collapse

Auteur Topic: December 2013  (gelezen 110529 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #275 Gepost op: 11 november 2013, 10:22:02 »
Ja vandaag is het nog een maand :applaus:
Wij moeten nog wel wat dingetjes doen
- Bruidstaart bestellen (volgende week)
- ondertrouw (deze week)
- Jurk en pak ophalen
- proef make-up
- bedankjes maken
- bloemen bestellen
- corsages maken
- ringendoosje maken
- Passpoort verlengen
Best nog wat dingetjes maar zijn vooral niet hele grote klussen en/of goed tussendoor te doen.
Ja dames we zijn er bijna! Nog even benieuwd waar slapen jullie de huwelijksnacht?
Groetjes,
Littlelady
« Laatst bewerkt op: 11 november 2013, 21:10:13 door littlelady »

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #276 Gepost op: 11 november 2013, 16:08:02 »
Wij slapen in een schattig klein B&B in welseind nu al zin in dan 1 nacht thuis en lekker een weekend naar drente en daarna weer werken hihi geen echte huwelijkreis hiero

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #277 Gepost op: 11 november 2013, 16:49:06 »
Jullie overnachting klinkt romantisch redrose!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #278 Gepost op: 11 november 2013, 16:56:05 »
Wij overnachten op de locatie in de torensuite, met oriƫntaals hemelbed en jacuzzi. 's Ochtends late check-out, dus heerlijk relaxen. Dan naar huis, koffers pakken en vrijdags richting Marokko voor 12 dagen! Nu al zin in!!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #279 Gepost op: 11 november 2013, 17:31:37 »
Judith jullie huwelijksnacht suite klinkt fantastisch! Echt iets om naar uit te kijken en daarna verder dromen en naar Marokko!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #280 Gepost op: 17 november 2013, 17:51:08 »
We staan bovenaan in het topic 'wie is de volgende die gaat trouwen'! Het is nog maar ruim drie weken en dan is het al 11 december! Het gaat echt wel heel hard opeens!

Gisteren het pak van lief opgehaald, zo mooi, ik moest gewoon huilen...  :blush: Dat wordt nog wat straks!
Verder heb ik al mijn accessoires bij elkaar, heb gisteren een waanzinnig mooie armband van lief gekregen, omdat we vandaag een jaar verloofd zijn. Die ga ik op 11 december voor het eerst dragen. Ben er helemaal blij mee!

Het zijn de kleine dingetjes nu nog, wat regelzaken en verder niet zoveel meer. Aftellen!!

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #281 Gepost op: 17 november 2013, 22:23:00 »
Inderdaad nog de kleine regeldingen hier ook. Vandaag de 200 bedankjes gemaskt met schoonmoeder samen van de week nog een ringkussen maken en dan donderdag gesprek met de ambtenaar volgende week woensdag op locatie en dan kunnen we trouwen :D

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #282 Gepost op: 17 november 2013, 22:47:56 »
Judith wat super lief die armband!

Hihi nog 3 weken en 3 dagen te gaan zin in  :applaus:

Al zenuwen??

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #283 Gepost op: 18 november 2013, 09:24:46 »
Hoi Dames,

@Judith:Wat super lief van je as om een armband te geven , en super dat je die op jullie dag gaat dragen!
Gaat ook super goed met de aanmeldingen vanuit het trouwforum om naar jullie huwelijk te komen,echt te gek!
Hier nog bedankjes , corsages en ringendoosje/kussentje knutselen.@redrose Wat voor ringenkussentje ga jij maken? (qua kleur en grote)
Proef make- up binnenkort,en deze week taart bestellen. As had afgelopen zaterdag vrijgezellenfeest was echt een leuke dag die voor hem georganiseerd is! Ik denk dat ik aankomende zaterdag aan de beurt ben. Hebben de andere dames hier al hun vrijgezelledag gehad?

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #284 Gepost op: 18 november 2013, 14:44:59 »
Donkerrood met cremekleurige kant die komt in een wit houten doosje met glazen dekseltje. Doosje is 15 bij 8 cm zoiets.

Vrijgezellenfeest krijg ik niet :) vind ik niet erg houdt er niet zo van :biggrin:

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #285 Gepost op: 18 november 2013, 21:08:39 »
Wij hebben geen ringkussen of doosje. Ik ben helemaal niet creatief en ik kan ze echt nergens vinden...  :blush:

Ook hier geen vrijgezellenfeest. Dan zou ik samen met mijn twee vriendinnen zijn en dat is wel erg weinig. Van lief weet ik het niet eigenlijk, maar ik denk het niet.

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #286 Gepost op: 18 november 2013, 21:16:24 »
Wij hebben geen ringkussen of doosje. Ik ben helemaal niet creatief en ik kan ze echt nergens vinden...  :blush:


Op marktplaats staan er genoeg hoor als je dat wil.
Heel handig ben ik ook niet maar proberen kan altijd. Ik doe inspiratie op via etsy. Is daar een hele leuke site voor

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #287 Gepost op: 18 november 2013, 21:17:21 »
Wij hebben geen ringkussen of doosje. Ik ben helemaal niet creatief en ik kan ze echt nergens vinden...  :blush:


Op marktplaats staan er genoeg hoor als je dat wil.
Heel handig ben ik ook niet maar proberen kan altijd. Ik doe inspiratie op via etsy. Is daar een hele leuke site voor

Wat ben ik een domme doos zeg. Nooit aan Marktplaats gedacht... :blush: :blush:

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #288 Gepost op: 19 november 2013, 16:06:51 »
Hoi dames,

En Judith al iets moois voor jullie ringen gevonden op marktplaats?
Ik wordt net gebeld door de gemeente waar wij trouwen dat onze papieren nog niet binnen zijn. :blink:
(Wij trouwen namelijk in een andere gemeente dan waar we wonen.)
Dus ik bel de ondertrouw gemeente is er niemand op de afdeling van de burgelijke stand aanwezig of ik een afspraak wil maken lekker weer  :jawdrop:
Onze trouw gemeente gaat ook even bellen hopelijk hebben die meer geluk!
pffff...dat hebben wij weer....
« Laatst bewerkt op: 19 november 2013, 16:15:39 door littlelady »

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #289 Gepost op: 20 november 2013, 17:39:26 »
Aagh das echt niet leuk littlelady pff hopen dat het snel geregeld is!

Nog 3 weken to go :D

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #290 Gepost op: 20 november 2013, 23:05:46 »
Ja marktplaats is echt ideaal voor dat soort dingen!
Wij hadden ook nog geen trouwkussen, maar de gemeente heeft een groot donkerblauw ringkussen wat je mag gebruiken en dat vinden we wel prima!

Jeetje littlelady, wat een stress!
Wij hebben maandag de babs op visite gehad. wat een leuk mens, maar ze wilde echt veel weten, haha
Woensdag weer naar mijn jurk! In de ochtend proefmake up en proefkapsel.. Ook mijn schoenen eronder passen voor het eerst en mijn onderrok (want die is 2ehands, dus hopen maar dat t goed past! )

Ik ben benieuwd, nog maar 3 weken dames!!  :applaus: :applaus: :applaus:

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #291 Gepost op: 20 november 2013, 23:16:36 »
Trouwens druk aan het bakken geweest de laatste tijd! Eindelijk de goeie vulling gevonden voor de taart.
En ook eindelijk na 5 verschillende een goeie luchtige taart gevonden, want ik vond ze wat te machtig..


Ik neem 5 taarten en ga ze zelf maken (met wat hulp van mijn buurvrouw waarschijnlijk)
Om te oefenen heb ik er van de week vast 1 gemaakt zoals hij moet worden!

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #292 Gepost op: 21 november 2013, 09:39:20 »
mooi hoor joy!
ik heb gewoon gebak via de locatie wel zo makkelijk:)

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #293 Gepost op: 21 november 2013, 11:05:39 »
Mooi taart joy!Welke vulling ga je gebruiken?En voor hoeveel mensen ga je taart maken? Wij gaan vanavond taart bestellen bij de lokale bakker , is goedkoper dan via de locatie en we hebben een top bakkertje op de hoek (zeer slecht voor je figuur :blush:)
Ik zit nu ook met een wortelkanaal behandeling die de tandarts halver wegen niet meer aandurfde  :angry:. Moet nu naar een endodontoloog, maar die heeft niet voor januari plek  :blink: Lekker moet ik dus hiermee op huwelijksreis. Dus ik tandarts weer gebeld kan nu tussendoor komen en dan gaan ze vulling nakijken (heb nu een noodvulling).Lekker kan ook wel weer bij, en mond doet nu ook zeer bah!
Van de gemeente niets meer gehoord dus ik neem dan aan dat het geregeld is.
Gisteren mijn jurk weer aangehad , voelde me er helaas niet mooi of speciaal in maarja had ook erge pijn in mijn mond dus mijn hoofd stond er niet naar :cry:

Hoe gaat het met de andere dames?
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 11:13:42 door littlelady »

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #294 Gepost op: 21 november 2013, 21:11:45 »
 :applaus: Net de bruidstaart besteld word qua uiterlijk helemaal gemaakt wat wij wilde en niet onbelangrijk erg lekker :clap:  ja dames het is bijna zo ver jeej!!! :applaus:
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:57:02 door littlelady »

ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #295 Gepost op: 21 november 2013, 23:10:01 »
He dames, allemaal de laatste puntjes op i...begint nu echt spannend te worden.

Joy, wat leuk dat jezelf de taarten gaat maken.

Wij moeten nog een klein taartje bestellen om samen met onze meiden aan te snijden. Maar na het lezen van Joy's berichtje, lijkt het me ook wel een mooi idee dit met de meiden te maken....eens kijken of ons dat nog gaat lukken.

Wij hebben ook nog niets van de gemeente/ babs gehoord, ben benieuwd wanneer ze contact opnemen?

....dames het echte aftellen is begonnen!


redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #296 Gepost op: 21 november 2013, 23:30:25 »
Net een gezellig gesprek met onze ambtenaar gehad. Was erg leuk :biggrin:
Nog 2 weken en 5 dagen yeah

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #297 Gepost op: 22 november 2013, 05:10:12 »
@littlelady.. Het gaat een heel simpele vulling worden.. 1 laag jam en 1 laag botercreme. Heel veilig, want is een vulling die absoluut niet kan mislukken en kan ook de taart niet plakkerig maken ofzo.

Met een taartzaag van 3 euro van de xenos zijn die lagen heel simpel te snijden en ik gebruik de biscuitmix van soezie (ofzo) van de welkoop, die is echt top! Krijg je heerlijk luchtige cakes van en zijn in 35 minuten klaar en je hoeft alleen eieren en 1 eetlepel water toe te voegen per taart, dus ook daar kan niets aan mislukken.

Ik ga 5 grote taarten maken die ongeveer voor 18 personen zijn, als je ruime stukken rekent. Dat is dus voor 90 mensen, terwijl er maar max 70 mensen  komen, maar dat is onder het mom van: Beter teveel dan te weinig  :biggrin: 

Jeetje drama trouwens met je gebit zeg! Ik had een gat in mijn mond (afgebroken kies die niet meer te redden valt) waar ik volgend jaar een kroon moet. Gelukkig heeft mijn tandarts er een hele mooie opbouw kunnen maken daar en lijkt het nu net echt  :biggrin:

Wat jamer dat je je niet speciaal voelde in de jurk. Komt misschien door de pijn van je mond inderdaad, maar komt straks wel goed met mooie haren/make up toch  :blush:

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #298 Gepost op: 22 november 2013, 05:17:20 »
Ronjaxx ik zou het gewoon proberen! Weet niet waar je woont , anders kan ik je wel komen helpen  :biggrin:

Ik heb dus vorige week de taart van de foto gemaakt. Dat is 1 van de 5. Ik ben nu 9 euro per taart kwijt, dus de taart word 45 euro maar inclusief  oefentaarten en materiaal is het ongeveer 70 euro wat ik er aan kwijt ben geweest in totaal . (en een hoop tijd natuurlijk!! )

Snap heel goed dat mensen de taart liever kopen, maar ik vind het gewoon leuk om het zelf te doen. De eerste bruidstaart opdracht voor begin 2014 is al binnen trouwens.. Voor iemand die niet zoveel te besteden heeft


ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #299 Gepost op: 22 november 2013, 07:17:35 »
Littlelady, sorry gister over jou berichtje heen gelezen :blush:...wat vervelend dat je xo'n pijn hebt in je mond. Ik hoop dat je tandarts toch iets kan verzinnen om je van die pijn af te helpen voor je grote dag.
Ik hoop dat jij je dan zonder pijn weer seciaal in je jurk gaat voelen.

Joy, ik begrijp dat je het veilig houd wat betreft de vullig, er mag niets mis gaan.

Ik woon in Noord Limburg, als je een beetje in de buurt woond dan is je hulp zeker welkom :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards