :) hij heeft al wat prijzen gewonnen met het maken van taarten dus het wordt zeker een mooie taart :)

Dat graveren van de ringen??! Vooral handig dat AS nooit meer kan zeggen dat hij de dag vergeten is! Tot wij 5 jaar samen waren was hij het vergeten.... Was toen een beetje teleur gesteld! En heb toen gezegd, we trouwen of op jou of op mijn verjaardag :-p nu is dat niet zo , maar hij kan nooit zeggen , jij heb een andere datum dat ik heb ;)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #774 Gepost op: 26 november 2012, 17:56:02 »
Ik zou wel minicupcakes doen voor de daggasten, wie weet willen ze dat ook wel. Eventueel blijven ze over, maar dat zou ik minder erg vinden dan te weinig..
Ja, dat denk ik ook. Ik heb liever te veel, dan te weinig.

Dat graveren van de ringen??! Vooral handig dat AS nooit meer kan zeggen dat hij de dag vergeten is! Tot wij 5 jaar samen waren was hij het vergeten.... Was toen een beetje teleur gesteld! En heb toen gezegd, we trouwen of op jou of op mijn verjaardag :-p nu is dat niet zo , maar hij kan nooit zeggen , jij heb een andere datum dat ik heb ;)

:lol2:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards