collapse

Auteur Topic: Augustus 2013  (gelezen 204466 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #100 Gepost op: 11 januari 2013, 20:17:22 »
@ moniek, ja zo is t me wel duidelijk, mooie conclusies getrokken uit t woord fotograaf ;) de naam van je AS staat trouwens in je planning...

Onze indeling is :
8.00 wekker en samen ontbijt
9.00 start haar (AS de deur uit)
10:30 1e ontmoeting, daarna door naar de fotolocatie
12:00 lunch met select gezelschap
14:00 kerkdienst
15:30 vertrek naar feestlocatie
16:15 proost en gebak, relaxen op de locatie en groepsfoto's
18:00 start BBQ
20:00 start feest

Weet niet of t jullie meteen op valt maar het gemeentehuis staat niet in de planning. We trouwen namelijk al op maandag voor de wet! Wat vinden jullie? Dit wel of niet op de kaart vermelden? Alle data lijken namelijk n beetje verwarrend... En ze mogen wel bij het wettelijk huwelijk zijn, maar we maken er niet veel bijzonders van en het is het gratis moment, dus veel meer dan handtekeningen zetten is t niet..

Moniek heb je me al opgemerkt als volger op pinterest?



piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Augustus 2013
« Reactie #101 Gepost op: 11 januari 2013, 20:39:34 »
Luvy krijgt van mij ook groen licht!
@Moniek de kapsels die je via de mail gestuurd had hebben veel weg van de plaatjes die ik opgeslagen heb  :biggrin:
Zal ze morgen ook even mailen

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #102 Gepost op: 11 januari 2013, 20:39:57 »
Het geeft niks dat zijn naam er in staat. Volgens mij heb ik zijn naam wel vaker genoemd..  :)

@ wettelijk huwelijk: Ik weet niet of ik het in de kaart zou zetten.. Het lijkt me wel lastig inderdaad. Welke datum houd je dan aan als jullie trouwdag?

Ik heb je gespot op pinterest en ben ook volger van je geworden ;)


Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #103 Gepost op: 11 januari 2013, 21:01:26 »
@moniek, dan is t goed :)
Ik heb m'n uitnodiging ook gemaild meiden..

Qua trouwdatum houden we de vrijdag 30 augustus aan, aangezien we t dan willen vieren met de lieve mensen om ons heen... Dus aan die kant niet... Maar ik wil niemand voor t hoofd stoten...

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #104 Gepost op: 11 januari 2013, 21:37:26 »
Ha dames!
Tjonge, ik kijk een paar uur niet en meteen is er weer zo'n beetje een hele pagina aan reacties! Superleuk!!

Het zweet breekt me eerlijk gezegd wel een beetje uit bij het lezen hoe ver de meesten van jullie al lijken te zijn met de voorbereidingen: bruidskapsels en accesoires uitzoeken, dagprogramma, pinterest-pagina's...pfoeh ik heb echt nog geen idee! Misschien wordt het tijd om me hier ook eens op te gaan storten. Dit weekend heb ik helemaal geen plannen dus wie weet kan ik me hier eens mee bezig gaan houden.

@ op de foto gaan: dit vind ik stiekem best leuk, ben best een beetje 'camera-geil' moet ik eerlijk zeggen...

@wettelijk huwelijk: als het inderdaad voor jullie meer een 'zakelijk' moment is, zou ik het niet op de trouwkaart noemen en misschien alleen close familie/vrienden hierheen meenemen? (of helemaal niemand).

@vilickylucky: mooie kaart zeg!! Hebben jullie alle kaarten al laten drukken of is dit pas een 'proef-exemplaar'?

@luvy: ook van mij krijg je groen licht dus ik kan je meteen het wachtwoord mailen (zal ik zo doen) want de andere 3 hebben ook al groen licht gegeven zie ik. Gaat lekker zo, het worden er steeds meer! (binnenkort moet toch echt de 5-dagenregel ingaan vrees ik!)
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2014, 13:18:14 door Mupke80 »

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #105 Gepost op: 11 januari 2013, 22:04:46 »
@ Vilickylucky; Mooie trouwkaart! Ik heb je even terug gemaild via het hotmailadres, want ik had een vraag/opmerking en ik weet niet in hoeverre je het hier op het forum wilt hebben staan.

@ Trotse Augustusbruid; Ik ben er helemaal niet blij mee dat wij al zo ver zijn.. Hahaha :) Nu moet ik nog zo lang wachten... :(

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #106 Gepost op: 12 januari 2013, 08:36:42 »
Trotse a, niet zenuwachtig worden van alle voorbereidingen die bij ons al gaande zijn...het is eigenlijk ook van de zotte hoe ver ik ben met alles maar bij mij is de achterliggende reden dat ik veel zelf wil maken en dus niet dat op t laatste moment wil doen, ben niet zo goed met stress en wil echt niet ziek worden op onze trouwdag...
Verder is het wel makkelijk om een beter beeld te krijgen van wat je wilt, dus pinterest kan ik zeker aanraden. Wat ook makkelijk is is dat je nu sommige dingen veel goedkoper kan kopen omdat ze door t seizoen in de aanbieding zijn , zo heb ik 6 wensballonnen op de kop getikt voor een euro per stuk die van de uitverkoop van oud en nieuw bleven liggen en zag ik ook champagne glazen voorbij komen voor de helft van de prijs... Je zult ze maar net nodig hebben... Ik weet niet of jullie qua versiering in een bepaalde kleur willen maar Valentijn komt er natuurlijk aan, bij alle bijbehorende 'rommel' van dien...ideaal!
Dankje voor het compliment van de trouwkaart, het is een gratis  :applaus: exemplaar van een internet blog die je helemaal zelf kunt invullen, dus als je nog inspiratie nodig hebt, zal ik je ff pb en welke site het is.

@moniek, Thanks voor de spellingscheck, die had ik er zelf nooit uitgehaald, je hebt gelijk en het moet zonder s  :blush:

piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Augustus 2013
« Reactie #107 Gepost op: 12 januari 2013, 10:00:54 »
@Vilickylucky: Vind jullie kaart erg mooi!
Heb inmiddels ook onze kaart gemaild. Willen binnenkort een proefdruk laten maken.

Ik merk ook dat ik al veel zo vroeg mogelijk wil regelen, krijg door stress snel lichamelijke klachten (vooral hoofdpijn) en dat wil ik proberen te vermijden 30 augustus. Ben alleen bang dat dat niet zal lukken. Zal vreselijk zenuwachtig zijn die dag, spanning die meteen op mijn hoofd slaat. Houd niet bepaald van in het middelpunt staan  :blush: Hebben meer dames hier last van?

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #108 Gepost op: 12 januari 2013, 10:21:40 »
Mooie kaart, Piene!!

Ik heb altijd last van zenuwen. Zelfs voor de stomste dingen zoals een vakantie ofzo. Ik ben altijd bang dat ik wat vergeet of dat er iets mis gaat. Onredelijke gedachten, dat weet ik zelf, maar zeg dat ook maar eens tegen mijn maag. Ik ben echt ziek van de zenuwen.
Tegenwoordig gebruik ik pilletjes van A. Vogel. Als er iets spannends op de planning staat dan begin ik daar een paar dagen van te voren mee.
Dus met onze trouwdag zal ik ze ook gebruiken.. 


Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #109 Gepost op: 12 januari 2013, 15:01:09 »
Lekkere stresskippen bij elkaar dus ;)
Ik ben voor vandaag weer klaar met werken, dus kan alles lekker bij lezen op t forum   O0

Piene, mooie uitnodigingen, donker strikje lijkt mij ook mooi. Twijfel alleen of verwent wel met een t hoort te staan?
 Ik ben er ook wel heel erg bang voor (geweest) dat de spanning teveel m'n dag gaat bepalen en idd hoofdpijn krijg. Ik heb het weten te tackelen door de dag relaxed te plannen zodat je niet gehaast bent, en zorg dat je je CM goed kunt vertrouwen zodat je op de dag alles los kan laten..
De pilletje van a vogel zijn n goede of rescue van Bach (daar heb ik veel baat bij)

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #110 Gepost op: 12 januari 2013, 15:35:48 »

Piene, mooie uitnodigingen, donker strikje lijkt mij ook mooi. Twijfel alleen of verwent wel met een t hoort te staan?


Volgens mij moet het inderdaad met een d...

Wij hebben de dag ook ruim ingepland, zodat we niet hoeven te stressen als iets een kwartiertje o.i.d. uit loopt..
Een CM hebben we niet echt. Mark zijn zusje is die dag het aanspreekpunt, maar ik vind het heel moeilijk om dingen uit handen te geven. En Mark ook. We willen het liefst alles zelf doen, zodat we zeker weten dat het wordt zoals wij het voor ons zien...  :blush:

piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Augustus 2013
« Reactie #111 Gepost op: 12 januari 2013, 15:41:37 »
Ik denk zelf dat het met een t is. Maar nu begin ik toch te twijfelen. Als ik het op google opzoek staat het overal met een t. Zal dan toch wel kloppen. Neem ik aan...

Ik herken het moeilijk uit handen kunnen geven. Ben een echte controlfreak  :blush: Gelukkig is mijn zus onze CM en zij heeft dit al eerder gedaan, dus het zal vast allemaal goed komen.

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #112 Gepost op: 12 januari 2013, 18:42:53 »
Nou had al gereageerd maar die is verdwenen... Piene je hebt gelijk met je t :) maar t ziet er zo gek uit

Ben in een organiseer bui en heb in de mail mappen gezet waar de mail gerangschikt kan worden.. Heb er nog niets ingezet omdat trotse a natuurlijk verder het beheer doet en ik wil niemand voor t hoofd stoten...


Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #113 Gepost op: 12 januari 2013, 19:19:33 »
Ja, ik dacht later ook al dat het met een t was. Ik dacht eerst dat het een voltooid deelwoord was : is verwend. Maar het woordje verwent hoort natuurlijk bij u..

De mappen had ik ook al gezien. Ik dacht al dat ik die eerder misschien over het hoofd had gezien, hahaha  :biggrin:

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #114 Gepost op: 12 januari 2013, 19:20:24 »
@vilickylucky: Het klopt inderdaad wat Moniek zegt: de spelling is (in dit geval) zonder 's'. Ik vond het lullig om hier iets over te zeggen in het forum maar nu noem je het zelf al! Ik zou dit aanpassen,  anders leidt de foute spelling onnodig af van de verder heel mooie zin!! En over die mappen in de mailbox: geweldig bedacht, bedankt! Enne...ik 'beheer' dan wel de mailbox (althans, ik stuur het wachtwoord naar nieuwe aanmelders) maar ik ben niet ‘de baas’ ofzo haha! Dus je hoeft me niet om toestemming te vragen en je stoot me zeker niet voor het hoofd! Ik zal even wat mailtjes in de juiste mappen slepen.

Laten we afspreken dat wanneer iemand een goed idee heeft voor een nieuwe map, dat ze die map dan gewoon aanmaakt en dit even meldt op het forum.

@Piene: wat een mooie kaart, heel sjiek! Ik zou inderdaad ook voor een wat donkerder strikje gaan, dat steekt wat meer af. Ik ben nogal een taalfreak (soms bij het irritante af vind ik zelf!) dus ik zal je zometeen even een paar opmerkingen op jullie uitnodigings-tekst mailen. Ik hoop dat je me geen kommaneuker vindt!

Ik zal ook onze trouwkaart eens mailen, of althans degene die we op het oog hebben.

piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Augustus 2013
« Reactie #115 Gepost op: 12 januari 2013, 20:05:26 »
@ Trotse augustusbruid: Ik ben 't het helemaal met je 'commentaar' eens. Voelt niet als commentaar hoor, je helpt me juist. Bij eigen teksten lees ik gauw over spelfouten ed. heen, terwijl ik toch best aardig met spelling ben.

Het gedichtje ben ik ooit eens tegengekomen op een site (weet echt niet meer waar) en vond het toen erg mooi, dus heb het meteen opgeslagen. Ik houd erg van gedichten en deze zegt gewoon alles wat het moet zeggen..
Maar als je op gedichten trouwkaart of gedichten liefde googled (hoe schrijf je dit?) krijg je er echt super veel.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #116 Gepost op: 12 januari 2013, 20:14:26 »
Maar als je op gedichten trouwkaart of gedichten liefde googled (hoe schrijf je dit?) krijg je er echt super veel.

Hahaha! Geen idee hoe je dat schrijft! Ik zal eens gaan googlen...

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #117 Gepost op: 12 januari 2013, 20:28:56 »
Moniek, ik heb je hulp nodig! Ik heb een pinterest-pagina aangemaakt en het is me zelfs gelukt om de 'pin it' button te installeren, maar ik begrijp er verder helemaal niets van!... :blush:

Kun je me misschien een beetje uitleggen over hoe het werkt (via PB of de mail).

Thanks! (IOU)  :biggrin:

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #118 Gepost op: 13 januari 2013, 11:03:15 »
Ik heb inmiddels ook een mailtje gestuurd.
Dus hoop jullie ook eens achter de schermen te zien.
Ik dacht dat wij al ver waren met de voorbereidingen, maar draaiboek enzo hebben we nog niet hoor.
 En de trouwkaarten ook nog niet. Lijkt me erg moeilijk om dat uit te zoeken. We willen bij de drukker zon map halen met allemaal voorbeelden. Maar ik wil ook weer geen standaard kaart, dus dat wordt nog een moeilijke keus denk ik....
 We hebben naar onze daggasten met kerst een save The date kaart gestuurd. Erg leuke reacties gehad. We hebben in een kledingwinkeltje hier in het dorp foto's gemaakt waarbij we allebei uit het kleedhokje kijken en dan een vraagteken erbij gezet.... Iedereen is toch nieuwsgierig naar de jurk....

Gisteren is mijn zus begonnen aan mijn trouwjurk. De maten zijn genomen en het proefmodel paste uitstekend. Nu gaat ze het patroon maken en de eerste proefjurk maken.... Erg leuk om dat met je zus samen te doen... Ze is ook mijn getuige, dus erg leuk!! Als de stof die we uitgekozen hebben goed is, dan kan manlief op pad voor zijn pak.... Hij wil graag lichtblauw! Maar dat staat absoluut niet bij mijn jurk... Dus dat moet nog even uit zijn hoofd haha...

piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Augustus 2013
« Reactie #119 Gepost op: 13 januari 2013, 11:09:40 »
Bianca, ik zag je mail net al. Ik ken je niet, dus wat mij betreft groen licht! En leuke foto in de sneeuw, gaan jullie vaker op wintersport?
Oeh spannend dat je zus je trouwjurk gaat maken, echt heel speciaal lijkt me dat. Ben benieuwd wat je in gedachten hebt qua jurk!

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #120 Gepost op: 13 januari 2013, 11:17:41 »
De foto is van mijn eerste wintersportvakantie vorig jaar. Mijn vriend gaat zijn hele leven al, dus ik moest er ook aan geloven. Maar is zeer goed bevallen... Dit jaar gaan we niet, er moet gespaard worden voor de bruiloft...
Maar de huwelijksreis hebben we al in gedachte... Ook in de sneeuw, naar lapland! Op rendiersafari, rijden met husky's en lekker in de natuur...



piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Augustus 2013
« Reactie #121 Gepost op: 13 januari 2013, 11:26:10 »
@Bianca: Gaaf zeg die huwelijksreis! Lijkt me prachtig!!
Wij denken aan de dominicaanse republiek, heel wat anders. Haha.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #122 Gepost op: 13 januari 2013, 11:29:51 »
@Bianca: ik heb je mail ook gelezen en ik ken je ook niet dus ik geef groen licht! Nu even afwachten wat de anderen zeggen en als iedereen heeft gereageerd stuur ik je het wachtwoord. En Lapland lijkt me echt een superbestemming! Het is in ieder geval heel origineel, zeker voor een huwelijksreis! Wij twijfelen nog heel erg over onze huwelijksreis-bestemming. Waarschijnlijk gaat het wel een warm land worden, want we zijn allebei gek op de zon.

@mailgebruikers: ik heb 2 mappen toegevoegd: "Bruidskapsels" en "Huwelijksaanzoeken". Het lijkt mij wel leuk om in de mail te zetten hoe, wanneer en waar ik precies ten huwelijk ben gevraagd en misschien vinden anderen het ook leuk om hun verhaal te vertellen. Die verhalen kunnen we dan naar het mapje huwelijksaanzoeken slepen. Dat gaat een leuk 'zwijmelmapje' worden!!

@Moniek en vilickylucky: bedankt voor jullie reacties op mijn 'jurken-twijfel-mail'. Gisteravond besprong me ineens de gedachte dat ik het raar vind om alle details van m'n jurk straks met jullie te delen en verder met niemand.

@vilickylucky: misschien bedenk ik me inderdaad nog zodra ik jullie wat beter ken. Enne...het gaat zeer zeker wel één van deze twee jurken worden hoor, ik vind ze namelijk allebei fantastisch maar ik kon bij de eerste passessie gewoon nog nèt niet kiezen welke ik nou het àller- àllermooist vond. Wanneer ik de jurken allebei opnieuw aan heb zal ik vast wel een voorkeur krijgen. Wordt vervolgd!

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #123 Gepost op: 13 januari 2013, 11:41:46 »
@ Bianca3108; Ik ken je ook niet, dus van mij heb je ook groen licht.
Wij zijn 2 jaar terug ook voor het eerst op wintersport geweest. En ik zou elk jaar wel willen!! Helaas laat het budget het niet toe..

Wij blijven met de huwelijksreis gewoon in Nederland. We zijn niet echt reizigers en Nederland is ook heel mooi. We gaan naar Valkenburg, dat vinden we toch het mooiste plekje van Nederland. We zijn er al 4 of 5 keer op vakantie geweest en het is, althans voor ons, net of je in het buitenland zit ;)

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #124 Gepost op: 13 januari 2013, 11:48:07 »
@moniek Valkenburg is ook heel mooi. Het belangrijkste van je huwelijksreis is dat je lekker met 2-en kan genieten. En dan maakt het niet uit waar het is. Ik ben ook niet echt een reiziger, maar ik heb altijd al naar lapland gewild. En dit is een goeie reden om dat nu eens ook echt te gaan doen....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards