collapse

Auteur Topic: Ervaring chique locatie?  (gelezen 7696 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aardbei

  • Gast
Ervaring chique locatie?
« Gepost op: 17 november 2012, 14:40:20 »
Hebben jullie ervaring met trouwdagen en -feesten op een chique locatie?

De locatie welke wij nu op het oog hebben, is een chic, warm en mooi restaurant. Onze kleine groep is warm en gezellig, dus eigenlijk verwacht ik geen ongemakkelijke, kille of te chique sfeer. Toch zou ik graag jullie ervaringen met feesten op een chiquere locatie horen! Was de sfeer mooi & gezellig of misschien toch wat ongemakkelijk?

Ik hoop met behulp van jullie ervaringen/ tips/ opmerkingen meer een gevoel te krijgen hoe een trouwdag en -feest in zo'n soort locatie zal zijn.

Alvast bedankt,
Groetjes, A.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Ervaring chique locatie?
« Reactie #1 Gepost op: 21 november 2012, 11:17:14 »
Wij wilden eerst in een sterren restaurant gaan eten, maar dat gaan we toch niet doen.
Ten eerste omdat er geen kinderen mee mogen (en we hebben zelf ook een kindje, maar ook een neefje en 3 nichtjes, allemaal onder de 5 jaar), en ten tweede omdat we bang waren dat we niet 'lekker gezellig' kunnen doen.
Daarom hebben we de plannen omgegooid en gaan we eten waar de kindjes lekker mee mogen, rond mogen rennen en waar ze zelfs in een aparte kamer kunnen spelen.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaring chique locatie?
« Reactie #2 Gepost op: 21 november 2012, 11:24:16 »
Wij zijn getrouwd op een landhuis-met-landgoed en dat was geweldig! We zijn zelf helemaal niet chique ofzo maar de uitstraling van de locatie was fantastisch. Alles was ook mogelijk, kleine kindjes konden slapen op onze hotelkamer boven en de bediening was vriendelijk. Ik zou zeggen, kijk of je een goed gevoel hebt met de eigenaren/personeel en de ongedwongen sfeer maak je echt zelf!

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaring chique locatie?
« Reactie #3 Gepost op: 21 november 2012, 12:01:13 »
We hebben een borrel/receptie en uitgebreid diner gehad in een vrij chique locatie. Het eerste deel was buiten in een mooie tuin aan het water, de hapjes waren wat specialer (geen bitterballen ;)). 's Avonds was echt wel vrij chique, maar wel ontzettend leuk. Mijn hele bruiloft was gewoon ontzettend gezellig en mooi, de locatie had veel sfeer en paste bij wat we wilden. Iets chiquer vind ik juist leuk, niet stijf, maar gewoon passend bij wat wij graag wilden.

niemie

  • Gast
Re: Ervaring chique locatie?
« Reactie #4 Gepost op: 21 november 2012, 18:13:49 »
Wij hebben ook een chique locatie, maar we zijn meer op de mogelijkheden afgegaan dan het uiterlijk. De prijs viel trouwens ook reuze mee. Er zijn aparte speelplekken voor kinderen en verder is het op en top chique. Rode loper, gouden kranen in toiletten, alles netjes afgewerkt. We vinden dit juist wel leuk en ze hebben een sfeervol café waar we 's avonds het feest hebben.
Als je je wensenlijstje kunt afstrepen bij een chique locatie hoeft dat zeker geen belemmering te zijn.

Aardbei

  • Gast
Re: Ervaring chique locatie?
« Reactie #5 Gepost op: 27 november 2012, 22:35:28 »
Bedankt voor jullie reacties.
We zijn ondertussen nog een keer bij de locatie geweest. Ik kan me steeds meer voorstellen dat het 'chique' inderdaad een toevoeging aan de trouwsfeer kan zijn, in plaats van een belemmering (stijf ed). De eigenaren zijn best los, er is veel mogelijk en ze hebben heerlijke wijnen en eten.
Vriend en ik moeten nog even wennen aan het idee, maar we denken dat we wel voor deze locatie zullen gaan kiezen. We beginnen er zelfs zin in te krijgen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards