collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1066537 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1025 Gepost op: 15 december 2012, 15:02:32 »
Ben ik ook van plan hoor kirriemirrie! Maar even wachten tot ik minder boos ben ;) das verstandiger haha.... Last het er niet bij zitten.

Wat naar dat jullie dochter weer ziek is! Hopelijk knapt ze snel op!


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1026 Gepost op: 15 december 2012, 16:03:47 »
@ Lizzz, Ik vind het schandalig hoor. Dat is echt geen klantvriendelijkheid. Misschien kun je, als je de ringen op gaat halen, de bedrijfsleider aanspreken. Dan ben je vast al wat afgekoeld.

@Kosten; Hier wordt het ook door een vriendin gedaan. Ik heb wel wat rondgeneusd bij kapperszaken en dat kwam ook uit op 150 euro. Dus geen slechte prijs hoor!

@KM Beterschap met je dochtertje

Hier niet veel doen in het weekend. Denk dat ik mezelf maar eens een weekendje vrij geef qua school. Morgenvroeg wel een paar uurtjes werken. Verder geen plannen.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1027 Gepost op: 15 december 2012, 16:25:50 »
Jeetje, ik vind het ook echt belachelijk zeg! En dat nog wel van een juwelier, waar ze meestal juist über beleefd zijn.

@MD ik ben ook heel erg benieuwd naar een foto van jullie! :D En dan houdt alleen lizz zich nog verborgen he..  ::)

150 euro voor visagist en kapper incl. proef lijkt me inderdaad erg redelijk. Ik moet allemaal nog regelen. De buurvrouw van m'n ouders is kapster en kan super veel creatieve kapsels maken, dus ik ga het bij haar in ieder geval een proefkapsel doen. Visagie ben ik nog niet heel erg mee bezig. In januari is hier een lokale bruidsbeurs, dus ga daar maar eens rondkijken.

Ik heb gister nog naar bruidsduiven geinformeerd. Was 45 euro incl brengen naar de locatie. Volgens mij is dat wel een mooi prijsje. Was 25 euro als we ze zelf zouden ophalen, maar heb geen zin om iemand daar mee op te zadelen..

En Kirrie, beterschap voor de kleine meid! En veel plezier met Dora kijken ;)

Ik had onze website naar m'n ouders doorgestuurd, en die waren helemaal enthousiast. Vooral over het verhaaltje 'hoe het begon',  dat ze er wel flarden over gehoord hadden, maar ze wisten het eigenlijk niet precies. Nu begreep mn moeder pas, waarom ik soms opeens op een andere dag ging werken ;) Wel grappig, nooit bij stil gestaan dat ze alle ins en outs er niet van wisten. En m'n vader heeft vanmiddag ook een reactie geplaatst om me op stang te jagen. Dat ie z'n speech pas de avond ervoor gaat voorbereiden.. M'n moeder wees me er echter wel op dat zo'n verhaal van 'hoe het  begon' erg leuk is om te vertellen door de BABS, maar dat het je gasten dan al bekend voorkomt, omdat ze het op de website hebben kunnen lezen. Dus misschien dat ik dat verhaaltje maar ga inkorten.
Verder niet veel bijzonders hier. Net een kerstboom gekocht, morgen maar eens optuigen. En nu de badkamer schoonmaken en wat dweilen denk ik...  :(

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1028 Gepost op: 15 december 2012, 16:56:33 »
Ik zal eens een foto via een Prive bericht sturen ..... Hoop dat ik dan niemand vergeet . Mocht dat wel zo zijn hoor ik het graag!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1029 Gepost op: 15 december 2012, 17:06:19 »
als iemand mij verteld hoe ik in een prive bericht een afbeelding kan plakken... want daar snap ik helemaal niks van!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1030 Gepost op: 15 december 2012, 17:07:42 »
Zo, volgens mij heeft nu iedereen die het wilde een foto binnen!

Lizzz, wat een aso gedrag :O en je dan nog gewoon na roepen ook! En ben benieuwd naar de foto :)

Leuke kaarten Joyce!

150 euro voor haar & make up klinkt mij ook wel ok in de oren! Ik ga 's ochtends naar m'n eigen kapper (in verweggiestan, 45 min rijden maar ik heb het er voor over..) en make up weet ik nog niet... Zit een beetje te twijfelen! Niet echt een visagist als vriendin ergens, en nogal lastige huid (heb al m'n hele leven eczeem, dus extreem droog) dus ook niet echt zin om vreemden aan me te laten zitten.. Misschien toch maar eens langs bij Douglas ofzo voor advies! Dan koop ik zelf wel spullen en doe ik het zelf.

Kirrie, beterschap aan de kleine!

Sperzieboon, wanneer wil je de duiven loslaten? En gewoon 2 of een hele groep? Wat leuk dat je ouders zo leuk reageren op die website!

Wij blijven vanaaf lekker thuis samen, heb wat lekkere dingetjes gekocht, seizoen van the Soprano's in huis en we gaan champagne/cava proeven haha
Kopen elke maand verschillende flessen, en houden bij welke we lekker vinden/wat ze kosten/waar ze vandaan kwamen. Het is natuurlijk wel een heel zware taak al dat geproef (hihi) maar we willen wel iets lekkers bij het toosten :D

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1031 Gepost op: 15 december 2012, 17:08:58 »
als iemand mij verteld hoe ik in een prive bericht een afbeelding kan plakken... want daar snap ik helemaal niks van!

Ehm je moet de link van de afbeelding tussen url zetten! Dus [ url] link [ /url] (alleen dan zonder spaties)
Ik zet ze in m'n openbare dropbox, maar weet niet hoe het werkt met uploaden enzo.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1032 Gepost op: 15 december 2012, 20:03:33 »
@ Sperzieboon;Zit natuurlijk wat in.. Wat je ouders zeggen over dat stukje op de site.
45 voor de duiven. Ik dacht dat zoiets veel duurder zou zijn.

@ MD; Foto is binnen. Jullie zijn ook al een leuk stelletje. Allemaal leuke stelletjes hier!

@ foto uploaden; Ik heb een gratis account op mijnalbum.nl met een besloten album. Die link plak ik dan in een berichtje

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1033 Gepost op: 15 december 2012, 20:50:58 »
@JoyceS, ook wel eens lekker een vrije avond! Even met de beentjes omhoog rusten!
@Sperzieboon, dat is niet duur! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het altijd zo zielig vind lijken met die vogels in die kleine hokjes (niet negatief bedoeld hoor!)...maar het geeft wel een leuk plaatje! En inderdaad, daar hebben je ouders wel een punt mee, toch jammer als de BABS niets nuttigs meer te melden heeft. Behalve die ene belangrijke vraag dan!
@Lizzz...je kunt 'm ook gewoon invoegen door op het paperclipje te klikken. Dan kun je gewoon een afbeelding van je computer invoegen.
@MD, heb je al goede tips wat betreft de champange  / cava? Ik zit zelf aan een lekkere prosecco te denken maar heb echt geeeeeen idee hoeveel flessen we moeten kopen (en dus of ik voor de dure of goedkopere varriant ga! )

Pffff....de kleine dame wil echt niet slapen! Zit als een klein hoopje mens op de bank bij papa op de Ipad filmpjes te kijken...en als ik het woord boven en bed al laat vallen is het al huilen! Echt, die mini-mensjes weten zoooooo goed hoe ze hun zin kunnen krijgen! En ik ben echt een lozer want ik kan gewoon geen nee zeggen tegen zo'n klein sip meisje...slecht ouderschap hier! hahaahha....

Ik ben vandaag even achter tule aangeweest op internet, 1 meter tule van 140 breed voor Eur. 1,95 is niet duur toch!?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1034 Gepost op: 15 december 2012, 23:58:33 »
Ik heb jullie een pb bericht gestuurd , met een poging tot een foto te sturen maar volgens mij is er geen foto te zien??? Als dat het geval is sorry...... Dan ga ik morgen eens op mijn gemak kijken hoe ik dat voor elkaar krijg. Ieder geval de foto komt er aan ;)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1035 Gepost op: 16 december 2012, 00:54:32 »
@Lizzz, ik kan inderdaad geen foto zien, wel een klein rood kruisje maar ik denk dat dat niet helemaal de bedoeling was! ;-)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1036 Gepost op: 16 december 2012, 07:32:02 »
@ Lizzz. Ook jullie zijn een erg leuk stelletje. Ik kan de foto wel zien in de eerste post die je gestuurd hebt. In de tweede zie ik ook een kruisje.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1037 Gepost op: 16 december 2012, 08:11:51 »
Goedemorgen!!!

Nou ik heb nog een poging gedaan en volgens mij is het nu wel geluk.
Dus voor de mensen die de foto wel kunnen zien.... Sorry voor het dubbel op sturen ;-)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1038 Gepost op: 16 december 2012, 10:15:46 »
Bij mij was de tweede juist zichtbaar en de eerste niet! Maar bedankt Liz! Ik ben er over uit: wij zijn gewoon allemaal hartstikke leuke stellen! ;)

Wat zijn jullie er trouwens vroeg bij op een zondagochtend! Of allebei dienst vandaag?

@MD de duiven willen we loslaten na het burgerlijk huwelijk. Voor elk 1 duif, dus ik hoop dat ik hem durf vast te pakken (en hij dan niet net moet poepen ofzo!)

@kirrie nog wat nachtrust gehad? Ik heb nog niet heel goed gezocht naar tule, maar kwam her gister toevallig tegen voor 2,50 per meter, dus dan is 1,95 iig goedkoper! Waar ga je het voor gebruiken? Langs het gangpad oid?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1039 Gepost op: 16 december 2012, 10:29:35 »
Nou.... Bij mijnent bekende probleem! Dr katten krabben aan de deur... Ze waren al sinds 06:15 uur bezig. Ik heb ze toen maar uit wanhoop eten gegeven en toen nog even kunnen slapen tot 8 uur en toen begon de ellende weer op nieuw dus dacht dan ga ik er maar uit! Haha.

Heb mijn tijd wel nuttig besteed ;) een paar wasjes gedraaid en de frituuan schoon gemaakt. Wat een vies werk is dat zeg.... Bah!

Wat leuk van die duiven.... Vrienden van ons hadden er 7 ..... Geen idee waarom maar daar was een betekenis voor.

Ik heb gister trouwens ook 3mm dun roze lint gekocht via marktplaats. Wij hebben onze uitnodiging eindelijk gekozen :p en daarbij zit een lintje aan vast. Alleen wij vinden die kleur lint niet mooi dus gaan we zelf het lint vervangen voor fuchia roze lint.  En via marktplaats kon ik 6 meter voor 1€ kopen! Nou heb maar 3x 6 meter gedaan dan heb ik vast wel genoeg want voor die prijs hoef je het niet te laten toch ;)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1040 Gepost op: 16 december 2012, 11:23:08 »
Ik vergeet marktplaats steeds! Ben namelijk ook opzoek naar 3mm lint, maar kom steeds 1cm tegen. Ik heb gisteren tule cirkels gekocht. Daar kun je dan vulling in doen en dan dicht knopen (met lint dus). Heb je dus een zakje voor bedankjes. 25 stuks voor 1,50! Was restvoorraad dus ook maar meteen besteld!
Had dat adresje van jou ook paars lint? :D

En die katten, je wordt er letterlijk moe van zo.. Geen goede tips kunnen vinden wat je er aan kan doen?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1041 Gepost op: 16 december 2012, 11:43:35 »
Tuurlijk!!!! Hier de links naar de advertentie en dan zie je bij het 2e plaatje allerlei kleuren liggen.
Ook kan je dan drukken op " alle advertenties" en dan zie je nog meer kleuren!

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/naaien-en-fournituren/m620665284-aanbieding-6-meter-dubbelzijdig-satijnlint-1-fuchsia-2x.html

Ik heb trouwens gevraagd aan haar of ik het op een rol kan krijgen ipv 3x 6 meter en dat was geen probleem! Ik hoop dat je er wat aan hebt!!

Wat leuk dat je met dat tule en lint gaat maken!

Inderdaad we worden er heel moe van .... Nou geen tips tenminste eat we nog niet hadden geprobeerd. Dus hopen dat het weer over gaat ;)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1042 Gepost op: 16 december 2012, 11:53:35 »
Dankjewel!
Iets over je katten, waarschijnlijk ook niet nieuw, maar zeg het toch.. Ze krabben aan je deur, en jij gaat eruit om eten te geven in de hoop dat ze je even met rust laten. Maar in feite beloon je ze voor het krabben aan je deur. Dus dit zullen ze blijven doen, omdat ze weten dat ze dan eten van je krijgen. Dus eigenlijk is negeren het beste (en volhouden!), maar dat heb je vast ook al wel geprobeerd. Zo dat was een pedagogisch lesje van sperzieboon :p

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1043 Gepost op: 16 december 2012, 12:08:18 »
inderdaad  al gedaan .... maar we negeren ze ook altijd!
gister was het wat laat geworden dus we wilden allebei wat langer slapen dus vandaar deze keer de keus om eten te geven.....

ik weet ook wel hoe het komt... die oudere kat is sinds 2 weken op dieet van de dierenarts.
Normaal stonden er altijd 2 bakjes met voer en nu staan die er niet meer dus denk dat ze moet wennen om op gezette tijden eten te krijgen ;)
Hopelijk is het een fase!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1044 Gepost op: 16 december 2012, 12:12:10 »
Ow er schiet mij iets te binnnen..... ! Gaan jullie een openingsdans of iets doen???

Mijn AS wil dat absoluut niet :( en ik ben bang dat het feest niet los komt zonder dans .

Krijgen ook al van die opmerkingen van AS zijn ouders van "Nou jullie moeten zeker nog op dansles..... of van Ik ben benieuwd hoe jullie openingsdans er uit zie.."

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1045 Gepost op: 16 december 2012, 12:18:53 »
Wij willen wel een openingsdans doen. Krijgen binnenkort lessen van een neef van mn moeder. Die is dansleraar geweest en geeft ons, mijn zusje en zwager (trouwen in juni) en een vriendin+vriend (die willen het ook gewoon kunnen) privé dansles.
Binnenkort gaan we daarmee beginnen, want tja voor mijn zusje is het zo juni.

En hier een vroege vogel, omdat ik inderdaad dienst had. Lekker rustig, niet te volle route, want ik heb nog steeds wat last van mijn heup. Dus ook lekker op tijd thuis nu
Vanmiddag rustig aan, want ik heb er nu toch wel last van.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1046 Gepost op: 16 december 2012, 13:37:41 »
Goedemiddag allemaal!

@Lizzz...leuk stel ook inderdaad...Zien er gelukkig uit samen!
Ik ben zelf ook dol op marktplaats!!! Je kunt er echt super goede aanbiedingen vinden!
Openingsdans, tja, wij zijn nog verdeeld! AS danst niet, gewoon niet! Ik wel, maar ja, in m'n eentje is ook zo saai! Wij gaan het hoop ik wel doen maar dan wel heel kort en met een grappige ondertoon, wil geen strakke stijldans oid.

@Sperzieboon, ik ga het tule gebruiken als drapering op het plafond van ons lelijke zaaltje. Ik vraag me eigenlijk al of je in het gemeentehuis zelf iets van versiering mag aanbrengen en of onze dochter bloemenblaadjes mag gooien door het gangpad...mmm...toch maar eens navragen! Probeer het trouwens een met het aluminiumfolie, dat hielp bij ons echt goed! Wat gaan jullie in de zakjes doen? Gewoon bruidssuikers?

Ik ben al de hele tijd cnn aan het kijken, pfffff wat een trieste toestand in Amerika zeg. Kan me zo verwonderen over dit soort dingen, ik ben denk ik gewoon te naief want ik ben er gewoon geschokt van dat er mensen zijn die dit kunnen doen! Zo raar! Maar goed, vandaag weer verder met de normale dingen, ik ben lekker snert aan het maken, helemaal vers met spliterwten en ondertussen op jacht naar voordelige tafelkleden voor de tafels in de feestzaal.


Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1047 Gepost op: 16 december 2012, 14:23:20 »
Hoi allemaal!
Weer terug van weg geweest, heerlijke vakantie gehad! Ik heb t redelijk gelezen allemaal maar weet nu al niet meer wat ;-)

Kirriemirrie: leuke site! Ik herkende je gelijk van een foto, ik kom uit het dorp waar jij gaat trouwen.
Ik woon nu in rotterdam door mijn liefde van mn leven.
Denk niet jij mij kent hoor, maar in een klein dorp heeft iedereen elkaar geleend gezien he!
Wel grappig! Weet ik ook gelijk over welke kroeg en camping je hebt gehad hihi

Joyce en sperzieboom mag ik ook jullie site zien?
Destino heb ik op de foto in haar jurk gezien, zeker leuk om een gezicht er bij te hebben.

Ik heb geen site en geen foto in me jurk. Als iemand wilt weten hoe ik eruit ziet dan stuur ik wel een foto!

Ik heb door de vakantie een week lang niet gesproken en gegoogeld wat met trouwen maken heeft, hihi
Dus heerlijk om er nu weer over te kunnen praten!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1048 Gepost op: 16 december 2012, 14:56:51 »
Maggy, fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt.
De link van onze site staat een paar blz terug.
Hier heb je em nog een keer http://bruiloftjoyceenjeroen.bruiloftsite.nl/index.php
Ik wil wel een foto van jou (en je AS)  :biggrin:

@Amerika; Ja erg triest  :blink:. Verschikkelijk om zo'n nieuws thuis te krijgen. Zal er nu eindelijk iets aan de wapenwet gedaan worden?

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1049 Gepost op: 16 december 2012, 15:07:43 »
Hey maggy! Wat lekker dat je een heerlijke vakantie hebt gehad, jaloers hor haha
Ik ben benieuwd hoe je eruit ziet ja ;)

Lizzz, leuke foto! We zijn allemaal van die leuke stelletjes zo, kan ook niet anders in september ;) haha
Voor je katten heb ik (hopelijk) een goede tip! De oudste van ons moest ook op dieet, en bleek toen opeens heeeel vocaal te zijn (en zichzelf vooral heel zielig te vinden) en nu hebben we een voedertoren gekocht! (http://www.zooplus.nl/shop/katten/speelgoed/denkspeelgoed/239103?gclid=CM2qkryKn7QCFcG_3godl30Akw En dit werkt super! Hierdoor moeten ze meer moeite doen voor hun eten, eten ze automatisch minder en (bij ons) janken ze ook minder (al vind hij zichzelf nog steeds wel heel erg zielig, schandalig ook dat hij wat moet doen voor zijn eten)! Wij merkten dat het echt aan het idee van de katten lag: bakje leeg? Mauwen dan maar!
En nu hij wat meer moeite moet doen voor z'n brokjes, istie ook niet zo aan het schransen ;)
Misschien dat het ook bij jullie helpt!

Wij doen geen openingsdans overigens. Geven ook meer een borrelfeest dan een dansfeest dus dan is het ook niet echt nodig dacht ik!
Heb je geen vriendinnen die dansen? Dan kan je hun misschien iets laten doen? Heb wel eens gehoord over 'flashmobs' van bruidsmeiden die dan iets doen bij de start oid.

Kirrie, hier hetzelfde hoor.. Ik snap echt niet hoe iemand al die onschuldige jonge kinderen wat aan kan doen.. Ben elke keer weer van slag als er zo iets gebeurt!

Sperzieboon, kan je niet vragen of je de duiven van te voren een keer mag beet houden? Dan wen je een beetje aan het gevoel misschien!

Hier gaat alles zijn gangetje, lekker luie zondag aan het houden. Vanochtend zelf brood gebakken, en ga voor vanavond een hartige taart in elkaar zetten, jum!
Gisteren even koffie gedronken bij schoonouders, en meteen feest geregeld! Zij vonden het allemaal prima en super leuk, dus we kunnen het nu officieel daar houden :D (waren we wel van uit gegaan, maar wel zo beleefd om even te vragen haha) Schoonzusje was ook aanwezig, dus meteen kerstkaart en STD gegeven, ze vonden 't een super leuke foto! Benieuwd naar de reacties van de week als de rest ze binnen krijgt.. :D

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards