collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1067762 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4775 Gepost op: 18 november 2014, 21:22:01 »
Joyce wat vervelend dat je zo last hebt van bekkeninstabiliteit. Verstandig dat je gestopt bent met werken en naar je lichaam luistert.. Ik heb ook BI gehad toen ik zwanger was van sanne en te lang mee door gelopen. Waardoor de laatste 6 weken echt zwaar waren omdat ik bijna niet meer kon lopen. Ik kon niet meer naar buiten. Van de bank naar de keuken was al teveel, heel frustrerend vond ik dat.
Wat heerlijk dat je jullie meisje zo goed voelt. Fijn dat jullie uit de naam en heerlijk dat je je prima vermaakt

Lekker dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie Sperzieboon. Wel heel anders ja, tenerife en daarna Winterberg maar erg leuk kan ik me zo voorstellen. Super dat de dolfijnen naast de boot sprongen, lijkt me geweldig!
Leuke naam Milan!
Hoe is het met de pijn aan je bil? Wat naar dat je er niet lekker van werd.

Jeetje Lizzz wat naar dat je PCOS hebt! Kan me voorstellen dat je er van bij moet komen.  Fijn dat bij je man alles in orde was.
Een kennisje van mij heeft het ook en haar man heeft slecht zaad en zij zijn vijf weken geleden ouders geworden van een prachtig meisje. Weliswaar met ivf maar het is gelukt bij ze terwijl hun kansen echt minimaal waren omdat het bij haar man ook niet goed was. Probeer hoop te houden…ik ga ook voor jullie duimen!
Goed dat je je chef op de hoogte hebt gesteld, dan weet hij waarom je inderdaad wat vaker op korte termijn naar het ziekenhuis moet.

Heerlijk Destino dat je bijna geen kwaaltjes hebt, fijn! Alweer ruim 28 weken, wat gaat het snel allemaal. Kan me voorstellen dat de schopjes weleens pijnlijk zijn. Leuk dat jullie al uit de naam zijn?
Hoe was de echo vanavond? Leuke beelden hebben jullie gezien. Ook een dvd-tje mee naar huis gekregen? Ik kijk het nu nog weleens terug van Sanne, bijzondere beelden allemaal.
Gefeliciteerd met je vast contract!

Sanne vond alle blije kinderen bij de intocht leuker dan Sinterklaas en zijn pieten hahaha! Ze snapt het natuurlijk nog niet maar ze heeft het in ieder geval gezien en genoten van de andere kinderen.
Zo geinig, als je nu tegen Sanne zegt ‘zeg eens mama’ dan doet ze wel haar mond of dat ze ‘M’ wil zeggen en perst uit alle kracht maar dan schiet toch ineens ‘papa’ er uit, en een schik dat ze dan heeft omdat ze denkt dat ze het goed doet hahaha! Ze kon het wel maar heeft het weer af geleerd. Niet erg hoor maar ik oefen gewoon met haar. Klets sowieso de hele dag tegen haar, heerlijk!

Vandaag inderdaad de echo gehad. Ik blijk galstenen te hebben, heel veel zelfs ook nog en dat geeft pijn. Volgende week krijg ik officieel de uitslag maar dit was duidelijk, ook voor mezelf want ik kon mee kijken, dat ik dit vast mee kreeg. Zal waarschijnlijk geopereerd gaan worden. Prima, als ik maar van die pijn af ben.
Ben eindelijk ongesteld geworden, was zomaar een week te laat. Zondagavond toch maar een testje gedaan omdat ik naar het ziekenhuis moest vandaag en niet voor een verrassing wilde komen te staan. Negatief dus opgelucht. We zijn compleet met Sanne. Gebeurd het toch omdat we niet goed opletten laten we het wel komen maar het is niet de bedoeling. Heeft me wel weer aan het denken gezet allemaal maar dat is ook goed.

Destino

  • Junior
  • **
  • Berichten: 92
Re: September 2013
« Reactie #4776 Gepost op: 19 november 2014, 16:45:31 »
Heb je een foto van je buik Joyce?
Hopelijk komt er niets geks uit van je buik/vruchtwater.. Heb je al een glucosetest moeten doen?

Hopelijk gaat het meevallen met de bijwerkingen Lizzz!

Vlinder, de beelden + foto's hebben we inderdaad op DVD mee gekregen, erg leuk om straks terug te kunnen kijken!
Aah wat leuk dat Sanne toch wel genoten heeft van de intocht, ook al snapt ze het nog niet.
Gelukkig hebben ze de oorzaak kunnen vinden, wel erg balen dat je ervoor geopereerd moet worden. Is dat een heftige operatie? Kan me voorstellen dat je graag van de pijn af wilt zijn.
Even schrikken, gelukkig dat het -in jullie geval- negatief was.

De echo is gisteren weer niet gelukt. De baby lag nu met een voet en de navelstreng op haar hoofd. :(
De echoscopiste kon nu dus helemaal niets zien, heel jammer! We hebben gelukkig wel redelijke beelden van de vorige 2 pogingen. En wat super netjes was, we hoefden niets te betalen omdat ze vindt dat het niet goed genoeg gelukt is. Dus in totaal drie 4D echo's gratis gehad! :)


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4777 Gepost op: 20 november 2014, 19:04:34 »
Hè wat jammer Destino! Gelukkig hebben jullie nog wel een paar leuke foto's.
Een buikfoto heb ik van de week geplaatst in het maart/april 2015 topic. Ik heb alleen nog maar een bloedtest gedaan. Die was goed. Volgende keer weer en dan evt GTT.

Vlinder, 'fijn' dat er een oorzaak is. Alhoewel een operatie niet niks is. Hopelijk kan het vergruisd worden. Daar hoor je zeker volgende week ook meer over? Wat een opluchting dan hè. Wellicht is het wat uitgesteld voor de spanning van de echo?

Manlief is het kamertje in elkaar aan het schroeven. Ben zo benieuwd!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4778 Gepost op: 21 november 2014, 10:01:56 »
Jammer dat de echo niet gelukt is Destino. Wel netjes dat jullie niet hoefden te betalen.

Leuk Joyce dat je man het kamertje in elkaar aan het zetten is, weer een stapje dichterbij hihi!

Geen idee eigenlijk of een galblaasoperatie een heftige operatie is. Dinsdag aanstaande hoor ik er meer over. Eerlijk gezegd maak ik me er niet druk om. Wil zo graag van de pijn af dat het me op dit moment niet veel uit maakt.
Ik heb alweer lekker weekend, heerlijk! Gaan jullie ook minder werken straks als jullie bevallen zijn Destino en Joyce?

Hoe gaat het met de andere meiden?

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4779 Gepost op: 23 november 2014, 21:55:32 »
@vlinder, wat vervelend van de galstenen, en vooral dat ze zo'n pijn veroorzaken. Hopelijk word je er snel aan geholpen, maar dat zal je dinsdag wel te horen krijgen.


@joyce leukleuk het babykamertje in elkaar aan het zetten! Is het mooi geworden? Foto?  :biggrin:
En dat je buik zo bard groeit, kunnen daar risico's aan zitten voor jou en/of baby?

@destino Jammer dat de echo weer niet helemaal gelukt is, blijkbaar een eigenwijze meid! En dat je ze nu gratis krijgt zeg!
En vanwaar het langer doorwerken? Om na de bevalling een weekje langer verlof te hebben? Dacht trouwens je met 36 weken verplicht met verlof moest.

@lizz ik zag al dat je je in het 'niet vanzelfsprekend topic' gemeld hebt. Hopelijk heb je daar wat aan, al is het maar wat ervaringen. Hoop dat de medicatie straks niet al te veel bijwerkingen geven!

Hier naar de huisarts en fysiotherapeut geweest. Pijn in m'n bil straalde door naar m'n been, waarschijnlijk door een verkrampte spier ofzo veroorzaakt. maar natuurlijk, toen ik bij de fysio was voelde ik bijna niks meer. Zal je altijd zien. Had wel wat oefeningen mee gekregen, maar volgens mij snapte hij niet wat ik daar deed. Volgende dag wel echt weer last, dus toch blij dat ik geweest ben. Pijn is er nu niet meer constant, maar bij bepaalde bewegingen. Vandaag ging lopen weer lastig, maar kan ook toe te schrijven zijn aan spierpijn. Gisteren weer wezen boxen en t was veel intensiever dan de vorige keer! Waarom doe ik dat vrijwillige en betaal ik daarvoor!? ;)

Verder lekker Sinterklaas inkopen gedaan. Binnenkort maar eens beginnen met gedichten schrijven... :blush:

Mariska en MD laten ook niets meer van zich horen hier... Ben benieuwd hoe het met de kleintjes van mariska gaat en met de zwangerschap van MD!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4780 Gepost op: 23 november 2014, 22:58:49 »
Sorry meiden, lees trouw mee, moet alleen de tijd vinden om te reageren!

Sperzieboon, vervelend zo'n blessure, hoop dat de fysio een beetje helpt.

Galstenen vlak voor mijn bruiloft gehad, heb toen een paar dagen in het ziekenhuis gelegen vanwege mijn bloedwaardes. Moest toen snel geopereerd worden. Als het een " kijk" operatie wordt valt het herstel mee. Maar het blijft een operatie...
Vervelend vlinder dat je zoveel pijn hebt.

Lizz ik hoop dat de medicatie helpt en jullie wens snel mag uitkomen.

Destino, mooie service. Jammer dat het niet goed gelukt is.

Joyce wat naar de bi en de keuzes die je daarbij moet maken. Zo'n kamertje is dan juist iets leuks om mee bezig te zijn. Ik hoop dat je van dat soort momentjes kan genieten.fijn dat je ook zoveel steun hebt van de fanilie.

Met mijn meisjes gaat het erg goed! Eliza is alweer acht weken, ze weegt nu 3650 gram en is goed gegroeit. We genieten enorm en de tijd vliegt gewoon. Moet wel weer even tijd voor mijzelf vinden. Het is zo bijzonder om haar samen met haar zus te zien. Voel mij enorm rijk!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4781 Gepost op: 30 november 2014, 20:57:44 »
Hoe gaat het met de spier in je bil sperzieboon? Zal je net zien dat je er bij de fysio geen last meer van hebt inderdaad. En wat goed dat je gaan boxen, lekker om je frustratie er uit te krijgen hihi!

Mariska, wat fijn dat het met je meisjes goed gaat en dat Eliza goed groeit. Ik kan me voorstellen dat je je enorm rijk voelt. Voel jij je lichamelijk ook goed?

En hoe gaat het met de andere meiden, Joyce, Destino en Lizzz?

Hier alles goed. Afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis geweest. Inderdaad galstenen maar toch kan de internist niet garanderen dat met een operatie alle pijn over is. Je lever neemt daarna de functie van de gal over en dan kan het gebeuren dat je nog steeds last hebt en aanvalletjes hebt. In mijn geval met de schildklierfunctie die niet vanzelf is ivm de pilletjes is de kans nog groter dus besloten om eerst even na te denken en eind december een besluit te nemen. Zij zou uit gaan zieken wat de percentages ongeveer zullen zijn dat een operatie kan slagen en ik ga na denken.
Tuurlijk wil ik van de pijn en aanvallen af en ze kunnen bij een operatie natuurlijk nooit garanderen hoe of wat maar nu was het zo onduidelijk dat ik eerst goed wil nadenken hoe of wat. Kon ze begrijpen en vond ze prima.

Thuis alles goed. Het gedoe met mijn ouders en zus/zwager is er nog maar ik kan het beter los laten. Wel blijft het vervelend dat mijn zus en zwager zo negatief zijn over Sanne en Jos... oneerlijk vind ik dat.
Sanne is afgelopen nacht voor het eerst gaan logeren. Opa en oma vonden het heerlijk en Sanne heeft het naar haar zin gehad maar ik moest best huilen toen ik haar achter liet. We deden dit vooral omdat de buur-buren een feestje zouden geven en die feestjes lopen altijd qua geluidsoverlast en ruzie uit de hand dus uit voorzorg Sanne laten logeren. We waren op alles voorbereid en wat denk je... totaal geen last gehad. Denk dat ze nog aan het bijkomen zijn van het laatste feestje waar een behoorlijke vechtpartij was en de politie vaak is geweest ivm de hele harde muziek en djembe spelen om 3 uur snachts. Het was weer heerlijk om haar vandaag thuis te hebben.
Ze doet het hartstikke goed verder. Loopt aan de hand steeds een beetje beter en brabbelt er lekker op los. heerlijk meisje is het :-D

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4782 Gepost op: 1 december 2014, 10:31:36 »
Vlinder ik hoop dat ze je kunnen helpen. Die aanvallen schijnen heel pijnlijk te zijn!
Kan mij voorstellen dat je gehuild heb toen je Sanne achter liet. Gelukkig heeft ze het naar haar zin gehad. Dat maakt een hoop goed toch!

Rot dat er nog steeds gedoe zeg!

Ik heb de afgelopen 2 nachten , nachtdiensten gehad. Heel rustig en weinig te doen dan duren de nachten lang zeg!
Afgelopen vrijdag werden wij gebeld door de makelaar dat vandaag iemand ons huis wilde bezichtigen. Ik dacht .... Het komt niet goed uit (omdat ik natuurlijk nachten had) maar goed als iemand wilt komen kijken dan wring ik mij wel in allerlei bochten! Ik heb 3 dagen staan schoonmaken , opruimen , echt de meest bizarre dingen staan opruimen en schoon maken. De ramen gewassen , heel het balkon staan opknappen nieuwe planten in de bakken op het balkon , planten binnen gekocht, je kan het zo gek niet noemen en ik had het schoon. Zelfde het kleinste hoekje in de badkamer.

Vannacht eerder naar huis gegaan zodat ik toch nog een paar uurtjes kon slapen. De katten mandjes al klaar gezet zodat ik alleen de katten in de mandjes hoefde te doen . Krijg ik net bericht dat dat mens heeft afgebeld! Ze vond het bij nader inzien toch te klein.

Wat een irritante mensen zeg! Ik vond het echt asso. Ga dan gewoon kijken en zeg aan het einde dat je het toch niks vind.  Dus ben met een domper wakker geworden :(

Andere kant mijn huis is weer helemaal schoon maar goed baal er goed van!

Hoe gaat het met de andere dames?

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4783 Gepost op: 1 december 2014, 12:31:32 »
Balen lizzz! Nu dan maar zelf genieten van je schone huisje en lekker uitrusten!

Wat vervelend vlinder dat ze niet kunnen garanderen dat de pijn weg gaat na de operatie.
Bij mij is de pijn niet meer terug gekomen na de operatie, maar ik had vooral pijn omdat er steeds een steentje klem kwam te zitten in de galweggang...

Hier helaas wat minder nieuws over mijn schoonvader, hij heeft al een poos prostaat kanker ( ongeneeselijk) en nu heeft hij een tumor gekregen in zijn rug, waarschijnlijk een ander type kanker want zijn psa waarde was laag ( dit geeft aan bij prostaatkanker dat de tumor niet actief is) het is nu allemaal afwachten en een hoop onderzoeken. Gaan een spannende tijd tegemoet.

Ondertussen halen we veel positieve energie uit onze meisjes en genieten we elke dag!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4784 Gepost op: 2 december 2014, 19:05:07 »
Jeetje lizzz! Dat is echt flink balen!! Snap dat je de pest in hebt zeg! Helemaal omdat je het al zo druk had...  :dry: Voordeel is nu inderdaad wel dat je huis heerlijk schoon is en dat je weer allemaal nieuwe plantjes hebt :)

Mariska, wat fijn dat het zo goed gaat met je meiden en je zo geniet van je gezinnetje. Wel erg naar van je schoonvader. Wat en rotziekte is het toch! Sterkte ermee!

En vlinder, wat vervelend dat zo'n operatie geen garantie geeft zeg. Heb je veel last van die aanvallen?
Fijn dat je het gedoe met je familie wat meer los kan laten (hoe vervelend dan ook). Zie zorgen kosten vaak vooral veel energie, maar je schiet er weinig mee op..
En Sanne uit logeren, lijkt me erg spannend de eerste keer! Ach, en hoewel het achteraf niet nodig bleek, is het wel fijn om te weten dat zowel je ouders als Sanne het leuk hebben gehad. Dus mocht het echt nog een keertje nodig zijn...

Met mij alles goed. Geen last meer van de spier gelukkig. Vorige week nog wel voor de tweede keer naar de fysio geweest. Hij drukken op die spier.. pijn!!  :blink: Maar toen is het steeds beter gegaan (doe mijn oefeningen heel trouw :)) en mijn afspraak voor morgen heb ik afgezegd.
En vandaag wat leuks op m'n werk. Vroeg m'n manager of ik even mee wilde lopen en onderweg pikte hij nog twee collega's op. Geen idee waarom, wij dachten dat er weer extra werk aan zat te komen (zo ontzettend druk de laatste tijd!), maar nee hoor. Zegt hij: "Het is bijna het einde van het jaar en dus tijd om de bonussen uit te delen. En ik meen dat jullie die verdienen." Jeeeehhh! Erg leuk! T zijn geen bonussen als in het bedrijfsleven, maar een leuk extraatje is het wel. Aan het eind van het jaar krijgen twee of drie personen per afdeling dat als waardering voor hun inzet. Hihi ik voelde me bijna bezwaard tov andere collega's.. Iedereen werkt ontzettend hard, maar ik kreeg die bonus en zij niet..  :blush:

Nu omkleden en richting zumba!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4785 Gepost op: 3 december 2014, 12:39:45 »
Balen Lizzz dat de kijker toch af heeft gezegd. Is je hele huis weer op orde, heb je je er op ingesteld krijg je dit. Kan me voorstellen dat het een domper was. Heb je nog iets gehoord van eventuele andere kijkers?

Jeetje Mariska dat is heftig van je schoonvader, dat is zeker een spannende tijd die jullie tegemoet gaan. Sterkte!

Wat goed Sperzieboon dat je een bonus krijgt, gefeliciteerd! Altijd fijn om waardering te krijgen en in dit geval met extra geld is dat helemaal prettig. Ik kan me voorstellen dat je je bezwaard voelde ten op zichte van je andere collega's.. dat zou ik ook hebben. Fijn dat je geen last meer hebt van de spier, de oefeningen hebben baat gehad dan.

Met mij gaat het redelijk. Nog steeds pijn met aanvalletjes dus dat is niet relaxed maar verder alles onder controle. Merk wel dat er een drukke periode aan komt met Kerst en cadeautjes kopen enzo. Druk op mijn werk en dan nog uit eten om ouders/schoonouders om ze te bedanken voor het oppassen. Allemaal wel leuk hoor maar soms ook net ietsje teveel met overwerken erbij en de zorg voor Sanne. Na de kerst lekker een weekje vrij, echt zo lekker vooruitzicht.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4786 Gepost op: 3 december 2014, 19:52:25 »
Mariska sterke met je schoonvader. Wat een rot ziekte. Hoor het tegenwoordig veel in mijn omgeving :( knap dat jullie het zo positief bekijken!

Sperzieboon wat een leuke meevaller! Dat heb je bij ons niet hoor haha. Pas als je 12 en half jaar in dienst ben krijg je een bonus. Kan zo hard weken als ik wil ;)
Het is je gegund ! Wel een aardigheidje voor jezelf van kopen :p je hebt er hard voor gewerkt!
Fijn dat je de spierpijn een beetje kwijt bent.

Vlinder ik hoop dat de aanvallen een beetje te verdragen zijn. Wanneer kreeg je ook al weer de uitslag?
Gaan jullie vrijdag nog Sinterklaas vieren met Sanne?

Hier zoals gewoonlijk lekker druk. Ook grieperig .... Hoop dat het niet door zet! Niks gehoord van andere kijkers. En de makelaar zei dat ons huis "te duur" te koop staat. Nou wij zijn veruit de goedkoopste ( van de 3) en we gaan al het schip in als we het verkopen. Voorlopig gaan we niet zakken, we wachten "geduldig" af ....


sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4787 Gepost op: 7 december 2014, 16:02:28 »
Ha ladies!
Moet eerst even kwijt dat ik tante word!! :applaus: :applaus: Mijn broer en zijn vrouw verwachten een kindje! Oohh ik vind het toch zo leuk! Gisteren vierden we met mijn familie Sinterklaas. Wij doen het altijd heel uitgebreid: iedereen koopt minstens een cadeautje voor alle anderen, en op elk cadeau moet een gedicht zitten. Op een gegeven moment waren er wat cadeautjes genummerd en in het gedicht stond dat we die niet mochten uitpakken, tot dat iedereen een genummerd cadeautje had. Toen we ze uiteindelijk mochten uitpakken bleken het chocoladeletters te zijn: TANTE :biggrin: Joehoe!! Maar ik mag t nog tegen niemand zeggen, ze willen wachten tot 12 weken, en ze zitten nu op 8-9.. Dus sssttt... mondje dicht he..? ;)

Daarna was t weer even focussen op de rest van pakjesavond.. Haha we zijn in totaal zo'n 4a5 uur bezig geweest met gedichten voorlezen en cadeautjes uitpakken. We erg leuk en weer super verwend door iedereen.
Vanavond ga ik uiteten met vriendinnen en daarna gaan we naar Gooische Vrouwen. Wordt nog lastig om m'n mond te houden!

Nog meer mensen Sinterklaas gevierd?

Lizzz inmiddels al wat opgeknapt? Of heeft de griep doorgezet?
Tsja en jullie geduld wordt wel op de proef gesteld met jullie huis he... Zo balen zeg..  :dry:

En vlinder al eten geweest met je ouders en schoonouders? Wel leuke dingen allemaal in zo'n decembermaand, maar kan me ook goed voorstellen dat het allemaal wat veel wordt zo. Bijna kerst en dan een weekje vrij!

Joyce, ik zag 3D foto's op FB. Wat is dat prachtig om te zien zeg! Nu al een trotse moeder of niet?!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4788 Gepost op: 11 december 2014, 12:21:32 »
Wat gek Lizzz dat de makelaar zegt dat jullie huis te duur te koop staat als jullie de goedkoopste zijn van de drie.

Gefeliciteerd Sperzieboon dat je tante wordt!!! Superleuk! Ook leuk hoe ze het hebben verteld tegen jullie. origineel idee! Gaat het nog steeds goed?
Hoe vond je Gooische vrouwen? Ik ga volgende week vrijdag, kijk er erg naar uit, gezellig een avondje weg.

Hoe gaat het met de andere meiden, Joyce, Destino en Mariska?

Wij hebben geen sinterklaas gevierd. Sanne snapt het niet dus we slaan het nog een jaartje over.
Ik heb 19 december een afspraak met de internist om verder te bespreken hoe of wat. Denk dat het wel uit zal draaien op een opeartie maar dat is ook prima wat mij betreft.

We gaan aanstaande zaterdag met mijn schoonouders uit eten, heb er zin in! Verder is de schilder nu al vier dagen in huis, wordt gek van de zooi, kan daar nooit zo goed tegen. Vandaag voor het laatst als het goed is dan van het weekend schoonmaken en opruimen én de kerstboom eindelijk zetten. Hebben jullie hem al staan?


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4789 Gepost op: 12 december 2014, 12:02:20 »
Gefeliciteerd sperzieboon!! Wat leuk  :applaus:
Goed nieuws van de bonus. Dat is toch een compliment!
Ja, mooie 3d foto's van ons prul hè. Het lijkt al zo echt. We mogen 10-1 weer terug, omdat ze bijna de hele tijd of met haar hand of met de navelstreng voor het gezicht lag. We hebben al goed kunnen zien welke kenmerken ze van wie heeft. Zo geweldig!

Vlinder, ben je inmiddels al weer terug geweest naar het ziekenhuis voor het definitieve besluit?
Drukke maand zo inderdaad december. Heb je nog wel vrij/vakantie met kerst/nieuw?
Veel plezier zaterdag. Ennuh heeft de schilder alles af gekregen? Fijn als het werkvolk weer weg is.

Lizzz, heeft de griep nog doorgezet? Raar dat jullie te duur zouden zijn. Zijn die anderen vergelijkbare woningen, dan veeeeeeeeeel te duur?
Het blijft wel duren zeg met jullie huis. :(

Mariska, hè wat een naar nieuws. Sterkte!
Geniet lekker van jullie meisje.

Wij hebben sint gevierd met schoonouders en neefjes. Verder doen we met kerst cadeau'tjes.
Ons meisje trappelt steeds harder en oh wat is dat genieten! Mijn lichaam gaat helaas wel steeds harder achteruit. Af en toe moeilijk om te accepteren.

Oja, Vlinder vroeg nog over werk. Ik werk nu 24 uur, dat wil ik blijven doen.

Fijn weekend allemaal

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4790 Gepost op: 12 december 2014, 13:32:47 »
Joyce, wat bijzonder dat getrappel! ik las inderdaad gister in een ander topic dat je nu zelfs een rolstoel krijgt. Wat vervelend meid, dat je zo'n last hebt! Kan me voorstellen dat dat lastig te accepteren is, maar hopelijk ben je daardoor wel wat mobieler.

Gooische vrouwen was een gezellig avondje met de vriendinnen. De film zelf is wat dom en simpel (en ook wel een beetje grappig ;)), maar ach had ook niet wat hoogstaands verwacht. Was vooral lastig m'n mond te houden over de zwangerschap van m'n schoonzus. Tijdens het etentje kwamen er namelijk allemaal foto's over tafel van nichtjes van vriendinnen e.d. En werd er weer veel gesproken over kinderen krijgen enzo. Dus volgens mij was ik nu wat stiller dan normaal, omdat ik zo bang was me te verspreken!

Ik ben nu bezig met kerstboom optuigen. Even pauze voor een boterhammetje en trouwforum :)
Jouw huis weer van kant vlinder? Veel plezier met het etentje morgen!

Wij hebben zondag een stuk of 15 man over de vloer voor een high tea/high wine. Hebben we georganiseerd als dank dat ze ons zo goed geholpen hebben met klussen en verhuizen. Zondag wonen we hier precies een half jaar, dus vonden we een mooi moment (en het werd ook wel eens tijd haha).

Goed weekend allemaal!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4791 Gepost op: 12 december 2014, 13:51:57 »
Leuk, gooische vrouwen! Af en toe toch helemaal niet erg, en zelfs heerlijk, je verstand op 0 te kunnen zetten.
Jammer, dat je het nog niet mag vertellen. Je bent ook trots en blij dat je tante wordt! Wacht maar tot je zelf mama wordt

Veel plezier zondag!
Ik heb zondag ook een high tea. Als babyshower voor een goede vriendin. Ik ga er wel heen. Al is het maar 30-60 min, maar dan ben ik in ieder geval even geweest. Zou het zo jammer vinden, als ik mn gezicht niet even kan laten zien. Gelukkig is het ook dicht bij huis (anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan).

Destino

  • Junior
  • **
  • Berichten: 92
Re: September 2013
« Reactie #4792 Gepost op: 16 december 2014, 11:11:41 »
Gefeliciteerd Sperzieboon, super leuk om tante te worden!
Wel bijzonder ook dat ze het zo vroeg met jullie wilde delen. Gaat alles goed?
Wat een compliment zeg die bonus, good job!  :applaus:
Hoe was de high tea?

Vlinder, staat de kerstboom inmiddels?
Wat werd er geschilderd bij jullie in huis? De muren enzo?

Joyce, prachtige 3D foto's hadden jullie!
Genieten van het getrappel in je buik hoor, het is zo bijzonder :wub: .
Hoe was de high tea bij jou, heb je het vol kunnen houden?


Hier gaat alles goed! Nog maar 7,5 week te gaan, het gaat zo snel!
Ben wel wat sneller moe nu en merk dat mijn lichaam het ook zwaarder krijgt.

Vanavond heb ik een zwangerschapsfotoshoot samen met manlief, heb er zin in!

Vorige week hadden we een groeiecho met 31,5 week. Alles was goed en ons meisje woog 1550 gram.
Het wordt waarschijnlijk een baby'tje van rond de 6 pond :) Ze ligt ook al netjes met haar hoofd naar beneden.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4793 Gepost op: 16 december 2014, 13:27:12 »
Sanne loopt los  :applaus:!!!! Oh meiden ik ben zo trots!!! Zo schattig om mijn mini-meisje te zien stappen, prachtig :wub: Oke... ze zet nog maar 3 stapjes los maar ze doet het toch maar, echt heel goed!

Hoe was de babyshower Joyce? En hoe gaat het met je? Ik kan me voorstellen dat je het lastig vindt dat je lichaam steeds verder achteruit gaat. Ik hoop dat je door alles toch wel kunt genieten van je zwangerschap...

Destino wat gaat je zwangeschap snel zeg! Geniet van de laatste loodjes! Hoelang van te voren ga je met verlof? Fijn punt om naar toe te werken, dan kun je je daarna alleen nog focussen op jezelf.

Ons huis is weer aan kant. Alle deuren zijn geschilderd, we hadden nieuwe deuren en die waren alleen gegrond dus moesten nog afgeschilderd worden. Verder is de gang gewit en gelijk het plafond mee genomen. Lekker dat het weer gebeurd is. In het voorjaar gaan we het trapgat en de trap witten, althans de schilder en dan is het echt klaar voorlopig.

Onze kerstboom staat ook eindelijk, kerstkaartjes zijn verstuurd en nu laatste cadeautjes zijn gekocht (en nieuwe kleren voor mezelf  :D). Uit eten zaterdag was heel leuk alleen deed mijn schoonmoeder een beetje gek. Die is al een beetje apart en nu ineens had ze bedacht dat we geen nagerecht namen (het was al besteld) maar ze ging ze annuleren en vroeg doodleuk de rekening. Zij vond namelijk dat het allemaal wel lang genoeg had gestuurd. Wij de serveerster weer geroepen om het terug te draaien. Wij betaalden dus konden we het ook maken en de bestelling gewoon door laten gaan. Ik was superverbaasd om haar actie dat snap je...

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4794 Gepost op: 17 december 2014, 20:07:51 »
Wauw Vlinder!! Wat knap van Sanne? Hoe oud is ze nu? Ze is er snel bij toch?
Hihi en wat apart van je schoonmoeder.. Helemaal omdat jullie hen mee hadden genomen en ze blijkbaar denkt voor iedereen te kunnen beslissen.. Gelukkig was het wel een geslaagde avond verder.
Lekker dat t huis weer van kant is. Staat meteen weer wat frisser he? Wij gaan in de kerstvakantie de laatste deuren in de verf zetten. (Doen we zelf, geen schilder voor ons ;))

En destino, dat gaat inderdaad snel zeg! Fijn dat ze al goed ligt. Ben je nog steeds van plan tot 37 weken te werken, of wordt dat toch wat te veel nu je wat vermoeider bent? Verder al veel voorbereidingen gedaan? Kleertjes wassen, kamertje klaar, tas klaarstaan etc..?
Hoe was de fotoshoot? Mooie foto's geworden?
Met mijn schoonzusje gaat t gelukkig steeds wat beter. Ze had erg veel last van misselijkheid en vermoeidheid, maar dat wordt steeds wat minder gelukkig.

Hoe was de hightech tea joyce? Nog even kunnen volhouden?

Hier was het zondag wel een gezellige boel. We hadden zowel vrienden als broers/ zus met aanhang uitgenodigd. Jammer vond ik wel dat de vriendengroep rondom de eettafel ging zitten en de familie bij de zithoek. Maar dat voorkom je toch niet en volgens mij had niemand er last van behalve ik  :blush: De laatste gang (allemaal zoetigheden) zaten we gelukkig wel allemaal bij elkaar  ^-^ En we krijgen altijd leuke reacties dat we t altijd goed verzorgen dus dat is wel leuk (hihi en niet zo moeilijk met een man die kok is  :biggrin:)

En krijgen jullie nog een kerstpakket oid? Ik heb m gister gehad, allerlei lekkere dingetjes die wel op komen. Mijn man had me laten beloven hem niet in mn eentje uit te pakken. Hij wilde er bij zijn (lees: hij heeft hem uitgepakt). Hihi wat dat betreft is hij net een klein kind die een cadeautje uitpakt ;)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4795 Gepost op: 18 december 2014, 15:37:32 »
Joyce wat een leuke 3D fotos zag ik op facebook voorbij komen! Bijzonder dat ze dat zo kunnen doen he :)
Hoe gaat het verder met je?

Vlinder daar kan je zeker trots op zijn! Sanne is snel in der ontwikkeling volgens mij?
Ik snap dat je verbaast was over de actie van je schoonmoeder. gelukkig wel een leuke avond gehad!

Sperzieboon Leuk die complimentjes.Fijn dat mensen er zo over denken toch!
Wij krijgen al jaren een Carrousel kadobon . Dan kan je zelf op internet wat uit zoeken. Dit jaar hadden we een bon tvw 50 euo.
Ik kon echt uit 1001 dingen kiezen.... Uit eindelijk een kadobon van de Intratuin gekozen. Dan ga ik daar iets van Riviera Maison van kopen ;-)

Manlief zal binnenkort wel met zo'n pakket thuis komen waar allerei dingetjes in zitten die we bijna niet gebruiken hihi.

Ik ben afgelopen dagen naar ziekenhuis geweest. Ei blaasjes waren niet gegroeid. Alles onder de 10 mm hebben ze niks aan. En op zondag was het 4 mm ,en gister 4,2 mm.  :(
Nu zei deze gyn (andere dan de mijne) Ik ga je niet meer pesten door te zeggen van kom van de week maar nog een keer terug.  Want deze maand zie ik niet gebeuren dat je een eisprong zal hebben.
Moest ik een vervolg afspraak maken en toen had hij overlegd met mijn gyn en die wil dat ik morgen nogmaals terug kom.
Beetje dubbel want weet dat het er niet in zit... Waarschijnlijk moet ik aankomende x een hogere dosering Clomid.

Wij zijn met kerst avond uitgenodigd bij vrienden Dus gaan we daar lekker eten.1e kerstdag bij schoonouders en 2e dag gaan we met mijn familie uit eten  ( waar wij getrouwd zijn en het feest gegeven hebben )
Gaan jullie nog leuke dingen doen?

Ik ga zo mijn bedje opzoeken .... ik heb vanaf vanavond 3 nachtdiensten!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4796 Gepost op: 19 december 2014, 15:47:22 »
Ow, dat is een tegenvaller Lizzz! Maar hoe zit dat dan precies? Je slikt Clomid om de eisprong op te wekken ofzo? En wat als die ei blaasjes nu wel 10 mm waren geweest? Wat hadden ze dan gedaan?

Slaap lekker, en succes met de nachtdiensten! Dat zal er wel in hakken.

Leuke plannen heb je met kerst!
Kerstavond eten wij samen met vrienden (ik alleen, man werkt), eerste kerstdag bij mijn ouders (man werkt dan ook) en tweede kerstdag bij mijn schoonouders (dit keer met man ;)). Die zitten in een huisje in Zeeland. Daar gaan we dan heen en blijven we een nachtje slapen. Denk dat we ook even gaan uitwaaien op het strand ofzo :)

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4797 Gepost op: 19 december 2014, 20:34:12 »
Sperzieboon, sanne is 9 maanden en is inderdaad heel vlot met alles. Ook zo leuk hoe ze nu middenin de kamer gaat staan om rond te kijken en dan kijkt ze me aan van 'zie je me wel?'.

Wat fijn dat het met je schoonzusje beter gaat Sperzieboon. Ongezellig dat je man moet werken met kerst maar dan is hij met oud en nieuw wel vrij toch? Jij/jullie gaan ook leuke dingen doen!

Wij hebben een bon gehad van bol.com en een fles wijn. Gisteren kerstviering gehad op mijn werk, zo gelachen, was heel gezellig! Er was een quiz en dan waren we in groepjes ingedeeld en er was een individueel onderdeel. Iedereen had wat te eten mee genomen dus helemaal leuk.

Leuk Lizzz dat je Riviera Maison gaat kopen, leuke dingen hebben ze he?
Balen dat de ei blaasjes niet gegroeid waren! Wat zei de gyn vandaag? Kan me voorstellen dat het dubbel voelt omdat het er niet in zit maar misschien wil hij toch nog een keer controle voor de zekerheid?
Heb je klachten van de Clomid? Hoofdpijn of meer gehumeurd ofzo? Of merk je met deze dosering van dat soort dingen nog weinig?
Klinkt als een gezellige kerst wat jullie gaan hebben.

Wij zijn eerste kerstdag bij mijn schoonouders. Doen we cadeautjes en gaan we uit eten. Tweede kerstdag zijn we bij mijn ouders. Doen we ook cadeautjes en eten we lekker bij mijn ouders thuis. Heb er erg veel zin in. Ben wel benieuwd hoe Sanne het gaat doen in het restaurant qua geduld hihi!

Ik heb vandaag overleg gehad met de internist en toch besloten om me door te laten sturen naar de chirurg om een operatie te bespreken. Ik ben er klaar mee, met die galblaas...
Eigenlijk ben ik sowieso wel klaar met het geloop naar het ziekenhuis. Vanaf 2012 kom ik er maandelijks en vaak zelfs twee keer per maand, dat gedoe de hele tijd. Ik snap dat het moet hoor en hoe meer controles wat betreft nieuwe tumoren hoe beter maar het breekt me af en toe een beetje op.

Morgen gaan we naar de Hobbit, heb er zin in! Zondag naar vrienden, ook altijd gezellig. Daarna nog alleen dinsdag werken en dan lekker twee weken vakantie... fijn!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4798 Gepost op: 20 december 2014, 09:44:40 »
Vlinder,  wat een knapperd is Sanne toch!  Het gaat echt snel.
Goed dat e knop door is wb de operatie. En al die bezoekjes zijn gewoon niet leuk.
Jullie programma met kerst klinkt goed.

Lizz, balen dat de clomid zn werk niet gedaan heeft. Wordt de menstruatie nu eerst weer opgewekt voordat je aan de verhoogde dosis begint?
Jullie kerst klinkt ook goed. Zo te lezen lekker vrij met kerst?

Destino, hoe was de shoot? Leuke foto's?

Sperzieboon, fijn te lezen dat de high wine/tea geslaagd was. Die groepen hoofd je inderdaad toch.
Wat voor werk doet manlief? Ik heb er dit jaar geen last van gelukkig.  Toch een voordeel van de ziektewet.

Hier kerstavond samen,  eerste kerstdag hier eten met cadeaus (Ik hoef niets te doen,  maar zo kan k gewoon liggen e.d.) tweede kerstdag bij schoonouders eten.

De hightea was zondag erg gezellig. Ik heb het een uurtje ongeveer volgehouden. Maar goed dat het zondag was,  want ze is eergisteren bevallen. Ingeleid met 35 weken ivm cholestase en pre eclamsie.

Met mij gaat het goed naar omstandigheden. Morgen ben ik jarig.  Ik vier het wel, maar ineen klein ttijdbestek en ik hoef niets te doen (goh, eens echt jarig). Mams en zusje helpen manlief met drinken gebak ed.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4799 Gepost op: 21 december 2014, 12:56:38 »
Gefeliciteerd Joyce met je verjaardag! Hopelijk heb je een fijne dag!

Ja ik ben vrij met kerst.... daar in tegen met Oud & Nieuw heb ik weer een nachtdienst. Maar ben liever met kerst vrij.

Sperzieboon : Ik gebruik Primolut om mijn menstruatie op te wekken.Daarna gebruik ik Clomid om de eiblaasjes te laten rijpen.
Als de medicatie zou werken dan kan ik door die medicatie een eisprong krijgen. :)
Als de eiblaasjes 10 mm of meer waren geweest had ik een eisprong kunnen krijgen. In het ziekenhuis houden ze dat dus goed in de gaten.

Vlinder: Goed dat je doorgestuurd gaat worden ik hoop echt dat hij wat voor je kan betekenen dat je daarna van de pijn af bent! Klinkt als een gezellige kerst borrel op je werk! Iedergeval geen standaard drankje doen en weer weg. Leuk idee met zo'n quiz.

Over de bijwerkingen  :blush: Ja die heb ik! Krijg van de Primoliut heel erg hoofdpijn, Clomid daardoor ben ik niet te harden  :jawdrop:
Soms wel medelijden met manlief  :blush: Hihi..... Kan soms echt zo stom reageren, verder veel last van de "warmte" maar dat ligt aan mij dat komt door die hormonen.

Vannacht mijn laatste nachtdienst gehad... Is voorbij gevlogen ( gelukkig) nu heb ik mijn slaapdag maar kom er altijd redelijk op tijd uit anders kan ik vanavond niet slapen :) Wij krijgen zo ook vrienden op bezoek!




 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards