collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1067719 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #825 Gepost op: 30 november 2012, 13:10:39 »
precies! Uhm, Joyce, welke standaard bedoel je?? (geheugen laat me nu echt in de steek!)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #826 Gepost op: 30 november 2012, 13:18:23 »
Km, jij had laatst toch ook iets van dat merk gekocht? Ik dacht iets van een standaard, mja kan ook iemand anders zijn geweest dan.
Toen diegene dat vertelde ben ik gaan googlen, maar kon het niet vinden. Volgens mij ging het om een cupcakestandaard.

Meid, pak die telefoon en bel nog eens. Dat kwartiertje maakt  nu ook niet veel meer uit.

Oja, nog een meevallertje. De ouders van AS betalen het pak van hem. Is toch weer een paar honderd euro, die we ergens anders aan kunnen besteden.  :biggrin:
En de ringen zijn nu alle twee binnen. (Nu al) Nu toch maar eens denken, wat er bij Jeroen ingegraveerd wordt.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #827 Gepost op: 30 november 2012, 13:28:36 »
Ik ben aan het bellen as we speak...

Ik kan me niets herrineren over een cupcake standaard maar goed, dat kan ook aan mij liggen!

Wel fijn dat jullie het pak krijgen, kan inderdaad net als je je jurk een flink aanslag op je budget zijn! En jeeeeeej voor je ringen, (hé hé..) kon de J&J bij jou er wel in? Anders doe je dat bij hem toch ook, alhoewel, beter kun je bij hem de datum doen, kan hij ook nooit zeggen dat ie het vergeten is! ;-)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #828 Gepost op: 30 november 2012, 13:35:12 »
ze gaat het overleggen met de gyn, belt me straks terug en dan mag ik waarschijnlijk vandaag nog komen! EINDELIJK!!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #829 Gepost op: 30 november 2012, 13:35:22 »
Dan zal het wel iemand anders zijn geweest. Het was rond die tijd dat mn opa slecht was/overleed, dus toen heb ik ook allemaal niet zo goed opgelet. Misschien heb ik het wel in een heel ander topic gelezen.

Over de J&J hebben we nog niet gevraagd. Doen we gelijk als we toch voor Jeroen naar de juwelier gaan. Misschien vanavond. En anders volgende week een keertje. Van het weekend geen tijd/zin. (Morgen ochtend-avond dienst, en zondag middag-avond)

Ik hoop dat je nu wat meer weet of zelfs een afspraak hebt!! Ik blijf nog even hangen op het forum, en dan ga ik zo maar naar de winkel. Eten halen voor vanavond en wat hooi voor over de grond van de olijf- en palmbomen in onze tuin. Heb de potten vanmorgen al helemaal ingewikkeld met noppenfolie.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #830 Gepost op: 30 november 2012, 13:35:52 »
ze gaat het overleggen met de gyn, belt me straks terug en dan mag ik waarschijnlijk vandaag nog komen! EINDELIJK!!!

 :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: Jeeeeeej!!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #831 Gepost op: 30 november 2012, 14:26:09 »
Wat goed, hoop dat je snel terecht kan !!!!

Wij komen net bij de juwelier vandaan. En ja hoor de ringen lagen er al een tijdje. Zegt die vrouw ben je niet gebeld? Ik zeg nou ik zag op de bon dat er een verkeerd telefoonnummer op de bon staat. Ow zegt die vrouw.... Dus je bent niet gebeld? Uhhhh nee mevrouw dat gaat moeilijk als het verkeerde nummer er staat ;) owja zegt ze nee dat gaat niet.

Maar ik heb de ring gepast toen ik wat kilo's zwaarder was dus de ring zit wat losser, maar hij blijft wel om mijn vinger zitten. Desnoods ga ik 1 a 2 kilo aankomen ;) ook geen ramp.
 Maar ik onze ringen wordt bet volgende gegraveerd: L&R 06-09-13

Over 2 weken kunnen we ze ophalen!

Joyces bedoel jij die high tea. Standaard van riviera? Waar je bonbons e.d op kan leggen die heb ik namelijk ook :)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #832 Gepost op: 30 november 2012, 16:41:15 »
Jeeej wij hebben onze ringen!! Gisteren naar een juwelier/goudsmid met eigen atelier gegaan in de hoop dat vooral ik iets leuks zou vinden. Mijn vriend had de vorige keer al een ring gezien die hij supermooi vond, en ze hadden hier vergelijkbare. En na weet ik veel hoeveel ringen zakte de hoop alweer in mijn schoenen.. ik vind vast nooit wat leuk.. En toen.. jaja.. een ringetje die weer helemaal anders was dan dat ik verwachtte dat ik leuk zou vinden.. m'n hart sloeg over haha! Net als bij de jurk, iets heel anders dan ik in gedachte had, namelijk ijsmat en ik dacht dat ik voor glans zou gaan. En het leuke is dat AS (die een heel andere ring heeft, twee ringen over elkaar in twee kleuren) ook ijsmat heeft gekozen. Zit er toch nog een eenheid in! :D

En vandaag belde ik naar een bedrijfje voor trouwvervoer en hij was heel toevallig met de auto in de buurt en kwam gewoon even langs rijden. Meteen vastgelegd! M'n vriend is helemaal weg van die auto's. Voor de geinteresseerden; een spijlbusje (oude volkswagen campertjes).

Vanavond hebben we een afspraak met een fotograaf. Ben heeel benieuwd! Hij heeft in de tussentijd (dus nadat hij een indicatie van de prijs naar ons heeft gemaild) zijn prijzen verhoogd, en daar heb ik niet zo'n trek in.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #833 Gepost op: 30 november 2012, 16:45:33 »
Moest net even uit enthousiasme mijn verhaal kwijt, maar ben ondertussen ook weer wat bijgelezen ;)

@Lizz Fijn dat je ringen binnen zijn! Maar kunnen ze je ring niet wat kleiner maken dan? Je moet natuurlijk niet hebben dat je hem kwijtraakt! En grappig eigenlijk, dat je zelfs af bent gevallen op je vingers! ;)

@KM Hopelijk zit je nu in het ziekenhuis. Echt niet prettig dat ze het ze afhielden.. En leuk dat je weer een andere locatie op t oog hebt!

@Joyce Leuke meevaller!! Als een bestemming bedacht voor het geld dat je overhoudt? ;)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #834 Gepost op: 30 november 2012, 17:33:38 »
Nou dames, daar ben ik weer! littekenweefsel en verklevingen zijn de oorzaak van de pijn. Er zit vocht achter de baarmoeder wat er niet hoort. Ik moet het afwachten en volgende week terug komen, als de pijn niet minder is zal ik weer geopereerd moeten worden om de oorzaak te achterhalen...grrrr...de ellende gaat voort!

Maar goed, de ringen zijn binnen Lizzz en Sperzieboon, dat is leuk!!! Wij moeten ook serieus gaan kijken naar ringen, nog geen definitieve beslissing gemaakt hierover!

@sperzieboon; ik vind jou vriend nu al leuk! Ik zou namelijk ook echt mijn linker been geven voor zo'n busje! Heb nu een t2 (als vakantiewagentje) maar de t1 is toch wel het ultieme hoor!!! En dan in de kleur mintgroen met roomwit...en een opblaaskrokodil op het dak! hahahaha ik blijf dromen!
Wel balen trouwens van die fotograag en aangezien het een indicatie was kun je hem er natuurlijk ook niet op vastpinnen maar je gaat er neem ik aan wel even over babbelen?!?!



Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #835 Gepost op: 30 november 2012, 17:46:25 »
Wij hadden een gesprek bij de fotograaf, toen gaf ze aan dat ze binnen een paar maanden met de prijs om hoog ging. Maar als wij binnen toen en 2 weken een beslissing zouden nemen dan zouden wij nog voor de oude prijs haar als fotograaf hebben. Aangezien ze erg met de prijs omhoog ging hebben wij snel besloten om voor de oude prijs te gaan :)

Kunnen jullie misschien niet zeggen van op die datum hebben wij informatie aangevraagd e.d en toen waren de prijzen zo en zo.... Misschien komt hij of zei jullie wel te gemoed!

Heel iets anders hoor.... Maar ik had dat eergisteren ook met een paar laarzen. Ze waren er in het bruin en in het zwart. In het bruin waren ze 60€ en in het zwart 80€ dus ik zeg nou voor die 60€ vond ik het wel leuke laarzen maar nu niet meer, zegt de verkoopster: nou als je het tegen niemand verteld mag je deze ook voor die prijs hebben. Zo zie je maar als je er wat van zegt , misschien kan het wat voordeel op leveren ;)

Kirriemirrie wat erg, ik heb ooit verkleving gehad in mijn elleboog. Waaraan in geopereerd was.... Gelukkig hebben ze dat toen met fysiotherapie kunnen verhelpen. Maar dat gaat bij jou denk ik niet op :( ik hoop dat het volgende week minder is.... Maar als je er al een tijdje mee loopt ......? Hou ons op de hoogte !

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #836 Gepost op: 30 november 2012, 18:14:19 »
@Lizzz, wat stom he van die laarzen, het blijkt ook dat je heeeeel vaak gewoon kan afdingen op "normale" spullen en je het dan ook voor minder krijgt! Mij is het nog nooit gelukt maar goed, ik ben er ook niet zo fantastisch in!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #837 Gepost op: 30 november 2012, 18:20:21 »
Ik ook niet hoor, ik gaf mijn bek maar een zet..... Want was echt niet van plan om 20€ extra te betalen omdat de laarzen zwart zijn ipv bruin. Maar toen ze dat aanbod deed kon ik natuurlijk niet weigeren ;) hihi....

Maar als ik ergens niet tevreden over ben "klaag" ik tegenwoordig wel (vroeger dacht ik oké hier koop ik niks meer) dat heeft mij al een keer een gratis zak kattenvoer van 1,5 kilo opgeleverd en bij een webwinkel 6€ korting op mijn bestelling.  Ze willen in deze tijden elke klant behouden volgens mij :)


Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #838 Gepost op: 30 november 2012, 18:31:14 »
Kirrie, dat de pioenrozen niet lang houdbaar zijn maakt mij niet uit, wij stappen zaterdag in het vliegtuig als het goed is ;)
We doen elk jaar wat anders met ons 'jubileum', maar we gaan wel altijd uit eten! Ligt er vaak beetje aan wat we 's avonds gaan doen of we op chique gaan, of 'snel' een eetcafé pakken haha
Welke ideeën heb je voor bedankjes allemaal?
En wat gaat dat dan snel, dat er nu al littekenweefsel zit waar je last van hebt! Hopen dat het snel verholpen kan worden!

Lizzz, klinkt super lief je bedankjes! Vind je moeder het leuk om te maken? Leuke lijst ook! En goede zet van die laarzen haha

Uurloon: ik verdiende op m'n 18de wel meer als 5 euro! Ik werkte in de zorg en kreeg iets van 7,70 dacht ik. Maar als 't jongeren zijn die je kent, dan kan je het ook vragen als 'vriendendienst' misschien? En dan leuk cadeautje + wat geld geven ofzo? (zie net dat je het al opgelost hebt haha, voor 50 euro zou ik het ook doen ;) )

Bedankjes: leuke bedankjes hebben jullie!
Je kan ze ook zo kopen die van ons, maar ze kosten dan rond de 1,50 p.s. en dat is stiekem gewoon belachelijk duur. Van een halve kilo vogelzaad & een halve kilo frituurvet kan ik er 10-12 maken. Heb al 5 kilo vogelzaad voor 7 euro gescoord, frituurvet kost ongeveer 80 cent (per halve kilo) en touw was 2 euro voor een rol (waar ik er hooguit nog 1 van bij moet kopen). Dus voor 70 bedankjes zou ik dan ongeveer 16 euro kwijt zijn (er vanuitgaande dat ik er 10 uithaal ipv 12) als ik ze zelf maak i.p.v. 105 euro als ik ze zelf koop! Komt nog wel iets bij om ze in te pakken (we willen jute) en karton om het letterlijke bedankje op te zetten (maar dat zou er ook nog bij komen als ik ze kocht). Dus dat scheelt flink! En ik vind het leuk om te doen :)
En Joyce, ik dacht ook dat 't wel goed zou blijven, maar volgens ervaringen op internet niet? Dus dacht, ik probeer het even uit haha



JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #839 Gepost op: 30 november 2012, 18:36:26 »
@ Lizzz, ja ik denk dat ik die standaard dan bedoel. Heb je daar een plaatje van?
Fijn dat ook jullie ringen binnen zijn!

@Sperzieboon, je bent in de regelmood. Jullie hebben ook de ringen! :biggrin: Het regent ringen op het september 2013 forum. Kun je de ringen wat beter uitleggen?
Leuk zo'n autootje!! Succes met de fotograaf vanavond. Was het een offerte of echt een indicatie? Bij een offerte, dan geldt die prijs toch ook?

Het geld dat we over houden gaat naar..... Uhm naar een nieuwe auto!  :biggrin: We hebben echt een nieuwe nodig, want ik kan echt niet goed rijden in deze. Het is echt een ramp. Als ik bij de rem kan, zit ik net te ver van de koppeling af om die helemaal in te drukken. Maar als ik de koppeling in kan drukken, dan zit ik tegen de stuurkolom aan. En dan denken jullie vast.. Kun je de stoel niet omlaag zetten? Ja, dat kan.. Maar dan zie ik niet genoeg meer. T is wat. Nu zijn we dus aan het rondkijken en sparen voor een andere auto.

@KM, Oh nee! Ik zal niets meer laten vallen over eventuele dingen. Nou moet je misschien nogmaals geopereerd worden ook nog. Ik wilde je toen echt niet bang maken, maar ik was gewoon eerlijk. (Misschien te veel kennis van zaken over dat soort dingen) Nou, ik hoop echt voor je dat het minder wordt!!!! *virtuele knuffel* Houdt ons op de hoogte.

Wij gaan zo even naar het centrum en als het niet te druk is ook ff naar de juwelier.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #840 Gepost op: 30 november 2012, 18:39:03 »
Even nog een toevoeging aangezien aan mijn vorige reactie (tegelijk gepost):
Mydelirium, groot gelijk dat je ze dan zelf maakt. Ik zou zeggen dat ze langer goed blijven. Tenminste diegene die hier in de kast liggen te wachten totdat de anderen op zijn wel.  :biggrin:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #841 Gepost op: 30 november 2012, 18:42:52 »
@Lizzz, nee dat doe ik ook wel, heeft me bij de burger king al een gratis eten opgeleverd voor het zelfde bedrag als mijn vorige bestelling...nou, das niet zo erg! ;-)

@Mydelirium, voor mij is het ook geen probleem dat bloemen niet zo lang staan aangezien ik toch niet van plan ben om mijn trouwboeket te houden. Ik wil er een mooie foto van hebben, dat is voor mij voldoende.
En ik ben trouwens al 2 keer eerder geopereerd op dezelfde plek, dus daar zal het weefsel wel van komen!

Qua ideeen voor bedankjes komt is: een koekjes buffet met kleine zakjes zodat mensen bij het weggaan koekjes mee kunnen nemen en aan elk zakje zit dan een recept voor mijn "famous" chocholate chip cookies, een geluksdubbeltje in een ringdoosje (omdat wij die dag het geluk gevonden hebben en we dat onze gasten ook wensen) een hoefijzer, om dezelfde reden. Een candybar, zelfde idee als de koekjes, een zakje met van die chinese fortune cookies met een eigen text erin. Ik ben meer van de eetbare bedankjes omdat ik dan denk dat mensen het in elk geval kunnen opeten in plaats van in de la gooien. Alhoewel ik het idee van de winkelwagen muntjes hier ook wel erg leuk vond. Veeeeel ideeen dus, en ik zie of verzin elke dag wel iets bij...hahahaha in het slechtste geval kan ik dit de avond voor de bruiloft nog gaan uitwerken.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #842 Gepost op: 30 november 2012, 18:44:36 »
@Joyce, je mag me best "bang" maken hoor, ben niet zo snel bang! En als je er meer van weet dat hoor ik het graag...moet in dit ziekenhuis toch mijn eigen diagnose stellen blijkbaar!

En een nieuwe auto is altijd leuk...

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #843 Gepost op: 30 november 2012, 18:48:57 »
KM, ik weet niet meer van dat opzich. Maar wel over naslepen van operaties, onstekingen, vocht, littekenweefsel, verklevingen e.d. Alhoewel ik pas in februari mijn diploma krijg voor hbo verpleegkundige, weet ik toch al veel door stages en ik krijg ook heel veel te maken met zoiets bij mijn bijbaantje in de thuiszorg. Ik weet nog lang niet alles, maar ook al heel veel wel.

Leuke idee'tjes allemaal voor de bedankjes. Onze eisen waren dat het eetbaar moest zijn of dat het praktisch is. Daar hebben we om dezelfde reden voor gekozen als wat jij zegt. Anders eindigt het in de la, of de prullenbak.
Naar winkelwagenmuntjes hebben wij ook gekeken en die vonden we heel leuk. En praktisch! Wie heeft er nu niet eentje nodig?
Uiteindelijk zijn we toch voor het eetbare gegaan.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #844 Gepost op: 30 november 2012, 18:51:24 »
Joyces ik ga proberen wat foto's toe te voegen, krijg steeds de melding dat de afbeelding te groot is. Ik heb 2 verschillende ..... Probeer eerst 1tje toe te voegen :)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #845 Gepost op: 30 november 2012, 18:53:01 »
Poging 2 voor de andere ... Ik heb deze alleen met een langere poot dus hij is hoger :)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #846 Gepost op: 30 november 2012, 19:11:44 »
Nou werk je op een reisbureau, kom je er nu pas achter dàt ik me jurk niet kan hangen in de cabine... blond! Moet dus kiezen tussen een extra koffer voor me jurk in het ruim of in de bagage vakken in de cabine. Dàt kan gewoon in de zak of in een koffertje van hand bagage formaat.
Nou me jurk in het ruim doe ik niet, ben als de dood dàt me jurk dan niet aankomt.
Pfff wat een tegenvaller. Maar eens informeren of ik op aruba me jurk uit de kreukels kan krijgen....

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #847 Gepost op: 30 november 2012, 19:20:30 »
Wat een tegenvaller Maggy! Maar ik zou 'm ook niet in het ruim doen, dat is vragen om kwijt geraakt te worden..

Wij wilden met de bedankjes ook niet iets wat toch maar in een la gestopt zou worden.. en toen kwamen we dit tegen dus was de keus snel gemaakt! Ik zal van 't weekend eens kijken of ik een foto kan maken ervan :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #848 Gepost op: 30 november 2012, 20:14:23 »
@Maggy, ik werk ook op een reisbureau en heb voor een collega toen gewoon gebeld met de luchtvaartmaatschappij, DL was het volgens mij, en toen kon het wel! Gewoon proberen!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #849 Gepost op: 30 november 2012, 21:07:00 »
Lizzz, die zijn leuk  :wub:

Maggy, dat is balen. Komt vast wel goed. Even informeren wat de mogelijkheden zijn op aruba en de jurk is weer als nieuw.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards