collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1067680 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1200 Gepost op: 29 december 2012, 15:02:08 »
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!  :applaus:
Gefeliciteerd met de verloving en geniet van alle voorbereidingen.
Hebben jullie de verloving al bekend gemaakt bij familie e.d.?
En weten jullie al welke datum in september het wordt?

Edit: Even het lijstje erbij gezocht. Als je wilt, mag je jullie daaraan toevoegen.
Ik zie dat sommige meiden zich hier gemeld hebben, maar daarna niet meer reageren. Jammer :-( Misschien komen ze binnenkort weer, als het weer wat drukker wordt met dingetjes regelen.

06-09-2013 Destino
06-09-2013 Lizz
06-09-2013 MS69
06-09-2013 Syll
12-09-2013 Anja85
13-09-2013 JoyceS
13-09-2013 Mydelirium
13-09-2013 Kirriemirrie
13-09-2013 Maura1982
13-09-2013 Eline1234
19-09-2013 Bianca83
20-09-2013 Sperzieboon
« Laatst bewerkt op: 29 december 2012, 15:04:46 door JoyceS »

2013jade

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1201 Gepost op: 29 december 2012, 15:36:43 »
Bedankt! Gezellig  :applaus: de datum word 13 september. Iedereen is al op d hoogte van de verloving en we zijn al flink aan het brainstormen. Vooral moeders is al aardig losgeslagen en zit te stuiteren

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1202 Gepost op: 29 december 2012, 17:56:13 »
Destino, wat fijn dat je een nieuw torselet hebt, en vooral dat die ander ook weer verkocht is!

Lizzz, hoe reageerden je katten vorig jaar? Onze oudste kat loopt bij de knallen die nu (soms) te horen zijn al laag over de vloer sluipend door het huis. Echt zo zielig om te zien!
En leuke bedankjes & mooie ringen :) Hoeveel bedankjes moet je maken in totaal?

Leuke doosjes Sperzieboon! Van die tulecirkels kan je misschien pompoms in elkaar frutselen? (denk ik, ben niet zo heel creatief haha)

JoyceS gefeliciteerd met jullie nieuwe auto!

Wat leuk dat "champagnefotopapier" vraag me ook af hoe dat werkt (qua opdrinken/opeten enzo haha)
Stonden er nog meer leuke dingen in de B&B?

2013jade, gefeliciteerd!! En welkom hier :D leuk dat je ook de 13de trouwt, populaire datum :D

Hier is verder alles rustig, maar vandaag wel onze huwelijksreis geboekt :D of tenminste, we hebben een optie genomen maar moeten nog wel de definitieve bevestiging krijgen. Ik heb er zoooooo zin in!! We verblijven 14 dagen in een verbouwd kerkje, met privé zwembad, hemelbed en regendouches (binnen en buiten!) in the middle of nowhere in Spanje :D kan echt bijna niet wachten!

We zijn er ook uit waar we mee willen toasten, m'n ouders hadden afgelopen zomer een fles prosecco meegenomen uit Italië en deze met kerst aangebroken. Ontzettend lekker, beetje zoetig en fris. Gewoon te bestellen online (is een soort familiebedrijfje dacht ik) en kost 8,50 per fles! Heel niet duur dacht ik zo?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1203 Gepost op: 29 december 2012, 18:45:54 »
Wat zielig voor jullie diertjes! Onze hond is nu net 2 en geeft er helemaal niets om. Ze kijkt alleen een keer op als mensen aan het karbietschieten zijn.

Mydelirium, klinkt goed!! In welk gedeelte vanSpanje zitten jullie dan?
Welke prossecco is het? (en de site?) Ik heb niet zo'n idee van prijzen. Maar volgens mij valt het mee hoor!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1204 Gepost op: 29 december 2012, 19:58:43 »
Zo hallo allemaal, er is er echt super veel geschreven! Weet nu al niet meer wat er geschreven is.

Mooie ringen lizzz!

Nog iemand voor 13 september, echt een populaire datum. Gefeliciteerd jade en wat romantisch met kerst gevraagd worden. Hoe lang zijn jullie samen, hoe oud zijn jullie we willen alles weten ;-)

8,50 is een mooie prijs hoor voor prosecco. Wij zijn gek op prosecco van 16 euro per fles.......

Ik ben niet zo fan van de foto's in de champagne (sorry) maar het is wel heel origineel!

Nou light in the box is niet meer een site waar ik ga bestellen. Tot 2x toe verkeerde ring kussen en nu een korting code gekregen, probeer ik een nieuwe bestelling, krijg ik een fout melding dàt de code niet klopt! Weer berichtje gestuurd maar nog steeds geen antwoord (wacht al paar dagen)
Beetje een domper.......




JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1205 Gepost op: 29 december 2012, 20:04:10 »
Mydelirium, inderdaad een domper.. Ik zou er ook niet mee bestellen met die 'nare' ervaringen.

Ik heb jade aan het lijstje toegevoegd:
06-09-2013 Destino
06-09-2013 Lizz
06-09-2013 MS69
06-09-2013 Syll
12-09-2013 Anja85
13-09-2013 JoyceS
13-09-2013 Mydelirium
13-09-2013 Kirriemirrie
13-09-2013 Maura1982
13-09-2013 Eline1234
13-09-2013 2013jade
19-09-2013 Bianca83
20-09-2013 Sperzieboon

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1206 Gepost op: 29 december 2012, 20:29:19 »
Mydelirium, inderdaad een domper.. Ik zou er ook niet mee bestellen met die 'nare' ervaringen.



Je bedoelt maggy denk ik ;)

Joyce, we zitten in Andalusië, maar wel in het binnenland, ongeveer 120 km bij Malaga vandaan! Precies zo dat we lekker afgelegen liggen, maar ook weer zo dat je veel steden kan bezoeken!
Ik zal het van die Prosecco even navragen bij m'n ouders, want ik ben alweer vergeten hoe het heet allemaal... Maar mijn ouders hebben zelf al eens besteld bij de website (en zijn naar hun wijnproeverij geweest toen ze in Italie waren vorige zomer), dus wel fijn om te weten dat het betrouwbaar is!

Maggy wat slecht! Hoop dat je snel antwoord krijgt!
En ben blij dat de prosecco maar 8,50 per fles kost, voor 55 man moet je toch al gauw 10 flessen inslaan! En wetende dat de meeste mensen er toch weinig om geven/ 't niet drinken geef ik er liever niet honderden euro's aan uit...

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1207 Gepost op: 29 december 2012, 20:45:04 »
Je bedoelt maggy denk ik ;)

Uh ja, ik bedoel maggy.

Ben benieuwd naar de prosecco. Misschien ook wel iets voor ons.
En inderdaad wbt jullie locatie voor de huwelijksreis, afgelegen maar toch redelijk dichtbij steden.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1208 Gepost op: 29 december 2012, 22:18:30 »
Maakt niet uit hoor maggylove hihi....gelukkig heeft iedereen een andere smaak ;)

Ik heb toen ook zo lang moeten wachten op een reactie van lightinthebox. Heb je wel een ticket aangemaakt? Toen kreeg ik heel snel reactie!


2013jade

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1209 Gepost op: 29 december 2012, 23:48:42 »
Moet me even morgen een beetje gaan inlezen voor ik goed kan reageren zie ik wel maar dat komt goed :) ik ben 24 en vriend is 31. We zijn eigenlijk nog helemaal niet zo lang samen. Tegen de tijd dat we trouwen anderhalf jaar. Ik heb 2 kleine ventje uit een vorige relatie die bij ons wonen. Onze relatie heeft een vliegende start gehad. We waren 3 maanden samen toen bij hem kanker werd ontdekt. Door de behandelingen zou hij onvruchtbaar worden en een week na de diagnose kwamen we erachter dat ik 7 weken zwanger was. Dat was even flink schrikken maar we zijn er samen voor gegaan. Huis gekocht, verhuist en alles in no time samen opgebouwd. Wonderbaarlijk genoeg ging alles perfect en zijn we echt ontzettend gelukkig samen. Inmiddels ben ik 27 weken zwanger van onze uk :) de 13e was dus ook de datum dat we de zwangerschap ontdekten en onze wereld even op zijn kop stond. Zijn moeder is 8 jaar terug overleden en die was 12 september jarig dus ook dat is meegenomen in de datum alleen donderdag wilden we liever niet. We zitten te kijken nu om in huys ten donk in ridderkerk te trouwen. Wel hebben we vandaag al de huwelijksreis geboekt. We werden er op slag verliefd op..22 september vliegen we met alle 3 de kids naar Kaapverdië. We hebben een junior suite geboekt met whirlpool en slaapgedeelte voor de knullen. Heb er onwijs veel zin in :D voordeel was vooral dat het maar 5 uurtjes vliegen is. Afgelopen jaar naar het dominicaans republiek geweest met 2 kids onder de twee dus 5 uur vliegen met drie moet ook lukken. Moet zeggen dat ze toen geen moment gehuild hebben ondanks de lange reis

2013jade

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1210 Gepost op: 29 december 2012, 23:54:19 »
En in het vervolg reageren op de ipad ipv mijn telefoon haha. Staan een aantal mooie fouten in het voorgaande bericht zie ik

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1211 Gepost op: 30 december 2012, 02:54:15 »
Welkom jade! En gefeliciteerd met je huwelijksplannen!
Wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug zeg! Hoe gaat het nu met je aanstaande? Erg mooi dat jullie ondanks de vliegende start en het heftige begin, juist zo sterk naar elkaar toe zijn gegroeid!

Wat betreft de prosecco, das volgens mij echt niet duur nee. Wat wij drinken is volgens mij 30 per fles. Dat staat in de standaard begroting bij de toast, dus zal wel champagne zijn. Maar aangezien ik alleen maar van zoete meuk hou, zal dat nog wel gaan veranderen :D

Oh en MD goede tip om de tule te gebruiken voor pompons, ga ik onthouden!

En ik vind de fotootjes ook erg leuk Liz! Vraag me wel af of t praktisch is net drinken, maar das misschien weer ondergeschikt aan het leuke aangezicht.

Vandaag bekend geworden dat de trouwlocatie waar vrienden van ons en m'n broer en schoonzus gaan trouwen failliet is.. Gelykkig trouwen ze allebei pas in 2014, maar das wel echt zwaar balen voor ze zeg! Denk je alles Gied geregeld te hebben..

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1212 Gepost op: 30 december 2012, 09:20:42 »
Zo dat is balen sperzieboon... Idd gelukkig nog tijd zat ok dingen te regelen. Het zou maar net voor de bruiloft zijn!

Jade: hoe is het met je AS?  En watheerlijk Kaapverdië! Hadden wij tenminste.... Ik voor gekeken alleen AS wilde er niet heen :(


Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1213 Gepost op: 30 december 2012, 10:14:20 »
Wow jade wat een heftige gebeurtenissen allemaal :O en idd, hoe gaat het nu met je AS? Huys ten donk is prachtig om te trouwen!

Wow sperzieboon dat is inderdaad goed balen.. Hadden ze al betaald/zijn ze hun geld kwijt nu?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1214 Gepost op: 30 december 2012, 10:38:27 »
Wow Jade, Wat bijzonder. Je krijgt te horen dat je AS waarschijnlijk onvruchtbaar zal worden en dan blijk je zwanger te zijn. Heftige periode hebben jullie al meegemaakt. Hoe is het nu met je AS en met de zwangerschap?
Kaapverdië lijkt me ook heerlijk. Er zijn nog zo veel plaatsen waar ik naar toe wil.

Sperzieboon, dat is balen! Gelukkig hebben ze nog ff de tijd om wat te regelen. Maar toch altijd sneu, want dit zal waarschijnlijk hun eerste keus zijn geweest.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1215 Gepost op: 30 december 2012, 10:42:33 »
Ook even een ego/klaag post trouwens. Hebben met de kerstkaarten meteen de STD kaartjes gestuurd naar de daggasten & familie. Leuke reacties gehad hierop van vrienden en familie van AS (ook al wisten de meesten het wel). Maar van mijn familie gewoon niets, he-le-maal niets. En dan zou je denken dat als bellen/kaartje sturen te veel moeite is, nou ja ok dan. Maar als je je familie dan in real life ziet en er gewoon geen felicitatie er vanaf kan ben ik er klaar mee hoor!! Ik hoef geen groots gebaar (en misschien stel ik me ook wel aan) maar normaal gesproken wordt ik voor elke scheet lastig gevallen op facebook of whatsapp, maar een felicitatie voor het trouwen kan er dus blijkbaar niet vanaf! Zelfs m'n ouders worden niet gefeliciteerd.. bluh.

Zo. Dat was 't.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1216 Gepost op: 30 december 2012, 10:46:58 »
MD, dat is niet leuk.
Je mag gerust een egopost plaatsen hoor.

Hier ook geen reactie van schoonouders op de STD kaart. Ze hebben ook helemaal geen interesse in de bruiloft, of laten dat tenminste niet zien. Hun kleinkind en kleinkind op komst zijn veel belangrijker. Ik snap wel dat een kleinkind voor hen misschien leuker is dan een zoon die gaat trouwen. Maar toon wat interesse!!
Van schoonzus, waar AS na twee jaar weer contact mee heeft, wel een leuke reactie gehad en zij toont wel interesse. Dat valt me dan ook weer op. Wel positief dan.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1217 Gepost op: 30 december 2012, 13:13:06 »
Wat vervelend md! Stom dàt ze niet de moeite nemen te reageren, kan me niet voorstellen dàt je dàt niet doet.

Wow jade dat is zeker een heftige periode dan leer je elkaar wel kennen. Hoop dat het goed gaat met je as. En wat fijn dat je nu iets leuks naar uit te kijken hebt.
Weet je al wat voor jurk je wil?

Lizzz heb via de bestelling contact via berichtje, elke keer super snel reactie maar nu ineens niet meer......  ga maar weer eens wat sturen.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1218 Gepost op: 30 december 2012, 13:38:54 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:36:57 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1219 Gepost op: 30 december 2012, 17:40:02 »
Ja, ik dacht , als er een huishouden van bv 5 is dan moeten ze alle 5 een bedankje. En wat doen mensen er meestal mee.... Niks haha dus daarom gaan wij voor 1 bedankje per kaart.


@maggylove : ik had losse mailtjes gestuurd via "contact" en ook zoals jij het gedaan hebt.
Bij mij duurde het ook wel lang. Hopelijk gaat het goed komen. Het is een handige website als je geen haast hebt met je bestelling!

@jade : dat is zeker een mooie locatie....!  Komen jullie ook een beetje daar uit de buurt?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1220 Gepost op: 30 december 2012, 18:24:48 »
Holy moly wat zijn jullie snel vandaag!

@Jade, pff jeetje wat een verleden hebben jullie dan al samen! Kan me voorstellen dat je dan niet meer 5 jaar wil wachten! Wel een mooie locatie trouwens. Hoe gaat het nu met je as?

@sperzieboon, ze hadden hopelijk nog geen absurde aanbetaling gedaan voor de locatie?!

@MD, jeetje lekker dan! Doe je er moeite voor omdat je wil dat andere mensen het ook leuk vinden en dan krijg je niet eens een reactie. Kan me voorstellen dat je baalt! Hier krijgen we eigenlijk van bijna niemand echt interesse voor de bruiloft hoor, we doen het gewoon lekker samen en de rest ziet het dan alleen op de 13e september wel, hoe we het hebben bedacht. Tja, balen maar niets aan te doen, je kunt mensen niet dwingen blijkbaar....

Hier gaat alles zijn gangetje, vandaag via internet een afspraak gemaakt om jurken te passen, even wachten op een reactie. Als ik daar geen mooie jurk kan vinden ga ik op jacht naar een gekleurde jurk, dan zal wit het gewoon niet voor mij zijn. (Zo'n idee had ik toch al, maar goed, eerst maar afwachten wat ik daar aantref) Morgen de auto naar de garage, en hopelijk morgen middag weer helemaal gefixt terug voor niet al te veel geld. Nog even 3 uurtjes werken morgen en dan oud en nieuw vieren...pfff ik ben nu wel klaar met die feestdagen drukte hoor!


sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1221 Gepost op: 30 december 2012, 19:58:17 »
Ze hadden gelukkig nog geen aanbetaling gedaan. M'n broer en schoonzus zijn er aardig nuchter onder. Denk dat ze stilletjes ook wel met een faillissement (wat een moeilijk woord!) rekening hebben gehouden. Het is een aardig nieuwe locatie (sinds maart dit jaar) en dan is het altijd afwachten of het loopt en we kregen al de indruk dat het niet heel goed liep met het restaurant.. Die vrienden balen wel flink. Zij zijn best kritisch, en deze locatie paste precies bij hen.. Tsja en zo heel veel zit hier niet in de buurt, dan moet je echt buiten onze woonplaats en dat wilden ze liever niet.

@MD Klagen lucht op! Dus lekker doen hier op het forum hoor! Inderdaad wel erg jammer dat je geen reacties op je STD krijgt. Of waren ze misschien allemaal al op de hoogte van jullie trouwplannen en was dit niet 'nieuw' voor ze.. (maar dan nog is een reactie leuk natuurlijk hoor!)

@Kirrie Wanneer mag je weer passen? En hoevaak ben je nu al geweest eigenlijk, want het wilde dus niet echt lukken begrijp ik? En een jurk met kleur vind ik eigenlijk ook wel stoer en misschien past dat juist ook wel bij je! En auto's.. tsja die krengen kosten nou eenmaal veel geld.. Heb vorige maand er toch maar winterbanden onder laten zetten, omdat ik hem elke dag wel nodig heb, met een kleine beurt erbij 900 euries kwijt  :blink:  Hoop dat de rekening morgen meevalt!

En van het lijstje van september-bruidjes, het zou me niks verbazen dat er een hoop afhaken omdat dit zo'n druk topic is! Als je een weekje niet online komt is het haast niet meer bij te benen haha

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1222 Gepost op: 30 december 2012, 20:18:23 »

Hoeveel flessen heb je nodig? Denk dat 8,50 idd niet heel duur is?
Wat stom zeg, totaal geen reacties op jullie STD! Dat is gewoon niet leuk :n .

We hebben denk zo'n 10 flessen nodig. Per fles haal je 5/6 glazen eruit, en er komen 54 mensen.. Maar we bestellen er sowieso 12, hebben we zelf nog wat voor ervoor/erna :)

@MD, jeetje lekker dan! Doe je er moeite voor omdat je wil dat andere mensen het ook leuk vinden en dan krijg je niet eens een reactie. Kan me voorstellen dat je baalt! Hier krijgen we eigenlijk van bijna niemand echt interesse voor de bruiloft hoor, we doen het gewoon lekker samen en de rest ziet het dan alleen op de 13e september wel, hoe we het hebben bedacht. Tja, balen maar niets aan te doen, je kunt mensen niet dwingen blijkbaar....

@MD Klagen lucht op! Dus lekker doen hier op het forum hoor! Inderdaad wel erg jammer dat je geen reacties op je STD krijgt. Of waren ze misschien allemaal al op de hoogte van jullie trouwplannen en was dit niet 'nieuw' voor ze.. (maar dan nog is een reactie leuk natuurlijk hoor!)

Nou, m'n tante wist het al. Mijn moeder had het al verteld (via de telefoon) en toen ik vroeg naar d'r reactie realiseerde m'n moeder zich dat ze niet echt een reactie had gegeven. Geen gefeliciteerd ofzo, alleen 'oh..' en toen verder gegaan met ander onderwerp. Of de rest het wist weet ik eigenlijk niet.. We hebben het eerder al aan mijn opa verteld maar ik weet niet in hoeverre hij het door verteld aan anderen ivm het feit dat hij nogal vergeetachtig aan het worden is (beginnend dement) en het me dus niet zal verbazen als hij het soms gewoon niet meer weet haha

Pffft Kirrie dat lijkt me echt niet leuk... Gelukkig zijn m'n ouders (en die van AS) en vriendinnen wel geïnteresseerd en vragen ze er naar dus dat is wel fijn! Maar ben in staat om iedereen die niet binnen 2 maanden ons feliciteert te on-uitnodigen haha
Maar hoe ga jij er mee om? Kan je bij vriendinnen wel je ei kwijt over het trouwen?
En thank god voor het forum trouwens, anders was AS denk ik echt gek geworden van mijn bezigheden over de trouwerij.

2013jade

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1223 Gepost op: 30 december 2012, 21:20:23 »
Zo, een heleboel bij gelezen. Ondanks de vele berichten is het eigenlijk best een klein clubje dames :) leuk, dat maakt het wat overzichtelijker haha. Hele mooie foto's voorbij zien komen van allerlei leuke dingen en ideeën. Moet wel eerlijk zeggen dat het hele trouwgebeuren een beetje begint te duizelen in mijn hoofd. Er is zoveel en zoveel mogelijk. Vooral de verdeling van het budget vind ik knap lastig, wat en hoeveel waarvoor rekenen. Hadden jullie vooraf een vast bedrag wat de bruiloft mocht kosten??

Ik las over STD kaarten, geen idee wat het is, wie helpt haha. Maar wat het ook is, het is sowieso alles behalve leuk als je eigen familie nieteens reageert.

Light in de box: ik heb helaas ook geen goede ervaringen met die site. Hier bleven ze steeds de foute maat sturen van een jurkje en niet reageren op mail.

Trouwlocatie failliet. Dat lijkt me vreselijk als je iets al een tijd op het oog hebt en je moet dan al je plannen wijzigen, vooral je ideaalbeeld.

Lizzz: wij komen uit papendrecht, dus daar zit iedereen zo met de auto.

Destino: we zijn in cabaret geweest. Viva wyndham! Echt een geweldig hotel, zeker met kids. Al zijn ze gelukkig niet moeilijk, geef ze een schep en emmer en je hoort ze uren niet haha. Kleinste man is helemaal het makkelijkste kind ooit, die sliep overal dus of ik nou naar de kamer ging of op de strandstoel onder een parasol neerlegde, hij vond alles prima en ging lekker slapen.

Mijn as, het gaat echt super goed gelukkig. Hij is toen direct geopereerd de dag erna en ook de lymfeknoop is verwijderd preventief(waren kalkplekjes te zien wat voorstadium kan zijn). Daarna een fikse reeks bestralingen waar hij zich echt geweldig doorheen heeft geslagen. De controles daarna waren schoon :D. Nu een jaar lang elke 3 maanden door de molen, daarna elk half jaar, jaarlijks enz. Tot hij 5 jaar kankervrij is. Voor de operatie was er gelukkig wel nog wat ingevroren dus mochten we ooit nog een kleintje willen dan zou dat via IVF nog een mogelijkheid zijn.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1224 Gepost op: 30 december 2012, 21:22:48 »
Het is heerlijk om ongegeneerd te kunnen praten over trouwen en ook tegen andere die het net zo leuk vinden. En idd klagen lucht op.

Me ouders hebben vakantie bij hun werk aangevraagd! Dus ze hebben iig vrij. Ik ga  19 januari met me moeder vliegen naar berlijn, als dat goed gaat gaan ze waarschijnlijk mee naar aruba!!
Echt leuk.  Blij!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards