collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1068710 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1125 Gepost op: 20 december 2012, 13:52:34 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:40:01 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1126 Gepost op: 20 december 2012, 15:14:45 »
Weer thuis  :biggrin:
We stonden met 20-25 min weer buiten.
De kosten zijn bij onze gemeente zelfs omlaag gegaan voor volgend jaar. Dus mochten we die kosten al betalen.
Scheelt maar 2 euro, maar toch.. Het idee ;)
We gaan nu zaterdag maar uiteten. Dan is ie vast weer beter.

Nah, is niet zo erg dat ik die spuit niet heb gehad. Ik maak me meer zorgen om iets anders. Toen ik twee weken terug gevallen was, kreeg ik een slapende/tintellende hand. Dat is weer over gegaan tegelijk op met dat ik steeds beter kon lopen. Nu heb ik sinds gisteren weer zo'n gevoel in mijn hand. Dus ik moest eigenlijk echt naar die arts. Nouja, als ik er morgen nog last van heb, ga ik wel langs de huisarts.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1127 Gepost op: 20 december 2012, 15:18:52 »
hier ook druk met de cadeautjes...zo lastig altijd!

Joyce, ik hoop dat jullie toch een beetje plezier hebben vandaag en in elk geval beterschap! En gefeliciteerd!!!
Hoezo durf je niet over de snelweg trouwens?

@Maggylove, dat soort spelletjes zijn inderdaad altijd leuk...als jullie ook nog een fles bubbels opentrekken kunnen jullie sinterkerstennieuw doen, oliebol erbij!

@Destino, dat dillema heb ik ook elk jaar...koop ik wat voor hem of zal hij ook niets voor mij kopen..zo lastig! Meestal zoek ik op 26 dec. mijn eigen cadeautje uit van zijn geld!

Ik moet dit jaar voor 7 kinderen iets kopen..ppfffff zoooo moeilijk! Mijn neefje van 10 wil een snowboard, de andere wil een gouden ring, de andere hello kitty spullen...en dan weet ik nog niet eens wat wij zelf voor Leila kopen, en ik moet de komende dagen volop werken dus alles moet via internet shoppen....grrrrrrr! koud vandaag hé?

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1128 Gepost op: 20 december 2012, 15:47:52 »
ha meiden!
Hoe jullie het toch voor elkaar krijgen om maar heel de dag door op t forum te zitten!  Hoewel ik bijna geen de hele dag achter de pc zit, durf ik op t werk echt niet naar t forum hoor.. En heb d'r ook helemaal geen tijd voor ook.. Nu toch wel eventjes.. Gisteren 12 uur gewerkt, een bijeenkomst tot half 11 en dat merk ik nu wel.. Blgh niet meer zo veel zin nu. En dan allemaal collega's die dag zeggen omdat ze vakantie hebben.. Ik werk gewoon door (dagen sparen voor de huwelijksreis!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1129 Gepost op: 20 december 2012, 16:05:19 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:47:02 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1130 Gepost op: 20 december 2012, 16:14:34 »
Dank u!  :applaus:

@ Sperzieboon Ik zit de hele dag door op het forum, omdat ik aan het afstuderen ben.
Dit is mijn afleiding tussendoor, hihi  :blush:

@ KM Dat zijn nog eens cadeau's !
Ik durf niet opde snelweg te rijden, omdat ik het te druk vind. Slaat nergens op, maar ik heb een ongeluk gehad een paar maanden terug en toen was ik weer ff angstig op de weg. Nu gaat het al wel weer goed, maar ben ook niet meer op de snelweg geweest. Daarvoor eigenlijk ook niet heel vaak.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1131 Gepost op: 20 december 2012, 17:48:16 »
Gefeliciteerd met jullie ondertrouw Joyces! Hopelijk is je AS snel beter! Kan je niet een speciale cursus doen met rijles en je angst?

Wij doen dit jaar weinig aan kerst.... Wij hebben voor elkaar een klein cadeau gekocht , iets wat we eigenlijk meer nodig hebben haha ... Ik wilde graag een nieuwe pyama dus die krijg ik :) wij willen al ons geld eigenlijk voor de bruiloft appart houden dus dit jaar iets kleins :)

Mijn mams heeft ons het afgelopen jaar heel veel gesponsord  :blush: super lief!!!! Dus vond dat ze wel een mooi cadeau verdiend! Samen met mijn zus hebben wij de uggs sloffen welke ze zoooooo graag wilde hebben gekocht!  Schoonouders nemen we een keer mee uit eten ;) aangezien schoonouders ons altijd links laten liggen en gewoon nooit contact met ons zoeken gaan we daar niet te veel aan spenderen. wij gaan met hun uiteten naar een all you can eat restaurant .

Volgend jaar beter met de kado's!

Ik kwam thuis en er zat weer een dikke enveloppe in de bus! En het was het ringen bordje ! ( welke ik vorige keer ontvangen had maar toen was die gebroken.)  hij is zo leuk geworden hihi.....!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1132 Gepost op: 20 december 2012, 18:09:17 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:39:51 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1133 Gepost op: 20 december 2012, 18:11:37 »
Lizzz, fijn dat het ringenbordje nu heel aangekomen is.

Mijn rij angst is al weer weg hoor. Tenminste als ik niet op de snelweg hoef. Weet je wat het is, dat is weer die eerste keer. De eerste keer weer in de auto, de eerste keer weer in de auto waarmee in het ongeluk gehad heb, de eerste keer weer in de spits, de eerste keer weer in de stad. Achteraf valt het steeds mee, en gaat het allemaal goed. Dus dat zal ook wel zo zijn met de snelweg. Gewoon een keer een rustig moment uitzoeken en dan eerst een keer samen met AS.

AS voelt zich al weer wat beter en wil vanavond mee eten. Denk dat ie last heeft gehad van migraine. Het klinkt als.. Heeft ie dan nu voor de eerste keer gehad.

Ik hoorde dat mn zusje cadeau's heeft gekocht voor kerst. Dusja moeten wij dat ook nog ff gaan doen.. Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat we dat deden. 

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1134 Gepost op: 20 december 2012, 18:13:28 »
Destino, we posten wel regelmatig tegelijk!

Hoe is het op je werk? Weer een lange dag vandaag?

I love kerstpakketten! Ben altijd zoooo benieuwd. Ik heb em nog niet (heb deze week vakantie van het werk). Jeroen krijgt em morgen.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1135 Gepost op: 20 december 2012, 18:14:18 »
Wat een leuk kerstpaket! Destino!

Wij gaan met kerst 1e kerstdag eten bij mijn ouders en 2e dag bij schoonouders. Maar wij geven mijn schoonouders een kadobon , op die kadobon staat dat het geldig is om met ons een x uit eten te gaan! (Zit een heel verhaal aan vast.... Zal jullie er niet mee vermoeien ;) haha)

Ik heb ook mij. Kerstpaket gekregen! Het was een cadeau carrousel ! Een soort pluim , dan kan je zelf je kado kiezen. Ik wilde al een tijdje een nieuwe tas en je kon ook ui een stuk of 20 dames tassen kiezen, dus ik heb een mooie tas gekozen :) dus ook happy met mijn kerst pakket hihi

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1136 Gepost op: 20 december 2012, 20:02:25 »
@Sperzieboon...ik kijk op m'n werk meestal ook wel even als het niet druk is, en als het niet kan dan niet..

@Destino, hij WIL een snowboard, dat betekend niet dat hij die krijgt hoor....alhoewel, had wel met mijn zus afgesproken dat ik zou kijken voor een leuke 2e handse aangezien meneer nog nooit op zo'n ding heeft gestaan dus ik ben druk op mp! En tja, die kinderen weten wel wat ze vragen hoor. Leuk trouwens je kerstpakket, ik krijg echt iets stoms! 2 bioscoop bonnen voor pathe bioscoop (daar moet ik minimaal een uur voor rijden) en 1 persoon gratis lasergamen...dus!

En hoe het komt dat ik voor 7 moet kopen, nou 1 van onszelf, 3 van m'n ene zus, wij wonen dicht bij elkaar en doen altijd cadeautjes voor elkaars kindjes en die andere 3 zijn kindjes van mijn andere zus die tijdelijk bij mijn ouders wonen omdat mijn zus op het moment niet voor ze kan zorgen (vechtscheiding e.d.) lang verhaal. Dus zodoende, 7 kindjes! AS en ik doen ook iets "kleins" voor elkaar, hij wilde al een tijdje een nieuwe game dus die kopen we gewoon nu als soort van kerstcadeau en ik wil zelf graag een nieuw horloge, dus ik hoop dat ik die krijg en verder moeten we weer zuinig aan doen. Scheelt wel dat we alles voor de bruiloft al gespaard hebben dus daar hoeven we ons niet zo druk over te maken gelukkig!

@JoyceS, dat herken ik wel! Ooit een ongeluk gehad al passagier bij mijn moeder in de auto, heel genant, maar ik was toen zelf ook bezig voor mijn rijbewijs en ben toen ook ruim 8 maanden gestopt omdat ik het doodeng vond. Maar goed, net als met paardrijden he, je moet er toch een keer weer op. Wel handig dat je nu ineens nog cadeautjes moet gaan kopen, altijd fijn die last-minute afspraken. ;-)

@Lizzz, dat is nog eens een lief cadeau voor je moeder, zal ze vast leuk vinden! En je schoonouders, tja, 't is dat die mensen erbij zitten hé...hahaha Fijn dat je bordje nu heel is aangekomen, laat je nog een foto zien???

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1137 Gepost op: 20 december 2012, 20:31:49 »
ik heb een doosje bobons gekregen voor kerst van werk. Lekker gierig maar goed iig iets.

Ik wil nog iets voor de kleintjes van me zusje kopen, gewoon leuk. We hebben niks afgesproken met familie.
1e kerstdag kookt mijn as voor mijn familie bij me zusje thuis. Wij hebben geen eettafel (hebben een eiland,  niet xo gezellig en maar 4 plaatsen)
2e kerstdag waarschijnlijk naar mnd schoonouders.
Word vast gezellig.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1138 Gepost op: 20 december 2012, 21:34:55 »
haha, maggylove, bij jou op het werk gaan de zaken blijkbaar net zo fantastisch als bij mij! Wel fijn als je een as hebt die lekker kan koken, wat gaat hij maken? Gewoon een typisch kerstdiner of iets echt lekkers?

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1139 Gepost op: 21 december 2012, 10:19:39 »
Nu toch een berichtje vanaf m'n werk. We hebben hier open werkruimten (‘het nieuwe werken’ / flexwerken) dus iedereen zou langs je heen kunnen lopen en zien waar je mee bezig bent. Zou het niet zo fijn vinden als m’n manager of de wethouder ziet dat ik niet met m’n echte werk bezig ben.. En heel veel collega’s hebben het echt super druk, half overspannen enzo, dus als ik dan relax op een forumpje kijk denken ze ook dat ik tijd zat heb om werk van hun over te nemen :p En naast dat.. ik heb ook eigenlijk zat te doen, dus het forum is vooral voor ’s avonds en in het weekend.

Ik heb m’n kerstpakket ook al een tijdje binnen. Zo’n mooi landelijk wit dienblad met chocolaadjes, mix voor cake, scones en tulband, fudge, chocomelk, marsmellows en bekeres voor cappucino en thee. Erg leuk! En daarnaast kreeg iedereen nog een kerstbrood. We kunnen hier ook kiezen voor een cadeaubon, maar vind een kerstpakket ook altijd veel te leuk!

Wij doen kerst dus niet met cadeautjes (wij doen dus aan Sinterklaas), en mijn vriend werkt ook veel met kerst dus dat is altijd net iets anders dan anderen het vieren. Kerstavond eten we met een grote groep vrienden (maar nu zonder AS), 1e kerstdag kerstontbijt bij mijn schoonouders (met AS) en ’s avonds bij mijn ouders (zonder AS) en 2e kerstdag ’s avonds eten met de hele familie van AS (met AS). Ben benieuwd naar dat laatste. Het is bij een neef van m’n vriend en die woont volgens mij in een klein appartement en er kunnen zo 30 man komen volgens mij.. Wordt dus staand of op het balkon m’n kerstdiner eten ofzo!?

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1140 Gepost op: 21 december 2012, 13:56:27 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:39:38 door destino »

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1141 Gepost op: 21 december 2012, 16:19:09 »
Wij vieren 4x kerst, zondagavond bij mn oma met cadeautjes, die zit in een verpleegtehuis, maandagavond bij mn schoonzus, zwager en neefje, daar gaan we lekker eten enzo, zij koken en ikbak iets voor bij de koffie. 1e kerstdag samen kerstontbijt en smiddags cadeautjes bij mn ouders en savonds uit eten. 2e kerstdag met schoonvader een kerstbrunch en dan eten we samen savonds een stokbroodje ofzo.. :P

En dan vind je dat ik drukke kerstplannen heb? :P

Ik ben beleidsmedewerker welzijn bij een gemeente. Heb vanalles in m'n pakket: jongerenwerk, ouderenwerk, vrijwilligerswerk, mantelzorg, speelruimte, cultuur.. Moet nu prestatieafspraken maken met allerlei uitvoerende organisaties voor 2013, maar iedereen is op vakantie, dus als het wat later wordt, maakt dat niet zo uit. Dus ik kan rustig tussendoor even hier koekeloeren ;)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1142 Gepost op: 21 december 2012, 16:42:56 »
Leuk al die kerstplannen!
Wij moeten eerst op 1e kerstdag naar een kinder verjaardag.
( waarom vier je dat op 1e kerstdag??? ) of ligt dat aan mij ?

Vandaag onze ringen op gehaald! ( probeerde een foto toe te voegen maar het bestand is te groot) zal van t weekend even een foto op mijnalbum plaatsen en dan hier posten!
Wij zijn er heel blij mee!

Een foto van het ringen bordje ga ik niet plaatsen ivm evt mee lezers ;) onze namen staan er op en AS zijn naam is nog al niet veel voorkomend .... Wil wel het voorbeeld plaatje nog eens posten?
Onze name. En dan de datum 06-09-2013 .

Hier een hele drukke schooldag gehad , van wel ander half uur.... Moet niet gekker worden he ! Wel een hoop leerwerk , en voorbereidingen op presentaties dus genoeg te doen in de "vakantie"

Nog plannen voor het weekend?
« Laatst bewerkt op: 21 december 2012, 16:44:35 door Lizzz »

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1143 Gepost op: 21 december 2012, 19:31:08 »
Hmm een verjaardag op eerste kerstdag... Nee dat snap ik ook niet nee. Kind kan er natuurlijk niks aan doen dat het met kerst geboren is, maar dan vier je het toch op een andere dag..?

En leuk dat je de ringen hebt!! Wij hoeven pas in juni een keer terug te komen om te passen. Maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel een fijn idee dat ze daar veilig liggen. Hoewel liggen.. ze moeten nog helemaal gemaakt worden daar in het atelier.

En anderhalf uur school! Doet me denken aan mijn studie.. haha (was minimaal 2x 2 uur en maximaal 4x 2 uur!) Maja, dat huiswerk is weer wat minder...

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1144 Gepost op: 21 december 2012, 20:13:39 »
Inderdaad! Mijn overgroot oma is begraven op mijn verjaardag, ik was toen 4 jaar oud , ik het het niet gemerkt hoor dat mijn verjaardag 2 dagen later gevierd werd!
Hopelijk is dit eenmalig want ga niet de rest van mijn leven op 1e kerstdag op een verjaardag zitten ;)

Ow wij kunnen de ringen in  een kluis doen dus ook veilig ! Wij hadden ze al besteld omdat de 2e ring toen 1€ was.... Vandaar!

Dat huiswerk dat ga ik in de loop van de week doen eerst weekend vieren! Hihi....

Fijn weekend allemaal!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1145 Gepost op: 21 december 2012, 21:06:35 »
hihi toevallig heb ik voor sinterklaas van mn AS een kluis gekregen, oa voor de ringen :D

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1146 Gepost op: 22 december 2012, 11:03:35 »
Wat is er weer veel geschreven.
Ik ga dadelijk bijlezen!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1147 Gepost op: 22 december 2012, 15:58:20 »
ik had toch verteld van verkeerde ringkussentje van light in the box? heb ik gister opnieuw het pakketje gekregen is het weer de verkeerde! weer de zelfde.
ik krijg nu me geld terug of een toegoed van 25 USD op de site....
beetje jammer hoor. gelukkig ben ik op tijd begonnen met het bestellen, hoop dat ik in mei het juiste kussentje heb....

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1148 Gepost op: 22 december 2012, 16:11:53 »
Ow wat jammer! Mag je deze ook weer houden? Waar kies je voor.... Je geld terug of de tegoedbon.
Als je iemand kent die handig is kan die ook heel makkelijk een ringen kussentje maken :)
Was bij ons eerst de bedoeling maar toen kwam ik het ringen bordje tegen :)

Hier een beetje grieperig.... Vanochtend vroeg wakker, was boodschappen aan het doen en het zweet brak mij uit. Naar huis gegaan en terug naar bed gegaan. Na 2 uurtjes slaap een beetje opgeknapt. Hopelijk zet het niet door Met de kerst!

Gelukkig al een paar dagen goed door geslapen ( de katten lieten ons met rust) hopelijk blijven ze ons met rust laten hihi....


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1149 Gepost op: 23 december 2012, 12:14:43 »
Hier last van een chronisch geval van kerststress! Gisteren van ellende me sleutel in de auto laten liggen en de deur op slot gedaan...GRRRRR,,...konden we mooi gaan inbreken in onze eigen auto!

@maggylove, wat balen zeg! Ga je het nog een keer proberen? Kun je anders niet op mp kijken, worden ook heel veel aangeboden gewoon nieuwe door mensen die goed kunnen naaien en zo!

@iedereen die de ringen in de kluis gaat leggen...wij hebben bij mijn ouders thuis een grote kluis waar alle belangrijke spullen inliggen, diploma's en sieraden en zo, dus die van ons gaan daar denk ik ook in.

@lizzz....dat is wel raar een verjaardag op 1e kerstdag, dat doe je dan inderdaad toch eerder of later...vreemd!

Wat zijn jullie allemaal druk met kerst...bij ons valt het dit jaar gelukkig wel mee!
Kerstavond bij mijn ouders cadeautjes doen en zo, 1e kerstdag uitgebreid ontbijt met z'n 3tjes gewoon thuis, en eten bij mijn ouders thuis (alleen met mijn vader, moeder moet werken), 2e kerstdag kerstbrunch bij vrienden en 's avonds fondueen (schrijf je dat zo??) bij schoonouders thuis! Heeeerlijk, want zo heb ik zelf geen troep in huis! ;-) en oud en nieuw zijn we bij mijn zwager en schoonzus, dus ook geen troep in huis! Ik hou d'r van, hoef ik zelf niet extra te poetsen! 

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards