collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1068911 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4900 Gepost op: 21 maart 2015, 21:08:26 »
de kast geschilderd en met verlichting er in. Ik kreeg hem er niet helemaal mooi op maar dan hebben jullie een idee hoe hij is geworden.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4901 Gepost op: 21 maart 2015, 22:12:30 »
Ow vlinder die is mooi! Helemaal mijn smaak !

Jeetje klinkt echt als een drukke tijd voor jou vlinder met een hoop gedoe er om heen.
Snap dat het te veel is. Ik kan alleen maar zeggen denk aan jezelf en doe een stapje terug. Ik weet zelf hoe het is als je te veel hooi op je vork neemt.

Zorg voor voldoende rust , als je lichaam vraagt om een middag dutje gewoon doen ;) als het natuuijk gaat met Sanne.

Wat leuk dat je met je ouders en Sanne op pad bent geweest. Vond je vader het ook leuk?

Ik zie er niet tegen op om te gaan prikken. Ben niet bang voor naalden oid. Waarschijnlijk als ik de eerste X moet prikken dat ik even zal zweten maar goed.
Ik dacht ik bel even de verzekering ( kijken of t vergoed wordt) zeg die vrouw dood leuk nee wordt niet vergoed. Dus ik hing jankend de telefoon op.

Een zo'n prikpen kost ongeveer 300€ had ik gelezen. Heeft dat stomme mens het toch mis. Zodra het ziekenhuis het voorschrijft en je haalt het bij de apotheek van het ziekenhuis wordt het gewoon vergoed. Ik zag de bui al hangen , 300€ per pen. Ik heb er nu al 2 in huis. Pfff , en net of je het voor de lol gebruikt?
Gelukkig hoef ik het niet zelf te betalen.

Dames fijne avond / weekend nog!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4902 Gepost op: 22 maart 2015, 01:02:40 »
Zeker mooie kast vlinder! Mooi ook met de verlichting!
Lekker zo'n dagje weg met je ouders en Sanne. En het klinkt inderdaad als een 'veel aan je hoofd-tijd'. Fijn dat je jezelf weer wat terug gevonden hebt. En zo'n tumorcontrole blijft spannend he? Wanneer heb je die?

Pff lizzz, wat een lomp wijf! Gelukkig is het wel vergoed! Een vriendin van mij is deze week ook begonnen met die prikken. Verschil met jou is alleen dat zij, ook met al die hormonen, nog steeds niet ongesteld geworden is. Ze hopen dat die spuiten wel hun werk doen.
Fijn dat je een stuk minder last hebt van je rug!

Hier een gezellig avondje gehad met vrienden. Heb vanmiddag twee uur op bed gelegen, waarschijnlijk daarom nu nog niet heel moe haha. Maar ga nu wel proberen te slapen!

Truste!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4903 Gepost op: 23 maart 2015, 18:46:23 »
Hihi lizzz ik zag foto's van je man voorbijkomen op FB. Nou snap ik waarom hij niet meer mee kon uit eten! Wat een dunnetje (maar wel een gespierde ;)) Echt helemaal niks voor mij zo'n wedstrijd, maar super goed dat ie tweede is geworden!
Heb je hem getrakteerd op een dineetje? :p

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4904 Gepost op: 24 maart 2015, 09:07:12 »
Haha ach sperzieboon. Dat is de laatste dagen helemaal droog getraind. Haha
We kregen van een vriend van hem een dinerbon. Ik heb de tot woensdag avonddiensten dus wij gaan donderdag of vrijdag uit eten. Hij mag 3 dagen eten wat hij wil dus je snapt dat het huis vol met van alles en nog wat ligt haha.
Daarna moet hij nog een maandje knallen want omdat hij in de top 3 zat heeft hij zich geplaatst voor de Open Rotterdam.
Daarna is alles over en kan die weer lekker eten! Hihi

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4905 Gepost op: 31 maart 2015, 13:17:43 »
Daar ben ik eindelijk ook weer!

Gelukkig dat de prikken worden vergoed Lizzz. Ben je inmiddels al begonnen en lukt het je? Hoe voel je je nu?
Ik zag op foto's van je man op facebook. Jeetje wat knap zeg hoe hij er uit ziet, dat lijkt me lastig vol houden eerlijk gezegd... Was het etentje gezellig?

Sperzieboon hoe gaat het met jou? Voel je je goed? En al druk bezig met het kamertje of is jullie slaapkamer nog niet klaar?

Joyce en Destino hoe gaat het met jullie?

Met mij gaat het beter. Heb even flink een stapje terug gedaan op alle vlakken en dat is altijd goed. Nog twee dagen met migraine op bed gelegen maar dat zat er wel in eigenlijk hoe ik me voelde.
Sanne is grieperig, arm meiske... Veel knuffelen en lekker me zitten is vooral wat ze wil. Vandaag is ze wel naar oma gegaan, gaat naar omstandigheden best wel. Zij kan natuurlijk ook gewoon knuffelen en er zijn voor haar hihi!

Ik had afgelopen vrijdag tumorcontrole. Deze was op zich goed alleen zijn mijn lymfeklieren opgezet en daardoor is mijn controle van september vervroegd naar juni. Gelijk ook vrijdag een echo gehad dus dat is even afwachten allemaal. Ben benieuwd, best een beetje spannend wel..

Komend weekend pasen, hebben jullie nog plannen? Wij op dit moment nog helemaal niks en dat is wel fijn eerlijk gezegd.
Fijne dag allemaal!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4906 Gepost op: 31 maart 2015, 14:22:23 »
Hoi vlinder.

Ow jeetje was zeker best spannend je controle?
Fijn dat je een stapje terug gedaan hebt en dat het goed voelt.
Achh kleine Sanne, Zielig als die kleintjes ziek zijn!
Ik hoop dat ze snel beter is!

Joyce wat lijkt jullie kleine meid op jou zeg! En ze is goed gegroeid zag ik ;)

Sperzieboon hoe gaat het met jou?

Ik ben nog niet begonnen, ik moet morgen naar het ziekenhuis. Zal morgen horen hoe en wat.
Ik voel me rond de dagen dat ik naar het ziekenhuis moet nooit zo goed, dan merk ik weer extra dat die hormonen niet goed zijn voor je humeur ;)
Ik heb ook drukke tijden op het werk en dan die hormonen..... Geen goede combinatie.

Naast alle bijwerkingen die ik al had , zijn ook mijn acryl nagels er af. En dan denk je vast waar maak je je druk om. Haha nou ik bijt al heel mijn leven nagels, en daardoor sinds mijn 16e al acryl nagels. Blijkbaar kunnen je nagels niet tegen de hormonen. Maar goed het is voor een goed doel :)

Ja mijn man.... Vind t nog steeds gek om te zien hihi. Was wel heel trots. Zijn 1e wedstrijd en gelijk 2e geworden. Er deden een stuk of 15 mensen mee van zijn klasse.

Ik ga zo lekker slapen , ik begin vanavond aan een reeks nachtdiensten. En tussendoor dus afspraken in het ziekenhuis. Blijft moeilijk plannen....


vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4907 Gepost op: 2 april 2015, 13:16:24 »
Hoe was het in het ziekenhuis Lizzz? Hopelijk heb je met prikken minder last van die hormonen. In combinatie met drukke tijden op het werk helemaal niet fijn. Lukt het slapen overdag nu je nachtdienst hebt? Zijn er eigenlijk alweer kijkers voor jullie huis geweest?

Mijn controle was niet echt hoe ik het verwacht had eigenlijk. Het kwam nogal uit het niks met die lymfeklieren dus dan schrik je wel weer even. Maar nu weer positief en we gaan het zien..

Hebben jullie nog plannen voor de pasen? Wij gaan zondag bij mijn ouders eten en verder niks gepland. Als het mooi weer is lekker naar buiten en anders vermaken we ons ook wel.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4908 Gepost op: 2 april 2015, 15:22:38 »
Dat snap ik vlinder! Ik snap heel goed dat je schrikt. Maar fijn dat je het nu hebt kunnen laten bezinken, en Fin dat ze het zo goed in de gaten houden.

Ziekenhuis was gewoon even een check, ze wilde weten hoe alles er nu uit zag, moet woensdag terug. Gister de eerste X geprikt. Gevraagd of manlief er bij wilde zijn. En natuurlijk wilde die dat. Eerst durfde ik niet, manlief zei nog doe maar rustig aan..... Daarna gelijk die naald er in gezet. Valt alles mee. Alleen is de plek wel beurs. Maar goed daar kan ik mee leven. Hopelijk zijn de bijwerkingen idd minder.

Ik ben vandaag vrij, morgen en zaterdag nog 2 nachten. En daarna ben ik een dikke week vrij! HEERLIJK!

Maandag gaan we naar mijn ouders , paasbrunchen.  Dinsdag samen met man (die heeft een dagje vrij genomen) naar de bios. Woensdag gaan mijn moeder , oma en ik een dagje naar Putten. Daar gingen wij vroeger altijd op vakantie. Oma wilde daar nog graag een keer naar terug. Donderdag geen plannen, en vrijdag is moeders jarig.

Dus de week is best vol gepland hihi.....


vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4909 Gepost op: 9 april 2015, 20:32:30 »
Gaat het prikken een beetje lizzz? En moet je alweer snel op controle?
Geniet je van je vakantie?  Je hebt prachtig weer!
Alvast gefeliciteerd met je moeder morgen.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Hier alles goed. Heerlijke paasdagen gehad,  lekker gefietst met sanne voor het eerst voorop. Was erg leuk. Hoewel we niet ver waren gegaan was ze van alle indrukken op de terugweg in slaap gevallen hihi.
Ook gezellig bij mijn ouders gegeten.  Verder lekker thuis gerommeld.

Ik heb nu alweer weekend hihi. Morgenavond uit eten met mijn ouders, zondag gaan we naar vrienden en zaterdag nog niks. Leuke dingen allemaal.

Ik heb een  elektrische fiets gekocht...zo luxe hihi! Ben deze week ook fijn op de fiets geweest. Hup zo de files voorbij in een relaxed tempo. Ben ook veel eerder thuis nu dus dat is ook fijn.

Fijne avond allemaal!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4910 Gepost op: 9 april 2015, 20:58:02 »
Heey Vlinder.

Klink gezellig ! Lekker uit eten heel ve plezier en de rest van het weekend ook!
Dat schijnt echt een uitkomst te zijn die fietsen ! Mijn ouders hebben ze ook. En fijn dat je de files kan ontwijken hier door. Twee vliegen in een klap, lekker in de buiten lucht en eerder thuis!

Bij mij gaat het helaas niet, als eerste omdat het met de auto al 20 min is en ten 2e ik werk onregelmatig. Om nou snachts in mijn eentje naar huis te fietsen.... Haha

Het prikken gaat goed, valt niet tegen. Vond de 1e X wel een beetje eng maar gelijk binnen een paar min gedaan. En de dag erna moesten we gelijk uit eten dus dat was nog al een beproeving. Je moet op het zelfde tijdstip prikken, dus was wat gestuntel in de wc haha. De bijwerkingen,  de opvliegers heb ik soms nog. Alleen de puistjes ed worden wel erger.... :( maar goed hoort er allemaal bij.

Ik heb inderdaad een weekje vrij! Het vliegt jammer genoeg voorbij. Morgen mijn moeders verjaardag . Zaterdag ziekenhuis en daarna langs vrienden en zondag ga ik een lekker chill dagje houden. Hihi....

Ik heb de stap genomen en ben met man lief mee gegaan naar de sportschool ! Bevalt goed moet ik zeggen al 2 X geweest en dik 2 uur aan de slag gegaan. Heb dus al een paar dagen spierpijn! En nu de sportieve lijn blijven volgen haha ....

Hoe gaat het met de rest van de dames?

Fijne avons

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4911 Gepost op: 13 april 2015, 18:50:30 »
Dag dames!
Daar ben k weer eens.  Ik te kunnen antwoorden voordat Nyke wakker wordt.
Sorry voor de weinige reacties vanuit mijn kant. Ik merk dat ik erg druk ben met Nyke.  Daarin lees ik vooral mee.  Ik hoop dat nu we een ritme hebben gevonden,  ik hier weer actief mee kan schrijven.

Lizz, heb je een lekker weekje vakantie gehad?
Nu overgestapt naar het prikken,  heb ik gelezen.  Fijn dat het meevalt. Is zo'n pen ongeveer hetzelfde als met insuline? Wel jammer dat je nu geen acrylnagels kunt hebben.
Wat goed dat je mee gaat sporten!  Hopelijk houd je het goed vol.

Vlinder, lekker lang weekendje gehad! 
Leuk dat sanne mee gaat op de fiets. Ik kijk er al naar uit om dat met Nyke te doen.
Fijn ook een elektrische fiets.  Kun je nu ook weer meer en verder fietsen?  Omdat het minder energie kost?
Kan mezelf indenken dat de uitslag even schrikken was.  Goed dat je nu weer extra onder controle staat.
Leuke kast!

Sperzieboon; Hoe voel jij jezelf? Groeit je buik goed?

Hier gaat het lekker.  Zoals ik net al zei,  hebben we een goed ritme gevonden.
Nyke is nu ook wat rustiger. Het premature is er echt vanaf! Ze heeft nu een lekker rond bolletje en dikke spekbeentjes.
Met mij gaat het ook langzaamaan steeds beter. Morgen ga ik al eea bespreken p het werk voor na mijn verlof.  Ik zal namelijk nog niet in staat zijn om aan het bed te staan.
Maar daarna weer even genieten en niet denken aan werk. Heb wel weer zin om te gaan.  Maar van e andere kant ook moeilijk om haar los te laten en bij anderen achter te laten.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4912 Gepost op: 16 april 2015, 13:31:55 »
Met nachtdiensten zou ik ook zeker niet op de fiets gaan Lizzz, dat is niet veilig.
Fijn dat het prikken goed gaat, hoe voel je je nu? En ben je al op controle geweest om te kijken of het 'aan slaat'? Wat goed dat je bent gaan sporten! Knap van je, ik wil ook steeds maar heb geen energie meer savonds. Al fiets ik nu ook heel vaak naar mijn werk dus krijg beweging genoeg. Ik kan nu inderdaad vaker en langer fietsen omdat het me minder energie kost, echt fijn!

Wat goed Joyce dat jullie een ritme hebben gevonden, heb je een beetje regelmaat, dat is prettig. Nyke doet het dus hartstikke goed dat het premature er af is, fijn!
Ik herken wel wat je zegt. Ik had op een gegeven wel zin om weer te gaan werken na de bevalling maar de dag dat het zover was ging ik huilend de deur uit omdat ik Sanne achter moest laten (moest ook weer huilen toen ik thuis kwam omdat ik zo blij was dat ik Sanne weer zag hihi).  Weet je al hoe je het gaat doen na je verlof? Ga je minder werken of ouderschapsverlof op nemen?

Hoe gaat het met de andere meiden?

Hier alles goed. We zitten met een provocatie van de koemelkallergie en daardoor lijkt het al alsof Sanne vanaf vorige week vrijdag niet slaapt. We zijn al nachten met haar in touw. Dus gisteren geen melk gegeven maar een zetpilletje en een normaal flesje en zowaar heeft Sanne geslapen tot vanmorgen half 6. Heerlijk, ook voor ons :-)
Morgenavond komen mijn ouders oppassen, gaan we naar een verjaardag toe. Wel even lekker om er even samen uit te zijn. Zaterdag wordt ons neefje 5 en gaan we gezellig naar zijn feestje en zondag nog geen plannen, heb zin in het weekend, alleen maar leuke dingen.

Ikzelf had vorige week weer onderzoek omdat er een knobbeltje was ontdekt in mijn borst. Gelukkig kon ik gelijk terecht in het ziekenhuis en doen ze alles op 1 dag. Foto, echo, punctie, maar gelukkig loos alarm. Moet zeggen dat ik het allemaal wel een beetje zat begin te worden. Klinkt gek misschien maar ik vertrouw mijn eigen lijf niet echt meer. Daarbij word ik natuurlijk met mijn achtergrond sneller door gestuurd maar dat levert steeds zoveel stress op bah!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4913 Gepost op: 16 april 2015, 22:26:31 »
Haihai ladies

Vlinder, kan me ook wel voorstellen dat je t zat wordt. Die controles zijn natuurlijk ook spannend! Maar wat fijn en een opluctig dat er niks aan de hand is!
Veel plezier dit weekend! Klinkt goed! En hopelijk ksn Sanne weer lekker doorslapen de komende nachten.

Joyce, fijn dat jullie wat ritme hebben gevonden. Dat brengt vast meer rust. Wanneer zou je weer moeten beginnen met werken? Ik hoor inderdaad vaak dat collega's weer zin hebben om te werken omdat de muren thuis een beetje op ze afkomen, maar als het dan zover is staat het toch weer wat tegen ivm achterlaten van je kindje. Ook goed te begrijpen natuurlijk!

Lizzz, lekker sportief bezig! Als je het eenmaal te pakken hebt met dat sporten, kan het best verslavend werken is mijn ervaring. Hoewel dat twee jaar geleden was en ik toen de bruidsjurk en bruiloft als motivatie had.. :dry: Vroeg me af of jij voor je werk ook niet met fitheid of conditietesten te maken hebt?
Gelukkig gaat het prikken goed, jammer van de bijwerkingen, maar hoop snel met resultaat!

Met mij gaat het goed hoor. Mijn buik begint nu echt te groeien, en ik begin de kleine nu ook af en toe te voelen. Tegelijkertijd merk ik ook dat ik soms wat rustiger aan moet doen en niet te veel dingen achter elkaar op m'n hals moet halen. Maar over t algemeen mag ik echt niet klagen hoor!

Thuis hebben we onze slaapkamer goed aangepakt. We hadden een grote inbouwkast, die hebben we eruit gehaald. Muren geschilderd, nieuwe vloerbedekking, nieuwe kast.. Is erg mooi geworden en ben er erg happy mee. Vannacht voor het eerst in de nieuwe slaapkamer slapen  ^-^ En van het weekend de kast maar eens inruimen..

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4914 Gepost op: 17 april 2015, 02:53:16 »
Fijn sperzieboon dat het over het algemeen goed gaat! En een nieuwe slaapkamer klinkt goed!

Poeh vlinder... Dat zou schrikken geweest zijn. Ik ben blij dat alles goed was!

Even een korte reactie ik zal van de week proberen een langere reactie te schrijven! Ik heb overwerk gehad en ga zo lekker mijn mandje in mag ook wel om 02:50 uur he haha, een werkdag van 13 uur gehad.

Ik had van de week 1 eiblaasjes die 10,2 mm was! Jeeeej haha niet dat je er veel aan hebt maar ik reageer nu teminste wel op iets. Vandaag weer naar ziekenhuis.

Ja sperzieboon ik moet verplichte toetsen af leggen. Niet alleen de hindernisbaan welke je in een bepaalde tijd moet halen maar ook zelfverdediging ed tevens de praktijk en theorie toetsen op de schietbaan :) dus ben altijd wel een beetje fit haha maar kan altijd beter ;)

Ga nu lekker slapen!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4915 Gepost op: 17 april 2015, 07:51:24 »
Dat is een lange werkdag Lizzz! Hopelijk lekker uitslapen nu!
En goed nieuws dat je eitje nu wel gegroeid is! Hoe groot moet ie zijn om er wel wat aan te hebben? Ik dacht namelijk 10 mm, maar blijkbaar is dar nog niet groot genoeg?

Eb had al zoiets van die testen verwacht ja! Je moet natuurljk wel achter boeven aan kunnen rennen ;)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4916 Gepost op: 17 april 2015, 10:55:33 »
Was niet echt uitslapen haha moest om 09:30 in ziekenhuis zijn.
Maar inmiddels 2 eiblaasjes, een van 15 mm en een van 12,4 mm.
onder de 10 mm kunnen ze er niks mee. En een eisprong krijg je ongeveer als je eiblaasjes 20 mm zijn.
Maandag noet ik weer terug en dan kijken we verder. Mochten ze groot genoeg zijn krijg ik een pregnil injectie.

Vandaag, morgen en zondag vrij! Lekker weekend dus!

Fijn weekend allemaal

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4917 Gepost op: 17 april 2015, 11:49:39 »
Lizz, wat super om te lezen dat je lichaam nu wel goed lijkt te reageren. Hebben jullie nu iui, of mogen jullie zelf aan de slag als de pregnyl gezet is?
Geniet van je vrije weekend!

Vlinder, dat is schrikken! Gelukkig was alles goed, maar kan mezelf indenken dat het ineens even spannend is dan. Wel fijn dat je juist door je achtergrond snel doorgestuurd wordt.

Sperzieboon, leuk dat je de kleine gaat voelen! Ik vond dat zo genieten. En hoe was de eerste nacht in jullie nieuwe slaapkamer?

Ik begin 18 mei weer, dus ik heb nog vier weekjes om fulltime te kunnen genieten van onze dame  :biggrin:
Ik blijf na mijn verlof in de ziektewet en ga dan waarschijnlijk beginnen met 2x per week een paar uurtjes therepeutisch. En dan hopelijk langzaamaan uitbreiden naar weer 24 uur per week.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4918 Gepost op: 17 april 2015, 12:42:18 »
Nou Lizz, dat gaat de goede kant op met de eieren van jou!  :biggrin: Geniet verder van je weekend.

Joyce, oh je hebt dus nog even om volop van je dame te genieten :)

Heerlijk geslapen in de nieuwe slaapkamer! Doordat een donkere joekel van een kast eruit is en vervangen door een elegantere witte kast, lijkt de kamer nu veel ruimer. Vond t net een hotelkamer  hihi :D

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4919 Gepost op: 17 april 2015, 13:01:40 »
Nou, dat is heerlijk! Elke dag het idee van een nachtje weg  :biggrin:

Ik zat te denken hè. Vorig jaar zouden we eigenlijk een meeting organiseren. Die is uiteindelijk niet doorgegaan oa door bij mij de bekkeninstabiliteit. Is er nog behoefte aan om het alsnog te organiseren? Ik zou het wel leuk vinden.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4920 Gepost op: 22 april 2015, 17:13:23 »
joyce wat een lachebekkie op de foto van Facebook zeg. Een vrolijke dame ;)

Sperzieboon jij was dus op vakantie in je eigen huis hihi.... Dat gevoel had ik ook toen ik de 1e nacht in ons eigen huis sliep.

Ik kom bet uit het ziekenhuis, mag niet door gaan met deze cyclus. Ik had opeens 3 eiblaasjes van 16 mm. En dan mag je niet verder aangezien de kans op 3 / 4 lingen erg groot is.
Dus heb wel even moeten huilen op de weg terug.
Eerst doet mijn lichaam niks en nu weer te veel.

Eigen gyn was er niet dis daar heb ik een bel afspraak nee gemaakt. Afwachten dus weer.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4921 Gepost op: 22 april 2015, 22:40:24 »
Ow Lizzz wat een tegenvaller zeg! Kan me voorstellen dat je dat even moest verwerken..

Wat betreft een meeting, ik houd wel van gezelligheid :D

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4922 Gepost op: 27 april 2015, 21:24:10 »
Hoe gaat het nu met je Sperzieboon? Al druk met de babykamer bezig? Probeer echt naar je lichaam te luisteren hoor en doe rustig aan als dat nodig is.
Bijzonder dat je de kleine voelt! Je man ook inmiddels?

Lizzz, zou jij je werk kunnen blijven doen als je zwanger bent? Nu praat ik wel op de zaken vooruit want ik weet dat je in een medisch traject zit maar een hindernisbaan lijkt me op een gegeven onmogelijk dan ook omdat je conditie anders wordt in een zwangerschap.
Wat een tegenvaller Lizzz dat je niet door mag gaan met deze cyclus. Is er groei mag je er niks mee doen... kan me voorsteleln dat je daar even emotioneel van was.
Moet je nu de dosering weer verlagen zodat de groei er wel is maar niet zo veel zeg maar?

Hoe gaat het met jullie Joyce? Nyke groeit goed las ik van de week op facebook, fijn!

Hier alles goed. Sanne doet het lekker hihi! Ben zo trots op elk dingetje wat ze ontwikkelt. Lichamlijk is ze al heel ver. maar ze praat nog niet heel veel. Zegt alleen nog mama (10000 keer per dag... schattig!), papa, hebben, die en vandaag zei ze zomaar 'mij', 'happen' en 'hup'. Dan ben ik zo trots, zo lief dat koppie wat ze dan ook erbij trekt, of dat ze zeggen wil, hoor je me wel?
Soms maakt ze een onbegrijpelijke zin met alle letters die ze 'kent' achter elkaar geplakt. Dan zeg ik 'wat zeg je' en dan herhaald ze het doodleuk precies hetzelfde. Ik snap er dan nog steeds niks van maar mijn 'is dat zo?' valt altijd in goede aarde en dan straalt ze gelijk.
Vorige week waren we op een verjaardag waar een kindje van 1,5 jaar is, en dat jongetje en zij gingen elkaar steeds kusjes geven, hoe lief!

Was nog wel apart. Op de verjaardag waren veel mensen met kinderen, al wat grotere kinderen maar ook twee met een baby van 6 maanden en een baby van 8 maanden. Dat meisje van 8 maanden heeft een hartprobleem en de moeder van het meisje ging haar hart luchten bij me. Prima natuurlijk. Haar dochter is ook heel eenkennig, en Sanne heeft dat ook, in mindere mate, dus ze had ook herkenning.
De moeder van het meisje van 6 maanden deed heel afstandelijk naar haar kindje. Dat meisje wilde niet eten of drinken, prima dan kreeg ze niks. Niet erg hoor maar meer de manier waarop. Verschillende mensen keken elkaar aan ook, zo gek ze reageerde op haar. Op een gegeven moment hadden we het met zijn drietjes over logeren. Ik vind dat lastig, de moeder van het meisje met het hartprobleem ook (ook bij haar zoontje van vier jaar) maar de moeder van het andere meisje zei heel koel 'hoe vaker hoe beter' heb ik even tijd voor mezelf. Ik viel zowat van mijn stoel. Echt waar. Net of het haar niet interreseert ofzo. Ik was eerlijk gezegd blij dat ze naar huis gingen. Ik vond het geen normale reacties steeds. Later nog met mijn schoonzusje over gehad en zij zei dat dit gedrag wel bij haar past.
Nu moet iedereen het zelf weten hoor maar eigenlijk alle moeders die ik ken zijn trots op hun zoon/dochter en zij liet het tegenovergestelde merken. Ik dacht eerst nog dat ze misschien in een depressie zou zitten ofzo maar nee hoor zij is sinds de bevalling veranderd blijkt en goed ook. Gelukkig hadden meer mensen moeite ermee dan ligt het niet helemaal aan mij.

Hebben jullie vandaag nog wat gedaan? Wij zijn bij mijn nichtje gaan kijken, zij moest optreden met haar dansgroepje. Was erg leuk. Vanmiddag lekker thuis gerommeld en vanavond nog een stuk gefietst met zijn drietjes. Morgen weer werken, niet echt veel zin in nu moet ik zeggen.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4923 Gepost op: 28 april 2015, 00:50:49 »
Even een korte reactie van mij, ik ben aan t werk / klaar met werken en wacht op mijn taxi hihi.

Vlinder ik zou dan een andere functie tijdelijk krijgen. Geen buiten dienst zeg maar.
Ik heb nog geen antwoord op je vragen, ik heb vrijdag een belafspraak gepland met de gyn. Zal van de week vragen op een lijstje zetten wat ik wil vragen.

Ik was gister weer onder de pannen met man lief zijn NK. Geen podium plek maar goed je kan niet altijd winnen he ;)

Vandaag gewerkt.

Vlinder ik kan mij die reactie van die moeder ook niet voorstellen! Maar met t werk kom ik ook veel rare mensen tegen. Je gaat toch naar je eigen situatie vergelijken. Ik zeg zo vaak .... Ik mocht savonds om 22:00 uur niet buiten lopen. Nu ik zie heel veel kids uiten lopen, die breng ik dan naar hun ouders en vinden het de normaalste zaak van de wereld.

Ik ben inmiddels thuis en duik mijn bed in! Slaap lekker en werkse morgen.
Zal van de week proberen wat uitgebreider te reageren!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4924 Gepost op: 8 mei 2015, 21:12:53 »
Hoi allemaal,

Hoe gaat het met iedereen?
Ben jij alweer in het ziekenhuis geweest Lizzz? En hoe loopt dat nu? En hoe voel je je, dat is het belangrijkst natuurlijk.

Jammer dat je man niet had gewonnen maar hartstikke goed dat hij zo ver is gekomen!

Joyce, wat goed dat Nyke zich om kan draaien, leuke foto op facebook. Wat is ze vlot he? Hoe gaat het verder met jullie?

Sperzieboon hoe gaat het met jou, met je zwangerschap en het kamertje enzo?

Hier alles goed. Sanne doet het heel goed. Ze kan inmiddels ook goed rennen en klimmen en klauteren. Vanmiddag is ze samen met mij de trap opgelopen, helemaal zelf. Dat kan ze ook heel goed al, ze gaat echt snel. Praten gaat ook steeds beter, zo leuk allemaal!

Op mijn werk is het druk. Ik was afgelopen weken alleen in plaats van met zijn drietjes dus best pittig. Gelukkig is aankomende week mijn collega er weer. Ik heb wel afgelopen week gehoord dat het contract van mijn andere collega niet verlengd gaat worden. Ben zo blij, echt! Ze past zo niet in ons teampje, vreselijk. Studenten klagen ook tegen mij en mijn andere collega over haar onvriendelijke houding en dat weegt zwaar mee bij ons. Die collega weet het alleen zelf nog niet dus ik zwijg op mijn werk en wacht keurig tot ze haar gesprek heeft gehad, moet ze er eerst wel weer zijn.

Afgelopen dagen ware hectisch. Mijn moeder was in het ziekenhuis terecht gekomen met verdenking van een hartinfarct. Best even stressen wel, gelukkig loos alarm en ze krijgt nu allerlei vervolg onderzoeken. Ze inmiddels weer lekker thuis.
Mijn vader lijkt weer beter te zijn. Die EMDR heeft echt geholpen bij hem. Hij heeft nog wel anti depressiva. Van de week reageerde hij heel goed toen de huisarts hem belde over mijn moeder, hij kon haar goed begeleiden en bij staan ook dus dat zegt wel iets.
Een oom van ons ligt op sterven en ook daar kan mijn vader goed mee om gaan... heel fijn hoor maar toch apart ook wel dat het ineens dan zo goed lijkt te gaan.

Morgen gaan we op pad voor een nieuwe vriezer, de oude maakt zoveel lawaai en dat is voor mij snachts heel lastig. En zondag lekker met mijn ouders, zus en zwager pannenkoeken eten. Zin in!

Jullie nog weekend plannen?




 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards