collapse

Auteur Topic: Augustus 2013  (gelezen 204145 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aafjes77

  • Gast
Augustus 2013
« Gepost op: 5 september 2012, 14:59:56 »
Is er dan niemand die net als ik in augustus 2013 gaat trouwen??
Wij trouwen 23-08-2013....

Dia

  • Gast
Augustus 2013
« Reactie #1 Gepost op: 5 september 2012, 15:50:28 »
Jawel, onze dag wordt 16 augustus 2013!

Aafjes77

  • Gast
Augustus 2013
« Reactie #2 Gepost op: 5 september 2012, 15:57:06 »
Ooh gelukkig, dacht al dat ik de enige was. :cool:

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2013
« Reactie #3 Gepost op: 5 september 2012, 19:40:35 »
Ik ook! 9 Augustus is onze dag!

Aafjes77

  • Gast
Augustus 2013
« Reactie #4 Gepost op: 6 september 2012, 12:43:36 »
Zijn er toch maar weinig he? Hoe zou dat komen? Vakanties....hoogseizoen....??

Dia

  • Gast
Augustus 2013
« Reactie #5 Gepost op: 6 september 2012, 14:13:59 »
Ik vind het wel prettig, geen rijen en file bij het stadhuis van de mensen voor je ;-)

Waarschijnlijk heeft het iets met de vakanties te maken inderdaad, maar als je het vroeg door geeft dan is iedereen die er bij wil zijn gewoon bij
wat mij betreft dus een topmaand!

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2013
« Reactie #6 Gepost op: 6 september 2012, 18:10:00 »
Wij hebben expres voor een datum in de vakantie gekozen, omdat ik als invalleerkracht in het basisonderwijs werk.  :biggrin:

Wat hebben jullie allemaal al geregeld??

Aafjes77

  • Gast
Augustus 2013
« Reactie #7 Gepost op: 7 september 2012, 10:37:57 »
Wij hebben nog niks geregeld! Woeiiiii. Zijn bezig met de locatie, ooooh man wat een geld!! Onderhandelingen in volle gang! Wil eind van dit jaar eens jurken gaan passen.

Dia

  • Gast
Augustus 2013
« Reactie #8 Gepost op: 7 september 2012, 11:11:45 »
Haha, ook wij zijn bezig met de locaties (en ja: wat een geld!) en we hebben gastenlijsten gemaakt.
Verder ben ik alvast aan het rondkijken voor een fotograaf, al denk ik niet dat dat zo vroeg al nodig is?

Aafjes77

  • Gast
Augustus 2013
« Reactie #9 Gepost op: 7 september 2012, 11:15:21 »
De vrouw van de eigenaar van de locatie die wij op het oog hebben is een fotograaf en maakt prachtige foto's. We hebben de hoop dat ze samen een mooie prijs kunnen maken. Hebben we dat ook meteen gehad! Ooh ja en de gastenlijst hebben wij ook gemaakt, inmiddels drie verschillende versies.....Lastig lastig!

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2013
« Reactie #10 Gepost op: 7 september 2012, 11:34:00 »
Dan zijn wij al best ver.
We hebben de fotograaf al geregeld. En we zijn al in ondertrouw gegaan.
En deze week hebben we de feestlocatie vastgelegd.
Dat is inderdaad het duurste...

Ik ga waarschijnlijk in oktober/november jurken passen.

Aafjes77

  • Gast
Augustus 2013
« Reactie #11 Gepost op: 7 september 2012, 11:57:02 »
Wow wat hebben jullie al veel geregeld zeg....Nou moet ik ook zeggen dat we voornamelijk met de locatie bezig zijn. HEt is echt onze droomlocatie en als we vast zouden lopen in de onderhandelingen dan moeten we echt overnieuw beginnen met plannen maken want we willen hier alles doen. Trouwen, foto's, diner en feest.....dus als het geregeld is dan is het ook klaar....
Babs moet nog geregeld maar ja we weten niet of die daarnaar toe moet of toch op het gemeentehuis dus tja...we kunnen nog niet veel als dit niet vastligt eigenlijk. Maar goed ik zeg:" tijd zat!! "

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2013
« Reactie #12 Gepost op: 7 september 2012, 13:38:55 »
Wij gaan in het stadhuis trouwen. Dus toen we in ondertrouw waren gegaan konden we de rest ook regelen. Aangezien de datum dan vastligt.

Onze volgende stap is de trouwauto en mijn trouwjurk. En daar maak ik me wel een beetje druk om. Ik heb op internet hele mooie jurken gezien. Alleen ben ik nog al klein ( 1.63 ) en ik ben bang dat de jurken dan niet mooi vallen..

robyne

  • Gast
Augustus 2013
« Reactie #13 Gepost op: 10 september 2012, 19:30:46 »
Hier nog iemand!
Wij gaan 31-8 trouwen dus dat is nog net Augustus.
Hebben al wel veel geregeld maar dat komt omdat we precies wisten wat we graag wilden!
-locatie
-BABS
-band/dj
-fotograaf(is een stel en maken ook de uitnodigingen)
-styliste voor de aankleding van de locatie
-oppas voor de kids
-hotelkamers voor ons en de gasten incl brunch de volgende dag
-getuigen en ceremoniemeesters zijn ook al gevraagd
-gastenlijst is zo goed als rond, hebben iedereen de hele dag erbij dus s'avonds komen er geen gasten meer bij (65 volwassenen en 18 kinderen onder de 12jaar)

Trouwjurk en ringen gaan we eind september uitzoeken/bestellen en dan zijn we eigelijk al bijna klaar. Hahaha..........ach ja vanaf november hebben we het allebei superdruk tot eind maart dus dan komt er niet veel van en daarna gaat de tijd vast supersnel!

Zijn er onder ons ook mama's? Ik heb nl 2 meiden van 6 en 1,5 dus bruidsmeisjes hebben we ook al.

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2013
« Reactie #14 Gepost op: 12 september 2012, 19:23:33 »
We hebben vandaag de spulletjes voor onze bedankjes in huis gekregen.
De avondgasten krijgen een weckpotje met daar in M&M's (Mark & Moniek  :biggrin: ), met daar aan vast een gelukspoppetje.
De daggasten krijgen een lantaarntje met daarop onze namen en trouwdatum.

Weten jullie al wat voor bedankjes je gaat doen??

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #15 Gepost op: 20 september 2012, 21:43:18 »
Oeps, had ik toch een slot op dit topic gezet....foutje!
Maar goed net terug van vakantie in Spanje, heerlijk 10 dagen relaxen! Met bruiloft dus niet veel verder gekomen. We hebben wel een laatste offerte gehad van onze locatie....we gaan het daar doen, maar hoe....dat weten we nog niet...hahahaha

@robyne wij hebben ook twee meiden, 1 van 1 en 1 van 3, dus ook wij zijn voorzien van bruidsmeisjes!

@Moniek wij doen geen bedankjes. Ervaring van onszelf is dat we het of meteen weggooien of dat het in een kast beland, zonde vinden wij... Maar m&m's zouden ook hier wel opkomen!! Hahahaha

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #16 Gepost op: 23 september 2012, 18:39:30 »
Wij gaan ook op 23 augustus 2013 trouwen. We hebben alleen de feestlocatie en het gemeentehuis vastliggen.
De rest doen we later. Iedere keer wat. Anders hebben we straks niets meer te doen.

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #17 Gepost op: 25 september 2012, 12:03:02 »
Hoi Bianca, leuk dezelfde dag! Waar gaat het gebeuren? Ik bedoel welke plaats?

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #18 Gepost op: 29 september 2012, 13:40:44 »
Wij gaan in Drunen trouwen (Brabant).
Gemeentehuis en Feestzaal in Drunen, overdag waarschijnlijk bij mijn ouders in de tuin.
We houden lekker alles dicht bij huis.
En waar houden jullie het?

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #19 Gepost op: 1 oktober 2012, 09:18:54 »
@Bianca, wij trouwen in Apeldoorn. Zijn bezig met locatie de Woeste Hoeve! Daar doen we dan de ceremonie, het diner en het feest. Spannend allemaal of het goed gaat komen en of we het rond krijgen.....Wel leuk om mee bezig te zijn hè?

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #20 Gepost op: 2 oktober 2012, 00:26:24 »
Hoi Aafje ik heb even gespiekt bij jullie locatie, maar dat ziet er wel mooi uit hoor! Ik hoop voor je dat het allemaal rond komt! Wij hebben volgende week een afspraak met een fotograaf. Ben benieuwd of dat gelijk klikt, dan kunnen we weer wat afstrepen.... Ben jij al op pad geweest voor een jurk? Ik heb al wel wat in een van de vele boeken gezien, maat weet niet of het me wel staat. Ik wil in november een keer gaan kijken. Waarschijnlijk gaat mijn zus hem maken, spannend!!

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #21 Gepost op: 2 oktober 2012, 10:04:55 »
Hoi Bianca, jaaaaa gaaf is het hè!? Pff ik hoop ook dat het goed gaat komen, nou ja zaterdag weten we meer........
Ik heb ook al veel jurken gezien op internet en in boeken, wil eind dit jaar/begin volgend jaar gaan passen......tegen die tijd hoop ik nog 10 kg kwijt te zijn en tja da's dan wel handig......Heus spannend allemaal!!

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #22 Gepost op: 20 oktober 2012, 10:27:10 »
Ik ben gisteren voor het eerst aan het passen geweest. Ik heb meerdere jurken aangehad, maar bij de 2e dacht ik direct: Ja, dit is hem!! Dus de jurken die ik daarna aan had waren allemaal niet meer mooi :)

Dus maar gelijk gekocht! Gelukkig woon ik vlakbij de bruidsmodezaak en ik mag zo vaak langskomen als ik wil om even mijn jurk aan te doen, hihihi... Ik denk niet dat ik dat ga doen, hoor. Ik wil toch dat het speciaal blijft....  :blush:
 

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #23 Gepost op: 20 oktober 2012, 21:19:10 »
Moniek, Wat fijn dat je DE jurk hebt gevonden, ik ga over 3 weken passen, ben heel benieuwd. Was het nog moeilijk met je lengte? Ik ben namelijk nog wat kleiner (1,56).

Wij hebben ook weer wat afgestreept van onze lijst. We hebben de fotograaf vastgelegd. We beginnen met 2 fotografen, een bij mij thuis en een bij mijn vriend thuis. Na de ceremonie gaan we met 1 fotograaf verder.

Ons volgende punt wordt de dj, dat vinden we erg moeilijk. Maar ook dat gaat vast goed komen!

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #24 Gepost op: 20 oktober 2012, 23:01:29 »
Het viel gelukkig mee met de lengte. Er moet nog wel een stuk af. Maar tijdens het passen stond ik op een verhoging voor de spiegel. De jurk viel daar overheen, zodat je wel kon zien hoe de jurk zou vallen..

De dj moeten wij ook nog regelen. En ze zeggen op hun website allemaal dat ze de beste zijn en dat ze iedereen op de dansvloer krijgen..   :blink: Ik denk dat we toch maar voor dezelfde dj gaan als die een vriendin van mij had. Dan weet je tenminste hoe ze in het echt zijn.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards