collapse

Auteur Topic: Wat is jullie budget voor je bruiloft?  (gelezen 24116 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Gepost op: 19 november 2012, 13:08:23 »
Hallo iedereen,

Wij zijn nu bezig om een begroting te maken voor ons aanstaande huwelijk.
Maar voor sommige onderdelen vind ik een schatting maken moeilijk.
Ik ben heel benieuwd welk bedrag jullie begroot hebben voor de dag.
En welk bedrag per onderdeel en zijn er ook tips om dingen 'goedkoper' te doen?
Of juist iets waarom je niet moet 'bezuinigen'?
Ik ben heel benieuwd hoe jullie het willen gaan doen.
Groeten, Little lady

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #1 Gepost op: 19 november 2012, 13:42:47 »
Hoi Little Lady,

Wij hebben ons budget vast staan op 10.000 euro, maar we hebben sommige prijzen wel wat ruim genomen.
Wat ik van veel mensen hoor waar je niet op moet bezuinigen is de fotograaf. Een vriendin van mij heeft een kennis foto's laten maken en ze heeft er achteraf zo'n spijt van! Ze mist heel veel foto's of ze zijn niet mooi. Onze fotograaf kost 2000 euro en hebben wij dan ook niet op bezuinigt. Waar je wel op kan bezuinigen is zelf de trouwkaarten maken, en de bedankjes, enveloppendoos, zelf de zaal versieren, en graaf in je contacten! ;) En er zijn vast nog meer dingen waar je op kan bezuinigen maar hier heb je vast al wat dingetjes.


2juli2013

  • Gast
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #2 Gepost op: 19 november 2012, 13:59:59 »
Heel eerlijk ?

We hadden gezegd dat we niet teveel geld kwijt wilde zijn. We zouden kijken naar wat wij leuk vonden en bij ons past. En toen kwamen de prijskaartjes.
€3500 trouwlocatie (Hele dag, inclusief alles)
€2500 Trouwfeest (after wedding party)
€ 800 ringen (gelukkig oud goud kunnen inleveren)
Jurk en pak gekregen
€1500 overnachting Texel (een week in een landhuis, gaan dus maar niet op huwelijksreis volgend jaar)
€ 650 fotograaf
€ 150 videograaf

En uiteindelijk komen we uit op €11000 (met alle "kleine" kosten erbij)
Fotograaf hebben we geluk mee, maar zou ik inderdaad niet op bezuinigen.
Videograaf is vriendin van mijn moeder, geen ervaring met trouwfilm, wel afgestudeerd aan 1 of andere academie ;) en maakt voorlichtingsfilmpjes voor diverse instelling.

Wij bezuinigen dit jaar op de huwelijksreis. Die doen we als we een jaar getrouwd zijn.

Als je een beetje creatief bent kan je inderdaad veel zelf doen zoals mootje beschrijft.

Denk dat het het belangrijkste is om te kijken wat voor jullie belangrijk is.
Waar je bij de locatie rekening mee kan houden is of je de drank bijvoorbeeld afkoopt of dat je het op nacalculatie doet?
Zijn er grote drinkers tussen de gasten of zijn ze tevreden met 3 glaasjes cola
Wil je een groot feest met alles erop en eraan, of hou je het klein maar luxe ?

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2012, 14:03:03 »
Er zijn al diverse topics over, zoek er maar eens op.
Dit was ons kostenplaatje:

Kosten overzicht   geschat   Prijs
      
Jurk   0
Pak      0
Cateraar      4500
Raadhuis      517.3
Kerk   300   
Trouwauto      240
Bloemen      249.65
Bedankjes      160
Bedankjes ouders   100   
Fotograaf      1000
Notaris      530
Kaarten + vrzdkstn   163
Taart      310
Enveloppen      34.13
Visitekaartjes kaart      40.14
Koor      195
Versiering   125
Ringen      1100
      
      
Totaal   9289.22

MS69

  • Gast
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #4 Gepost op: 19 november 2012, 14:04:39 »
Wij hebben eerst gekeken hoe we alles wil en daarbij prijzen gezocht wat gemiddeld is en toen gekeken wat we er zelf aan kwijt willen. Wij geven geen feest maar een buffet voor 75 mensen, is vrijwel even duur maar we hebben geen kosten voor een dj of iets, dat scheelt wel!

Onze fotograaf is zeer goedkoop, 250 euro voor de hele dag dus dat scheelt. Ringen, 2de ring is een euro dus ook mooi meegenomen. Onze gemeente is relatief goedkoop en de trouwauto kunnen we gratis gebruiken die dag.

Gewoon goed je netwerk gebruiken :)

Voor ons ziet dat er als volgt uit:

Trouwlocatie: bijna 4000 euro voor receptie en buffet (75 mensen)
Gemeente: 250
Jurk + accessoires: 1400
Pak + accessoires: nog onbekend, maar niet meer dan 400 euro
Ringen: 650
Auto + versiering: 50
bruidsboeket + corsage: ongeveer 125
Overige versieringen en decoratie: 100

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #5 Gepost op: 19 november 2012, 19:08:31 »
Ik denk dat wij rond de 12.000 euro kwijt gaan zijn voor de bruiloft, dat is excl. de huwelijksreis helaas ;)

Gemiddelde prijzen voor alles is lastig te zeggen, het ligt er maar net aan wat jij wilt en wat jij belangrijk vind.
Wij vonden een fotograaf heel belangrijk dus wij hebben er nu 1 voor 1300 euro. Daar zit het album van zo'n 700 euro bij in!
Wij hebben gelukkig wel her en der contacten waardoor we het 1 en ander kunnen bezuinigen. Auto regelt mijn broer via zijn werk en decoratie regelen we ook via via. Mijn oom gaat de gehele dag filmen, gratis, dus dat scheelt ook.
Bloemen laten we doen door mijn nicht, dus daar krijgen we flink wat korting op!

Ik zou overal goed navragen wat er allemaal bij inbegrepen zit en goed onderhandelen.
Wij hebben drank voor het feest op nacalculatie, dan schijn je vaak goedkoper uit te zijn dan een all-in prijs. Maar dit ligt ook heel erg aan de gasten die komen.
Op welke dag wil je trouwen? Een doordeweekse dag is vaak goedkoper dan een zaterdag.
En veel DIY-en, dat scheelt een hele hoop! ;)

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #6 Gepost op: 19 november 2012, 19:22:39 »
Wat een bedragen!!  :blink:

Wij hebben er een sport van gemaakt om het zo mooi en zo goedkoop mogelijk te maken, hahaha.

Wij zitten ongeveer op 6000,- Hieronder een kostenplaatje van de grootste uitgaven:

Plechtigheid (stadhuis) 260,-
Diner (20 pers.) 550,-
Muziek (DJ) 650,-
Feest (+/- 100 gasten) 2000,-
Fotograaf 950,-
Trouwauto 300,-

Ik maak heel veel dingen zelf o.a. Bruidstaart, uitnodigingen, bedankjes, enveloppendoos, ringenkussentje.
En mijn schoonmoeder maakt het bruidsboeket, de corsages en eventuele tafelversieringen
Zo kan je het zo duur maken als je zelf wilt..
« Laatst bewerkt op: 19 november 2012, 19:24:29 door MoniekS85 »

niemie

  • Gast
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #7 Gepost op: 19 november 2012, 19:36:17 »
Wij proberen de trouwdag, zonder de huwelijksreis tot 6000 euro te houden, liefst minder. We hebben tot nu toe ongeveer:

Stadhuis: 200
Fotograaf: 350 (vriendin is fotograaf)
Trouwauto: 50 euro brandstofkosten (auto van oom)
Bruidstaart: 125
Eten plus feest: 2100 (eten voor 24, drinken voor 24, feest voor 55 plus bakje patat met mayo rond 12en)
DJ: 450
Huwelijksnacht: 90 (voor de helft van de prijs omdat we de gehele dag op dezelfde plek hebben)
Jurk: 500 (laten maken bij een atelier, gaan we morgen naartoe)
Accessoires: 100
Ringen: 200
Pak vriend: 200
Videograaf: gratis (mijn beste vriend)
Uitnodigingen: 100 (zelf maken)
Bedankjes: 150
Corsages: 50

We hebben nog niet alles geregeld, zoals de kleding en uitnodigingen, maar verder proberen wij net als MoniekS85 het zo goedkoop maar toch mooi mogelijk te maken. Het doel is om wel op huwelijksreis te gaan maar dat doen we pas in de zomervakantie (we trouwen in mei).

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #8 Gepost op: 19 november 2012, 22:07:59 »
Heey,
wij hebben tegen elkaar gezegd dat we rond de 9000 euro wilde zitten.
(volgens vriendin van ons zou dat onmogelijk zijn, pfff natuurlijk kan dat wel)


                             Schatting            Daadwerkelijke kosten
Trouwjurk                max.1000            € 700,00
Trouwpak                max.500              ?
Bloemen                  max.150              ?
Fotograaf                max.1000            € 650,00
Album                     max 400              ?
Feestlocatie                                      € 3.040,50
Bedankjes                max 200              ?
Gemeentehuis e.d.                             € 440,00
Band                       max.1000            € 900,00
Ringen                     max 750              ?
Kaart                       max 400              ?
Trouwauto                                        Gratis AS zn werk.

decemberbruid

  • Gast
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #9 Gepost op: 19 november 2012, 22:15:57 »
Wauw ik vind het echt erg knap van de mensen die onder de 10.000 euro kunnen blijven.
Dat wilde ik eingelijk ook wel maar door al mijn wensen en onze grote gastenlijst gaat dat helaas niet lukken.

jurk,sieraden, schoen bruid 700
pak, schoenen                   500
kapsel                              150
fotograaf                          1200
videograaf                        650
band                                1400
dag en feest                     6500
ringen                              60
vervoer                           gratis
bloemen                         70
kaarten                          222
gemeentehuis                 350
totaal                             11.800 euro

schrik er zelf van haha.
Wij hebben bezuinigd op de ringen deze zijn van zilver, bloemen we hebben geen corsages, auto van de buurman, geen bedankjes.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #10 Gepost op: 19 november 2012, 22:34:55 »
Wij zijn echt cheap zie ik! Ook hier de sport om zoveel mogelijk zelf te doen en heeeeeel goed zoeken voor goeie deals!

Ik werk ik de reiswereld dus ik krijg fijne korting, wij gaan waarschijnliijk naar een heerlijke prive villa in spanje met alles erop en eraan!

jurk,sieraden, schoen bruid   350 (alles nieuw)
pak, schoenen                   250 (van de WE)
kleding dochter                  50 (jurkje incl. schoenen)
kapsel                              25 (accessoires, mijn zus doet mijn haar)
Make-up                           12,50 (vriendinnetje is visagist)
fotograaf                          500   (is net afgestudeert en past precies bij wat wij zoeken qua eerder werk, wel zonder album!)
videograaf                        150   we bouwen zelf een foto/video booth, deze zal tijdens de feestavond hopelijk veel gebruikt worden!
dj                                    295
gemeentehuis                     260
ringen                              140
vervoer                           gratis
bloemen                         70
kaarten                          100
Feestavond                     2250
diner                              450
totaal                            4972,50 euro

Daar tel ik dan nog zo'n 500 onvoorziene uitgaven bij op en dan komen wij op een totaal van Eur. 5472,50 WHOOOOOHOOOOOO!!!!!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #11 Gepost op: 19 november 2012, 22:42:27 »
@kirriemirrie:wat een super  budget :applaus:!Hoeveel mensen eten en feesten er mee voor deze bedragen en wat eten en drinken jullie?en de dj is ook echt voor een prikkie!Wil je niet wat tips delen? :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #12 Gepost op: 20 november 2012, 00:42:52 »
hahahaha, wij hebben overdag 28 volw. en 11 kinderen. In de avond zijn we met  zo'n 70 volw. en 12 kinderen. We eten een heerlijke bbq en drinken fris en sapjes en wijn en 6 "signature" cocktails! De dj heb ik via mp gevonden bij ons in de buurt, hij vraag Eur. 295,- voor een show met luxe licht (hahah, wat is niet luxe licht vraag ik me af) voor een set van 4 uur. De jurk heb ik ook via mp gevonden, ik wilde eigenlijk via lightinthebox bestellen maar ik wil toch passen, voelen en zien. Een dame uit roosendaal verkoopt nieuwe jurken voor prijzen van ongeveer Eur. 199 / 250 euro. hoepel zo'n 20 en sluier ook. Ik moet er dus wel voor naar roosendaal maar goed, dat is dan maar zo! Ze besteld de jurken zelf denk ik ook in China hoor, maar goed, dat boeit me niet, ik heb in elk geval iemand om op terug te vallen. De uitnodigingen ontwerpen en maken we zelf. Mijn zwager heeft hele mooie luxe nieuwe volkswagen en dat is onze trouwauto. De feestavond moet ik wel eerlijk zeggen dat wij een heleboel locaties hebben bekeken en gezien maar nu toch in zetten op een locatie zonder catering en dus alles in eigen beheer, waarschijnlijk zullen de feestkosten nog lager worden. Verder tja, de fotograaf hebben wij gevonden via concerten waar mijn vriend graag komt, ze fotograveert eigenlijk bands maar haar stijl sprak zo aan, dus haar hebben we geboekt! Ze vroeg zelf eigenlijk maar 350, maar omdat we haar er op de avond graag 1,5 uur langer bij willen hebben krijgt ze 500. Simpel denken, het niet te moeilijk maken en af stappen van het moeten idee, je hoeft niet perse een jurk van 1500, jullie hoeven niet perse gouden ringen, niets moet en alles mag! ECHT ALLES! doe wat je wilt en maak er echt jullie feestje van, zodat als iedereen naar huis gaat ze echt zullen denken, goh dat paste echt precies bij hun! -einde verhaal- ;-)

marjolein1987

  • Gast
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #13 Gepost op: 21 november 2012, 08:53:54 »
Wij hadden eerst rond de 6000 euro gedacht. Maar toen we ermee bezig waren werd het steeds meer(en wilde steeds meer :blink:) we wilde bijv eerst een auto huren bij autobedrijf (veel goedkoper) maar toen ik dacht aan het gedoe wat je erbij krijgt werd ik al zenuwachtig( ophalen, versieren,  wegbrengenetc.) we vonden het teveel gedoe en hebben toch gekozen  voor normale trouwauto (400 euro meer) maar toch blij deze keuze gemaakt te hebben.
En nog meer van dat soort dingetjes.

Uiteindelijk komen we rond de 9000-10000 euro uit(incl. Huwelikksreis)

We hebben ook dure fotograaf(2000 euro incl boek) maar wilde daar niet op bezuinigen.

Jorien26

  • Gast
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #14 Gepost op: 21 november 2012, 09:32:38 »
wij hebben wel een aardig budget... zitten op 11000 euro voor de hele bruiloft, maar daar komt wel de kleding (2200 euro bruid, ongeveer 1000 euro bruidegom) en huwelijksreis (4000 euro, maarja ook zonder bruiloft hadden we die reis wel gemaakt dus telt eigenlijk niet mee haha...) nog bij op!

Wij wilden vooral niet bezuinigen omdat we van anderen hebben gezien dat ze daar achteraf toch spijt van hebben gekregen.... m.n. de ringen en foto's dat zijn toch blijvende herinneringen en vind ik persoonlijk zonde om daarop te bezuinigen! En ook op de DJ hebben we niet bezuinigd omdat naar mijn mening een slechte DJ echt de avond kan verpesten....

Dus volgens mij gaat het er vooral om dat je voor jezelf moet kijken welke onderdelen van je dag je zelf het belangrijkst vind, en bezuinig daar dan ook niet op!
Bloemen bijv. kunnen mij dan weer niks schelen dus dat wordt gewoon een klein bosje voor mij, en verder geen corsages oid... ook een auto interesseert ons allebei niet dus wij hebben dan ook geen trouwauto! (die 500 euro die je daarmee uitspaart stoppen wij dan weer liever in de ringen...)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #15 Gepost op: 21 november 2012, 09:55:25 »
Jorien, wij hebben exact hetzelfde! Ongeveer zelfde bedragen zelfde idee, om servetten, tafeldecoratie etc geef ik een stuk minder (AS al helemaal niet), simpel vind ik eigenlijk mooier, en dat past ook bij mij. Maar we willlen inderdaad wat meer uitgeven aan locatie, diner, kleding, reis!

 

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #16 Gepost op: 21 november 2012, 13:52:28 »
Wij hadden een budget van 5000,- en daar zijn wij netjes onder gebleven. Jurk en pak (met schoenen) hebben we gekregen, evenals de kleding voor ons zoontje.

jurk,sieraden, schoen bruid 180 (jurk gekregen)
pak, schoenen                     0
kapsel                              50 (via via iemand geregeld, ze wilde er nog minder voor hebben, maar dat kon ik niet aan mezelf verkopen)
Make-up                             0 (zelf gedaan)
fotograaf                          500 (professionele fotograaf, hele goede vriend van ons. Heeft het dus voor een vriendenprijsje gedaan)
dj                                   215 (via marktplaats gevonden, deed het erg goed)
dag en feest                    2300 (24 pers. overdag, 70 pers. 's avonds)
ringen                              90 (zilver)
vervoer                             0 (auto van ouders)
bloemen                          200 (corsages waren 115 euro, maar zijn voor ons betaald)
kaarten                           118
gemeentehuis + kerk     +/- 300

een paar dingen staan er nu niet bij, maar totaal kwamen wij uit op E 4385,56                             

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #17 Gepost op: 21 november 2012, 14:03:04 »
Hello,

Ik vind het wel heel leuk om te zien dat iedereen het anders doet en dat er zeker ook verschillen qua insteek zijn.Waardoor stellen juist dat persoonlijke tintje in hun dag kunnen stoppen!
@Jorien26:klinkt echt helemaal als jullie dag,volledig naar jullie wensen,dat is natuurlijk helemaal super!
@Kirriemirrie:bedankt voor de tips en je hebt gewoon gelijk wij moeten ons er goed bij voelen en na afloop ook dat goede gevoel houden.Zou jij je kaarten kunnen showen?En dit het een moeilijk iets op te maken?
Ik ben benieuwd!
@Duurtnogeven dat zij heel schappelijke prijzen!Hoe heb je in godsnaam een jurk inc accesiores voor die prijs?Mag ik vragen wat jullie hebben gekregen voor de prijs van de dag en het feest?
Bedankt voor de reacties.
Lieve groetjes, LittleLady

« Laatst bewerkt op: 22 februari 2013, 11:25:45 door littlelady »

Destino

  • Gast
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #18 Gepost op: 21 november 2012, 14:43:08 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:09:20 door destino »

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #19 Gepost op: 21 november 2012, 17:11:20 »
@Littlelady
De jurk heeft mijn moeder betaald. Al heb ik hem dan wel gehuurd. Daar zat ook de hoepel bij en mijn sieraden. Die heb ik dus niet zelf betaald. De jurk heeft, alles bij elkaar, inclusief stomen, iets meer dan 500 euro gekost. Op zich nog niet veel.
Schoenen heb ik via Omoda besteld en ik heb een 'gewoon' setje lingerie gekocht in een 'goede' lingeriezaak. De bh kon ik ook strapless maken en ik ben er nog steeds erg blij mee :)

Ons feest:
Vanaf ongeveer half 4 zijn we op de locatie geweest. Daar werden we (24 pers.) ontvangen met koffie en thee (en taart, maar die had ik zelf verzorgd). Daarna hebben we wat geborreld. Om half 6 zijn we gaan eten; een stamppottenbuffet. Om half 8 is ons feest gestart (68 pers.) met onbeperkt drinken (behalve buitenlands gedestilleerd). Er stonden soesjes en borrelnootjes op tafel en de bediening heeft nog allerlei koude en warme hapjes aangeboden (6 rondes in totaal). Ons feest duurde officieel tot 23.00 uur, maar we zijn uitgelopen tot 23.30. Uiteindelijk zijn wij zelf om 00.00 uur vertrokken nadat we alle cadeautjes in hadden gepakt.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #20 Gepost op: 21 november 2012, 20:38:34 »
@duurtnogeven:Bedankt voor het antwoord!

BiancaIngmar

  • Gast
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #21 Gepost op: 22 november 2012, 14:21:22 »
Wij proberen rond de € 7.000,-- uit te komen. Dit is zonder huwelijksreis, die we volgend jaar waarschijnlijk toch nog niet maken. Waarschijnlijk gaan we een weekje met de hond naar een bungalowpark.

De kosten die wij tot nu hebben betaald en waarvan ik de bedragen uit mijn hoofd weet zijn:

jurk         325,--
pak         230,--
gemeente 400,--
bedankjes   35,--
ringen      1293,-- (waren in de aanbieding, waren normaal 2300,--)
fotografen    0,-- (vrienden)
videografen   0,-- (vriend en familie)
trouwvervoer + chauffeur 0,-- (familie)
band        600,--

Bij de post jurk en pak komen nog kosten bij voor assecoirres en schoenen en de locatie weet ik zo ook niet meer (al meer dan een half jaar geleden geboekt).
Wel hebben we besloten om met iedereen die belangenloos iets voor onze bruiloft doet (getuigen, chauffeur, fotografe, babs etc.) een paar weken na de trouwerij uit te nodigen voor een barbecue bij ons thuis. Dit wordt waarschijnlijk iets van 15 personen schat ik nu zo in.

Mirthe

  • Gast
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #22 Gepost op: 22 november 2012, 17:23:11 »
Onze bruiloft was iets minder dan 6000 euro, dit waren onze kosten:

Ceremonie (kosten voor gemeenteambtenaar): 700
Ceremonie locatie (boot) inclusief luxe hapjes en drankjes: 700
Jurk incl alles: 1600
Pak incl alles: 800
trouwfeest incl alles: 1300 (hier hadden we wel geluk (als je het geluk wilt noemen), want omdat er heel veel mis ging hebben we een dikke korting gekregen anders waren we ruim over de 6000 geweest)
uitnodigingen en ander drukwerk: 150
fotografe: 350
gastenboek/polaroid: 150
Decoratie: 100

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #23 Gepost op: 22 november 2012, 20:05:37 »
Jeetje Mirthe, wat is er dan in hemelsnaam allemaal fout gegaan dat je zo'n korting hebt gehad!?

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Wat is jullie budget voor je bruiloft?
« Reactie #24 Gepost op: 22 november 2012, 21:06:00 »
@Mirthe:Jeetje wat ginger dan allemaal wel niet mis?(is wel een heel grote "korting")
Ik hoop dat het jullie dag er niet minder om heeft gemaakt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards