collapse

Auteur Topic: Augustus 2013  (gelezen 204156 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #900 Gepost op: 4 oktober 2013, 14:25:19 »
Citaat
Ik heb mijn forumnaam even veranderd en de foto's uit mijn verslag verwijderd, zodat ik wat anoniemer mee kan kletsen in het 'spannend'-topic en hopelijk later in het 'zwanger''-topic :biggrin:

Wij zijn ondertussen al weer bijna 2 maanden getrouwd!

@ budget: Wij hadden een budget van 5000,-, maar uiteindelijk waren we ong. 7500,- kwijt..  :blush:

Als het goed is krijgen we over 2 weken ons fotoboek. We hebben hem al wel digitaal op de computer, maar ik ben toch nog erg benieuwd hoe het er in het echt uit ziet!

Hoe gaat het verder met jullie?
« Laatst bewerkt op: 16 december 2013, 14:23:54 door Mrs.B. »

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #901 Gepost op: 16 december 2013, 14:08:29 »
Dames, wat is het alweer lang geleden dat hier iets geschreven is!!!
Ik moest ineens aan jullie denken en ik ben benieuwd hoe het met iedereen is.
Geen idee of iedereen in dit topic überhaupt nog actief is hier op het forum maar het is het proberen waard toch?

Hier bevalt het getrouwde leven heel goed, mijn man en ik kijken elkaar regelmatig aan en zeggen dan tegen elkaar: "We zijn gewoon echt GETROUWD!" Net alsof we het nog steeds niet echt geloven haha! Toch ben ik inmiddels al helemaal gewend aan mijn nieuwe achternaam, alsof ik nooit een andere heb gehad! :biggrin:

Binnenkort willen we het trouwalbum gaan bestellen (eindelijk) maar man, wat is zo'n album DUUR!!!! (maar ja, wij willen natuurlijk ook weer het mooiste van het mooiste album...en die zijn nou eenmaal prijzig...grrrr!) We wachten dus maar even tot de eindejaarsuitkering binnen is...
Hebben jullie allemaal je album al?

Wij willen ook één of meerdere foto's aan de muur (bijv. in de huis- of slaapkamer), op canvas of misschien op hout (!) Dat biedt onze fotografe ook aan, ik heb al voorbeelden gezien en het ziet er zó mooi en bijzonder uit!

Tot slot nog een leuk nieuwtje voor degenen die het nog niet hadden meegekregen: ik ben weer zwanger!!! Inmiddels ben ik ongeveer 7 à 8 weken, op 30 december heb ik de termijnecho en dan weet ik het precies. We zijn zooooo blij dat het alweer raak is, en dat het deze keer allemaal wèl goed lijkt te gaan! Ik kan niet wachten om eind juli weer zo'n heerlijk klein hummeltje in m'n armen te houden wat helemaal van ons is! :wub:

Ik ben benieuwd om van jullie allemaal te horen!

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #902 Gepost op: 16 december 2013, 14:31:03 »
Het is zeker lang geleden dat hier geschreven is.

Wij hebben ons boek inmiddels al een aantal weken. We hadden hem direct al bij de fotografe besteld. Ook hebben we een dvd met alle foto's die gemaakt zijn.

Het getrouwde leven bevalt ons ook we. Er is ook niet echt veel veranderd.. Alleen aan mijn achternaam ben ik nog niet gewend.. Ik gebruik hem ook niet zo veel.

Ook ik heb babynieuws. Ik ben inmiddels 5 weken zwanger en volgend jaar augustus verwachten wij ons eerste kindje..  :wub:

Ik ben benieuwd hoe het met de andere dames gaat.

Luvy

  • Junior
  • **
  • Berichten: 90
Re: Augustus 2013
« Reactie #903 Gepost op: 17 december 2013, 10:08:08 »
Wat leuk om te lezen! Wat gaat de tijd dan weer snel...

Wij kijken nog vaak naar de foto's en zien dan een echte zomerse dag. Tijdens de reportage liep ik op mijn blote voeten in het gras, tussen de madeliefjes ;-)

Voor ons is het nog zo'n prachtige herinnering aan die byzondere tijd, niet alleen de dag zelf maar ook de voorbereidingen en de verhalen achteraf, gewoon super met kippevel!

En dan twee zwanger, nieuw leven en weer iets moois om naar uit te kijken. Wij kunnen geen kinderen krijgen, dat moeilijke traject hebben we voor ons huwelijk doorlopen en toen dat spoor dood liep ook besloten om te trouwen. Wij hebben elkaar zonder kinderen leren kennen, houden van elkaar en zijn ook gelukkig zonder kinderen. Maar het blijft toch een gemis en wij kunnen ons helemaal voorstellen hoe byzonder het is om wel een gezinnetje te krijgen. Dus proficiat en koester dit mooie geschenk!

Oeps, die nieuwe naam, zorgt hier nog voor veel gestotter bij telefoongesprekken ed hihi.

Onze decoratie hebben we allemaal verkocht, maar mijn jurk en accesoires vind ik wel moeilijk. Nu neemt het gigantisch veel ruimte in beslag maar het is zo echt onze dag, ons huwelijk. Wat hebben jullie gedaan???

Tja, de foto's die zijn echt prachtig! Zijn jullie ook nog steeds geraakt als je ze bekijkt? Wij hebben enkel pech met ons album...onze fotograaf heeft in het ziekenhuis gelegen, haar mams en schoonzusje hebben kanker, dus even een kink in de kabel. Gelukkig hebben we wel alle bestanden al binnen en komt in januari het album! Jippie.

Overigens wij hadden twee fotografen, dus wel erg veel foto's. Wel mooi om nu kiekjes vanuit twee hoeken te hebben, prachtig gezicht.

Zo nu vlug verder met de kerstdrukte...
Tot gauw xx

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #904 Gepost op: 21 december 2013, 14:20:00 »
Wat leuk om ook weer iets van jou te horen Luvy! (Mrs. B en ik hadden via een paar andere topics al wat meer contact gehouden).

Fijn om te horen dat het getrouwde leven jullie ook zo goed bevalt. En leuk dat jullie album bijna klaar is!

Mijn trouwjurk hangt, gestoomd en wel, dus eigenlijk zo goed als nieuw, in een speciale zak bijna in de nok van onze zolder zodat hij goed kan uithangen. Ik ben er nog lang niet over uit of ik hem ooit wil verkopen, daar wil ik ook nog helemaal niet over nadenken! Wel denk ik eraan om mijn ongebruikte ivoorkleurige ballerina's via marktplaats te verkopen. Daar heb ik geen emotionele band mee en ik ga ze waarschijnlijk toch nooit dragen!

Luvy, ik wilde ook nog even reageren op je berichtje over kinderen. Het is en blijft verdrietig dat kinderen krijgen er voor jullie niet in zit. Ik vind het knap hoe je erover spreekt en hoe jullie dit een plekje hebben gegeven. Wij realiseren ons heel goed wat een fantastisch wonder het krijgen van een kind is, en dat het allemaal niet vanzelfsprekend is. We zijn dan ook heel dankbaar dat we nu een tweede kindje verwachten! Dikke knuffel voor jou.

Hope

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #905 Gepost op: 9 januari 2014, 20:34:47 »
Lang niet meer hier geweest en wat leuk om weer even hier te kijken en dan te lezen dat we al twee zwangeren hebben!!

Maak daar maar drie van!  :applaus: ik ben op t moment 7 weken zwanger!!
Haha, super leuk! Dag voor kerst een positieve test in handen, een prachtig kerst cadeautje dus. Waarschijnlijk eind augustus begin september uitgrekend. Ik heb over 4 dagen mijn termijn echo, spannend!

Wat wen je snel aan de nieuwe naam he? Hier ook al helemaal gewend.. Ook het "mijn man" zeggen ben ik al helemaal aan gewend. Wel voel ik mij dan heel volwassen, als ik het over mijn man heb, haha :) en nu zo'n mooie liefdesbaby op komst... Wat hebben we toch een heerlijk gelukkig leven he meiden...


Hope

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #906 Gepost op: 9 januari 2014, 20:40:32 »
Luvy, verdrietig om te lezen dat jullie kinderwens niet vervuld kan worden... Ik hoop dat mijn enthousiasme in mijn vorige berichtje je niet gestoken heeft, dat is natuurlijk miet de bedoeling... Ik vind het heel knap dat jullie het een plekje hebben gegeven.. Ik vraag mij af of ik zou sterk zou kunnen zijn.. Petje af meis..

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #907 Gepost op: 9 januari 2014, 20:55:13 »
Gefeliciteerd, Hope!! Ik ben inmiddels 8,5 week zwanger, dus we lopen bijna gelijk..  :biggrin: Kom je ook mee kletsen in het 'uitgerekend in juni/juli/augustus' - topic?

Luvy

  • Junior
  • **
  • Berichten: 90
Re: Augustus 2013
« Reactie #908 Gepost op: 10 januari 2014, 09:57:07 »
Voor alle bijna- mama's even een reactie....
Ik vindt het echt reuze fijn dat jullie zwanger zijn en straks vast die prachtige mooie wondertjes in jullie leven mogen begroeten! Ook in onze omgeving worden gelukkig kindjes geboren, allemaal net zo byzonder als die van jullie. Tuurlijk doet het ons steeds weer pijn maar dat wil niet zeggen dat wij door ons verdriet,anderen zwanger-zijn en een gezinnetjes stichten ontzeggen. Wij zullen samen verder moeten en zo zijn wij ook gelukkig!
Het gemis blijft als je kijkt naar bolle buiken, stralende papa en mama's, guitige kinderlachen, maar naast dat gemis genieten wij daar ook van.... Ons leven is anders als met kinderen. Zo worden wij ook geen opa en oma, zullen we als onze gezondheid ons in de steek laat zelf voor zorg moeten zorgen, zullen we wellicht vaker met kerst saampjes zijn dan met een groot gezin, maar ook hier hangen kindertekeningen aan de keukenkast, kruipt er naast mijn man vaak een verliefd knulletje in de legerjeep, en krijgen wij ook een snotterknuffel en wij hebben elkaar!

Dus geniet, en blijf heerlijk mailen over al dit moois. Door jullie verhalen kunnen wij een klein beetje mee ervaren. Lieve knuffel voor al dat moois dat nu nog warm en veilig verstopt zit XXX

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards