collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1067764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1100 Gepost op: 18 december 2012, 11:13:38 »
Ow oke ;)  ik snap hem !

Ik heb 2 weken vakantie genomen en daarna heb ik nog 2 weken binnenwerk gedaan ivm de risico's die mijn werk met zich mee kunnen brengen :)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1101 Gepost op: 18 december 2012, 15:54:27 »
Ketting 1

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1102 Gepost op: 18 december 2012, 15:55:34 »
Ketting 2. Welke vinden jullie lekker? Ik heb een druk bewerkte top en wil dàt de aandacht naar de jurk gaat.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1103 Gepost op: 18 december 2012, 15:56:35 »
En deze armband vind ik heel mooi.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1104 Gepost op: 18 december 2012, 15:58:24 »
Welke vinden jullie lekker?

:lol2:
Ik weet niet hoe ze smaken.

Ik vind de tweede het mooist. Ik denk ook dat je beter voor die kunt gaan, omdat die wat rustiger is. Past dan beter bij je jurk. Misschien dat het anders te druk wordt?

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1105 Gepost op: 18 december 2012, 16:50:59 »
Maggy, ik zou ook voor de 2de gaan! Die is wat rustiger en subtieler vind ik persoonlijk...
Wat een kosten zeg, dat laseren :O
En destino, wat een prachtig kapsel!

Pfff heb echt even een baal dag.. Afgelopen weekend 2 overlijdens op werk (1 zat eraan te komen, andere echt totaal niet), en nieuwe opname.. Nieuwe opname is altijd wel leuk, maar ook heel confronterend omdat die cliënten dan zo duidelijk beseffen dat ze niet meer naar huis gaan.. Teveel verdriet op 1 dag dus!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1106 Gepost op: 18 december 2012, 17:19:50 »
Mydelirium. Dat is idd niet leuk. Af en toe trek je toch naar bepaalde mensen toe.

Destino, heb je al een slip gevonden?
Ik ben het aangeboden/gekocht board aan het opruimen en kwam deze amerikaanse site tegen:
http://www.herroom.com/carnival,bridal-lingerie,carn01,007,23.html
Daar staan ook slips op.
Is dat modden toch weer ergens handig voor  :biggrin:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1107 Gepost op: 18 december 2012, 17:25:10 »
Ik vind zelf ketting 1 mooier.
Maar zelf heb ik ook een best opvallende top en ik doe daarom geen ketting om.
Maar dat moet iedereen zelf weten natuurlijk :)

Wij hebben net de uitnodigingen besteld, iets eerder dan we hadden gepland maar kreeg een mailtje van de drukkerij dat ze niet wisten hoe lang die kaart nog in de collectie zou blijven. Dus denk dan bestellen we ze maar! Anders kan ik weer een hele zoektocht beginnen naar een kaart die naar mijn zin is!

Da minder Mydelirium .... Ik kan me het heel goed voorstellen. Ik maak met mijn werk ook vaak dingen mee, heb een tijd geleden een vrouw gereanimeerd die het jammer genoeg niet heeft gered dat blijft altijd rot.
Hoop dat je het snel een plekje kan geven.... Is er begeleiding bij jou op je werk om met dit soort dingen om te gaan?

Sterkte!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1108 Gepost op: 18 december 2012, 21:18:12 »
Hey ladies! Druk gekletst vandaag! Over het laseren, dat lijkt mij zoooo eng! Ik wil heel graag, ben ik eindelijk van de lenzen af maar van de gedachte alleen krijg ik al kippenvel!

@Maggylove, ik ga persoonlijk ook voor ketting 1, maar dat is puur smaak. Bij een drukke top kan ik me voorstellen dat ketting 2 mooier is.

@MD, dat lijkt me echt zo moelijk, pfff...knap hoor als je daar mee om kan gaan.

@Lizzz, tja soms moet je gewoon knopen doorhakken, dus misschien wel goed dat jullie gekozen hebben want inderdaad, wie weet zie je straks geen andere mooie.

Hier zijn we even met andere dingen bezig, we hebben eindelijk besloten waar we naar toe gaan verhuizen! Het zal Almere gaan worden, waarschijnlijk haven, buiten of tussen de vaarten, wil wel in één van de betere wijken wonen. Dus we zijn druk aan het kijken naar huizen, afspraken maken met makelaars en zo. Ik ben ook weer vol aan de bak op het werk en ik val deze week direct met mijn neus in de boter want een andere collega is ziek dus ik kan mooi al haar dagen op gaan vangen..bah!

Die site is trouwens wel handig Joyce, aangename prijzen ook wel!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1109 Gepost op: 19 december 2012, 08:03:49 »

Da minder Mydelirium .... Ik kan me het heel goed voorstellen. Ik maak met mijn werk ook vaak dingen mee, heb een tijd geleden een vrouw gereanimeerd die het jammer genoeg niet heeft gered dat blijft altijd rot.
Hoop dat je het snel een plekje kan geven.... Is er begeleiding bij jou op je werk om met dit soort dingen om te gaan?

Sterkte!

Oooh dat lijkt me helemaal rot om mee te maken! Op zich is er wel begeleiding, maar het hoort er ook gewoon een beetje bij. (ik werk in de ouderenzorg op een gesloten afdeling, dus er gaan nu eenmaal mensen dood en daar komen weer nieuwe voor) En normaal gesproken kan ik het prima van me af zetten, maar deze week gewoon ff niet ofzo! In m'n prive leven zijn er ook best wel wat mensen ziek/jong komen overlijden dit jaar dus denk dat het daar mee te maken heeft..

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1110 Gepost op: 19 december 2012, 10:24:15 »
'Gelukkig', heb ik nog nooit iemand hoeven te reanimeren. Ik hoop ook dat het nooit nodig is. Ik 'verwacht' wel dat ik ooit iemand overleden in z'n bed/stoel zal aantreffen. Dat is denk ik ook raar, als dat voor het eerst gebeurd.

Wij gaan morgen in ondertrouw. Dat heb ik ooit al verteld, maar is al lang geleden. (Paar maanden ofzo)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1111 Gepost op: 19 december 2012, 16:11:37 »
Oke... Inderdaad het "hoort" er bij maar toch als wij iets mee maken wat er bij hoort krijgen we altijd een gesprek met iemand van het bedrijfs opvang team. En na een paar weken checken ze even hoe het gaat. Op zich wel fijn omdat je altijd denk van ow het is niet nodig maar als je even gepraat hebt ben je het wel kwijt. Daarna worden er weer grapjes gemaakt ;)

Ik heb het laatste jaar genoeg ellende voorbij zien komen... Wordt je opzich wel wat harder door ( AS klaagt wel eens ;) ) maar goed iemand moet het doen he ;)

Wat leuk Joyces !!! Spannend hoor, ik hoorde van vrienden dat het niks voor stelt ben heel benieuwd,
Hebben jullie vrij..... En gaan jullie nog wat leuks doen er na? Wij willen op de dag dat we in ondertrouw gaan, gezellig samen uit eten :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1112 Gepost op: 19 december 2012, 16:35:17 »
Ik vind het niet zo spannend  :blush: Weet ondertussen wel dat het niet veel voorstelt. Het enige wat spannend is, is hoeveel me morgen al moeten betalen. De kosten van 2012 of 2013. We hebben begrepen de kosten van 2012, maar bij mijn zusje werd gezegd, dat zij nog de kosten van 2012 mochten betalen,omdat de kosten van 2013 nog niet bekend zijn. Dus weet nu niet of de kosten van 2013 ingevoerd worden, als ze bekend zijn of pas 1-1. Op de site van de gemeente staan in ieder geval nog geen veranderingen  :biggrin:.
Verder moet ik morgenvroeg eerst naar de arts voor mn slijmbeursontsteking en hopelijk krijg ik dan een tweede spuit. Erna gaan we wat boodschappen doen voor mijn verjaardag (vrijdag) en wat andere boodschapjes, nog poetsen voor vrijdag. We gaan wel uiteten, maar dat is eigelijk voor mijn verjaardag. Maar we hebben dus nu wel een dagje extra samen. Eerst samen uitslapen, want hoef pas om 11 uur bij de arts te zijn.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1113 Gepost op: 19 december 2012, 17:09:38 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:40:20 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1114 Gepost op: 19 december 2012, 18:25:14 »
Oh een maat kleiner bestellen. Kleiner dan wat? Dan dat je normaal hebt, en dan qua cup en omtrek of één van de twee?

We gaan morgen pas in ondertrouw, Destino. Je loopt een dag voor ;)

KM, leuk verhuizen! Hebben jullie nu een huur- of koophuis?

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1115 Gepost op: 19 december 2012, 20:22:18 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:40:29 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1116 Gepost op: 19 december 2012, 20:50:11 »
Hola!
Wij wonen nu in een huurhuis, dus we hoeven gelukkig niets te verkopen. Dat scheelt een hoop!
En ja hoor, dat gaat prima met de kleine dame aangezien AS vanuit huis werkt, hij is overdag dus gewoon thuis bij haar en als hij heel druk is met werken gaat ze even naar opa en oma..kan allemaal.

Wel zwaar allemaal bij jullie op het werk zeg, soms zo blij dat ik gewoon een "simpele" baan heb...niet dat het simpel is maar je hebt maar bijzonder weinig te maken met ellende van andere mensen en zo...ik kan daar niet zo goed mee omgaan! Heb ooit een carriere als kinderpsycholoog voor ogen gehad, totdat ik me bedacht dat dat voor mij wellicht niet de beste keus zou zijn aangezien ik waarschijnlijk de hele dag zou zitten te huilen in een hoekje denk ik! hahaha....Wel knap dat jullie dat kunnen hoor...pfff...lijkt me echt pittig!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1117 Gepost op: 19 december 2012, 22:07:12 »
Dank je kirriemirrie ;) wind kleins af aan wist ik wat ik wilde worden , en dat was maar 1 ding... Politie agent en dat ben ik nu dus missie volbracht ;) nu weer verder leren... Maar wat veel mensen zeggen het is blijkbaar een roeping :)

Wij kregen vandaag de drukproef van onze kaarten! Super blij mee! En ik was zelf al even met de proefkaart aan de slag gegaan aangezien we het lint wat om de originele kaart komt niet mooi vinden. Heb zelf op marktplaats 16 meter lint gekocht en ga dus bij alle kaarten het lint vervangen door fuchia roze lint :) ( onze thema kleur wat overal in terug komt) zodra wij ze binnen hebben komt er een foto ;)

Net terug van de nagelstyliste dus nageltjes kunnen er weer even tegen , zo maar eens lekker naar bed want de wekker gaat morgen weer vroeg!  Fijne avond nog allemaal!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1118 Gepost op: 19 december 2012, 22:08:31 »
Btw dat is fijn dat jullie een huurhuis hebben kirriemirrie ....
Wij hebben koop en staat te koop maar nog geen kijkers gehad. Gelukkig hadden we daar ook niet op gerekend! Wij hopen het binnen 2 jaar verkocht te hebben .....

Hebben jullie al iets op het oog?

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1119 Gepost op: 19 december 2012, 22:13:03 »
Oke... Inderdaad het "hoort" er bij maar toch als wij iets mee maken wat er bij hoort krijgen we altijd een gesprek met iemand van het bedrijfs opvang team. En na een paar weken checken ze even hoe het gaat. Op zich wel fijn omdat je altijd denk van ow het is niet nodig maar als je even gepraat hebt ben je het wel kwijt. Daarna worden er weer grapjes gemaakt ;)

Ik heb het laatste jaar genoeg ellende voorbij zien komen... Wordt je opzich wel wat harder door ( AS klaagt wel eens ;) ) maar goed iemand moet het doen he ;)


Haha nou wij hebben niet echt een bedrijfs opvang team. Wel kan er onderling gepraat worden en als er behoefte aan is kan je met de psycholoog in gesprek gaan dacht ik, maar dat is niet echt gebruikelijk. Wel zit er een behoorlijk verschil tussen de afdelingen bij ons. Ik werk met de 'echte' ouderen (80+) en die zijn al 'ziek' (dementerend) en je weet ook dat ze nooit levend meer weg zullen gaan want dit is hun laatste thuis. En bij deze groep zie je het overlijden vaak aankomen. Maar de jongere groep bij ons (jongste is 34 dacht ik) is het wat confronterender! Blij dat ik niet op die groep werk want daar zou ik echt niet tegen kunnen!

Je wordt er inderdaad wat harder door! Ik merk het vooral qua ziekte en sterfte in de privésfeer, dat het me wat minder/later raakt pas.. Niet altijd even fijn en handig! Raak ook minder snel van slag door dat soort dingen, en dat is dan wel weer fijn!

Maar ik moet er ook weer bij zeggen dat ik dagelijks knuffels, zoenen en snoepjes krijg van mijn clienten ;) en ik niet snel een andere baan kan bedenken waarbij ik iemand gelukkig kan maken door simpel een kopje koffie met hem/haar te drinken ;)

Joyce, veel plezier met je ondertrouw morgen!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1120 Gepost op: 19 december 2012, 23:04:52 »
@ Maat, daar ga ik aandenken. Geen wonder dat de cup in de bruidswinkel ook te groot was. Ik zei mijn maat en de verkoopster pakte een torselet van achter vandaan. En die cup was ook te groot.

@ KM Fijn dat jullie een huurhuis hebben, dan hoef je in elk geval niets te verkopen.

@ Lizzz Jullie kunnen weer aan de slag straks met het lint!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1121 Gepost op: 20 december 2012, 07:53:00 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:40:45 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1122 Gepost op: 20 december 2012, 11:54:37 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:40:50 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1123 Gepost op: 20 december 2012, 12:21:51 »
Ik doe met vriendinnen sinterkerst. Iedereen koopt4 a 6 cadeautjes  a 30,- en dan gaan we dobbelen :-) super leuk.
Mijn vriend en ik hebben afgesproken niks te kopen voor elkaar.

Succes met overwerken!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1124 Gepost op: 20 december 2012, 12:51:53 »
Destino, dat ik nog eens een goede deal! Voor het torselet dan hè. Niet voor het overwerken.. Bluh zijn er mensen ziek ofzo? Of te veel werk voor het eind van het jaar?

Oké, een cupmaat kleiner. Dat ga ik onthouden!

Veel plezier mag je vandaag wel zeggen, maar of we dat hebben...
Jeroen is vanmorgen opeens kei ziek wakker geworden. Dus heb vanmorgen al alleen boodschappen gedaan e.d. en naar zijn werk geweest om spullen af te geven. Dus ook niet naar de arts geweest voor mijn slijmbeursonsteking, want dat kon ik niet meer halen. (Jeroen zou rijden, want ik durf niet op de snelweg te rijden en niet over de snelweg zou ik niet meer halen) Dus geen spuit, en een afspraak voor volgende week.
Hij komt dadelijk wel ff uit bed voor de ondertrouw. Maar goed dat het 20 min duurt.


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards