collapse

Auteur Topic: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?  (gelezen 378933 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Colalight

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Binnenkomst
« Reactie #725 Gepost op: 31 augustus 2014, 21:55:55 »
Ik ben nog niet helemaal wegwijs op het forum en weet eigenlijk niet precies of dit wel de plek is om mijn vraag te stellen, maar ik doe het toch:

Volgend jaar gaan we trouwen. We zijn nu al een klein beetje aan het denken over onze 'binnenkomst' op het avondfeest. Wij hebben allebei niet zo'n zin om voor een tafeltje te staan tussen onze ouders in om handjes te schudden en felicitaties te ontvangen. Sterker nog, als de avondgasten binnenkomen zijn wij niet aanwezig in de feestzaal (wij zitten in een andere ruimte) en zullen pas binnenkomen als alle gasten binnen zijn.

Daarom mijn vraag; we kunnen wel 'gewoon' binnen komen lopen, maar kunnen er natuurlijk ook iets heel leuks van maken. Ik wou eerst een filmpje opnemen waarin wij 'vergeten naar ons feest te gaan' en vanaf ons huis naar de feestlocatie rennen, fietsen, liften, kruipen e.d. Maar helaas staat mijn aanstaande daar niet om te springen...  :-X

Vandaar dat ik ook bezig ben om iets heel grappigs/unieks te bedenken om binnen te komen!  :juggle: In de zaal is een systeem aanwezig waarop we een film/foto's af kunnen spelen en zelf ben ik redelijk creatief met de pc dus een filmpje of fotoslide kan ik wel realiseren. Maar op wat voor manier?!

Kan iemand me helpen?!  :confused:

Thanks all!

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #726 Gepost op: 5 september 2014, 11:42:24 »
Wij hebben de openingsdans gedaan op de live versie van You'll never find, van Buble en Pausini. Freaking geweldig was het!! We hadden danslessen gehad en we hadden een paar geweldige moves en het applaus erna was ook geweldig!


Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #727 Gepost op: 6 september 2014, 14:47:14 »
Wij doen onze openingsdans op 'zo voelt het dus' van guus meeuwis.

Helaas zal het bij ons alleen bij schuifelen blijven.
Heb 6.5 week geleden mijn been gebroken en danslessen zaten er niet in.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #728 Gepost op: 6 september 2014, 17:25:01 »
@colalight je zit in het juiste topic, kwestie van even doorlezen dus, er staan genoeg leuke ideeen in!

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #729 Gepost op: 26 mei 2016, 14:46:28 »
Deze maar eens even uppen. Zal de 30 tellende pagina's nog wel Door lezen maar misschien heeft iemand ook nog leuke ideeën.

Wij willen niet op dansles dus het wordt of schuifelen (nog niet echt idee op welke) of iets anders als opening. Dus ideeën zijn meer dan welkom.

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #730 Gepost op: 1 juni 2016, 06:27:15 »
Niemand ideeën ????

hiephiep

  • Junior
  • **
  • Berichten: 65
  • Geslacht: Vrouw
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #731 Gepost op: 1 juni 2016, 10:08:41 »
Good morning sunshine!
Wij hebben gezocht op internet, iets uitgekozen en zijn gewoon in de woonkamer gaan oefenen. Voelt vooral in het begin gek, maar is ook heel leuk om samen te doen. Zijn sinds kerst ongeveer bezig en een heel eind op weg. Het is vast niet perfect, maar zeker leuk. Onze gedachte was niemand verwacht dit van ons, dus zullen ze blij verrast zijn en niet zo op details letten.
Op internet vind je vanalles; de "gemixte" dansjes, hele acrobatenstunts, verschillende (stijl)dansen (daar kun je ook de uitleg van vinden) en weet ik veel wat allemaal.
Het hoeft natuurlijk niet, zo'n openingsdans, kies wat bij jezelf past (of helemaal niet ;))
Succes ermee

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #732 Gepost op: 2 juni 2016, 11:59:19 »
Lastig kiezen wat precies te doen inderdaad. Ik denk eigenlijk dat wij gewoon zullen gaan schuifelen. Ik kan wel stijldansen, maar mijn verloofde niet en ik denk dat dansles er niet van zal komen (en eerlijk gezegd lijkt het me ook maar lastig met een trouwjurk). Maar het gaat mij ook meer er om dat er even een mooie momentje is met bepaalde muziek en dat de dansvloer daarna echt geopend is, dan dat ik graag mooi wil dansen.

Maar het is erg persoonlijk, je moet inderdaad gewoon kiezen wat bij je past!

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Openingsdans/andersoortige manier om feest te openen, doen? En zo ja, hoe?
« Reactie #733 Gepost op: 18 oktober 2016, 06:05:37 »
We hebben uit eindelijk lang zullen ze leven en toen de polonaise gedaan. Was exht een super groot succes. Zoveel leuke reacties op gehad. En deden heel veel mee. Was exht heel leuk!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards