collapse

Auteur Topic: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?  (gelezen 378819 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

irenebreebaart

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #50 Gepost op: 13 mei 2005, 14:33:09 »
[quote name=\'SaSh23062005\' date=\'13 May 2005, 14:30\']Wij hebben ook nog geen flauw idee wat voor ummer we gebruiken als openingsdans... In eerste instantie zat ik te denken aan groovy kind of love van Phil Collins, maar daar schijn je niet echt goed op te kunnen dansen...   :unsure: 

nu zit ik te denken aan "geef mij je angst" van Guus Meeuwis.. Vind ik zo een mooi liedje  :wub: maar nou hoor ik weer van heel veel mensen dat een afgezaagd liedje is, omdat het origineel van Andre Hazes was, en dat het nu weer opeens zo populair is nu Andre hazes dood is...

Nu weet ik het ook niet meer!  :sad:
[post=\"27100\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Je moet je niets aantrekken van andere mensen... Als jij het een mooi nummer vindt: gewoon doen!! Het is JULLIE dag!!

natascha

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #51 Gepost op: 13 mei 2005, 14:33:58 »
Als je dat een mooi nummer vindt moet je het gewoon doen.
Het is jullie dag en wat een ander ervan vindt is dan hun zaak.
Ze zullen het heus niet tegen jullie zeggen......
Ga voor wat jullie mooi vinden !!!!

natascha

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #52 Gepost op: 13 mei 2005, 14:34:56 »
We stuurden zowat tegelijk bijna het zelfde bericht.....
De boodschap zal nu dan ook wel duidelijk zijn......hahahaha

SaSh23062005

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #53 Gepost op: 13 mei 2005, 14:40:25 »
Ja misschien is dat ook wel zo... Ik moet gewoon eens goed rond gaan kijken voor een mooi nummer voor de openingsdans...

Zal niet makkelijk worden, maar ik kom er uiteindelijk wel! :)

Essie

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #54 Gepost op: 19 mei 2005, 13:04:49 »
Grappig, de een doet het wel, de ander absoluut niet. Wij dus ook niet. We kunnen allebei niet dansen, maar houden er ook niet van. Het is niet zoals wij zijn en dus voel ik me niet op mijn gemak om het wel te doen op mijn bruiloft. Maar, het probleem is, dat wij allemaal vrienden hebben die vinden dat het wel hoort, en die slepen ons dan ook echt wel de 'dansvloer' op. Ik heb daar nu al de zenuwen voor, hoe maak ik ze duidelijk dat iedereen mag dansen, maar dat wij het echt niet doen...

irenebreebaart

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #55 Gepost op: 19 mei 2005, 13:07:28 »
[quote name=\'Essie\' date=\'19 May 2005, 13:04\']Grappig, de een doet het wel, de ander absoluut niet. Wij dus ook niet. We kunnen allebei niet dansen, maar houden er ook niet van. Het is niet zoals wij zijn en dus voel ik me niet op mijn gemak om het wel te doen op mijn bruiloft. Maar, het probleem is, dat wij allemaal vrienden hebben die vinden dat het wel hoort, en die slepen ons dan ook echt wel de 'dansvloer' op. Ik heb daar nu al de zenuwen voor, hoe maak ik ze duidelijk dat iedereen mag dansen, maar dat wij het echt niet doen...
[post=\"28131\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Misschien is het wel anders als je zelf trouwt, dat je dan in zo'n stemming bent dat je zelf wel wilt dansen!! Wij zijn ook niet echte feestbeesten, maar het is toch zo dat we best wel zullen gaan dansen op onze dag!! Normaal ook wel hoor, maar niet als eerste enzo...

Essie

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #56 Gepost op: 19 mei 2005, 13:09:17 »
Nou, weet je, wij hebben als 'band' dus een stel vrienden die voor ons allemaal nummers gaan coveren. Het zijn vrienden die sowieso al zouden komen, en toevallig hebben ze een band. Dus zo nu en dan spelen ze wat. En de zanger is zo gek als een deur en die zorgt er echt wel voor dat wij dansen!!

Tamara

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #57 Gepost op: 19 mei 2005, 14:20:37 »
wij doen geen openingsdans, het eindnummer heb ik al wel bedacht, dat word het liedje van dirty dancing (tenminste als de band die speelt)

Essie

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #58 Gepost op: 13 juni 2005, 21:37:24 »
Afgelopen weekend hebben wij het dus aan al onze vrienden verteld, en
iedereen heeft zitten bekokstoven wat wij moeten gaan doen.......
Mijn as en ik zien er echt serieus wel een beetje tegen op. Wij willen gewoon geen openingsdans doen, puur omdat het niet is zoals wij zijn en het niet bij ons past. Maar hoevaak ik het ze ook zeg, ze luisteren gewoon niet naar ons.
Had ik ze dan niet uit moeten nodigen om te gaan spelen? Nou ja, maakt ook niet uit, want als er alleen een microfoon aanwezig is, dan zijn we al de pineut. bah, iemand tips voor ons?

Goofypv

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #59 Gepost op: 13 juni 2005, 21:44:07 »
Ik ga waarschijnlijk boris Gardner - i want to wake up with you.

third world - Now that we found love

allemaal foxtrots..... mocht er iemand in december trouwen rond de kerst.

wham - last christmas is een overheerlijk foxtrot, ik zou hem zo willen draaien, alleen in trouw in mei.

bianca

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #60 Gepost op: 13 juni 2005, 21:44:39 »
Ik zat te denken om de openingsdans van dirty dancing te doen, maar mijn aanstaande ziet dat nog niet zo zitten. :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

Goofypv

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #61 Gepost op: 13 juni 2005, 21:48:34 »
en dan we natuurlijk op die manier hé :tongue:

bianca

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #62 Gepost op: 13 juni 2005, 21:52:19 »
Ja dat wou ik wel graag, we kunnen nu nog oefenen hebben nog ruim een jaar de tijd, dus stel dat ik wat breek ben ik voor de bruiloft weer uit het gips. :party:

Vampie

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #63 Gepost op: 13 juni 2005, 22:01:07 »
Haha  :biggrin: Hopelijk zal het niet zo ver komen, Bianca.

Mijn vriend en ik hebben een totaal andere ritme qua dansen en allebei twee linkervoeten. Dan is de keuze gauw gemaakt en we gaan dan ook heerlijk met elkaar 'slijpen' (noem je dat nog steeds zo?). Samen hebben we het nummer 'What a difference a day made' gekozen. Wel een toepasseljke tekst.

We gaan alleen niet wisselen ('Change' of zoiets, maar ik weet niet hoe je dat schrijft). Ik voel me dan altijd zo opgelaten, want dan moet je weer iemand zoeken. Niets voor ons.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #64 Gepost op: 13 juni 2005, 22:42:06 »
nou ik zit er misshien toch maar even aan te denken om een schuifel nummer te nemen.....

Rachel

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #65 Gepost op: 13 juni 2005, 23:26:54 »
Wij kunnen ook niet dansen maar wel schuiffelen als ze het nog steeds zo noemen   :dry:

en dat doen we dan op het nummer van volumia: nog één keer.

Hier kunnen we nu al lekker emotioneel op doen.  :biggrin:
en verder weten we nog niet.

irenebreebaart

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #66 Gepost op: 14 juni 2005, 22:44:28 »
[quote name=\'dromer\' date=\'13 June 2005, 22:42\']nou ik zit er misshien toch maar even aan te denken om een schuifel nummer te nemen.....
[post=\"34506\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

JAAAAA!!! WIJ WILLEN EEN OPENINGSDANS ZIEN!!!!!!

Ketting

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #67 Gepost op: 15 juni 2005, 10:27:00 »
Wij kunnen allebei niet (stijl)dansen!
Niels heeft ooit wel dansles gehad, maar dat heeft niets geholpen.
Samen op dansles is dus ook geen optie meer, nu gaan we waarschijnlijk
schuifelen, vind ik toch wel speciaal

liefs Mascha

Vampie

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #68 Gepost op: 15 juni 2005, 11:57:32 »
Lekker klef en dicht tegen elkaar aan  :date:

Heerlijk toch  :wub:

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #69 Gepost op: 15 juni 2005, 12:41:46 »
[quote name=\'irenebreebaart\' date=\'14 June 2005, 22:44\'][quote name=\'dromer\' date=\'13 June 2005, 22:42\']nou ik zit er misshien toch maar even aan te denken om een schuifel nummer te nemen.....
[post=\"34506\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

JAAAAA!!! WIJ WILLEN EEN OPENINGSDANS ZIEN!!!!!!
[post=\"34837\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ja echt wel dat we die willen zien!!!!!!

gwenda

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #70 Gepost op: 15 juni 2005, 15:54:27 »
en krijg je commentaar...

heel simpel... jullie hebben fantastisch dansles gehad... op een stoeptegel!

Goofypv

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #71 Gepost op: 15 juni 2005, 17:57:59 »
Bij een collega van mij deden ze net of ze gingen beginnen met stijlen dansen en toen begon het deuntje en daarna gelijk een house nummer ofzoiets in ieder geval geen stijldansen.

linda0209

  • Gast
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #72 Gepost op: 15 juni 2005, 22:04:13 »
de rigtheous brothers met unchaind melody. super mooi nummer en lekker langzaam. moet wel zeggen dat we dansles hebben gehad.

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #73 Gepost op: 31 juli 2005, 21:43:45 »
Ik heb The Box aan staan en krijg ff de kriebels in m'n buik....het nummer van Color me bad..."I wanna sex you up" was er net op...het gaat niet om de tekst van het liedje hoor.....maar JW had deze cd in de auto toen we voor het eerst afscheid van elkaar namen op de avond dat we elkaar leerde kennen...en tijdens onze afscheidszoen klonk dit liedje op de achtergrond... :wub:

Nu zijn we dus nog op zoek naar een openingsnummer en ik vind het wel gepast om voor dit nummer te kiezen...maar kan dat wel vanwege de tekst...staat dat niet heel erg raar???

We hebben vanwege de tekst juist niet dit liedje gekozen voor in het stadhuis...hoewel hij dus wel bovenaan m'n lijstje stond....

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #74 Gepost op: 31 juli 2005, 22:19:56 »
nou voor zover ik jullie ken is dat  niet raar.... dat zijn jullie al  :tongue:  whahahaha geintje hoor tas!

maar nee het is zoenzo niet raar want weet je wat het is...... het is jullie keuze en niemand zal het opvallen of opmerken iedereen is gewoon zo blij voor je!!!! weet je ik vond het natuurlijk raar dat mijn zus er niet was en was dan bang voor die reacties maar weet je wat het gekke is??? niemand heeft gemerkt dat ze er niet was laat staan dat iemand het vroeg..... 1 ding heb ik op mijn dag wel gemerkt dat hoe gek en idioot je ook doet iedereen vind het leuk en fantastisch omdat ze de liefde van 2 mensen zien die zielsveel van elkaar houden

om een kort verhaal lang te maken..... gewoon doen wat jij wil!!! niemand zal er wat van denken en of zeggen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards