collapse

Auteur Topic: December 2013  (gelezen 110429 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
December 2013
« Gepost op: 27 september 2012, 10:01:04 »
Hallo,

Zijn er al bruidjes die, net als ik, in december 2013 gaan trouwen?

Maggy

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #1 Gepost op: 2 oktober 2012, 22:15:42 »
Zo je bent er lekker op tijd bij!
Wij gaan in juni 2013 trouwen...  maar alvast heel veel plezier met alle voorbereidingen!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #2 Gepost op: 3 oktober 2012, 11:56:28 »
Zo je bent er lekker op tijd bij!
Wij gaan in juni 2013 trouwen...  maar alvast heel veel plezier met alle voorbereidingen!


Dat valt toch wel mee? Iets meer dan een jaar, dat is toch niet extreem vroeg? Ik zie al topics over trouwen in 2014...

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: December 2013
« Reactie #3 Gepost op: 3 oktober 2012, 13:32:29 »
Wij trouwen ook in December maar dan in dit jaar  ;). Er zijn toch maar weinig stellen die in december trouwen merk ik.
In ieder geval heel veel plezier met de voorbereidingen! En nee, je bent niet vroeg, ik ben al anderhalf jaar bezig met de voorbereidingen  :blush:.

Maggy

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #4 Gepost op: 4 oktober 2012, 09:19:23 »
Nee niet te vroeg hoor! Bedoelde gewoon lekker op tijd :-)

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #5 Gepost op: 1 december 2012, 20:50:07 »
Jaaaaa, wij geven ons JA-woord (als het goed is) op 11-12-13 om 14:15 uur!!!
En jij zelf dan?? :biggrin:
Toevallig heb ik vandaag een trouwjurk gewonnen via een facebook actie, dus ik weet al welke winkel mijn  trouwjurk gaat komen en volgende week gaan wij al naar een zaal kijken  :biggrin:
We willen dat toch wel gewoon vastleggen allemaal.

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #6 Gepost op: 1 december 2012, 20:51:10 »
Owww, haha.. Het staat in je onderschrift! Jij gaat dus op de zelfde dag trouwen.. TE GEK!!  :biggrin:

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #7 Gepost op: 2 december 2012, 13:57:29 »
Wat leuk!! Eindelijk iemand die ook volgend jaar december trouwt en dan ook nog eens op dezelfde dag!  :biggrin:

Gaaf dat je je jurk gewonnen hebt via FB, heb je nu een onbeperkt budget of moet je kiezen uit een aantal jurken die zij voor je uitzoeken?

Wij hebben de locatie al vastgelegd. We trouwen in Zeist, in Kasteel Kerkebosch, aansluitend hebben we daar ook het buffet en een klein feestje. We houden het heel klein en intiem, er komen ongeveer 30 personen de hele dag.
Ik heb twee weken geleden mijn jurk gekocht, ben er superblij mee, maar moet nu wachten tot mei voor hij binnen is...

Hopelijk komen er nog meer decemberbruidjes bij, zou leuk zijn! In de tussentijd kan je ook meekletsen met het 'trouwen in 2013' topic, is ook erg gezellig!

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #8 Gepost op: 3 december 2012, 07:22:04 »
Mag uit een bepaald merk zoeken, maar daar zit echt zat tussen als ik het online zo eens allemaal even bekijken. Heel veel verschillende dingen!
Verder is er geen budget aan.

Leuk zeg! Wij gaan waarschijnlijk ook een buffet doen, maar dat is meer omdat we wel een budget-bruiloft hebben. We gaan het wel laten brengen door een cateringsbedrijf met warmhoudbakken enzo.
We willen alleen graag op huwelijksreis naar Bali (waar we al eerder zijn geweest) vandaar dat we niet al teveel geld aan de bruiloft zelf uit willen geven.

Deze datum die wij hebben is trouwens wel gaaf he! Het is dat we het een grappige datum vinden trouwens, anders gingen wij al eerder trouwen.
Super gave locatie heb je trouwens! En klein en intiem is leuk. Wij gaan wel over de 30 mensen heen, maar komen zeker niet op 100 mensen hoor. Wil alleen mensen zien die ik nu ook vaak zie en waar we wel wat mee hebben. Vage kenissen komen er niet in

Groet,

Joyce

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #9 Gepost op: 12 december 2012, 10:50:53 »
Budgetbruiloft is helemaal niet erg toch? Wij hebben ook echt een maximaal bedrag hoor en ook niet extreem hoog.

Oeh Bali! Ik zou heel graag op huwelijksreis willen naar Bali, maar ik heb zo'n hekel aan vliegen... Ik word enorm luchtziek, dus dat is voor mijn lief ook niet leuk dan. We moeten nog even bekijken waar we graag heen willen, maar dat komt vast goed.

Ben je al geweest om trouwjurk te shoppen?

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #10 Gepost op: 25 januari 2013, 06:50:51 »
Hey Judith,

Heb al een tijdje niets laten horen, maar inmiddels hebben we wel een hoop geregeld, eindelijk  :biggrin:
De bruidsjurk heb ik dus gewonnen, maar morgen (26-01) ga ik pas uitzoeken.

Taart hebben we inmiddels geregeld. Het word een stapeltaart, beetje cremekleurig, met zilveren pareltjes, bovenop een boekjetje rode rozen met bladeren en leuke rantjes en strikjes...

Locatie hebben we ook.. Zal binnenkort even een foto/website laten zien, maar wij houden ons feest dus in een grote omgebouwde schaapskooi!! Van binnen een heel hoog plafond met heel erg mooi hout..

Mijn zusje van 10 word bruidsmeisje en die krijgt een mooie mini bruidsjurk. Mijn broertje van 10 (tweeling) krijgt een mooi pak

Trouwauto hebben we ook. Die kunnen we gewoon lenen, dus dat is top!
Verder heb ik al iemand die me nagels gaat doen. (french met 1 diamantje op mn ringvinger) En ook al een kapster.
Bloemen gaat het vriendinnetje doen van mijn broertje. Die werkt al jaren in een bloemenzaak en ik hoef enkel de bloemen in te kopen dan!

Verder hebben we catering geregeld en 3 vrouwen in de bediening.
En tussen de middag zorgen we waarschijnlijk dat er broodjes en soep is voor als er al iemand honger heeft.

We moeten nu nog op zoek naar een fotograaf, trouwkaartjes een keer regelen en iemand die make up wil gaan doen.

Hoe gaat het bij jou ? Nog wat geregeld?

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #11 Gepost op: 8 februari 2013, 10:18:33 »
Hoi!

Ben je geslaagd voor je jurk? En welke is het geworden? Ben nieuwsgierig!

Fijn dat jullie al zo lekker veel geregeld hebben. Wij hebben eigenlijk alleen de locatie, de babs en de dominee geregeld. Mijn jurk heb ik in november al gevonden, maar ga pas in mei weer passen. Hopelijk is hij nog net zo mooi als in mijn gedachten! Oh ja, en onze geweldig mooie trouwringen hebben we ook al.

We moeten nog een pak voor mijn lief uitzoeken, muziek regelen, uitnodigingen uitzoeken, bedankjes uitzoeken, ceremoniemeester en getuigen vragen, de ringen laten graveren, boeket en corsages uitzoeken, menu opstellen, bruidstaart uitzoeken, kapster en visagiste vragen en de definitieve gastenlijst samenstellen. En nu vergeet ik vast nog wat, maar dat komt nog wel. Tijd genoeg!


littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #12 Gepost op: 13 februari 2013, 14:09:45 »
Hallo decemberbruidjes,

Ook wij trouwen in december 2013 en je raad het nooit 11-12-13 wordt ook onze dag!
We hebben tot nu toe de datum en de locatie geregeld,en ik heb mijn jurk al uitgezocht.
Ik ben nu op internet aan het kijken voor een fotograaf en we moeten nog een keuze maken voor de bruidstaart.We kunnen die namelijk door de locatie laten doen of de bakker hier om de hoek.
Wat leuk dat we zo lekker gezamelijk oplopen kun je lekker allemaal dingetjes delen en vragen.
Groetjes, LittleLady
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2013, 16:26:43 door littlelady »

linarue

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #13 Gepost op: 13 februari 2013, 16:29:55 »
Hoi,

nou wat toevallig! Wij gaan ook op 11-12-13 trouwen  :biggrin: :biggrin: Ik heb mijn jurk al afgelopen oktober gevonden  :blush: en we hebben een locatie.

De rest hebben we nog lekker de tijd voor, alhoewel is soms de zenuwen krijg omdat het toch een populaire datum is!


groetjes,
Laurien

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #14 Gepost op: 13 februari 2013, 17:06:04 »
Jaaaaaa, er komen er gelukkig steeds meer bij!!

Wat leuk dat we allemaal op dezelfde dag gaan trouwen, het is dan ook wel een erg leuke datum  :biggrin:

Hopelijk komen er nog meer bij en kunnen we gezellig kletsen over alles wat ons bezig houdt.

Wat duurt het nog lang hè... :blush:

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #15 Gepost op: 13 februari 2013, 18:16:40 »
ja zucht nog meer dan 9 maanden...
Aan de andere kant hebben we genoeg tijd om er hier over te kletsen :applaus:

linarue

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #16 Gepost op: 14 februari 2013, 19:44:30 »
Ja super lang... maar aan de andere kant vliegt de tijd ook zo weer voorbij!! Op de locatie waar wij trouwen zit alles bij in, dus we hoeven niet apart nog een taart en eten enz te regelen. Verder houden we het klein met een uitgebreid diner maar zonder feest daarna.

Ik wil vooral snel een fotograaf, maar wat is dat moeilijk zeg!!  :blink:En ik moet ook binnenkort voor lingerie gaan kijken, want ik mag mijn jurk weer passen in mei!! :biggrin:

Gezellig dat we een leuk kletsclubje hebben hihi

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #17 Gepost op: 14 februari 2013, 20:10:59 »
@Linarue:Wat leuk we hebben ongeveer de zelfde dagindeling.Binnenkort je jurk weer passen,Leuk!

@iedereen:Hoeveel gasten hebben jullie over de hele dag of per onderdeel?Wij mogen (voor een deel) wel aangeven wat we die dag willen eten,en we hebben nog geen definitief besluit genomen over de taart.
Waar is jullie keuze op gevallen?En wat doen jullie met de ringen?We denken nu aan geelgoud maar dat is aan de prijs door de hoge goudprijs.Ik vind het ook super dat we hier gezellig alles kunnen delen!
Groetjes, LittleLady

linarue

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #18 Gepost op: 16 februari 2013, 13:51:51 »
Nou wij hebben dus over de hele dag hetzelfde aantal gasten (32), we beginnen rond 14.00 met de ontvangst, daarna de plechtigheid en taart plus champagne, een uurtje om na te kletsen/borrelen/foto's maken en we sluiten af met een 4 gangen diner. Daarna is iedereen vrij om te gaan of te blijven slapen. Wij blijven in ieder geval slapen.

Voor het diner en de taart gaan we zitten met de chefkoks van de locatie, er komt een vast menu met uitzonderingen voor mensen met dieetwensen of een allergie.

Ringen hebben we echt nog geen idee eigenlijk, in ieder geval strak en simpel omdat ik ze wel altijd wil dragen.



groetjes,
Laurien

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #19 Gepost op: 16 februari 2013, 19:15:26 »
Wij hebben vandaag onze ringen gekocht :applaus:
Ik ben erg blij met onze keuze gaan we rest van ons leven veel plezier van hebben ;)
Ik kan helaas geen foto plaatsen dan krijg ik een foutmelding :blink:
Hebben jullie al voor ringen gekeken of gekocht?

@Laurien wij hebben ongeveer de zelfde dag indeling alleen wij zijn met ietsje meer mensen en hebben nog een borrel/bijklets "uurtje" tussen door en 5 ipv 4 gangen.Lijk je wel meer te zien dat mensen ervoor kiezen om geen feestavond te doen met een grote groep,maar het kleiner te vieren en rustig eten.
Groetjes, LittleLady
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2013, 19:18:12 door littlelady »

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #20 Gepost op: 19 februari 2013, 07:23:12 »
Leuk dat er nog meer bruidsjes zijn nu!  :applaus:

We hebben nog geen ringen, maar ik heb wel mijn jurk uitgezocht!
Hij is leuuuuk!
Zal van de week ff een foto plaatsen.
Hebben jullie foto s van je jurk?

Owww het duurt aan de ene kant nog zo lang, maar aan de andere kant gaat de tijd ook wel heel snel.
Heb er in ieder geval heel veel zin in.
Onze huwelijksreis is wel veranderd.
We gaan 1 week naar Bali en 3 weken naar Thailand  :biggrin:

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #21 Gepost op: 19 februari 2013, 12:46:45 »
Even heel snel vanaf mijn werk: ik ben afgelopen weekend verhuisd en heb thuis nog geen internet, televisie of telefoon... Weet je hoe zwaar dat is?!?!?!  :biggrin:

Hopelijk snel weer online en dan kom ik meebeppen hoor!

Liefs!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #22 Gepost op: 19 februari 2013, 15:30:01 »
@Joy:wow jullie huwelijksreis klinkt echt fantastisch!Ik denk dat het bij ons een kwestie wordt of er genoeg geld over is voor een huwelijksreis,anders gaan we maandje later dan is de bonus namelijk binnen :applaus:
@de rest hebben jullie al ideeen of geboekt voor je huwelijksreis?
@Judith:ja ik weet hoe *$&$^%@# dat is internet heeft er hier 4 dagen uitgelegen in november je wordt echt niet goed van!
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2013, 16:30:39 door littlelady »

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #23 Gepost op: 20 februari 2013, 06:36:15 »
Kan me echt geen dag zonder internet meer voorstellen zeg!! Moet ook wel zeggen dat ik heel veel (prive) internet op mijn werk :blush:

@ littlelady. Ik herken het wel hoor. Wij hebben wat meevallertjes gehad en ik heb natuurlijk ook de jurk gewonnen. Anders waren we misschien ook niet gelijk gegaan. We gaan nu alleen gelijk 12 december. Dus ik heb de stress van inpakken van de koffers de dagen voor de bruiloft er ook nog bij  :biggrin:

Bali is regenseizoen in December. Nog 30 graden daar, maar als het regend dan gaat het echt hard!  Vandaar dat we maar een week naar Bali gaan, want we gaan er eigenlijk alleen even bekende opzoeken, omdat we er mei een jaar hebben rondgereisd. Ik ben vooral erg benieuwd naar Thailand!

Curacao had mij ook erg leuk geleken trouwens!! Misschien komt dat er ooit nog van

Hoe oud zijn jullie trouwens allemaal??

Nog even snel 2 foto s van de jurk. Mezelf even onherkenbaar gemaakt om herkenning te voorkomen  :blush:
Het jasje word nog in dezelfde kleur en stof als de jurk

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #24 Gepost op: 20 februari 2013, 16:46:29 »
@Joy:Ik had in het show je jurk onderwerp al gezegt en blijf bij mijn mening i like youre dress!!
Tja..qua huwelijksreis is er ook zoveel mogelijk we hebben niet een definitieve bestemming staan voor vrij veel open dus wie weet wat het wordt!Ik wordt volgende maand 26.
Groetjes, Littlelady
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2013, 08:39:35 door littlelady »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards