collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1067804 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #850 Gepost op: 30 november 2012, 21:16:04 »
sorry DL = Delta, voor alle anderen die ook meelezen...

En Lizzz...die ene op die voet, die is echt super leuk, ik wil die pasta set daarvan nog hebben....die hebben ze ook in gtst (bij de fam. bouwhuis)...zo leuk!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #851 Gepost op: 30 november 2012, 21:21:54 »
Ja kirriemirrie ik heb hier ook een "verlanglijstje" met wat ik nog wil kopen.
Met het sparen van de bruiloft moet het allemaal een beetje verspreid worden ;)
Super leuke dingen!!!

Ik denk wel dat je jurk daar ergens kreukvrij gemaakt kan worden.
Een vriendin van mij heeft haar trouwjurk mee genomen naar Curaçao om daar op hun huwelijksreis foto's te maken .... Die heeft hem in der koffer gestopt ( zou ik niet durven ivm kwijt raken van een koffer, je zal net zien ;) ) ik kan wel eens navragen hoe zei dat gedaan heeft??


Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #852 Gepost op: 30 november 2012, 22:47:25 »
Ik vlieg met OR ;) en ze doen het niet. Ik ga m of in handbagage trolley doen of in de hoes en dan iedereen weg jagen bij bagage vak. Vlieg premium dus dan zijn dan niet veel mensen gelukkig.
Doe m sowieso niet in t ruim, hou me jurk bij me.

Ik heb inmiddels contact gehad met me weddingplanner en hij kent iemand die dàt doet op aruba dus gaat daar ff navraag doen. Fijn he!


sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #853 Gepost op: 30 november 2012, 23:29:43 »
Wat zijn jullie druk vanavond! Gezellig!
We hebben net de fotograaf ontmoet en het was heel ontspannend en gezellig. De 'klik' was er dus wel. Ik had voor de zekerheid een mailtje uitgeprint met het dagprogramma en de prijs die hij zou rekenen (1300 voor 9,5 uur en hij had dit 200 omhoog gegooid). Toen we het over het dagprogramma hadden pakte ik dit mailtje er 'gewoon' even bij. Iets later bekeek hij het en zei hij dat hij een 'officiele' offerte zou opsturen van 1300 euro. We wilden er nog een half uurtje bij, en toen zei hij: oh die krijg je dan van mij. Dus 10 uur voor 130 ipv 1550. Wij blij! Voor niks zorgen gemaakt :)

@bedankjes, ik vind die vetbollen echt super origineel! Goed bedacht en wat scheelt het veel als je ze zelf maakt!  Wij gaan waarschijnlijk ook voor iets eetbaars (ook omdat ik het zonde vind om er heel veel geld aan uit te geven). Ik ga waarschijnlijk fudge maken met ook het receptje erbij, net als KM! Mijn vriend en ik hebben elkaar in een restaurant ontmoet (hij is sous-chef) dus we vonden het wel leuk om iets met 'recepten' terug te laten komen. Denk er ook aan om daar iets mee te doen met het gastenboek, iets in de trant van: Wat is jullie recept voor een gelukkig huwelijk? En dan hetgeen wat mensen ons toewensen oid.

@maggy hopelijk vind je een oplossing voor je jurk!
@kirrie hopen op snel herstel zodat je niet weer geopeerd hoeft te worden
@joyce ik zal morgen wel even een fotootje uploaden van de ring!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #854 Gepost op: 1 december 2012, 09:37:43 »
@maggy, mmmm....tja daar vindt ik ze persoonlijk sowiezo niet zo behulpzaam..Wel fijn dat je premium vliegt, wellicht is er aan boord met de purser nog iets te regelen! Ben zelf ook purser geweest en wij deden de jurken zelfs wel eens in de cockpit.

@Sperzieboon, dat is wel fijn, dat je gewoon de normale prijs hebt en dat halfuurtje gratis! Mooi prijsje dan voor 10 uur! En persoonlijk denk ik ook dat als ze het kunnen opeten het in elk geval niet voor niets is zo'n bedankje. Ik heb al aardig wat blikjes pepermunt gehad, of zo'n tule zakje met van die vieze bruidssuikers...ieeeuwww! Misschien is het ook leuk om van te voren als receptenkaarten te verzenden naar je gasten, dan krijg je ook nog eens een receptenboekje met al hun favoriete recepten. Ook een idee om door de cm's te laten doen en dan van al die recepten een boekje te maken...(leek mij wel leuk maar ik ben niet zo'n keukenprinses)


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #855 Gepost op: 1 december 2012, 11:42:07 »

Onze fotograaf komt 9 uur voor 800€. En ze zei ook , mocht het een half uurtje langer zijn dan maakt dat helemaal niks uit. Wij krijgen ook alle foto's van de dag rechten vrij op dvd. Wij zitten alleen nog te twijfelen of we zelf het fotoboek gaan maken ( AS is grafisch vormgever) want ik vind tussen de 300 en 480€ een beetje veel geld voor een fotoboek.

Denk als wij er zelf een maken bij een goede aanbieder dat je voor max 200€ een super mooi boek hebt. Wat doen jullie? Maken jullie er zelf een of laten jullie dit door de fotograaf doen?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #856 Gepost op: 1 december 2012, 12:51:25 »
Er komen even wat, voor mij, vreemde woorden voorbij. Wat is OR en fudge?

@ fotoboek Wij gaan zelf een fotoboek maken. We krijgen wel alle foto's met de rechten op dvd. Een aantal foto's zijn ook bewerkt. Ik vind zo'n boek zooooo duur. Eventueel kan ik de foto's ook nog zelf bewerken, als dat nog nodig is.

Wij zijn gisteren naar de juwelier geweest en de ring van Jeroen is ook helemaal perfect. Er kunnen bij mij max 4 letters gegraveerd worden, dus het is J&J geworden. Zoals ik wilde dus. Bij Jeroen is het J&J en de datum.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #857 Gepost op: 1 december 2012, 13:01:23 »
Fudge is engels voor toffee/caramelsnoepjes oid dacht ik. OR weet ik niet, op werk betekend dat OndernemingsRaad, maar dat zal hier vast wel niet haha
Wij maken zelf een album, en vullen een lijst (zo'n dikke waar je ook spullen in kan doen van ikea) met foto's en herinneringen (trouwkaart, confetti etc).
Leuk dat je J&J toch erin kan zetten Joyce!


Pfff heb zo een crematie, nog nooit meegemaakt dus zie er toch soort tegenop.. (Ken overledene niet persoonlijk, gaan erheen omdat 't vader van goede vriend is) Iemand wel al eens meegemaakt?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #858 Gepost op: 1 december 2012, 13:20:43 »
@Lizzz, dat is ook niet duur zeg! Mooie prijs hoor! Ik denk inderdaad dat als je vriend grafisch vormgever is dat je het beter zelf kan doen, het boek. Ik vermoed dat grafisch vormg. best creatieve mensen zijn en dan is een standaard boek misschien toch wat saai.

@Joyce, OR is de code voor Arkefly op de reisbureau's, daarom had ik Delta (DL) ook nog even vertaald aangezien het natuurlijk geen gangbare codes zijn...en fudge is inderdaad heeeeeel lekker. Je kunt het bij de AH ook kopen van Lonka, die zakjes met oranje en wit, fudge is heeeeel rijk aan calorieen en echt niet goed voor je, maar wel heel lekker!

@Mydelirium, crematie is nooit leuk, al die trieste mensen en zo....bah! Succes zometeen!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #859 Gepost op: 1 december 2012, 17:07:46 »
Fudge is inderdaad een caloriebom haha! Ik ga voor Sinterklaas fudge en caramelslices maken, allebei niet goed voor de lijn, maar ozo lekker ;) Heb net inkopen gedaan (zie foto...) Bekende fudge is indd die van Lonka, zulke caramelblokjes. Ik ga zowel vanillefudge en chocoladefudge maken.

@Lizzz indd niet zo duur die fotograaf. Die van ons wordt denk ik steeds 'bekender' waardoor hij z'n prijs omhoog gegooid heeft. Er wordt veel reclame voor hem gemaakt op theperfectwedding.nl, dus veel bruidjes weten hem te vinden denk ik. Ben wel erg blij dat wij het nog voor de oude prijs krijgen, en hij doet ook niet moeilijk als het uitloopt oid.

@fotoalbum Eerst wilden wij het album door een fotograaf laten maken, maar laatst zei mijn moeder dat zij en mijn zusje het ook wel willen doen. Zij zijn vaker bezig met digitale fotoalbums en kunnen daar ook wel creatieve dingen mee. Zelf zie ik het totaal niet zitten, geen geduld voor.. haha. Maar dan kom ik regelmatig 'checken' of het wel naar mijn zin is wat ze doen ;)

Net bij het broertje van m'n vriend geweest, omdat hij onze uitnodigingen zou maken. Is dus niks geworden, wat woorden gevallen, dus nu moet ik zelf op zoek naar een leuke kaart. Komt vast goed.. hoop ik..

@mydelirium sterkte vanmiddag

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #860 Gepost op: 1 december 2012, 17:20:55 »
Misschien is het ook leuk om van te voren al receptenkaarten te verzenden naar je gasten, dan krijg je ook nog eens een receptenboekje met al hun favoriete recepten. Ook een idee om door de cm's te laten doen en dan van al die recepten een boekje te maken...(leek mij wel leuk maar ik ben niet zo'n keukenprinses)

Is inderdaad ook een leuk idee. Ik zit alleen soms in dilemma of zoiets dergelijks niet als verrassing/cadeau geregeld moet worden door de CM's. Daar kan ik toch niet om vragen? Of straks heeft ze het zelf al geregeld en dan verpest ik haar idee als ik er zelf mee kom ;)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #861 Gepost op: 1 december 2012, 17:41:40 »
Ooooooooooooooohw, nu ik de ingrediënten zie, weet ik wat het is  :biggrin:

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #862 Gepost op: 1 december 2012, 18:00:09 »
Hihi sorry or is idd arke fly. Ik ga me jurk in een zak meenemen en hopen dàt het goed  gaat en de purser een briefje van 20 geven haha

Fudge is zoooo lekker!! Leuk idee om iets eetbaars te doen.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #863 Gepost op: 1 december 2012, 18:34:29 »
@Sperzieboon, oww that sucks! Nooit leuk als afspraken niet nagkomen worden of anders dan de bedoeling was! Heb je al een idee hoe je het nu wilt gaan doen? En over die recepten, ik denk dat je best wat ideeen kan aanleveren bij de cm...gewoon een lijstje met dit en dit heb ik zelf gezien en gewoon kijken wat ze uiteindelijk gaan doen.

Evn tussen haakjes maaruh, mijn cm's hebben niets met onze uitnodigingen...die zien ze pas als ze op de deurmat liggen, is het gebruikelijk dat de uitnodigingen eerst bij de cm's langs gaan?? Dat zou ik namelijk zonde vinden van mijn zorgvuldig gemaakte pakketjes als ze er ineens een niet bijpassend briefje bij doen....

@Maggy, 20 euro moet altijd werken toch...en zelf nog even laten vallen dat bij een reisbureau werkt wil ook nog wel eens helpen! Welk kantoor zit je eigenlijk?

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #864 Gepost op: 1 december 2012, 18:58:11 »
@kirrie Ik heb net indd even een mailtje gestuurd naar onze CM met het ideetje erbij. En daarbij gezegd: 'maar nu bevind ik mij op jouw vakgebied ;)'. En volgens mij is het wel gebruikelijk dat je uitnodiging eerst langs je CM gaat. Bij ons in ieder geval wel. In het briefje van CM staan dingen die het bruidspaar niet mag weten (bijv. een grapje dat uitgehaald wordt, of bijv. neem een receptje mee), maar bij ons bijvoorbeeld ook dat er geen kinderen uitgenodigd zijn, we sparen voor een servies (ligt tzt een cadeaulijst bij een winkel) en of je wel of geen stukjes wil (en dan contact opnemen met CM om dat in te plannen). Maar misschien moet je dit overleggen met je CM.. Of kan je in je pakketje geen ruimte maken voor een briefje van de CM?

Ik weet wel een beetje wat ik voor uitnodiging wil, maar ik vind het best wel duur via internet. 2,50 per kaart ofzo en dan nog een postzegel. Dus ik zoek nog even naar een andere grafisch vormgever in de familie ;)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #865 Gepost op: 1 december 2012, 19:30:33 »
@sperzieboon, hoeveel grafisch ontwerpers heb jij achter de hand???
Ik wist het niet van die extra toestanden van de cm's, maar onze cm's hebben een volledige mail lijst van iedereen dus dan lossen ze het vast wel zo op!

En tja, best duur inderdaad, dat is ook mijn mening, belachelijk sommige prijzen!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #866 Gepost op: 1 december 2012, 20:11:35 »
@sperzieboon, hoeveel grafisch ontwerpers heb jij achter de hand???

Vier :P
Haha, maar de een staat dichter bij dan de ander, dus niet allemaal even voor de hand liggend om te vragen. En van een neef die wat verder van ons af staat kan je ook niet verwachten dat ie het gratis doet vind ik..

En als jouw CM's een maillijst hebben komt het ook goed lijkt me! En worden jouw met zorg gemaakte pakketjes ook niet verpest ;)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #867 Gepost op: 1 december 2012, 20:24:02 »
@kirriemirrie vakantiexperts, jij?  Ja reisagenten krijgen vaak meer voor elkaar :) heb al een upgrade voor kamer in divi aruba ai kunnen regelen,  was iemand van dat hotel op de caribean night vorige maand.
Heb trouwens een reis naar curaçao gewonnen (op de tip dag). :-):-):-)



kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #868 Gepost op: 1 december 2012, 22:22:19 »
De tip dagen heb ik gemist ivm ziekte, baalde ik wel van want ik had mijn zinnen gezet op die scooter! hahaha, die was gaaf!
Wel gaaf dat je die reis hebt gewonnen, zooo leuk! Ik had vorig jaar een studiereis naar de Galapagos eilanden gewonnen, helaas stond ik toen net op het punt van bevallen dus dat feest ging mooi niet door! Wel handig hé, dat soort contacten die even iets voor je kunnen doen!
Ik zit trouwens bij D-reizen, keek vandaag even in de reisrevue van deze week maar die berichten werd ik ook niet blij van!

@Sperzieboon, ik ken er echt geen één! en jij kent er 4! En inderdaad, je kunt niet verwachten dat men het gratis doet maar goedkoop kun je dan wel verwachten en goedkoop is altijd leuker dan duur! 

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #869 Gepost op: 2 december 2012, 08:59:04 »
Ik heb ook meegedaan voor de scooter en zat bij de laatste 6 maar moest likes verzamelen op facebook en had geen zin om me vrienden er mee lastig te vallen.

Ik heb trouwens gister mijn eerste bestelling van light in the box ontvangen..... het was de verkeerde ringkussentje! Echt stom. Hij was ook niet zo leuk anders was t geen probleem.
Ik heb inmiddelscontact gehad. Dat gaat heel snel en netjes. Ik kon kiezen voor een coupon voor de site van 20 dollar of dat zij het opnieuw gaan opsturen. Daar heb ik voor gekozen.
Ik hoef het verkeerde product niet terug te sturen!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #870 Gepost op: 2 december 2012, 09:12:25 »
Das netjes maggylove! Kan je die andere weer verkopen ;)  of ben ik nu heel slecht :p


Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #871 Gepost op: 2 december 2012, 10:14:26 »
Dat ga ik ook zeker doen ;-) haha. Maar wacht eerst weer ff een maand af wat er komt...
Weet niet of ik nou weer iets ga bestellen daar, duurt namelijk erg lang voor dat je het binnen hebt.


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #872 Gepost op: 2 december 2012, 10:29:37 »
Klopt ik heb er al 3 x besteld.... Maar goed gelukkig heb je nog even ;) ik heb mijn trouwschoenen en tiara daar vandaan. Een aantal bedankjes en ons gastenboek & pen daar besteld.de laatste 2 pakjes hebben heel lang bij de douane gelegen vandaar dat het heel lang duurde :) heb er nu niks meer nodig .... Maar vond de aantrekkelijke prijs wel de moeite waard om daar wat te bestellen ! Hopelijk komt het nu wat sneller voor jou!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #873 Gepost op: 2 december 2012, 17:08:03 »
@maggy Wat leuk man, zo'n reisje winnen! Maar mogen jullie niet vaker gratis op studiereis oid om klanten beter te kunnen adviseren ofzo?

Zoals beloofd nog fotootjes van onze ringen! Met het briljantje is natuurlijk voor mij. Zoals je ziet is ie ijsmat, dus allemaal kleine krasjes. M'n vriend heeft een model met twee ringen over elkaar zeg maar. Hij wil het rechtse model, maar in de kleuren van het linker model (dus geelgoud en ook ijsmat!). Vind het echt leuk dat hij ook ijsmat wil, hebben we toch nog gelijkenis!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #874 Gepost op: 2 december 2012, 17:09:28 »
En die van AS!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards