collapse

Auteur Topic: Fotolocaties (binnen&buiten) Limburg  (gelezen 9706 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RoyEllen

  • Gast
Fotolocaties (binnen&buiten) Limburg
« Gepost op: 7 oktober 2012, 17:59:14 »
Hey Forumleden,

wij gaan volgend jaar trouwen in Roermond en zijn nu nog op zoek naar een mooie locatie om foto's te maken. Wij zijn op zoek naar een binnenlocatie tussen Sittard en Roermond.
Het lijkt ons erg leuk om foto's te maken op een industriële plek, een vervallen fabriek ofzo...

Heeft iemand ideeën?

Thanks!

JoeriSandra

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) Limburg
« Reactie #1 Gepost op: 13 november 2012, 07:50:23 »
Hey,

Wat die fabriek betreft is de ECI Cultuurfabriek in Roermond misschien iets. Ligt nabij het Roercenter. In die oude fabrieksgebouw zit nu tegenwoordig een Poppodium en er blijken volop mogelijkheden voor foto's. Dit alles wel op aanvraag. Ik weet niet of ik hier links mag plaatsen maar via Google kun je anders heel makkelijk de site vinden.

Mijn vriendin en ik zoeken eveneens een binnenlocatie en hebben ook over deze locatie nagedacht, maar na overleg leek ons deze toch "te ruig". We hebben zitten denken aan het cuypershuis, eveneens te Roermond, maar verder zijn onze ideeën eigenlijk ver op.. Hopelijk heeft er nog iemand anders hier suggesties binnen een straal van laten we zeggen 15 KM van Roermond!

JoeriSandra

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) Limburg
« Reactie #2 Gepost op: 13 november 2012, 07:57:08 »
Hallo Iedereen,

Mijn vriendin en ik trouwen in Maart 2013 en zijn druk bezig met de voorbereidingen. Qua fotolocaties loopt het helaas een beetje spaak. Graag zouden we buiten foto's maken en hiervoor hebben we al een mooie locatie kunnen vinden, maar vanwege de grote kans op slecht weer zoeken we ook een binnenlocatie om op terug te kunnen vallen. Helaas hebben we nog geen geschikte locatie kunnen vinden, wij hopen dan ook dan hier wellicht iemand ideeën heeft. Voorkeur gaat uit naar een locatie met een ietwat klassiek uiterlijk, kasteel of soortgelijk zou mooi zijn.

We hopen op reactie!

Groeten,

Joeri & Sandra

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) Limburg
« Reactie #3 Gepost op: 13 november 2012, 14:09:01 »
Kasteel Buggenum, Kasteel Horn, Kasteelruïne Kessel zijn mogelijkheden.
Daarnaast zijn er ook mogelijkheden in Molens (dat wilde wij graag, maar die man was dit jaar ziek, dus ging niet, en gelukkig achteraf geen binnenlocatie nodig gehad ;) )
Succes met zoeken!

JoeriSandra

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) Limburg
« Reactie #4 Gepost op: 14 november 2012, 07:39:43 »
Dankje voor je reactie, aan Kasteel Horn hadden we nog niet eens gedacht dus dat gaan we zeker bekijken. Kasteelruïne Kessel lijkt me niet echt een binnenlocatie ofwel? Gezien het een ruïne is :P Nu kunnen we iig alweer een beetje vooruit! :)

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) Limburg
« Reactie #5 Gepost op: 14 november 2012, 16:07:12 »
Inderdaad is het een ruine, maar onderin zijn kelders waar je wel vrij droog staat. Succes met zoeken.

JoeriSandra

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) Limburg
« Reactie #6 Gepost op: 14 november 2012, 17:26:57 »
We hebben op internet inmiddels wat informatie opgezocht over beide locaties, Kasteel Horn wordt genoemd als bewoond en niet te bezoeken. Heb ditzelfde ook begrepen wat betreft Kasteel Hillenraedt in Swalmen, en bij laatstgenoemde wat het maken van foto's binnen niet mogelijk, zelfs buiten blijkt de bewoonster er niet van gediend te zijn. Heeft iemand hier misschien ervaring met hoe e.e.a geregeld is bij Kasteel Horn? We konden hier namelijk niet echt duidelijk iets over vinden. Neem aan dat contact opnemen met de bewoners de enige optie is, maar contactgegevens hebben we nog niet kunnen vinden. Over Kasteelruïne Kessel staat dat deze alleen nog via de VVV als onderdeel van een rondleiding toegankelijk is, dit i.v.m. de renovatie/herbouw van de ruïne. Zal wat dit betreft maar even navraag doen bij de VVV.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) Limburg
« Reactie #7 Gepost op: 14 november 2012, 17:30:49 »
Let er wel op dat veel fotografen geen fan zijn van kastelen en dergelijke ivm weinig licht.

frettino

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 7
Fotolocatie in Venlo
« Reactie #8 Gepost op: 17 augustus 2014, 15:34:36 »
Hoi,
Wij zoeken nog een mooie binnen en buitenlocatie voor onze dag in Venlo.
Iemand tips?


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards