collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1067514 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1050 Gepost op: 16 december 2012, 15:31:48 »
Kan iemand mij vertellen hoe je foto in een pm verstuurd?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1051 Gepost op: 16 december 2012, 15:54:13 »
ff kort @Maggy, ik wil nu echt weten hoe jij eruit ziet! Kom je uit Dronten, want daar gaan we trouwen. Foto versturen kan door op het paperclipje te klikken en de foto uit je bestanden te uploaden....

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1052 Gepost op: 16 december 2012, 15:57:29 »
Holy crap...Maggylove, ik bedenk me nu dat ik wel via via iemand ken die ook in de reiswereld werkt en naar rotterdam is gegaan....ik kan nu echt niet wachten op die foto!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1053 Gepost op: 16 december 2012, 15:57:54 »
Wou het net typen maar je was me voor Kirrie!
Trouwens, over de champagne/cava/prosecco: tot nu toe nog niet echt iets gevonden. Al zijn we ook pas klaar met fles nr 3. Kwamen bij de Hema vandaan (was ik toevallig voor de champagneglazen spaar actie haha) en waren 'omfietswijnen' oid, maar we vonden ze pas na 2 glazen lekker haha! En dat is niet handig als iedereen 1 glas krijgt om te proosten ;)
Maar ik ga aankomende week eens langs bij de gall&gall om te kijken of ze wat voor ons hebben.
En volgens mijn zusje (werkt in horeca) haal je 5-6 glazen uit een fles! Dus afhankelijk van de hoeveelheid gasten, kan je drank inslaan.. Wij halen ook een paar flessen alcoholvrij, zodat iedereen toch kan proosten ook al drinken ze geen alcohol :)

Zou wel grappig zijn als jullie elkaar echt kennen ;)
« Laatst bewerkt op: 16 december 2012, 16:00:49 door Mydelirium »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1054 Gepost op: 16 december 2012, 16:02:20 »
@MD, het schijnt dat de cava in de blauwe flessen van Aldi juist bij het eerste glas heel lekker is. Ik kom nooit bij de Aldi dus ik weet het niet maar ja, als inderdaad het eerste glas lekker is dan lijkt me dat prima voor 6/7 euro per fles...Ging vandaag trouwens even kijken naar glaswerk, ik wil eigenlijk disposables (van die nette harde kunststoffen glazen) maar echt glaswerk huren is gewoon een stuk voordeliger...lastig want ik heb geen zin om af te wassen de dag na de bruiloft!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1055 Gepost op: 16 december 2012, 16:05:44 »
Ik zal wel scheel zijn, maar waar is dàt paperclipje?

@kirrie  ja dronten, maar ook tijdje in swifterbant bij mn toenmalige vriend..... misschien ken ik je daar van.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1056 Gepost op: 16 december 2012, 16:15:07 »
@MD, het schijnt dat de cava in de blauwe flessen van Aldi juist bij het eerste glas heel lekker is. Ik kom nooit bij de Aldi dus ik weet het niet maar ja, als inderdaad het eerste glas lekker is dan lijkt me dat prima voor 6/7 euro per fles...Ging vandaag trouwens even kijken naar glaswerk, ik wil eigenlijk disposables (van die nette harde kunststoffen glazen) maar echt glaswerk huren is gewoon een stuk voordeliger...lastig want ik heb geen zin om af te wassen de dag na de bruiloft!

Mijn moeder had het er zelfs over dat je vaak een deal met de plaatselijke drankwinkel kan maken: je haalt je drank daar, en zij regelen glazen voor je. Zo hoef je ze niet te kopen, en zit je daarna ook niet met nog 100 glazen waar je niets mee kan. Moet je ze wel schoonmaken daarna ja.. Ken je niet iemand met een vaatwasser waar ze in kunnen?

Helaas hebben wij geen Aldi in de buurt! Maar we zoeken inderdaad iets wat voor 1 glas lekker is, want iedereen gaat daarna toch over op bier, wijn of cocktails.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1057 Gepost op: 16 december 2012, 16:19:48 »
Ik heb zelf echt geen verstand van alcohol..... Ik lust het niet :-s van alles geprobeerdmaar vind het echt zo vies! Haha dus ik ben altijd de Bob..... ;)

Ik ga bij onze locatie voor de mensen die geen alcohol lusten .... Ik heb het niet van een remde want mijn ma lust het ook niet :p vragen of ze daar rekening mee kunnen houden. Staat zo ongezellig proosten en dan geen slok alcohol nemen omdat ik het niet lust hihi....

Gister kwamen vrienden van ons eten , vroeg  iemand een biertje..... Oepssssss ( had ik niet in huis.... Schaaaaam haha)

Ik heb weer eens wat besteld op internet... ( ben aardig op dreef deze week ;) ) envloppe stickers! Om de envloppe dicht te plakken en dan gepersonaliseerde naar onze namen en datum .

Probeer even een voorbeeldje  toe te voegen ....
« Laatst bewerkt op: 16 december 2012, 17:00:26 door Lizzz »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1058 Gepost op: 16 december 2012, 16:56:45 »
@ Maggy Ook al zo'n leuk stelletje!  :applaus: Ik upload mijn foto's vanuit een album op een internetsite.

@ Lizzz Leuke zegels! Ik dacht ff HUH? Je heet toch anders. Hihi, had ff niet door dat het een voorbeeld is.

@Champagne Wij hebben een heerlijke moeserende wijn/champagne gehad toen Jeroen me ten huwelijk vroeg. Deze kwam uit een kerstpakket en hebben we open gemaakt om het te vieren. De fles staat nog achter in de schuur. Ik zal eens kijken hoe die ook al weer heet. Die was lekker vanaf het eerste glas! (Of kwam dat door de situatie eromheen ? ;-) )

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1059 Gepost op: 16 december 2012, 17:05:49 »
Niet mijn beste foto, beetje slaperige ogen, maar het lukt allemaal ff niet.

@ champagne. wij willen een toast doen, gaan we gewoon beetje kijken wat we lekker vinden en nemen deze dan in de koffer mee naar aruba. als we het bij de weddingplanner kopen is het gelijk 3x zo duur....

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1060 Gepost op: 16 december 2012, 17:16:19 »
@openingsdans Willen wij wel doen. Beginnen waarschijnlijk serieus met een Engelse wals ofzo, maar willen dan 'onverwacht' overgaan op een geinig dansje. Jullie snappen vast wel wat ik bedoel, internet staat er vol van, dus het verrassingseffect is eigenlijk al wel verdwenen.. Maar toch leuk hoop ik. Is overigens nog wel afhankelijk van de dj, die moet wel een mix in elkaar flansen.

@kirrie Ik ben er nog niet helemaal overuit wat ik in die tule zakjes ga doen. Ik denk als bedankjes zelfgemaakte caramelslices of fudge (met receptje). Maar denk er ook over om er paarse en witte snoepjes in te doen voor op de tafels. Kunnen mensen lekker snoepen als ze willen. Misschien dat ik er dan een kaartje bij hang van 'love is sweet, please take a treat'. (ook op internet gevonden natuurlijk..). Heb 150 zakjes besteld, dus heb er toch genoeg.
En ik weet niet of je een gemeentehuis mag versieren. Is volgens mij niet gebruikelijk.. Je weet natuurlijk ook niet of je tijd hebt om te versieren, omdat er misschien wel een stel vlak voor jullie trouwt. Ik trouw niet in een gemeentehuis, maar de locatie brengt schoonmaakkosten in rekening als er blaadjes worden gegooid oid.

@maggy Leuk die foto van je AS en jou! Ik heb ook wel eens gekeken bij PB'en en kon ook geen paperclipje vinden hoor... Ik zal je de link naar onze website sturen.

@duiven Ik mag inderdaad eerder langs komen om de duiven vast te houden  :blush:

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1061 Gepost op: 16 december 2012, 17:21:27 »
Leuke foto maggy!
Lizzz, leuke sticker! Kan je geen leuke non alcoholische cocktail laten maken oid?
Ik bedenk me net dat ik afgelopen zomer een cocktail had met prosecco en passievrucht, en dat was zoooo lekker! Moet toch eens gaan kijken of ik erachter kan komen wat er precies in zat, misschien is dat ook wel een idee als toast...

Mijn zusje smsde net; of we in februari al op afspraak kunnen voor de proefkapsels want ze heeft er zo'n zin in hahaha ze wil iets a la Lauren Conrad, ben benieuwd!



Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1062 Gepost op: 16 december 2012, 17:34:35 »
Vast wel.... Maar moet het van te voren even aangeven denk ik!
Wat leuk ,....je proefkapsel! Ik ga in Jan / feb mijn jurk weer passen... Zo zin in.
En gister waren die vrie den van ons bij ons, zij gaat mijn haar doen en hij is banketbakker dus hij gaat onze taart maken. En hij zei ook al als jullie bij ons kome zorg ik dat ik verschillende smaakjes taartvulling heb dan kunnen jullie kiezen!!! Daar verheug ik ik nu al op :p lekker proeven haha....

Slim idee maggylove !!! Anders betaal je de hoofdprijs! Wel goed verpakken ;) voor dat ze met je koffer gooien ofzo!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1063 Gepost op: 16 december 2012, 18:32:02 »
leuke site sperzieboom! ook leuke foto van jullie met dat mooie uitzicht erachter! nee das niet mijn eigen naam, dat houd ik nog even anoniem...

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1064 Gepost op: 16 december 2012, 19:59:09 »
@Maggylove, uhm...ja jij bent het inderdaad! Jou toemalige vriend ken ik inderdaad ook.....wat belachelijk toevallig dit...Leuk stel zijn jullie!
« Laatst bewerkt op: 16 december 2012, 20:08:17 door kirriemirrie »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1065 Gepost op: 16 december 2012, 20:52:00 »
Grappig dat jullie elkaar 'kennen' KM en Maggy!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1066 Gepost op: 16 december 2012, 20:54:44 »
Klein wereldje he! Ik had al het idee dàt je uit omgeving dronten kwam maar dacht dat zou te toevallig zijn. Hihi nou leuk om te weten :-)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1067 Gepost op: 16 december 2012, 21:22:02 »
Ik zie dag ik nog steeds junior ben, post te weinig denk ik haha.
Ik ga in januari clip in hair ophalen, kijken of dat mooi genoeg is. Anders
Wil ik weer hair extensions. Op de foto had ik ook extensions, heb t nu tot op me schouder. Denk dat ik me haar half vast wil met een bloem erin, lekker strand achtig.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1068 Gepost op: 16 december 2012, 23:41:21 »
@Maggylove, neeee....'t is echt zo toevallig! Maar er zijn wel meer dingen "toevallig" bij ons! Anyway, aangezien we alletwee gaan trouwen met de echte liefdes van ons leven laten we toemalige vriendjes maar lekker voor wat ze zijn! ;-)

Ik heb van de week net zo'n 15 cm. van m'n haar afgeknipt, 't is zo zwaar en dik...kan er niets meer mee...laat het nu wel weer groeien voor de bruiloft denk ik maar ik wil ook gewoon een zomers kapsel, losse knot aan de zijkant denk ik..tijdens de ceremonie een korte sluier en 's avonds een bloem.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1069 Gepost op: 17 december 2012, 08:01:54 »
Een vriendin van mij heeft ook zo'n clipin !  Ik heb zelf ook heel dik haar en het is ongeveer halverwege mijn rug. Dus ik heb dat niet nodig.... Wel een aantal jaar gelegen zwarte plukken hair extentions in mijn haar gehad.  Weet je al hoe je jou haar wilt doen maggylove?

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1070 Gepost op: 17 december 2012, 09:38:35 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:42:28 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1071 Gepost op: 17 december 2012, 10:00:41 »
Goedemorgen! Vandaag een drukke dag...zo eerst naar Lelystad, vanmiddag komt mijn nichtje uit school hier even een broodje eten, dan naar de tandarts dan komt om 15:00 mijn nichtje weer uit school bij ons, de gordijnen zitten allemaal al in de was vandaag en de hoezen van de bank ook...

Ik ben trouwens wel benieuwd of zo'n clip in ook kan op lang krullend haar...misschien wel mooi als je eens heeeeeel lang haar wilt om zulke klipjes in te doen!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1072 Gepost op: 17 december 2012, 10:06:45 »
Dit zijn een beetje de kapsels wat ik leuk vind.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1073 Gepost op: 17 december 2012, 10:24:26 »
Leuke kapsels! Die onderste heeft mijn zusje laatst ook laten doen als proef. Is het niet geworden, omdat ze een en de zelfde kleur haar heeft. Je ziet de vlecht dan niet zitten. Was erg jammer!

Ennuh Maggy volgens mij zit je bijna aan de volgende grens. Bij 175? Rond die koers ergens.

Grr, ik kan e kachel niet aanhouden. Ben veel te druk met school bezig of op dit forum aan het lezen. Dan let ik ff niet goed op en dan is ie weer uit. Verwarming maar aangezet.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1074 Gepost op: 17 december 2012, 12:01:39 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:42:37 door destino »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards