collapse

Auteur Topic: Trouwen In Augustus 2012  (gelezen 139094 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #475 Gepost op: 28 augustus 2012, 19:32:54 »
Mijn jurk hangt in de slaapkamer!  :wub:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #476 Gepost op: 29 augustus 2012, 13:00:35 »
@nadine wat fijn!!! zit hij ook helemaal perfect!?? en ben je al zenuwachtig??

Kan me er weinig bij voorstellen dat vrijdag al de dag is waarvoor we zoo lang (naja 8 maanden) naar toe geleefd hebben!!
Hier worden de alle laatste dingetjes gedaan.. morgen m'n nagels enzo...

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #477 Gepost op: 29 augustus 2012, 14:08:10 »
Hij zat iets te strak, maar ik had dan ook net een flinke hoeveelheid frietjes gegeten  :wink:
Dat moet helemaal goed komen vrijdag!

Ik ben eigenlijk nog steeds niet zenuwachtig, waarschijnlijk omdat het besef er nog niet is dat het vrijdag toch echt gaat gebeuren! Waarschijnlijk komen de zenuwen pas als ik vrijdagochtend wakker word en de kapster en visagiste aan me beginnen te prutsen :laugh:

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #478 Gepost op: 29 augustus 2012, 15:02:19 »
Citaat
@Kwarkje gefeliciteerd! Jullie verslag gelezen. Prachtige dag en mooi bruidspaar! Ik kan me niet voorstellen dat ik in zwart ga vallen na de bruiloft. Maar goed dat zien we wel na de trouw.

Denk ik ook niet. Met kinderen heb je daar weinig kans toe, denk ik :wink:

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #479 Gepost op: 29 augustus 2012, 17:05:03 »
Denk ik ook niet. Met kinderen heb je daar weinig kans toe, denk ik :wink:

Zie dat ik een woordje vergeten was :laugh: Inderdaad met drie kinderen in huis die alle drie naar school gaan is er voor school al heel veel te regelen.

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #480 Gepost op: 29 augustus 2012, 17:10:43 »
Ik ben een beetje teleurgesteld op dit moment..  :sad:
Ik hoorde vanmiddag via mijn getuige dat een vriendin en haar vriend (die om 17.00u uitgenodigd waren en op wie dus ook gerekend is met eten) waarschijnlijk pas rond 9 uur kunnen komen. Zij zouden ook de vriend van mijn getuige meenemen, die moet nu dus zelf vervoer regelen. Compleet belachelijk dat ze me niet even kan laten weten dat ze later zijn. We betalen nu dus bijna 75 euro voor niks.
Mijn getuige heeft haar gesmst dat ze moet laten weten hoe laat ze nu precies komen, maar ze laat niets weten. Ze wist wel nog even te melden dat ze niet wist hoe laat ze uitgenodigd was, omdat haar vriend de uitnodiging per ongeluk heeft weggegooid  :mad:
Kan ze dan niet gewoon even de moeite doen om te bellen en te vragen hoe laat ze verwacht wordt??  :sad:

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #481 Gepost op: 29 augustus 2012, 19:30:47 »
@Nadine ik kan me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent dat zou ik ook zijn. Begrijp ook niet waarom ze niet aan jouw getuige  heeft gevraagd hoe laat ze op de bruiloft worden verwacht niet erg netjes. Zijn er geen twee mensen waarover jullie twijfelden om ze mee te laten eten die toch mee te laten eten?


Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #482 Gepost op: 29 augustus 2012, 20:01:14 »
Veer, bij ons mogen alle gasten mee eten. De 'avondgasten' komen daarom al om 17.00u.
Ze heeft me zojuist nog gebeld, geen idee of ze dat zelf bedacht heeft of dat mijn getuige daarop heeft aangedrongen. Het bleek dat haar vriend pas zo laat kon komen en dat zij het liefst samen met hem wilde komen, maar ze komt nu toch al om 17.00u en haar vriend komt later. Ik vroeg haar waarom ze niet gewoon gebeld had toen het kaartje kwijt was, maar dat durfde ze niet zo goed omdat ze het zo erg vond dat het kaartje kwijt was. Nou ja, toch fijn dat ze alsnog even gebeld heeft en moeite doet om eerder te komen.

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #483 Gepost op: 30 augustus 2012, 00:16:02 »
@nadine fijn dat het toch goed gekomen is!
Baal er een beetje van dat ik vandaag nog een afmelding heb gehad ... En dat er gewoon doodleuk geen reden voor word gegeven! Zo leer je je vrienden wel kennen zeg!

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #484 Gepost op: 30 augustus 2012, 12:30:28 »
Dat is inderdaad balen ikke! Ze kunnen toch minstens een reden geven waarom ze niet kunnen komen zeg..
Ik baal ook een beetje, die weersverwachting :sad:
De komende paar dagen is het steeds droog, behalve morgen :sad:Zometeen gaan we met de soort-van-moeder van AS, zijn zusje en zijn getuige naar de dierentuin en daarna uit eten. Even ontspannen voor de grote dag. AS is nu al op van de zenuwen, arme man.. Bij mij valt het gelukkig nog mee, zal morgen wel komen!  :wink:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #485 Gepost op: 30 augustus 2012, 16:30:42 »
@nadine... ik word niet goed van die weersverwachting.. overal zeggen ze iets anders.. Naja meer dan hopen dat het droog blijft kunnen we niet!!
as is helemaal niet zenuwachtig.. ik daarin tegen... pffff...
Alles is nu gedaan. Nagels zijn klaar, alle boodschappen zijn binnen!!
Om 6 uur gaan we nog lekker en saampjes uiteten.. En dan vanavond op tijd naar bed...
Kan me er nog steeds weinig bij voorstellen dat het morgen al zover is!! Al die tijd die je er naar toe hebt geleefd!!

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #486 Gepost op: 30 augustus 2012, 19:51:16 »
Ik ben steeds bang dat ik iets over het hoofd heb gezien met regelen.. De zus van AS begon over waar te parkeren, wie met wie in de auto gaat en dat soort dingen, en dan helemaal verbaasd dat we daarover niet echt hadden nagedacht  :huh: Dat regelt zichzelf toch wel zou ik denken..
Maar daardoor ben ik nu dus wel bang dat ik iets vergeten ben te regelen wat wél echt belangrijk is, haha  :laugh:
Ach, het zal allemaal wel goed komen. We gaan zometeen alle spullen klaarzetten die mee moeten, gelukkig heb ik een lijstje  :tongue:

HFYB

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #487 Gepost op: 30 augustus 2012, 19:58:01 »
Voor de dames die morgen gaan trouwen, heel veel plezier!
En geniet van je dag, het is echt waar de dag is zo voorbij!

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #488 Gepost op: 30 augustus 2012, 22:18:40 »
@nadine ik ben geloof ik ook wel wat vergeten.. Maar vind het wel goed.. Duik nu lekker mn bed ibbij mijn moeder en laat t morgen allemaal op me af komen!
Heel veel plezier morgen!

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #489 Gepost op: 2 september 2012, 13:46:40 »
Ik heb een verslag geplaatst in het 'getrouwd' topic!  :)

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #490 Gepost op: 3 september 2012, 10:54:00 »
Leukkk!!!

Enne... valt het bij jullie mee met het zwarte gat??  :)

Ik zit ook al de hele tijd te wachten op het verslagje van Anneli... ben echt benieuwd hoe zij het heeft gehad ook...

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #491 Gepost op: 5 september 2012, 17:12:24 »
Ook hier een verslag getikt! Meer foto's komen als de fotograaf ze klaar heeft.

Hier geen sprake van een zwart gat. We genieten van alle foto's die overal en nergens binnen komen en ook van alle reacties. We horen van iedereen (zelfs onbekenden) hoe leuk de dag moet zijn geweest en wat voor topfeest het was.. Hihi, goed teken dacht ik!

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #492 Gepost op: 5 september 2012, 22:24:04 »
Hier ook geen zwart gat hoor, nog genoeg te doen in huis en komende maandag begin ik aan mijn nieuwe master! :)
Wij hebben nog helemaal geen foto's, alleen die ene die mijn getuige gemaakt had. Vind ik stiekem wel heel erg jammer  :unsure:

blondbruidje

  • Gast
Re: Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #493 Gepost op: 21 september 2012, 14:12:49 »
@Nadine, nu wel meer foto's? Wij hebben er letterlijk honderden. Die van de fotograaf nog niet eens meegeteld. Echt leuk om al die verschillende foto's van verschillende standpunten te zien. We wachten nu nog met smart op de film, maar dat kan nog wel ff duren.

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Re: Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #494 Gepost op: 21 september 2012, 19:17:39 »
Helaas nog steeds niet, maar we krijgen ze als het goed is begin volgende week.
Dus dat zijn nog maar een paar dagen :)
We hebben nog steeds helemaal geen foto's buiten die ene. Dat vind ik eigenlijk best vervelend, aangezien bepaalde familieleden heel veel foto's hebben gemaakt. Daar hebben we ons best aan geërgerd af en toe omdat ze ons steeds vroegen om een bepaalde kant op te kijken, iets te doen etc. Ik had minstens verwacht dat we van die mensen een paar leuke foto's zouden krijgen.. :(
Maar omdat we nu nog helemaal niks hebben zijn de foto's van de fotograaf straks alleen maar leuker om te kijken :)
Als we ze hebben plaats ik er een paar!

blondbruidje

  • Gast
Re: Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #495 Gepost op: 21 september 2012, 19:19:52 »
Wat jammer zeg, helemaal als je wel weet dat er foto's gemaakt zijn. Nou ja, volgende week komen ze dus. Leukleuk en dan is het inderdaad echt een grote verrassing hoe ze zullen zijn! Ben benieuwd hoe ze zijn geworden, dus houd het hier in de gaten!

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Re: Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #496 Gepost op: 25 september 2012, 10:52:30 »
De fotograaf heeft zojuist gemaild: de foto's zijn klaar!!!  :biggrin:
Even met mijn man overleggen wanneer we ze kunnen gaan ophalen of dat we ze laten opsturen.
Over een paar dagen zet ik er hier een paar neer! :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards