collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1068576 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #800 Gepost op: 28 november 2012, 11:44:41 »
@Joyce, ja daar hebben wij ook al aangedacht maar de kroeg hier, (Ja, we hebben er maar 1) zit naast de AH, nadeel is dus als je op vrijdagavond daar je feest geeft dat de AH tot 21:00 open is en dat je dan dus nog tot minimaal 21:30 pottenkijkers hebt. En in onze omliggende dorpjes...hebben ze ook maar 1 kroeg, in het centrum.

Het is allemaal nog niet zo makkelijk blijkbaar....of misschien willen we gewoon teveel dat kan ook!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #801 Gepost op: 28 november 2012, 15:45:47 »
Hoezo heb je dan pottenkijkers? Je kunt het café toch helemaal voor jullie hebben (besloten feest). Of ik snap ff niet wat je bedoeld.

 :applaus: Mijn bruidssieraden zijn binnen. Ik krijg ze van Jeroen voor mijn verjaardag! Ze zijn echt super mooi  :biggrin:

http://www.yassieraden.nl/kettingen/swarovski-kettingen-diamant/swarovski-ketting-magicball.html
 
Met bijpassende oorbellen

http://www.yassieraden.nl/oorbellen/diamant/swarovski-oorbellen.html

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #802 Gepost op: 28 november 2012, 16:10:47 »
oeeee, nice!!! Leuk zo'n cadeautje, lieve vent heb jij! ;-)

En pottenkijkers, omdat ze openslaande deuren naar buiten hebben, voor de rokers en zo, die zit direct naast de ah, maar goed, of dat nou een dealbreaker moet zijn....

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #803 Gepost op: 28 november 2012, 16:29:44 »
Lastig Kirriemirrie .... Misschien een kantine van een sportvereniging? Meestal goed te betalen.
Moeilijk hoor voor mijn gevoel doen wij jet al klein houden. Maar denk dat wij ook wel voor de locatie betalen, een luxe strandtent maar goed wij zijn laatst bij een bruiloft geweest en die mensen hielden het ook klein.
Die hadden de kantine van de korfbalvereniging gehuurd voor !!!75€!!! En ze hadden afgesproken om zelf het drank te regelen dus dat hadden ze zelf ingekocht.... En het feest was zo goed op gang dat ze eerst om 01:00 uur zouden stoppen maar de bediening ( eigenaar van de kantine) vond het ook gezellig en mochten zonder extra kosten tot 03:00 uur door gaan!

Mooie sieraden Joyces! Ik heb alleen oorbellen besteld omdat de top van mij. Jurk best druk is ga ik geen ketting dragen .

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #804 Gepost op: 28 november 2012, 17:53:04 »
KM, ohhw op die manier. Tja, ik zou er niet zo heel veel moeite mee hebben. Maar dat is iets wat jij en je AS ook moeten vinden ;)

Lizz, Mooie oorbellen!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #805 Gepost op: 28 november 2012, 20:25:00 »
Mooie sieraden allebei!  Er is mij aangeraden om iets met pareltjes te doen omdat het beter bij mnd jurk past. Ben ik normaal niet zo van, maar de strass sieraden lijken snel grijs bij de jurk.

Een kroeg is wel een leuke optie toch? Wel gezellig sfeertje. Hoop dàt je snel wat vind, heb je daar ook rust in je hoofd in.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #806 Gepost op: 28 november 2012, 21:57:31 »
Kirriemirrie: 1 grote bloem als boeket lijkt me ook mooi! Een pioenroos dan, maar dan heb je weer zo'n ielig steeltje, kan ik me weinig bij voorstellen haha
Na de ondertrouw gaan we inderdaad uit eten, naar een beetje chique restaurant (doen we normaal nooit) om het te vieren :) heb er onwijs veel zin in!

JoyceS: wat tof dat je zelf de bruidscupcakes gaat maken! Wij denken erover om 1 klein taartje te doen (voor ons, ouders & opa) en dan voor de overige gasten cupcakes. En we willen ze laten maken door een zus van een vriend, zij maakt ze semi professioneel, met proeverij van te voren en al! Jum!
En mooie sieraden, lief dat je die gehad hebt.

Destino: mooie bloem, veel werk lijkt me om daar een heel boeket van te maken.

Maggylove: wat klinkt je jurk mooi! Super leuk dat je geslaagd bent! Ik denk dat je voor een zwaar emotionele reactie bij een jurk misschien ook wel amerikaans moet zijn haha

Over de grote van de gastenlijst: ik vraag me af of je het echt zo merkt of er 80 of 100 man aanwezig is? Nu kan ik me al moeilijk voorstellen hoe groot/klein een groep van 56 man (onze lijst op dit moment) is, maar ik vind dat eigenlijk al heel wat.. Die mensen meer of minder merk je alleen maar in de kosten denk ik?
KM: waarom ben je bang voor groepen? Ik denk dat die er namelijk altijd wel zullen zijn, de een kent elkaar beter dan de ander en dan 'groepeerd' het altijd wat meer (is mijn ervaring).

Verder gaat hier alles zijn gangetje, ben bezig geweest met de bedankjes en die worden echt super leuk :D
We willen vetbollen in de vorm van hartjes, met bedank kaartje eraan en in een jute zakje. Zag het idee ergens online en vond het zo leuk! Past ook bij ons, met de halve dierentuin die wij thuis hebben haha
Maar op internet stond dat die dingen niet lang houdbaar waren, en om een dag voor het trouwen nu 60 van die dingen te moeten maken ging me te ver. Dus heb ze nu gemaakt, en hou ze in de gaten om te kijken hoelang ze goed blijven zodat ik weet wanneer ik ze kan maken volgend jaar :D

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #807 Gepost op: 28 november 2012, 22:48:32 »
Hellow allemaal....

FF reageren op iedereen:

@Lizzz: Kantine hebben we hier ook wel...of nou je, meer een soort van clubgebouwtje, klein maar wel te doen! Moeten we wel een hele hoop zelf versieren maar goed, dat kan eventueel. Mooie oorbellen ook, ik ben persoonlijk niet zo van de hangers maar sommige mensen staan ze juist heel mooi. (ik heb denk ik grote oren of zo...hahaha)

@Maggy, Parels vindt ik zelf ook echt mooi...afhankelijk van mijn jurk zal ik daar denk ik ook voor gaan, eventueel van die mooie grijze parels...en ik wil denk ik statement armband, gewoon als extra! En inderdaad, die rust ben ik nu echt wel aan toe!

@Mydelirium, één pioenroos lijkt me ook zo alleen, een hele bos van al redelik uitgekomen pioenrozen is wel heel mooi trouwens! Kun je ze alleen niet lang bewaren na die tijd. Wel heerlijk dat uit eten gaan na die tijd, en soms moet je echt iets doen wat je anders nooit doet. Wij gaan ook elk jaar op onze dag (dat we dus verkering kregen) eten bij een vrij luxe restaurantje, normaal krijg je mij daar echt niet in maar die avonden heb ik dan ook mijn little black dress aan en alle toeters en bellen! Zooo leuk!
Ik ben niet bang voor groepjes opzich, ik ben alleen bang dat als je al met een klein groepje bent, en 15 van de 55 staan buiten te roken dan zijn er nog maar 40 over, is het nog minder in je zaaltje...lijkt me ongezellig, groepjes heb je natuurlijk altijd, dat is ook logisch!

Wat super leuk zulke bedankjes, plaats je hier wel even een foto als ze af zijn??? ( by the way, volgens mij kun je ze ook gewoon zo kopen toch?? Of zijn ze dan heel duur?)

En inderdaad Destino, lijkt me wel mega veel werk zo'n boeket maken! Wel voordeel dat je nog zoveel tijd hebt! Zou wel balen zijn als je je volgend jaar ineens bedenkt en toch echte bloemen wil! Maar daar gaan we dan maar niet vanuit!

Het herstel gaat hier langzaam, waarschijnlijk een ontsteking in mijn buik dus dat duurt nog wel even. Vandaag nog contact gehad met de locatie over het aantal gasten, en nu willen ze ons in een andere zaal zetten! NEeeeee....die zaal is niet mooi, heeft geen terras en andere bijkomstigheid, op onze datum kan het dan zijn dat er nog andere feesten zijn in de andere zalen, dus ik zou heel goed niet de enige bruid kunnen zijn die avond...jaaaaa daaaaaagggg....Straks loopt er een bruidje in een mooiere jurk...hahahah....Het komt me inmiddels echt m'n strot uit! Wil gewoon iets boeken maar ik vertik het om er 4000 euro voor te betalen! Maar goed, ik blijf hoop houden, wie weet komt het nog goed.... :-)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #808 Gepost op: 29 november 2012, 08:17:54 »
Kirriemirrie , stel je kan de kantine voor een mooie prijs huren en je versiert het voor .... Misschien 100€??? Geen idee hoeveel de versiering kost. Ik koop elke maand een beetje, dan een paar zakken ballonnen en dan wat slingers. Dan heb je misschien voor hooguit 300€ een lokatie ? Weet natuurlijk niet hoe duur de huur van de kantine zou zijn.

Hopelijk kunnen jullie snel een geschikte locatie, dat geeft denk ik een hoop rusten je kan meer dingen gaan regelen :)

Het zou inderdaad heel vervelend zijn als er een deur verder in het zelfde pand nog een bruiloft gehouden wordt. Wij hadden eerst ook een locatie en die man wilde zijn tent ook niet geheel afsluiten want daarvoor zou hij te weinig aan ons verdienen.... We zouden voor een avond meer als 5.000€ moeten betalen. Belachelijk natuurlijk.... Maar daar is onze keus dus ook niet op gevallen!

Bij ons is de strandtent alleen voor ons gezelschap open :)

Ow onze bedankjes gaat mijn schoonmoeder maken .... Ze maakt binnenkort een voorbeeldje (van wat ik in mijn hoofd heb) en dan zal ik een foto plaatsen!

Fijne dag allemaal!!!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #809 Gepost op: 29 november 2012, 12:17:02 »
@Lizzz, Ja dat zou ik dan inderdaad ook doen, gewoon elke keer iets kopen zodat het niet in een keer zo'n mega uitgave is! De locatie koste dit jaar Eur. 75,- per dag. Ik zou 'm dan 2 dagen huren (ivm schoonmaken en opruimen) en dat zou dan dus Eur. 150,- kosten (of iets minder als ik kan onderhandelen).

Er komen natuurlijk nog wel personeelskosten bij (Eur. 40 per persoon per avond voor 4 personen dus zo'n 160) (Eur. 5,- per uur voor een 18 jarige lijkt me normaal.)

Weet je al wat je gaat maken als bedankjes? ik heb zoveel ideeen, kan niet echt kiezen!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #810 Gepost op: 29 november 2012, 15:37:07 »
Ik vind die 5€ per uur heel redelijk hoor!!! En de huur vind ik ook te doen!
Wij spreiden alle aankopen een beetje zodat je niet alles in een keer hoeft te kopen :)

Ja ik weet al wat voor bedankjes er komen.... Ik laat kleine hartjes maken van stof. Daar komt kussen vulling in. En een bedank kaartje er aan:) zal wel een foto plaatsen als schoonmoeder er een af heeft!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #811 Gepost op: 29 november 2012, 15:39:16 »
Au KM, een ontsteking. Jeetje zeg, wat wordt er aan gedaan? Ik hoop niet dat je weer geopereerd moet worden om het van binnen schoon te kunnen maken, maar dat het met medicatie verholpen kan worden. Ik wil je trouwens niet bang maken met wat ik zeg!!!  :blush:

Ik zou het ook niet fijn vinden, als je een zalencentrum oid hebt en er zijn nog andere feesten. Alhoewel bij ons is er een partycentrum met verschillende zalen, waar ook verschillende feesten op één avond gehouden worden. Je hebt dan een eigen ingang per zaal, eigen toilette, eigen gaderobe e.d. Dan zou ik het geen probleem vinden.

Mydelirium, die vetbollen blijven toch wel ff goed. Als je ze in de winkel koopt, zijn we ook lang houdbaar. En dan te bedenken dat ze al ff in de winkel liggen. Als je ze goed verpakt, kan het toch niet zo veel kwaad. Of denk ik er te licht over?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #812 Gepost op: 29 november 2012, 15:44:44 »
Lizz, dat lijkt heel leuk, zoals je het omschrijfd! Wij hebben als bedankjes een postkaart, laten drukken op vistaprint, met op de voorkant foto's van in love, engaged, married en de tekst kom nog eens op de koffie. Er zit dan een theezakje of koffiestickkie bij. Op de achterkant staat iets van bedankt met een merci erop geplakt en ons adres enzo. Ik zal binnenkort wel eens een foto laten zien van de kaart.

Oja, was nog vergeten te reageren op het uurloon. Ik zou het niet voor 5 euro doen, als 18 jarige. Net iets meer wel hoor. Mja komt misschien omdat ik als 18 jarige in de kledingwinkels toch wel een paar euro meer verdiende. Ik verdiende toen net onder de 7 euro per uur. Scheelt toch wel weer.

De huur is netjes! Goedkope locatie. Willen jullie dan ook zelf de drank e.d. verzorge, KM?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #813 Gepost op: 29 november 2012, 18:52:52 »
@Lizzz, dat klinkt wel leuk inderdaad! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

@Joyce, je wilde me niet bangmaken, maar stiekum toch wel! Wil echt niet weer onder het mes maar ik voel gewoon dat het niet goed zit! En ze nemen me gewoon niet serieus! Zo irritant!
Die bedankjes van jullie klinken ook leuk, weer eens iets anders dan een aansteker of een pakje kauwgom met jullie namen erop!

Dat salaris is ruim een euro hoger dan het minimum salaris horeca voor 18 jarigen, dus ik veracht dat het wel goed moet komen, en anders geven we ze 50 per persoon, dan doen ze het vast wel! En ja, de drank zullen we dan zelf verzorgen, het eten en de hapjes laten we doen!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #814 Gepost op: 29 november 2012, 19:07:17 »
Km, kun je niet een andere arts vragen? Of anders in een ander ziekenhuis?

Ohhw is dat salaris nog zo hoor. Dat had ik niet gedacht. Nouja, van de andere kant is 50 euro voor een avond wel lekker verdiend voor een 18-jarige.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #815 Gepost op: 29 november 2012, 19:11:13 »
Tja, ik ga morgen weer bellen en stalken, ik wil morgen perse gezien worden, het zit niet goed, dat voel ik!!!! Nu moet ik dat alleen nog duidelijk maken!

En tja, dat salaris is echt zo, kan er niet meer van maken, maar goed, 50 euro is ook wel overleven, denk dat we voor 4 meiden gaan, wel hier uit het dorp van de lokale ah of zo, werken een heleboele leuke jonge meiden die dat vast wel willen doen! En zeker voor 50 euro!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #816 Gepost op: 30 november 2012, 12:05:11 »
Kirriemirrie heb je al wat van een arts gehoord of ben je al geweest??? Ben benieuwd hoe dat afloopt. Als je voelt dat het niet goed zit , net zo lang volhouden tot je gehoord wordt hoor!!!

Vandaag ben ik even bij riviera maison geweest en heb zo leuk iets gekocht! Zie het plaatje;)
Daar gaan wij na het huwelijk onze trouwkaart in doen en wat foto's van de bruiloft en huwelijksreis.
Super blij mee, vandaag was er 10% korting dus dat scheelde weer ;)

Vanmiddag is AS vrij en dan gaan we even naar de juwelier om te kijken of de ringen al binnen zijn. We zijn nog niet gebeld. Maar zat op de bon te kijken en zag dat ze mijn telefoonnummer verkeerd genoteerd hadden. Dus misschien hebben ze wel gebeld maar niet naar mij haha.....

Saartjuh88

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #817 Gepost op: 30 november 2012, 12:23:20 »
Kirremirrie welke locatie hebben jullie gevonden voor 75 euro per dag?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #818 Gepost op: 30 november 2012, 12:45:47 »
@Lizzz, oooowww die is leuk! Ik ben ook echt RM fan! Mijn hele kerstboom hangt er vol mee! (morgen dan, ga 'm morgen opzetten!) Leuk hoor!

@Saartjuh, het is een buurtgebouwtje hier in ons dorpje, is het clubgebouw van de duivensportvereniging, hoe suf wil je het hebben! hahaha, er moet veel aan gebeuren qua decoratie maar dan kan het er prima voor door hoor! Denk ik tenminste.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #819 Gepost op: 30 november 2012, 12:48:57 »
Leuk he kirriemirrie ..... Hier ook heel het huis vol met RM :) heb je al wat gehoord van de arts???

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #820 Gepost op: 30 november 2012, 12:58:02 »
Nee ik word als het goed is terug gebeld, maar goed, dat zeiden ze vanochtend om 09:30 al, dus nog even afwachten en anders bel ik om 13:30 zelf weer terug! Waaaaardeloos ziekenhuis hoor, collega is er ook van de week geopereerd aan d'r knie en die weet niet eens wat ze gedaan hebben omdat ze haar arts pas 07-12 te spreken krijgt, is toch idioot!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #821 Gepost op: 30 november 2012, 13:00:19 »
Toch niet het ziekenhuis in Spijkenisse he ;) wat zo in het nieuws is....
Verschrikkelijk dat ze zo met mensen om gaan he ! Ik zou als ik jou was zeker om half 2 nog een keer bellen want ze gaan je waarschijnlijk 1 min voor half 5 bellen , en dan zit je weer het hele weekend te wachten.

Succes hopelijk wordt je snel gebeld, en kan je snel langs komen !

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #822 Gepost op: 30 november 2012, 13:06:34 »
hahha nee niet spijkenisse, lelystad! Ook zo'n feest!

Als ze me inderdaad niet willen zien bel ik vanavond de spoeddienst en mag ik alsnog komen, maar goed, dat levert hun meer geld op, dus wellicht willen ze dat wel!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #823 Gepost op: 30 november 2012, 13:08:03 »
Leuk Lizzz!!

Km, ik had laatst ook naar jouw etagière, cupcakestandaard gezocht op internet. Maar kon em niet vinden. Er is zo veel van dat merk.
En wat Lizzz ook al zegt; Gewoon weer terugbellen. En anders wat overdrijven aan de telefoon. Ennuh, als je van het weekend er last van hebt, gewoon naar de EHBO. Daar MOET je tenminste geholpen worden.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #824 Gepost op: 30 november 2012, 13:09:03 »
hahha nee niet spijkenisse, lelystad! Ook zo'n feest!

Als ze me inderdaad niet willen zien bel ik vanavond de spoeddienst en mag ik alsnog komen, maar goed, dat levert hun meer geld op, dus wellicht willen ze dat wel!

Hahaha, hetzelfde geschreven. Alleen jammer dat het zo moet.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards