collapse

Auteur Topic: Augustus 2013  (gelezen 204152 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #25 Gepost op: 20 oktober 2012, 23:12:01 »
Ja daar zitten wij ook mee, hebben een dj gezien op een andere bruiloft en die vonden we erg goed. Maar blijkt nu best prijzig. Andere dj's kennen we niet en weten dus niet wat we krijgen.
Over 2 weken is het bruidsbeurs in den Bosch. Misschien dat daar wat staat...

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #26 Gepost op: 20 oktober 2012, 23:23:16 »
Bij ons valt de prijs gelukkig ook nog mee. En vaak hebben ze ook wel een goedkoper pakket. Volgens mij komt die van mijn vriendin ong. uit op €525,-voor 4 uurtjes. Dat vind ik nog wel meevallen, want mijn schoonzus had een duurdere, maar die vond ik minder goed. Dus de prijs zegt ook niet alles...

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #27 Gepost op: 23 oktober 2012, 18:37:56 »
Hier ook 9 augustus 2013! Jurk is al gekocht, locatie, auto en fotograaf

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #28 Gepost op: 25 oktober 2012, 10:29:30 »
Wij hebben inmiddels de locatie vastgelegd....Of had ik dat nou al gepost?

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #29 Gepost op: 26 oktober 2012, 21:10:34 »
Morgen op gesprek bij locatie en formaliteiten regelen  :biggrin:

Angel-82

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #30 Gepost op: 30 oktober 2012, 12:24:57 »
Jeetje wat is iedereen er vroeg bij met alles regelen. Ben er inmiddels achter dat dat blijkbaar ook wel nodig is. In ieder geval voor de locatie. Wij wilden eigenlijk in september, maar zat helaas al vol. Nu is het 31 augustus geworden. Verder al gesprek met een fotograaf gehad en binnenkort bij een DJ kijken/luisteren.

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #31 Gepost op: 30 oktober 2012, 21:21:20 »
Ja is handiger om de grote dingen ver vantevoren te regelen.. Ook qua kosten..

Afgelopen zaterdag gesprek gehad en al een aardige indeling qua dag kunnen maken. Moet alleen nog eea indelen op de ochtend zoals kapper-make up etc.. Bedoeling is dat we om 14.00 uur trouwen :) duurt een uurtje ongeveer, daarna een toost met champagne met de daggasten, daarna foto's op bordes met familie en voor ons 2 in het omheen liggende park.. de daggasten krijgen dan ondertussen een koffie/thee/fris. Zodra wij terug zijn gaan we de taart aansnijden en daarna misschien nog een borrel. tegen 18.00 uur shuiven we aan voor het eten tot 20.30 en dan begint het feest!

Papieren voor de gemeente inmiddels ingevuld, alleen nog ondertekenen en dan mogen ze op de post.

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #32 Gepost op: 12 november 2012, 13:28:20 »
Wij hebben afgelopen zaterdag de DJ en de trouwringen geregeld.
Nu hoeft AS alleen nog maar een pak en da hebben we de grote dingen geregeld..

Ik moet voor mezelf alleen nog schoenen en lingerie, maar wat is dat duur, zeg!!  :dry:
 

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #33 Gepost op: 2 december 2012, 10:15:32 »
Ik zal nog een jaartje langer moeten wachten  :sleep:

Onverwachts zwanger  :blush:

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #34 Gepost op: 2 december 2012, 13:44:52 »
Gefeliciteerd...  :biggrin:

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #35 Gepost op: 2 december 2012, 20:43:49 »
Wat leuk! Van harte gefeliciteerd!!

Wij hebben afgelopen weekend het diner en de dj geregeld.
Nu alleen nog pak AS en locatie voor overdag, maar dat gaan we in het voorjaar doen.

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #36 Gepost op: 2 december 2012, 20:59:05 »
Wat leuk gefeliciteerd!!! Wanneer ben je uitgerekend?

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #37 Gepost op: 12 december 2012, 14:33:42 »
Hoi meiden,

Wij trouwen op 24 augustus 2013, dus dat is precies een dag later dan jij, Aafjes77!  Grappig! :biggrin:

Wij hebben in de laatste week van november (toen we een weekje vakantie hadden) onze trouwdatum geprikt en zijn daarna ook meteen van alles gaan regelen:
- lokatie (we doen alles op 1 lokatie, ook de huwelijksceremonie zelf, we hadden namelijk geen zin om in dat lelijke stadhuis van ons te trouwen...)
- ondertrouw regelen (we gaan op de dag na kerst in ondertrouw!)
- fotograaf
- DJ voor het feest (we hebben nu contact met een hele leuke 80's-90's DJ, ik hoop dat het klikt en ben benieuwd naar wat hij te bieden heeft, we vinden goede muziek namelijk heeeel belangrijk omdat we allebei enorme muziekliefhebbers zijn!)

Ik wil als het even kan in januari trouwjurken gaan passen, dus binnenkort maar eens een afspraak maken bij een bruidsmodezaak! En volgens mij moeten er nog veeeel meer dingen geregeld worden maar ik denk dat we aardig op schema liggen!
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2014, 13:14:04 door Mupke80 »

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #38 Gepost op: 12 december 2012, 14:35:36 »
PS Snowbunny, ik zie nu pas je berichtje!
Gefeliciteerd met je zwangerchapl, geniet ervan!!!
Goede reden om je bruiloft even uit te stellen toch? (wij gaan ook later trouwen dan we in 1e instantie in gedachten hadden omdat ik halverwege vorig jaar ook zwanger raakte).

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #39 Gepost op: 12 december 2012, 16:04:11 »
Welkom Trotse augustusbruid! Weer iemand er bij in augustus!  :applaus:

Leuk dat jullie al zo veel geregeld hebben. Wij zijn ook al heel ver. Alleen mijn as moet nog een pak.  :biggrin:

En ik moet de kaarten en bedankjes nog verder af maken. Die maak ik namelijk zelf.

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #40 Gepost op: 13 december 2012, 11:28:57 »
Leuk trotseaugustusbruid een dag na mij! Goeie maand hoor augustus...hahahaha...

Ik heb het in het kleding topic ook al genoemd maar ik heb een jurk gekocht! Jippie!!
Indmiddels dus de locatie, de jurk en de auto geregeld, gastenlijst in orde begonnen met ontwerp van kaarten en al eens naar ringen gekeken. Mwah we gaan de goeie kant op.

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #41 Gepost op: 2 januari 2013, 11:04:06 »
Hallo meiden! Na ongeveer een half jaar met jullie meegelezen te hebben (en de andere groepen) toch ook een berichtje van mij! Ik schrijf graag met jullie mee, al is t maar om iedereen om me heen te ontzien (volgens mij worden ze er wel eens gek van!) wij gaan over 34 weken  :biggrin: trouwen! Op maandag 26 augustus trouwen we voor de wet, en op 30 augustus de kerkelijke inzegening en een BBq en feest op t strand!

Luvy

  • Junior
  • **
  • Berichten: 90
Re: Augustus 2013
« Reactie #42 Gepost op: 2 januari 2013, 12:14:47 »
Hoi mede zomerbruidjes,
Ook wij hebben een zonnige dag in augustus gekozen als onze dag, 30 augustus! Als ik jullie berichtjes zo lees mogen wij wel opschieten met regelen... Tot nog toe ligt de datum vast bij de gemeente, ondertrouw moet nog gepland worden. Ook hebben we gekozen voor een andere ceremonielocatie dan het gemeentehuis en is de feestlocatie gevonden. En dan nu de rest...

Voor de ringen willen we graag de trouwringen van onze opa en oma om laten smelten tot onze ringen, dus nu op zoek naar een edelsmid( wat klinkt dit ouderwets;)
Oh ja, onze gastenlijst en dagindeling hebben we ook in grote lijnen op papier!

Ik geniet van al jullie krabbels en lees met een herkenbare glimlach mee.
Voor iedereen overigens de grote wens dat 2013, en in het byzonder augustus, een prachtige herinnering mag worden!
Tot gauw, Luvy

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #43 Gepost op: 2 januari 2013, 14:42:39 »
Welkom meiden! Augustus wordt steeds populairder  :biggrin:

Ik baal er op het moment een beetje van dat we alles al geregeld hebben.. Ben steeds aan het bedenken wat ik nu nog eens kan gaan doen.. Hahaha..   :blush:

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #44 Gepost op: 2 januari 2013, 16:42:38 »
Moniek, Dat probleem klinkt inderdaad bekend  :biggrin: wel een beetje een luxe probleem :) ik heb ook wel dat ik sommige dingen echt aan het afstrepen ben omdat je anders leuke dingen blijft vinden! Ach over n paar maanden zal het wel weer wat drukker worden...

Luvy, wat gaaf dat jullie de ringen van je opa en oma mag om daar jullie eigen trouwringen van te maken! Er zijn heel veel adresjes waar dat kan, heb je er al eentje op t oog?

Luvy

  • Junior
  • **
  • Berichten: 90
Re: Augustus 2013
« Reactie #45 Gepost op: 2 januari 2013, 21:15:17 »
Het is best lastig om in onze omgeving, land van Maas en Waal, een edelsmid te vinden die de ringen kan maken. We zijn in Oss bij een juwelier geweest die aangeeft dit te doen echter tijdens ons bezoek bleek het anders te zijn. We moesten twee nieuwe ringen kopen en dan met het smeltgoud werd er een extra laag inaangebracht. Dus erg kostbaar...en niet zoals wij het willen.

We willen de opa en oma-ringen laten smelten en van dit goud nieuwe moderne ringen laten maken. Eventueel met toevoeging van briljantje en/ of witgoud. Het lastigste is dat je dan dus goed moet kunnen aangeven hoe de ringen er uit moeten zien. Je kunt ze immers niet even passen...

Dus mocht er iemand een edelsmid weten die dit als mooie uitdaging ziet laat het ons even weten!!!! Ondertussen zoeken we gewoon even door....


Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #46 Gepost op: 2 januari 2013, 21:23:08 »
Luvy, wil je perse in de buurt iets vinden? Ik weet via m'n broer een leuk adresje maar dat is regio leiden. M'n broer en z'n vrouw hadden ook oud goud wat ze hebben laten omsmelten, dus geen dure trucjes, als je wil kan ik je wel even gegevens pb-en

Luvy

  • Junior
  • **
  • Berichten: 90
Re: Augustus 2013
« Reactie #47 Gepost op: 2 januari 2013, 21:52:58 »
Hoi vilickyluckey, fijn dat je even meedenkt! We proberen eerst iemand in onze regio te vinden. Mocht dat deze maand niet lukken dan kom ik graag even bij je vragen om het adres iets verder weg.

Ringen van vroeger weer mee nemen in het nu,is een wens van ons samen. Daar waren we het gelijk overeens. Nu alleen een vakman of vakvrouw vinden die dat voor ons kan realiseren.

Gaat vast lukken!

Luvy

  • Junior
  • **
  • Berichten: 90
Re: Augustus 2013
« Reactie #48 Gepost op: 7 januari 2013, 19:26:24 »
Vandaag voor woensdag een afspraak gemaakt om voor het eerst trouwjurken te passen, spannend!!! Ben reuze nieuwsgierig, ik heb niet zoals sommigen een sprookjesjurk in gedachten...
Dus veel plaatjes en foto's kijken en nu in het echie.

Oh ja, er kriebelt net een vraagje naar boven voor de mensen met pasvaring ;) Hoe doe je dat met je ondergoed...strapless Bh mee??? Wie hebt me even op weg, ik ben het vergeten te vragen....

Tuurlijk laat ik even weten hoe de eerst ervaring is geweest!

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #49 Gepost op: 7 januari 2013, 19:58:55 »
Ik heb een strapless bh aangehad van de bruidszaak, want ik had zelf geen strapless bh.. Ik wilde eigenlijk ook geen strapless jurk, maar werd helaas toch verliefd op eentje... :blush:

Heel veel pasplezier alvast!!  :applaus:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards