collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1068901 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #950 Gepost op: 11 december 2012, 22:18:35 »
hahaha....neeeee ik snap dat je dat zo opvat maar zo bedoelde ik het niet! We gebruiken juist van alles maar aangezien het super veilige spiraaltje ook niet zo super veilig schijnt te zijn heb ik me voorgenomen als het zou gebeuren, buiten onze eigen domme schuld om dus dan zouden we het wel gewoon laten komen natuurlijk.

Joyce, ziet er leuk uit jullie site! die van ons komt in een pb naar jullie toe!
Oei, slijmbeursontsteking, daar kun je toch eventueel zo'n prik voor krijgen?

En ja Destino, het is een typ-ex (schrijf je dat zo??) pen, ze heeft er al mee geschreven op de kaften van haar boeken (terwijl ze 'm echt voor iets anders nodig zei te hebben ;-) ).

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #951 Gepost op: 11 december 2012, 22:52:10 »
Heb jullie een pb gedaan met de link! Nog niet op de spelfouten letten...ik moet alles nog bijwerken!! ;-)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #952 Gepost op: 12 december 2012, 08:41:41 »
Wat een leuke een mooie site kirriemirrie!!!!! Heel gaaf!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #953 Gepost op: 12 december 2012, 09:02:02 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:45:57 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #954 Gepost op: 12 december 2012, 10:28:50 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:46:04 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #955 Gepost op: 12 december 2012, 13:39:44 »
Bedankt voor de leuke reacties op onze site!

@Destino; Helaas heb ik een andere maat. Hoop dat je em via TF of MP ofzo kunt verkopen.
Haha, leuk is dat hè. Dat je weet wie er achter de forum naam schuil gaat.
Ik vind het ook heel leuk dat KM Kiran heet. Daar had ik nog niet aan gedacht.

@KM; Ik heb je site al geopend, maar nog niet bekeken. Dat ga ik nu doen. Heb alleen je naam nog maar gezien.
Ik heb al een spuit gehad voor de slijmbeursontsteking. Die heeft helaas niet geholpen. Ik ga zo ook maar ff bellen naar het werk,dat ze iemand achter de hand hebben voor zondag. Ik kan nu niet meer dan 15 min lopen. Dan kan ik echt geen dienst draaien.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #956 Gepost op: 12 december 2012, 14:08:28 »
De site van KM gezien. Zo leuk om jou, je AS en dochtertje te zien op de foto's. Leuke site ook. Ik vind dat je het allemaal er leuk neergezet hebt. Bij de eerste zin op de homepage moest ik al lachen. Erg leuk gedaan!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #957 Gepost op: 12 december 2012, 14:20:08 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:46:11 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #958 Gepost op: 12 december 2012, 15:00:23 »
thanx dames, en idd ik moet de d's en t's nog checken, kan dat nooit helemaal onder de knie krijgen!
Die van jullie is ook leuk Joyce, en idd het is leuk om een beeld te hebben bij een persoon!

Onze foto's kun je zien onder het kopje foto's, daar staat een slideshow.

@Destino, hoe valt zo'n torselet eigenlijk? Ik heb normaal 80 d, gaat het gewoon op bh maat?

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #959 Gepost op: 12 december 2012, 15:52:29 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:46:17 door destino »

misseagle

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #960 Gepost op: 12 december 2012, 16:11:31 »
Heb jullie een pb gedaan met de link! Nog niet op de spelfouten letten...ik moet alles nog bijwerken!! ;-)

Ben ook heel benieuwd naar de site  :blush:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #961 Gepost op: 12 december 2012, 16:24:01 »
je hebt PB!!! Sorry...ben je echt niet met opzet vergeten... :-)

Wil iemand die een beetje taalkundig is nog eens de site doornemen op spelfouten??? (SCHAAM!) heb alles nagelopen maar ik kan natuurlijk nog van alles gemist hebben!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #962 Gepost op: 12 december 2012, 16:25:27 »
Crap, Destino zie nu pas je berichtje...als je wil, graag!!!! ik heb 'm nog even gecheckt maar frisse ogen zien toch meer denk ik! Ik ga denk ik eerst wel eens even een torselet passen in de winkel, heb daar zoooo geen verstand van! Alleen na de bevalling de boel nog op laten meten en ik koop altijd dezelfde bh's van hetzelfde merk alleen dan in andere kleurtjes! (dat dan weer wel!)

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #963 Gepost op: 12 december 2012, 16:36:53 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:46:27 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #964 Gepost op: 12 december 2012, 17:04:24 »
Ow Joyce jou site is ook gaaf! ( had er vanochtend over heen gelezen)
Vandaag pakketje binnen gekregen met tule. Kon voor een goedkope prijs aan tule komen!
Daar maken we dan antenne strikjes van en grotere strikken voor aan het hek als versiering ( hek van het huis waar ik opgehaald wordt) volgende week onze ringen ophalen! Ben zo benieuwd!!!! :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #965 Gepost op: 12 december 2012, 17:52:58 »
@Lizzz...leuk hé pakketjes ontvangen!? Ben er dol op! Heb je al een voorbeeld voor de antennelintjes?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #966 Gepost op: 12 december 2012, 18:37:51 »
Ja pakketjes ontvangen is altijd leuk :) !  Nee we houden het heel simpel..... Gewoon een stuk tule waar een strik van geknoopt wordt. Mensen gebruiken het daarna toch niet meer dus wil daar niet teveel werk van maken ;)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #967 Gepost op: 12 december 2012, 19:45:09 »
@ Lizzz, groot gelijk wat betreft de tule! Wordt vaak toch niets meer mee gedaan erna ;) Ja, laten hangen totdat ze er van ellende afvallen.  :blush:

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #968 Gepost op: 12 december 2012, 19:50:51 »
Oh wat leuk jullie websites!! Ik ging ook meteen op zoek naar foto's om de gezichten achter de namen te achterhalen ;) Heb verder nog niet alles goed bekeken, moet ik even de tijd voor nemen (en heb nu even geen tijd..), maar ga er zeker even voor zitten! (en mocht ik nog spelfoutjes zien, laat ik het weten, hoewel ik natuulijk helemaal op Destino vertrouw hoor ;) )
Wij hebben ook een website maar ik doe daar eigenlijk niks mee.. Toevallig hebben een oom en tante van mijn vriend hem ontdekt omdat ze gingen googlen op onze naam, maar verder weet eigenlijk niemand ervan.

@Lizz wij willen ook antennestrikjes en vroeg me ook al af hoe je dat het beste kan maken. Maar eigenlijk heb je wel gelijk.. Ik vind dat het vooral gaat om het leuke aangezicht en niet zozeer of het wel een mooi in de vorm van een roosje is ofzo.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #969 Gepost op: 12 december 2012, 19:57:30 »
Inderdaad, ik ben vorig jaar op 2 bruiloften geweest en op de eerste bruiloft hadden we helemaal geen antenne versiering en op de ander ook simpel een stukje tule waar een strik van gemaakt werd. En na de bruiloft hebben we er niks mee gedaan..... Ja van de auto afgehaald ;) dus wilde er niet te veel werk van maken ;)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #970 Gepost op: 12 december 2012, 20:30:07 »
Tja, ik zit dus nog te twijfelen over de antenne dingen. Lijkt me ook niet dat mensen daar nou heel veel waarde aan hechten!

@sperzieboon...ik ben ook wel benieuwd naar jullie website...altijd leuk om even te neuzen bij een ander ;-)


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #971 Gepost op: 12 december 2012, 20:31:30 »
Wij doen geen antennelintjes. Misschien alleen aan onze auto.

@ Sperzieboon; ik ben ook wel benieuws naar jullie site  :biggrin:

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #972 Gepost op: 12 december 2012, 20:43:02 »
Pfff eindelijk veel bijgelezen!
Ik zal vast en zeker niet op alles reageren dus sorry daarvoor alvast haha

Krabbende katten: geen flauw idee wat je daar tegen kan doen! Wij hebben er ook 2, maar AS was van huis uit gewend om met de slaapkamerdeur open te slapen, dus daar was geen houden aan en die van ons slapen ook op bed dus.. (persoonlijk vind ik het stiekem wel heerlijk zo op m'n voeten haha) Maar ook dan kunnen ze lastig zijn hoor! Krijg 's ochtends regelmatig een poot in m'n oog omdat dhr of mw het te lang vind duren voordat het eten komt. (oh en zie nu dat je dat al gedaan had hahaha late reactie van mij)

Tafelschikking: ik weet het nog niet... Gaan wel uit eten, maar niet echt 'prive' ofzo, zitten gewoon in restaurant. Moet eens kijken wat de mogelijkheden zijn en wat we willen daarin..

Trouwwebsites: Leuke websites! Leuk om jullie ook eens in het 'echt' te zien :) Sperzieboon, ben benieuwd naar de jouwe!

Antennelintjes: willen we wel! We willen gewoon trouwen in ons kleine blauwe koekblikje, en zat te denken om er lint met kleine vilten hartjes oid aan te maken. Gewoon voor de leuk haha

Wij gaan van het weekend de kerstkaarten & STD versturen, ben benieuwd naar de reacties! Ervoor gekozen om naast de daggasten, ook de familie avondgasten een STD te sturen. Dit zodat ze wel weten dat ze uitgenodigd zijn voor het feest 's avonds en niet overgeslagen worden :)
Verder gaat hier alles prima, druk met werk en familie..
Om 1 of andere reden kan ik mobiel niets zien op 't forum (en al helemaal niet inloggen) en omdat ik niet altijd puf heb om achter de laptop te gaan zitten (na m'n afstuderen was ik zooooo klaar met computers) reageer ik dus niet vaak, sorry! Maar ik probeer wel zoveel mogelijk op de hoogte te blijven :)


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #973 Gepost op: 12 december 2012, 21:01:36 »
Voor de mensen die antenne lintjes van tule willen maken. Ik heb nog wel een betaalbaar adresje ;)
Gewoon gegoogeld..... Heb 5 meter wit en 5 meter roze tule gekocht. Met de breedte van ongeveer 5 cm en was nog geen 5 € kwijt! Kwam een euro verzendkosten bij maar kreeg bij het pakje ook nog een postzegel mee gestuurd omdat ik meer verzendkosten betaald had dan nodig was. Vond ik wel een mooie oplossing van de vrouw! Mocht iemand het willen weten hoor ik het wel!


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #974 Gepost op: 12 december 2012, 21:10:13 »
Yes please..ik ben niet alleen dol op pakjes maar helemaal dol op goedkope pakjes!!!  :applaus:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards