collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1066568 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4650 Gepost op: 19 juli 2014, 04:25:32 »
Wij zijn inderdaad begonnen met de babykamer! Wij gaan binnenkort twee weekjes naar frankrijk toe en daarna maak ik het kamertje helemaal af. Wel weer leuk hoor al die babyspullen!
Vandaag ook laaste werkdag school gehad en nu vakantie en daarna verlof. Ontzettend verwend door de kinderen met allemaal baby spulletjes, erg lief!

Sperzieboon, leuk al die nieuwe spullen! Na al dat klussen zie je het plaatje dan samen komen. Weekendje weg klinkt leuk en heerlijk dat je in oktober nog weg kan!

JoyceS, je maakt ons erg nieuwgierig! Lekker om na zo'n grote verbouwing een relax vakantie te hebben waar je niks hoeft te doen!

Lizzz, balen van je laptop. Op onverwachte uitgaven zit je nooit te wachten.
Ik hoop dat die extra dag je wat meer rust geeft.

Fijn vlinder een nieuwe leidinggevende! Tandjes daar kunnen ze even last van hebben, fijn dat ze nu weer vrolijk is!

Hier inmiddels 28 weken zwanger en kleinte doet het goed. Wat moeite met slapen met deze warmte vandaar dit rare tijdstip van reageren...

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4651 Gepost op: 23 juli 2014, 17:10:41 »
Mariska, wat een geluk dat je nu zo lang 'verlof' hebt. Het lijkt me erg leuk met de babykamer bezig te zijn.

De verrassing is dat ik ZWANGER ben!
Nog groter is de verrassing dat ik zwanger ben van een tweeling. Dat was ook voor ons even een shock.
Ik ben nu 7.3 weken. Meer zet ik zo in het zwanger zijn topic.

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4652 Gepost op: 23 juli 2014, 20:29:03 »
Lieve JoyceS,

Gefeliciteerd, twee maal! Wat een bijzonder moment om die twee hartjes te zien kloppen.Een grote wens in vervulling.

Geniet van je zwangerschap en de twee wondertjes in je buik.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4653 Gepost op: 24 juli 2014, 08:03:09 »
WOWWWW !!!!!!!! Joyce ! Wat leuk !!! Gefeliciteerd!!!!

Geniet van je zwangerschap!

Gaat alles goed? Voel je je goed? XXX

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4654 Gepost op: 24 juli 2014, 17:45:09 »
Dank jullie wel.  Ik voel me heel erg moe. Kan wel de hele dag door slapen.
Misselijkheid en spugen is nu goed onder controle met medicatie.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4655 Gepost op: 25 juli 2014, 10:34:40 »
Oh joyce, super dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd!!!! Fijn dat de misselijkheid en spugen met medicatie onder controle is. De vermoeidheid is lastig he? Probeer er maar aan toe te geven als je thuis bent denk ik. Geniet van je zwangerschap!

Leuk mariska dat jullie met het kamertje bezig zijn. Heerlijk dat je zo lang verlof hebt.

Hier gaat het goed.  Sanne slaapt sinds drie nachtjes niet meer ingebakerd en dat gaat redelijk.  Ze lag nog steeds in het wiegje op onze kamer maar heeft afgelopen nacht in haar eigen kamertje geslapen.  Ze is nog steeds druk en bewegelijk maar omdat ze kan draaien is het niet verantwoord meer om haar in de bakerdoek te doen.
Nog een weekje werken en dan lekker vakantie,  zoveel zin in!

Fijn weekend vast allemaal!

Destino

  • Junior
  • **
  • Berichten: 92
Re: September 2013
« Reactie #4656 Gepost op: 25 juli 2014, 16:22:44 »
Ha meiden!

Ik heb me weer aangemeld om even te kunnen reageren op het fantastische nieuws van Joyce! Las af en toe nog met jullie mee, maar vind het wel leuk om ook weer even te kunnen reageren!
Wat geweldig voor je meid en dan ook nog van 2 :D
Ik ben zo blij voor je!
Jammer van de misselijkheid & vermoeidheid, maar gelukkig bestaat daar medicatie voor. Heb je Emasafene?

Vlinder, hoe gaat het met je meisje? Zie af en toe foto's op FB voorbij komen en het is echt een lief meisje om te zien!
Wat goed dat ze al redelijk slaapt zonder dat ze ingebakerd wordt.

Lizzz, vlot het een beetje met de verkoop van jullie huis?

Joyce, is jullie huis inmiddels al helemaal af? Jullie kunnen gelijk een volgend projectje gaan beginnen hihi!

Sperzieboon, zo te lezen is jullie huis bijna helemaal af nu de meubels geleverd zijn?
Super! Ben wel benieuwd naar foto's hihi!

Mariska, wat leuk 28 weekjes zwanger en met de babykamer bezig! Gaat alles goed?


Zoals jullie al schreven, we zijn bijna 1 jaar getrouwd, hoe bizar snel kan zo'n jaar eigenlijk gaan he!
Vorig jaar rond deze tijd waren we volop bezig met de (laatste) voorbereidingen.


Hier gaat ook alles goed! Ben lekker druk met werken, sporten en leuke dingen doen haha en we zijn pas op vakantie geweest naar Cuba, dat was echt heerlijk!
Veel mooie dingen gezien en ook lekker uitgerust! :)

Jorien26

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4657 Gepost op: 25 juli 2014, 16:26:25 »
hey destino, ik hoor hier helemaal niet maar lees toevallig dat je naar Cuba bent geweest, wat gaaf, wij ook een maandje geleden! Geweldig & indrukwekkend land he?

Destino

  • Junior
  • **
  • Berichten: 92
Re: September 2013
« Reactie #4658 Gepost op: 25 juli 2014, 16:29:00 »
Wat leuk Jorien! Het is zeker een heel gaaf en indrukwekkend land! Wanneer zijn jullie er geweest? Wij van 25 juni tm 10 juli!
Zo anders dan de andere eilanden die daar in de buurt liggen, de mensen zijn ook zo vriendelijk!
Geen last gehad van je zwangerschap i.c.m. het warme weer en de lange vlucht?

Jorien26

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4659 Gepost op: 25 juli 2014, 16:51:39 »
Wij waren er begin juni 2 weken. Tja het was niet heel relaxed door de zwangerschap, maar we hebben wel alles kunnen zien wat we wilden! En ben blij dat we nog een mooie reis met z'n 2en hebben kunnen maken :) Dat zal er vanaf nu wel niet meer inzitten haha..

Destino

  • Junior
  • **
  • Berichten: 92
Re: September 2013
« Reactie #4660 Gepost op: 25 juli 2014, 17:46:16 »
Heerlijk hoor! Zijn jullie ook in Trinidad geweest?
Wij hebben dat helaas over moeten slaan.. Maar wel met een mooie reden, bij ons is er ook een kleine onderweg :D . Ik ben 8 februari uitgerekend en nu 11+5. :)
Net zoals jij al aangeeft, de reis was daardoor wel wat zwaar, maar nog even een mooi momentje samen.


Nog wel even sssstttt op facebook voor degenen die mij daar hebben..
Vrienden en familie krijgen het dit weekend te horen ;)

Jorien26

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4661 Gepost op: 25 juli 2014, 19:08:01 »
Wat leuk gefeliciteerd!! En wat toevallig, allebei pril zwanger naar cuba geweest haha. Jammer van de cocktails daar  he ;) wij zijn in havana, trinidad en de vinales vallei geweest. De tweede week gechild in varadero :)

Kom je gezellig meekletsen in de zwangerschaps-topics?

Destino

  • Junior
  • **
  • Berichten: 92
Re: September 2013
« Reactie #4662 Gepost op: 25 juli 2014, 19:12:22 »
Mooie reis dus!! Waar zaten jullie in Varadero?
En inderdaad, allebei pril zwanger daarheen en zo'n lange vliegreis hihi.

Kom daar zeker meekletsen, even wachten nog tot we het dit weekend verteld hebben :) .

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4663 Gepost op: 25 juli 2014, 22:00:04 »
Hee, ff snel.  Later uitgebreid.
Wat leuk destino! Gefeliciteerd! Fijne zwangerschap toegewenst  :applaus:

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4664 Gepost op: 25 juli 2014, 23:31:20 »
Meiden wat een nieuws!!! Van harte gefeliciteerd Joyce en Destino!!

Joyce ik hoopte het al zo toen je zei dat je een verrassing had! Jullie hebben er even op moeten wachten en nu dan een tweeling! Kan me voorstellen dat je daar even van in shock was! Heb je het al in je omgeving verteld?
En destino, hartstikke leuk! Voor jullie komt er dus een leuk weekend aan! Iedereen het goede nieuws vertellen  :biggrin: en hoe voel jij je?

Hier geen sprake van zulk groot nieuws, wel dat we gordijnen besteld hebben hahaha! Foto's toevoegen op de iPad is niet zo gemakkelijk (tenminste ik weet niet hoe), anders had ik er wat fotootjes geplaatst  :blush:

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4665 Gepost op: 26 juli 2014, 16:47:16 »
Nog meer goed nieuws....gefeliciteerd met jullie zwangerschap destino!! Super!

Mooi dat jullie nog een verre reis hebben gemaakt dat zit er straks mss niet meer in...veel plezier met vertellen dit weekend!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4666 Gepost op: 27 juli 2014, 11:59:01 »
Destino , gefeliciteerd !!! Hele fijne zwangerschap gewenst!

Destino

  • Junior
  • **
  • Berichten: 92
Re: September 2013
« Reactie #4667 Gepost op: 28 juli 2014, 09:08:29 »
Op welke datum ben jij uitgerekend Joyce? Hoe gaat het nu met je?

Sperzieboon, ik voel me goed, ben ook niet ziek geweest, alleen vooral moe. Die vermoeidheid begint nu gelukkig minder te worden. :)
Wel heel fijn dat iedereen het nu weet, het is zo lastig om iets voor je te houden wat je zo graag wilt delen!
Wat voor gordijnen heb je besteld? Voor heel het huis?
Jammer dat het foto's plaatsen niet lukt hihi!

Hoe is het verder met de rest hier? :)

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4668 Gepost op: 29 juli 2014, 21:44:37 »
Heel toevallig dat ik weer een keertje hier op de site keek, en wat zie ik lees ik allemaal leuke en enthousiaste berichten. Heb binnenkort twee huwelijken en daarom weer in die sfeer haha

Meiden allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen en vlinder gefeliciteerd met je mooie Sanne! Ik wil nog steeds een keertje op kraamvisite komen hoor, als dat nog een keer mag ;) !!
Wow Joyce een tweeling, wat een bijzondere verrassing!!

Ik heb een moeilijke periode achter de rug waar ik niet teveel op in ga, maar ik ben nu weer gezond en positief!
Heel veel liefs allemaal!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4669 Gepost op: 30 juli 2014, 19:08:13 »
Zo irritant, had ik een bericht getikt, lukte foto's toevoegen niet, deed ik wat doms en nu ben ik m'n tekst kwijt...  :angry:

Maar ik wilde nogmaals benadrukken hoe leuk ik het wel niet vind dat Destino en Joyce nu ook zwanger zijn! Joyce heb jij het al om je heen verteld? Je buik groeit nu twee keer zo hard denk ik? Dus al wat te zien? Jeetje een tweeling, ik kan er nog niet over uit ;) Is denk ik ook maar afwachten hoe lang je dat met je werk gaat volhouden of niet? Zou je op kantoor werk kunnen doen als alternatief?

@destino We hebben lichte, linnen gordijnen gekocht. Overgordijnen voor achter bij de schuifpui en drie vouwgordijntjes voor. Ik had net foto's gemaakt zodat ik m'n nieuwe meubels kon showen (en de plek waar de gordijnen komen ;)), maar ze waren te groot. Weet niet hoe ik de fotootjes kleiner moet maken op de IPad..

@wedding, leuk dat je weer even langskomt hier. Je valt inderdaad in de boter met die berichten hier ;)

Verder alles goed met mij. Op t werk zijn er weinig collega's vanwege de vakantie. Wel genoeg werk om bij te werken, maar als het zo rustig is, kan ik daar weer een soort van onrustig van worden.. Volgende week gaan we een lang weekend weg naar Drenthe. Daarna is het lang wachten onze 'echte' vakantie eind oktober. We hebben nu wel een beetje besloten dat het Tenerife gaat worden. Ik twijfelde eerst of het dan nog wel lekker zonnig weer zou zijn.
Verder ben ik bezig als CM voor de bruiloft van onze CM. Dat vind ik errug leuk om te doen! Ondertussen staan er ook nog steeds dozen te wachten om uitgepakt te worden.. Mmm bruiloft dingen vind ik toch leuker hihi

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4670 Gepost op: 30 juli 2014, 19:24:17 »
Bedankt nog voor de felicitaties.

Sperzieboon. Klinkt erg leuk!  Hebben jullie ook iets van vitrage rolgordijn als eerste godin bij de schuifpui? Bij ons schijnt de zin erop dus zijn nog hard aan het nadenken wat we er mee doen.
Lekker vooruitzicht een weekend weg.  Leuk dat je nu ook bij hen cm bent.  Wanneer trouwen?

Wedding leuk dat je ff langs komt! Heftig zo'n periode. Gekomen na dat plekje? Fijn te horen dat het nu weer goed gaat.

Fijn dat jij je goed voelt Destino. Hebben jullie nog een echo op de agenda staan?


Hier gaat het nu goed met de medicatie tegen misselijkheid. Wel nog steeds erg vermoeid.
Mn buik groeit inderdaad al goed.  Ik moet ervan uit gaan dat mijn buik 6-7 weken voorloopt op een eenling zwangerschap.
Ik ben vooralsnog 8 maart uitgerekend

Destino

  • Junior
  • **
  • Berichten: 92
Re: September 2013
« Reactie #4671 Gepost op: 1 augustus 2014, 10:39:41 »
Wedding wat leuk om wat van je te horen! Het gaat nu weer allemaal goed met je?

Sperzieboon, kun je ze niet uploaden op mijnalbum en dan de link hier plaatsen?
Ben erg benieuwd, het klinkt erg mooi!
Wat leuk dat je CM bent, dan kun je toch nog even bruiloftdingen regelen!
En wat leuk een vakantie in het vooruitzicht en een lang weekend weg, lekker van genieten!

Joyce,  We schelen precies een maand trouwens! Meestal komt een tweeling wel eerder toch?
Geloof gelijk dat je buikje lekker groeit, zie je het al een beetje?
Hebben jullie nu extra controles?

Wij hebben een echo gepland staan met 15,5 week, over een kleine 3 weken. Ik vond tussen de termijnecho en 20 weken echo zo'n lange periode zitten, ruim 2 maanden..
Ik hoop dat ze dan ook het geslacht kunnen zien, we zijn namelijk érg nieuwsgierig hihi!
Mijn buik groeit ook al een beetje, echt leuk om te zien. Vooral deze week maakt hij een groeispurt. Eerste positiebroek heb ik ook aangeschaft, wat zit dat lekker zeg ;) .

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4672 Gepost op: 10 augustus 2014, 18:44:18 »
Leuk dat iedereen weer eens op de site kijkt :)


Leuk al die echo's ! Ik mocht laatst met mijn beste vriendin mee naar haar echo.
Ze had een pret echo. Echter liet de kleine meid zich niet goed zien.
Heel bijzonder om mee te maken..... Had zo iets nog nooit mee gemaakt en vond het een eer dat ze mij mee vroeg :)

Hier gaat alles zijn gangetje.
Wij hebben wel 1 hele bezichtiging gehad! Alleen niks gehoord en we zijn alweer 1,5 week verder.
We hebben besloten toch een weekje op vakantie te gaan  :applaus:

Helemaal happy..... Ben er zo aan toe! We gaan  8 daagjes Turkije :)
8 dagen lekker aan het zwembad liggen en bijtanken !

Joyce willen jullie ook het geslacht van jullie kindjes weten? Net zo als destino?


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4673 Gepost op: 12 augustus 2014, 09:12:40 »
Leuk is dat als je buik begint te groeien,  destino! Wij willen wellicht ook n pretecho doen,  maar is geheel afhankelijk van het beleid bij de gyn. Wat ik gelezen heb is dat je eens per twee of vier weken een echo krijgt.  Afhankelijk of t een of twee eiig is. Dan zouden wij het niet doen.
En een tweeling wordt inderdaad eerder gehaald.  Max met 37-38 weken.

Lizz, super een bezichtiging!  Alleen jammer dat ze niets meer laten weten.  Belt jullie makelaar ze dan niet nog ff op?
Heerlijk een weekje Turkije. Waar en wanneer gaan jullie?

Ook wij willen graag het geslacht weten. Mijn buik groeit erg hard. Kijk maar eens voor een foto in uitgerekend maart 2015.
Verder erg veel last van kwaaltjes en mijn rug. Hopelijk trekt dat weg.
Onze vakantie naar Turkije hebben wij op advies gyn geannuleerd.  Nu gaan we naar Zeewolde.

Destino

  • Junior
  • **
  • Berichten: 92
Re: September 2013
« Reactie #4674 Gepost op: 12 augustus 2014, 15:32:33 »
Wat leuk dat je mee mocht Lizzz, bijzonder hè! Ik mocht eens mee met een vriendin met de 20-weken echo.
Ook echt zo mooi om te zien.
Wat leuk een vakantie in het vooruitzicht :) .

Joyce, wat een verdrietig nieuws van jullie 2e frummel.
Maar gelukkig doet jullie ene wondertje het wel goed! Raakt je lichaam het andere vruchtje zelf kwijt?
Je buik is inderdaad erg flink zeg!

Bij mij is er eigenlijk nog heel weinig te zien. Buik is iets een bolletje, maar heel lichtjes.
Een vreemde zou het niet zien zeg maar.


Aankomend weekend hebben we de geslachtsbepaling. Ben heel erg benieuwd en heb er veel zin in!
Ook komt ons kamertje (de meubeltjes) aankomend weekend.
Dat was wel lastig, we konden kiezen, of dit weekend, of eind oktober.. Maar eind oktober duurt nog zo lang, dus dan liever iets eerder..
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2014, 10:29:16 door Destino »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards