collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1066578 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #925 Gepost op: 7 december 2012, 07:58:09 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:48:15 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #926 Gepost op: 7 december 2012, 10:20:52 »
Fijne vakantie maggy! Hopelijk hebben jullie niet veel last van alle sneeuw met het vliegtuig.

Destino, ook fijn weekendje! Heerlijk met al die sneeuw. (Behalve dan misschien de weg er naar toe)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #927 Gepost op: 7 december 2012, 10:41:09 »
@Destino, uhm...ik denk dat je in de war bent...wij wel gewoon hoor!!!
Heerlijk even naar CP, zeker met dit weer!!!

Pfff...lees ik net in de telegraaf dat mijn bedrijf gewoon te koop staat...het personeel weet nog helemaal van niets...great, en mijn baan dan?!?!?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #928 Gepost op: 7 december 2012, 13:51:10 »
Km, Dat is een fijne manier om ergens achter te komen  :dry: Hopelijk betekent het niets voor je baan en kun je gewoon blijven werken onder dezelfde voorwaarden bij de nieuwe eigenaar.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #929 Gepost op: 7 december 2012, 15:58:20 »
Wat naar om dat in de krant te lezen..... Hebben ze de werknemers niet op de hoogte gesteld?

Nou gister de kerstkaarten + STD kaartjes verstuurd. Kreeg vandaag al een lief sms'je van iemand die het helemaal geweldig vond :) hihi...

Hier druk weekend , hoop huiswerk... Verjaardagen en noem het maar op!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #930 Gepost op: 7 december 2012, 16:03:44 »
Dank allemaal!
Ja las het kirriemirrie. Misschien koopt vx t wel... ;)
Wel raar dat jullie er nissan wisten.


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #931 Gepost op: 7 december 2012, 21:45:45 »
hahaha....stomme autocorrect nissan...hahahahah

Tja, we wachten maar af hé, niets aan te doen. En vx, neee dat denk ik niet na de fusie met thomas cook?? Ik gok zelf op Arke of Globe maar goed, das allemaal speculatie kunnen we niets mee.

Weet je trouwens al iets over je vlucht van morgen Maggy??

Hier een lekker ontspannen weekend, ook wel lekker!

Wel leuk trouwens Lizzz dat je leuke reacties krijgt op je kerstkaarten en STD...toch altijd even een bevestiging dat je het leuk gedaan hebt!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #932 Gepost op: 8 december 2012, 13:29:54 »
Lizz; Leuk hè, die reacties. Hier ook al een reactie gehad van de simpele versie. Een stempel in de kerstkaart. Ze vond het echt leuk. Van de echte 'kaarten' nog niet gehoord. Heb eigenlijk ook nog niemand gesproken.

@KM een rustig weekend.. Hmm heerlijk! Heb nu twee weekenden achter elkaar moeten werken. Dadelijk een aantal niet. Heerlijk af en toe, een weekendje relaxen.

Net de eerste glijpartij gehad. Pff, vanmorgen gewerkt en dat is helemaal goed gegaan en dan ga ik de hond uitlaten en ja hoor.. Toen gleed ik uit. Au! Nu heb ik een pijnlijke duim/pols en heup. Mn pols begint alweer minder te worden. Gelukkig, want moet vanavond en morgenvroeg ook nog werken.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #933 Gepost op: 8 december 2012, 19:36:21 »
Ha ladies,
lekker aan het genieten van het weekend allemaal, thuis of buitenshuis?
Gisteren Sinterklaas gevierd en heb een paraplu in de vorm van een hart gekregen, paars natuurlijk! Helemaal happy mee. Of het nu regent of de zon gaat schijnen, die komt wel op een trouwfoto ;)
Verder zag ik net in het foldertje van de hema dat ze papieren ballen verkopen, soort van pompons. Die zien er vast mooier uit dan als ik ze van servetjes ga maken.. Dus denk dat de hema binnenkort een bezoekje van mij krijgt.

@kirrie, spannend van je werk! Komende week maar even naar informeren denk ik?
@STD Leuk om leuke reacties te krijgen!
@joyce hopelijk valt de schade mee!
@destino heb je al een reactie van de Xenos voor je hartjes? Was vandaag in een (andere) stad, maar zag geen xenos..

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #934 Gepost op: 9 december 2012, 07:37:43 »
Leuk, zo'n hartparaplu. Wij hebben er ook een en willen deze ook zeker gebruiken voor de foto's!

Schade valt mee, alleen nog wat last van mijn heup.
Ga nu snel weer werken.
Fijne zondag allemaal!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #935 Gepost op: 9 december 2012, 07:56:36 »
Gelukkig valt de schade mee... Hoop dat de pijn snel weg gaat.  Hier al vroeg wakker omdat er 2 katten (al dagen) aan onze slaapkamer deur zitten te krabbelen ( gek wordt je er van) iemand tips??? Waardoor ze dat niet meer doen? Wij hebben niet de mogelijkheid om ze in een andere kamer te stoppen snachts ofzo.

Wij hebben ook al 2 paraplu's voor het geval dat het regend! Was toen zo'n actie bij riviera maison als je zoveel euro besteed dan mocht je een paraplu uit kiezen van hun. Je had een roze of een witte. Wij hadden toen 2 witte gekozen. Ds die bewaar ik tot dan....hoeven we ze niet te gebruiken ( hoop ik tenminste) dan gaan we ze daarna gewoon gebruiken hihi....

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #936 Gepost op: 9 december 2012, 11:52:10 »
Hmm, geen tips Lizzz. Bij een hond helpt het om het compleet te negeren. Weet niet of het ook helpt bij katten.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #937 Gepost op: 9 december 2012, 18:08:59 »
De katten negeren helpt niet :( ik slaap zelf heel erg slecht .... Als ik 3 x wakker wordt in de nacht dan heb ik voor mijn doen goed geslapen zeg maar. Maar door de weeks vroeg uit bed voor werk / school en in het weekend zit ik om half 7 op door de katten :(en AS ja die draait zich om en slaapt verder en ik ben klaar wakker. Wordt wat als we kinderen krijgen ;) haha

Hier hele leuke reacties gehad over de STD kaartjes!!!! Alleen AS zijn vader dacht dat dit DE uitnodiging was.... AS zei heel snel , hoe kan dat nou.. Er staan toch geen tijden en details op!  AS is meestal niet zo snel met zijn reactie geven naar zijn pa toe  ;)

Een tijd geleden had ik een kaart gepost wat onze uitnodigingen zouden worden , alleen gister hebben we een kaart gevonden die wij allebei mooier vinden! Dus we hebben een voorbeeldkaart besteld en als die in de smaak valt dan gaan we die gelijk bestellen omdat er nu een korting actie is.... Wat oploopt tot denk 30€ goedkoper..... Mooi mee genomen toch :)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #938 Gepost op: 9 december 2012, 18:31:50 »
@Lizz vervelend dat je niet goed kan slapen van je katten. Hadden vrienden van mij ook, die hebben toen hun slaapkamerdeur opengezet, dus nu slapen de katten bij hun in bed :S (moet je willen natuurlijk). En leuk dat je toch weer nóg leukere kaarten tegenkomt!

Vraagje. Doen jullie aan een tafelschikking? Dus met naamkaartjes enzo waar iedereen moet komen te zitten? Ik vind dat eigenlijk wat te formeel worden en laat liever de gasten lekker naast degene zitten waar ze naast willen zitten, maar misschien zie ik wel wat over het hoofd.. Ik zal even kijken of daar al een topic over is.. (vast wel, want overal is een topic over te vinden ;))

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #939 Gepost op: 9 december 2012, 18:54:56 »
Hebben wij in het begin ook gedaan maar dan sliep ik nog slechter haha dan lagen die katten op mijn kussen ofzo dus ben blij dat we daar vanaf zijn..... Wat een problemen he ;) heb al geprobeerd huishoudfolie tegen de deur te plakken (schijnen katten niet fijn te vinden) maar ja wat zij. Mijn katten dan weer anders die vinden het helemaal geweldig! Het zelfde als water.... Vinden ze helemaal te gek..... Rare beestjes!

Wij maken zelf de tafelschikking. Ik wil graag mijn ouders e.d dicht bij mij hebben :) ik heb nog geen idee wat de tafel opstelling gaat worden. 

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #940 Gepost op: 9 december 2012, 19:25:44 »
Zou bubbeltjes plastic ofzo niet helpen? Jij word toch al wakker, maar daar schrikken ze misschien van? Dat he knapt als ze aan de deur krabben....ikverzin maar iets...

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #941 Gepost op: 9 december 2012, 20:18:43 »
Alle tips zijn welkom ;) misschien het proberen waard!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #942 Gepost op: 9 december 2012, 20:38:10 »
@ tafelschikking Wj hebben die niet. Iedereen mag gewoon gaan zitten waar hij/zij wil...

Lizzz, ik weet niet of je dat al gedaan hebt. Misschien kun je de kattenvraag in het huisdierentopic stellen. Daar zijn ook veel mensen met katten.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #943 Gepost op: 10 december 2012, 16:57:50 »
hallo hallo...

ff een tip over de katten, aluminiumfolie hielp goed toen wij de katten wilden leren dat ze niet in de box mochten, wellicht kun je dat proberen!

Ik ben druk bezig met onze website en zit nu dus te twijfelen of wij een echte uitnodiging gaan doen of een klein kaartje met zo'n qr code naar de website, aangezien er best veel tijd in zit zou ik het zonde vinden als mensen het niet zien....mmm...al die kleine details kun je echt een mega groot ding van maken.

Wel leuk dat jullie allemaal van die leuke reacties op de STD kaarten krijgen...hebben wij nog niet gedaan aangezien iedereen het eigenlijk al wel weer op welke datum het is en zo. Ga dit jaar denk ik ook aan de digitale kerstkaart, gewoon omdat ik echt denk dat die bij de meeste mensen op 05-01 in de vuilnisbak ligt en ik het dan zonde vind. Maar goed, dat beslis ik morgen wel.

@Tafelschikking, ik denk dat wij daar niet aan gaan doen. Zie op pinterest vaak van die leuke borden voorbij komen waarop staat
friends and family of the bride and groom, come as you are and stay as long as you can, there is plenty of room so no seating plan. Dat vindt ik wel leuk om te maken maar dan in het Nederlands...dus als iemand nog tips heeft om deze boodschap over te brengen in het Nederlands dan hoor ik het graag!

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #944 Gepost op: 10 december 2012, 17:03:45 »
Is het geen idee om de website als std te gebruiken?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #945 Gepost op: 10 december 2012, 17:24:06 »
KM, Leuk zo'n website! Mogen we een linkje? Of als ie klaar is  :biggrin:

Wij hebben op de kaart een link naar onze website staan. Zo'n QR code zou ik niet doen. Er zijn nog heel veel mensen die daar je juiste telefoon niet voor hebben. Of als je dat doet, zou ik ook de link erbij vermelden voor degene die de QR code niet kunnen gebruiken.

Hoe gaat het met je buik/baarmoeder?

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #946 Gepost op: 11 december 2012, 10:44:14 »
/
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:48:35 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #947 Gepost op: 11 december 2012, 11:33:50 »
@Destino, ik heb even terug gelezen maar kan het niet vinden! Volgens mij was het iemand anders die dat zei want ik wil juist niet zwanger worden! Maar goed, maakt ook niet uit wij gebruiken in elk geval wel iets hoor!
Wat fijn dat je de hartjes gevonden hebt, die tip-ex pen verkopen ze trouwens nog bij de hema! Vorige week nog een gekocht voor mijn nichtje!

Tuurlijk mogen jullie de link als ie helemaal af is, doe ik tegen die tijd wel even in pb-tje. En inderdaad zo'n qr code is natuurlijk nog niet voor iedereen!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #948 Gepost op: 11 december 2012, 12:29:50 »
Aah Joyce gevallen, arme jij! Inmiddels geen last meer hoop ik!

Ons weekendje weg was erg leuk, lekker uitgerust enzo! :)
En ik heb mijn hartjes gevonden bij de Tuinland! :D Ben er helemaal blij mee!!
We hebben er meer dan 100 gekocht. Nu alleen nog zo'n soort witte typex pen zien te vinden waarmee we erop kunnen schrijven!

Mwa, gaat. Mijn slijmbeursonsteking in de heup is veel erger geworden. Maar of dat door de val komt, of niet?? Dat is een raadsel?

Super, dat jullie de hartjes gevonden hebben. Is er weer iets wat jullie van het lijstje af kunnen strepen. Nu nog de stiften.

Tuurlijk mogen jullie de link als ie helemaal af is, doe ik tegen die tijd wel even in pb-tje. En inderdaad zo'n qr code is natuurlijk nog niet voor iedereen!
Ben benieuwd!!

Onze site is http://bruiloftjoyceenjeroen.bruiloftsite.nl/index.php

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #949 Gepost op: 11 december 2012, 12:30:56 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:48:45 door destino »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards