Nieuws > Nieuws

Forummigratie!

(1/32) > >>

Maaike:
Beste forumleden,

De afgelopen tijd werd het forum zoals jullie vast gemerkt hebben geteisterd door spam. Het probleem is met de huidige forumsoftware helaas niet op te lossen. Om deze reden is er voor gekozen om het forum te migreren naar een andere software waar dit probleem beter kan worden aangepakt.

In de afgelopen week is er uitgevoerig getest en als alles goed gaat kunnen we aanstaande woensdag 19 september over naar de nieuwe software. Er bestaat een kleine kans dat dit iets later wordt, maar om de problemen zo snel mogelijk op te lossen wordt hier naar gestreefd.

Voor jullie betekent het dat het forum er iets anders uit komt te zien en dat sommige functies net iets anders werken. De grote lijnen blijven wel hetzelfde en vragen hierover horen we natuurlijk graag.

Na de overstap gaat het echter ook betekenen dat iedereen zijn wachtwoord moet resetten. Deze kunnen helaas niet automatisch meegenomen worden. Hoe je dit doet zal op op de startpagina van het nieuwe forum uitgelegd komen te staan zodra we over gaan. Hiervoor is alleen wel heel belangrijk dat je controleert of het trouwforum een werkend emailadres heeft aangezien je daar de link krijgt om je nieuwe wachtwoord in te stellen. Controleer dus of je emailadres klopt voor woensdag!

We hopen dat hiermee alle problemen zijn opgelost en we de komende tijd met veel plezier het forum kunnen blijven gebruiken.

Namens het trouwforumtean,
Maaike J

Fammie:
Super! En dan hopen dat de problemen over zijn.

Maaike:
Ik hoop het ook! De preview (en testen) die ik heb gezien ziet er in ieder geval goed uit.  :)

Hakkie:
Klinkt goed! Vraagje: gaan alle bestaande topics wel mee naar de nieuwe omgeving?

11-06-2010:
Ik ben benieuwd!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie